jaquote:Op maandag 24 september 2007 01:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zag dat je alwéér door een slotje hebt heen gepost Muck
Dingen aan je spiegel hangen....quote:Op zondag 23 september 2007 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat WAS Diddl. De motorauto muis van EXschoonMaPG
Inmiddels is Diddl vervangen door een vanille-geur-verspreidend geel dolfijntje, en zijn de wieldoppen met parkeerschade vervangen door 5spaaks sportvelgen met iets bredere bandjes![]()
omgquote:Op maandag 24 september 2007 06:58 schreef OA het volgende:
Ik zit ff wat te zoeken over een koortslip, kom ik het volgende topic tegen....
Alweer een koortslip
Moet je de 3e reactie eens lezen....![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 23 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
044. 073 JortK
053. 065 Muck
080. 055 Memento-Mori
108. 046 MPG
153. 036 Papierversnipperaar
156. 035 Kuukske
243. 024 Lenny_Leonard
quote:
Haiquote:Op maandag 24 september 2007 08:01 schreef BrandX het volgende:goedemorgen!
* BrandX maakt zich klaar voor een dagje externe audit![]()
goed weekend gehad? dat van mij was heerlijk!!!
Thanks, is dus externe auditor bij onsquote:Op maandag 24 september 2007 08:07 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ook niet...![]()
[..]
Hai![]()
Prima weekend gehad hoor!![]()
Succes daar buiten!![]()
Zeg dat dan...quote:Op maandag 24 september 2007 08:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks, is dus externe auditor bij onsom ons te auditten
lekker dagje niets doen en een beetje ouwehoeren duskolfje naar BX haar hand
Fruts!quote:
Tja... lastig te zeggen... de mijne is van 1996... heb um nu 4 jaar ofzo. Eerste 2 jaar wel veel probs mee gehad, afgelopen tijd weer niet (afklopt) Dus tja, vind zelf dat er best veel aan mankeerde helaas. Qua gebruik klaag ik niet en comfort ook niet.quote:Op maandag 24 september 2007 08:23 schreef OA het volgende:
[..]
Fruts!![]()
Ik zag dat jij een Lagunarijder bent... Heb weleens naar zo'n wagen gekeken... meer niet dus![]()
Maar is het een goed wagen qua comfort, verbruik, technische mankementen, etc?
Niet helemaal goed dus...quote:Op maandag 24 september 2007 08:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja... lastig te zeggen... de mijne is van 1996... heb um nu 4 jaar ofzo. Eerste 2 jaar wel veel probs mee gehad, afgelopen tijd weer niet (afklopt) Dus tja, vind zelf dat er best veel aan mankeerde helaas. Qua gebruik klaag ik niet en comfort ook niet.
Nee geen StationWagenquote:Op maandag 24 september 2007 08:29 schreef OA het volgende:
[..]
Niet helemaal goed dus...![]()
Heb jij een SW of een gewone?
Mjah, beestje was dus 8 jaar oud toen er gebreken kwamen (o.a. uitlaat / catalysator / kachel / remschijven/-blokken)quote:
ik ben hier geen mod, ik ben hier userquote:Op maandag 24 september 2007 08:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...en dat voor een mod.....SCHANDALIG....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet slecht cross...niet slecht...quote:Op maandag 24 september 2007 08:42 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Daar vlam ik dalijk mee naar de uniHeerlijk wagentje (leenauto omdat onze golf in de maak is).
het blijft misbruik maken van je rechten....quote:Op maandag 24 september 2007 08:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben hier geen mod, ik ben hier user
Ik zag die afstandsbediening liggen hier op tafel, allemaal rare knopjes. Dus ik pak dat ding, loop naar de auto en druk op een rood driehoekje, gaat opeens het alarm af met allerlei toeters en bellenquote:Op maandag 24 september 2007 08:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet slecht cross...niet slecht...![]()
![]()
Fapsel!quote:
Hehe, altijd mooi zo'n auto!quote:Op maandag 24 september 2007 08:42 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Daar vlam ik dalijk mee naar de uniHeerlijk wagentje (leenauto omdat onze golf in de maak is).
quote:Op maandag 24 september 2007 08:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zag die afstandsbediening liggen hier op tafel, allemaal rare knopjes. Dus ik pak dat ding, loop naar de auto en druk op een rood driehoekje, gaat opeens het alarm af met allerlei toeters en bellen![]()
Jaquote:Op maandag 24 september 2007 08:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fapsel!
[..]
Hehe, altijd mooi zo'n auto!
Bonjour Frits....quote:Op maandag 24 september 2007 08:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fapsel!
[..]
Toch wel leuk enzoquote:Op maandag 24 september 2007 08:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
quote:
Nieuwsgierigheid is toch geen zondequote:Op maandag 24 september 2007 08:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...God straft meteen zeggen ze vaak he....
![]()
![]()
nee van mij mag je...quote:Op maandag 24 september 2007 08:46 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Nieuwsgierigheid is toch geen zonde![]()
Dan aanbid ik jou gewoonquote:
Daar kan ik over meepraten ja!quote:Op maandag 24 september 2007 08:45 schreef crossover het volgende:
[..]
JaDe vorige keer hadden we een Ford Ka als leenwagen, daar kan je leuke handrembochtjes mee maken
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 08:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar kan ik over meepraten ja!
ik vind em wel leuk....quote:Op maandag 24 september 2007 08:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kom ook eens met een parodie op jouw username![]()
ghehhee... Fappen is wel heel wat anders dan spijkerbroekritsquote:Op maandag 24 september 2007 08:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kom ook eens met een parodie op jouw username![]()
Zit in dezelfde categorie?quote:Op maandag 24 september 2007 08:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehhee... Fappen is wel heel wat anders dan spijkerbroekrits
Jawel, maar een mens moet niet schuwen eens iets anders te proberenquote:Op maandag 24 september 2007 08:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehhee... Fappen is wel heel wat anders dan spijkerbroekrits
Creatief met quotenquote:
Daar zeg je wat ja!quote:Op maandag 24 september 2007 08:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Zit in dezelfde categorie?
Gevaarlijke combinatie trouwens
Zak hooiquote:Op maandag 24 september 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vlokken-Sprits![]()
![]()
Kroks-ober![]()
![]()
Jeuj-jeuj-![]()
![]()
Fapsel![]()
![]()
Copycat!quote:Op maandag 24 september 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vlokken-Sprits![]()
![]()
Kroks-ober![]()
![]()
Jeuj-jeuj-![]()
![]()
Fapsel![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vlokken-Sprits![]()
![]()
Kroks-ober![]()
![]()
Jeuj-jeuj-![]()
![]()
Fapsel![]()
![]()
Is dat een lijst gerangschikt naar belangrijkheid?quote:Op maandag 24 september 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vlokken-Sprits![]()
![]()
Kroks-ober![]()
![]()
Jeuj-jeuj-![]()
![]()
Fapsel![]()
![]()
quote:
Danquote:Op maandag 24 september 2007 09:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Is dat een lijst gerangschikt naar belangrijkheid?
quote:
Nope. Puur esthetisch rang geschikt.quote:Op maandag 24 september 2007 09:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Is dat een lijst gerangschikt naar belangrijkheid?
Ook goedquote:Op maandag 24 september 2007 09:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nope. Puur esthetisch rang geschikt.
Partypooper!quote:Op maandag 24 september 2007 09:12 schreef OA het volgende:
Tsjongejonge zeg....![]()
Al dat gezwaai en verzinnen van rare namen...
Zeg gewoon in je fipo "mogge" en laat het daarbij...![]()
Dag hoorquote:Op maandag 24 september 2007 09:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Ook goed
Ik ga eens vertrekkendaaaag
fipo's mogen niet meer, dus dat deel slaan we overquote:Op maandag 24 september 2007 09:12 schreef OA het volgende:
Waarom mag dat eigenlijk niet meer?quote:Op maandag 24 september 2007 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
fipo's mogen niet meer, dus dat deel slaan we over
That's me!quote:
Maar hij zegt ook IN je fipo, dus de eerste post die jij postquote:Op maandag 24 september 2007 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
fipo's mogen niet meer, dus dat deel slaan we over
5% van elk topic wordt verziekt door fipo, sepo, tvp, goed topic, kutOP, etc...quote:Op maandag 24 september 2007 09:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom mag dat eigenlijk niet meer?
Ook Aanwezig?quote:Op maandag 24 september 2007 09:12 schreef OA het volgende:
er mag zo veel niet...quote:Op maandag 24 september 2007 09:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Immer!!quote:
Mooie OPquote:Op maandag 24 september 2007 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
5% van elk topic wordt verziekt door fipo, sepo, tvp, goed topic, kutOP, etc...![]()
Goed topic!![]()
Moet jij niet naar de uni?quote:
20% van de koffie topics gaat over:quote:Op maandag 24 september 2007 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
5% van elk topic wordt verziekt door fipo, sepo, tvp, goed topic, kutOP, etc...![]()
Goed topic!![]()
Hehe, ik zat er net aan te denken ja. Ik loop zo ff onder de douche door en dan ga ik richting stationquote:Op maandag 24 september 2007 09:27 schreef OA het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de uni? [afbeelding]
Dat valt onder "etc..."quote:Op maandag 24 september 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[quote]Op maandag 24 september 2007 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
Goed topic!![]()
[/quote20% van de koffie topics gaat over:
- Wil er nog iemand koffie?![]()
- Ik heb geen zin meer/wil naar huis![]()
- Luns!![]()
- Ik heb slaap![]()
- Bakkes![]()
Dan kunnen dit fipos er ook nog wel bij![]()
Och weet ik het... op FP is het al 'afgeschaft' en wordt het rigoreus gedelete en beloond met een -3 ofzoquote:Op maandag 24 september 2007 09:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moguhquote:
Net zoals TVP. Fipo/lapo en TVP:quote:Op maandag 24 september 2007 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och weet ik het... op FP is het al 'afgeschaft' en wordt het rigoreus gedelete en beloond met een -3 ofzo
Forum zou gaan volgen... dus we zien wel.
Tis natuurlijk ook een waardeloos iets...![]()
En bij hoeveel - krijg je een ban dan?quote:Op maandag 24 september 2007 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och weet ik het... op FP is het al 'afgeschaft' en wordt het rigoreus gedelete en beloond met een -3 ofzo
Forum zou gaan volgen... dus we zien wel.
Tis natuurlijk ook een waardeloos iets...![]()
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het puntensysteem op de FP werktquote:Op maandag 24 september 2007 09:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En bij hoeveel - krijg je een ban dan?
Ik zat ook net te denken... -3quote:Op maandag 24 september 2007 09:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En bij hoeveel - krijg je een ban dan?
Ik ook niet. Ik zit alleen maar hier eigenlijkquote:Op maandag 24 september 2007 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken... -3![]()
Vage lui daar...![]()
Ik kom er zelden en post er nooit!![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Net zoals TVP. Fipo/lapo en TVP:
als je een tvp plaatst kan je toch ook 'aanvullende / nuttige info' plaatsen ipv alleen "tvp"quote:Op maandag 24 september 2007 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind een TVP nog wel nuttig
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 09:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je een tvp plaatst kan je toch ook 'aanvullende / nuttige info' plaatsen ipv alleen "tvp"
Zoiets?quote:Goedemorgen. Dit lijkt mij een interessant topic, maar ik heb geen commentaar op alleen de OP/ik moet nog even teruglezen dus ik post hier nog even niets behalve dat het mij een interessant topic lijkt en ik misschien in de toekomst wel iets ga posten en het is wat makkelijker terugvinden als dit topic in MyAt staat.
quote:Op maandag 24 september 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Zoiets?
Dan is tvp toch korter.
bullshitquote:Op maandag 24 september 2007 09:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je een tvp plaatst kan je toch ook 'aanvullende / nuttige info' plaatsen ipv alleen "tvp"
quote:Op maandag 24 september 2007 10:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
TVP is ook niet nodig; je kan ook het topic bookmarken en later erop terugkomen.
Net zo snel en handig..
Mooie tvp, Lennyquote:
copy paste doet wonderenquote:Op maandag 24 september 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Zoiets?
Dan is tvp toch korter.
quote:Op maandag 24 september 2007 10:19 schreef Aarti het volgende:
murrning
quote:
Goeie morgenquote:Op maandag 24 september 2007 10:32 schreef maffemuts het volgende:
'k was al ff wakker, maar nu ook voor jullie eeeeen heeeeeeeeeele goede maandagmorgen![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 10:32 schreef maffemuts het volgende:
'k was al ff wakker, maar nu ook voor jullie eeeeen heeeeeeeeeele goede maandagmorgen![]()
![]()
quote:
laguna SW bestaat nietquote:Op maandag 24 september 2007 08:29 schreef OA het volgende:
[..]
Niet helemaal goed dus...![]()
Heb jij een SW of een gewone?
Jij hebt elke week wel een verhaal over je pc....quote:
ik heb ook tering problemen met dat dingquote:Op maandag 24 september 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Jij hebt elke week wel een verhaal over je pc....![]()
Koop gewoon eens iets dat werkt!! [afbeelding]
Ja, een mac ofzo.quote:Op maandag 24 september 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Jij hebt elke week wel een verhaal over je pc....![]()
Koop gewoon eens iets dat werkt!! [afbeelding]
hij had het over iets dat werktquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]bek houwe
maar een TVP is wel degelijk nuttig als je niks hebt toe te voegen.. Anders krijg je van die bagger posts die ik niet wil lezen maar dan toch lees wat weer verneuking is van mn tijd
dus ophoeren en tvp toestaan
da's een laguna GT.quote:Op maandag 24 september 2007 10:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeker wel, mijn collega heeft er eentje
althans, ik denk dat hij die bedoeld
quote:Op maandag 24 september 2007 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
hij had het over iets dat werkt
geen lillik ding![]()
Ja, het is een beetje mierenneukerij van mijn zijde hoorquote:
Mac is minderwaardig , kijk het werkt wel maar niet op de manier dat ik hem wil werkenquote:Op maandag 24 september 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het uiterlijk is een kwestie van smaak.
hoewel ik geen laptop kan bedenken die er beter afgewerkt uitziet dan een mac..
Maar dat het beter werkt is 1 ding dat zeker is
Whehe.quote:Op maandag 24 september 2007 10:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mac is minderwaardig , kijk het werkt wel maar niet op de manier dat ik hem wil werken![]()
ik had op een mac windows gezetals het aan mij lag
.
WCGMz.....quote:Op maandag 24 september 2007 10:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mac is minderwaardig , kijk het werkt wel maar niet op de manier dat ik hem wil werken![]()
ik had op een mac windows gezetals het aan mij lag
.
Dan ook even aan jou de vraag:quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 10:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe.
Heb je er wel eens mee gewerkt?
Wat werkt er volgens jou níet op een mac, wat wel onder windows draait?
quote:
eer!quote:
Dat is een van de grootste misverstanden.quote:Op maandag 24 september 2007 10:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kun je in godsnaam gamen op een macNiet echt
![]()
nou, ik vind het gewoon niet fijn!quote:
Stepmania , counterstrike source, age of empires 3 , Rise of nation , heel wat spellen op Steam.quote:Op maandag 24 september 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
oh, CGM, noem eens een spel wat jij op de pc speelt?
Ok, dat kan.quote:Op maandag 24 september 2007 10:56 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, ik vind het gewoon niet fijn!
ik ben zo gewend aan windows dat ik Mac gewoon niet fijn vind werken. Ik kan niks vinden, ik snap functies niet, het is niet compatibel met bepaalde PC's van school en vrienden....
vin het gewoon niks
baggerquote:Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef OA het volgende:
wrkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwekrwekrwekrwekrkwerwerekrkrkrkwerkwekrkerwekker![]()
Lay out verneuker!quote:
De groet'nquote:Op maandag 24 september 2007 11:00 schreef Muck het volgende:
ik ben er van tussen
moet naar school toe, tot vanmiddag
Jepquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Stepmania , counterstrike source, age of empires 3 , Rise of nation , heel wat spellen op Steam.
unrealtournament.![]()
jooquote:Op maandag 24 september 2007 11:00 schreef Muck het volgende:
ik ben er van tussen
quote:Op maandag 24 september 2007 11:00 schreef Muck het volgende:
ik ben er van tussen
Geld is ook een issuequote:Op maandag 24 september 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Stepmania
Counter Strike: Source
Age Of Empires 3
Rise Of Nations
UT
Hier, alles draait gewoon op de mac.
Alle macversies even voor je gevonden.
In een paar minuten ook nog eens.
mooie wagen vind ik datquote:Op maandag 24 september 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep
Ach ja... qua auto's weet ik echt nada.. boeit me ook niet, heeft het ook nooit gedaan... als het maar rijdt
Ik heb er een, maar die is duur vanwege het softwarepakket.quote:Op maandag 24 september 2007 11:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geld is ook een issueals jij een mac betaald
![]()
Gamenquote:Op maandag 24 september 2007 10:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kun je in godsnaam gamen op een macNiet echt
![]()
Ik kan nooit met de besturing op een pc omgaan....quote:
Andersom idemquote:Op maandag 24 september 2007 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan nooit met de besturing op een pc omgaan....![]()
Geef mij maar een playstation, o.i.d....![]()
a, maar ik moet wachten tot 13:00.quote:Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef OA het volgende:
Ik las trouwens dat er weer volop gezeik is met je school/opleidng/inschrijving....![]()
![]()
Ik neem aan dat je op hoge poten verhaal gaat halen?!![]()
WASD ftw.quote:Op maandag 24 september 2007 11:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Andersom idem![]()
al vind ik console spelletjes ook![]()
En op grond waarvan dan?quote:Op maandag 24 september 2007 11:09 schreef eer-ik het volgende:
J
[..]
a, maar ik moet wachten tot 13:00.
Maar het is wel heel raar allemaal.
Ik volg verdomme al een week college, ben ingeschreven in een klas, en krijg gister opeens een brief met de mededeling dat ik niet toegelaten ben
800 en dan heb je al een dual corequote:Op maandag 24 september 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb er een, maar die is duur vanwege het softwarepakket.
voor de rest is ie vergelijkbaar qua prijs met een laptop met dezelfde specificaties.
edit: een normale laptop met 2 gig intern, 200 gig HD, en een kloksnelheid van 2,16 GhZ vind je ook niet voor 600 euro.
quote:Op maandag 24 september 2007 11:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
800 en dan heb je al een dual coremet 2 gig intern als ik me niet vergis was laatst een aanbieding in de dixons. maar das geen laptop.
Lekker op tijd.quote:Op maandag 24 september 2007 11:09 schreef eer-ik het volgende:
J
[..]
a, maar ik moet wachten tot 13:00.
Maar het is wel heel raar allemaal.
Ik volg verdomme al een week college, ben ingeschreven in een klas, en krijg gister opeens een brief met de mededeling dat ik niet toegelaten ben
Dat staat dus niet in die brief.quote:
HOER! XD..... klote voor je Eer-ik anders zit je weer een halfjaar op fok ... word wel rustig hier als jij naar school gaat.quote:Op maandag 24 september 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat staat dus niet in die brief.
Daarom moet ik bellen, maar die slet begint pas om 13:00
Ik kwam gisteren bij toeval een tas tegen met een PS2...quote:Op maandag 24 september 2007 11:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Andersom idem![]()
al vind ik console spelletjes ook![]()
Ja, erg fijn ook.quote:
Nee hoor, als ik echt niet toegelaten ben, ga ik niet meer naar school.quote:Op maandag 24 september 2007 11:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
HOER! XD..... klote voor je Eer-ik anders zit je weer een halfjaar op fok ... word wel rustig hier als jij naar school gaat.![]()
WTF...quote:Op maandag 24 september 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat staat dus niet in die brief.
Daarom moet ik bellen, maar die slet begint pas om 13:00
quote:Op maandag 24 september 2007 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
WTF...![]()
Lekker zoeen brief in het weekend... en dan niet eens vermelden op grond waarvan het is afgewezen...![]()
Leer een fatsoenlijke brief schrijven!![]()
Ik vind dat de opleiding echt ruim te laat is met deze mededeling...quote:Op maandag 24 september 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, erg fijn ook.
Vooral omdat ik al op kamers zit, stufi ontvang en een OV heb gekregen van de IB.
Ik hoop dat de IB een beetje coulant is als ik echt niet toegelaten ben.
OV helemaal terugbetalen wordt je niet vrolijk van, en ik gebruik 'm amper want ik haat het OV
Wazig verhaal je vond een ps2 op straat?quote:Op maandag 24 september 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren bij toeval een tas tegen met een PS2...![]()
Ik dacht namelijk dat dat ding gewoon ergens in het huis bij een tv stond aangesloten... Er zijn tenslotte genoeg kamers waar ik nooit kom.
Maar goed, het zat dus in een plastic tas. Heb alles meteen maar aangesloten op zolder!![]()
't is godver bijna oktoberquote:Op maandag 24 september 2007 11:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind dat de opleiding echt ruim te laat is met deze mededeling...![]()
Dat hoor je in augustus uiterlijk te weten!![]()
nee, thuis.quote:Op maandag 24 september 2007 11:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wazig verhaal je vond een ps2 op straat?
Ja je vind ook zomaar een ps2 thuis :| , mwhoah is van niemand aansluiten klaarquote:
Als je nou eerst eens leest wat ie schreef...quote:Op maandag 24 september 2007 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja je vind ook zomaar een ps2 thuis :| , mwhoah is van niemand aansluiten klaar![]()
Waarom vind ik nooit een labtop zomaar thuisdie zooo luxe is en niemand ooit gebruikt
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 11:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wazig verhaal je vond een ps2 op straat?
=================================quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja je vind ook zomaar een ps2 thuis :| , mwhoah is van niemand aansluiten klaar![]()
Waarom vind ik nooit een labtop zomaar thuisdie zooo luxe is en niemand ooit gebruikt
![]()
=================================quote:Op maandag 24 september 2007 11:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens leest wat ie schreef...
en het is laPtop
Eigenlijk had ik wel verwacht dat iemand een opmerking zou plaatsen bij:quote:
quote:Er zijn tenslotte genoeg kamers waar ik nooit kom.
quote:Op maandag 24 september 2007 11:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dr staan hoofdletters bij![]()
Nee..quote:Op maandag 24 september 2007 11:39 schreef maffemuts het volgende:
uhm en dat betekend iets van.. Pas op!!!! De wereld vergaat ?
Ja ik moet nog werken aan de pun . .... dat knopje vind ik zooo overbodigquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
Nee..
CGM is niet zo goed (understatement) in het gebruik van hoofdletters en interpunctie...![]()
Regelafbraak het is anders raar om te lezen zoals in deze zinquote:Op maandag 24 september 2007 11:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja ik moet nog werken aan de pun . .... dat knopje vind ik zooo overbodig![]()
Iniedergeval op het forum lijkt het zo overbodig. een komma, ok dat kan ik nog snappen maar een punt!
Ok, dan breek ik mn regels niet meer af. maar, dan krijg je uiteindelijk wel gigantisch lange zinnen die de layout verneuken... ik had maar een 6 op NL.quote:Op maandag 24 september 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Regelafbraak het is anders raar om te lezen zoals in deze zin
als je dan ook nog eens geen hoofdletters gebruikt is het ondoenlijk om de zinnen fatsoenlijk te lezen
Zoals je het hierboven doet is primaquote:Op maandag 24 september 2007 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ok, dan breek ik mn regels niet meer af. maar, dan krijg je uiteindelijk wel gigantisch lange zinnen die de layout verneuken... ik had maar een 6 op NL.![]()
Ok dan pak ik me calamiteiten-koffer weer uitquote:Op maandag 24 september 2007 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
Nee..
CGM is niet zo goed (understatement) in het gebruik van hoofdletters en interpunctie...![]()
calamitieten?quote:Op maandag 24 september 2007 11:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ok dan pak ik me calamiteiten-koffer weer uit, Ik werd al bang
![]()
Zo lang je wel spaties blijft gebruiken, zal de layout niet verziekt wordenquote:Op maandag 24 september 2007 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ok, dan breek ik mn regels niet meer af. maar, dan krijg je uiteindelijk wel gigantisch lange zinnen die de layout verneuken... ik had maar een 6 op NL.![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
Zo lang je wel spaties blijft gebruiken, zal de layout niet verziekt worden![]()
quote:
Geachte CGMquote:Op maandag 24 september 2007 11:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja ik moet nog werken aan de pun . .... dat knopje vind ik zooo overbodig![]()
Iniedergeval op het forum lijkt het zo overbodig. een komma, ok dat kan ik nog snappen maar een punt!
Je bent je handtekening vergetenquote:Op maandag 24 september 2007 11:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geachte CGM
In het kader van de leesbaarheid van posts is enige structuur toch van nut. Aangezien sommigen van ons gewoon aan het werk zijn en stiekum af en toe op Fok! gluren, is een goed leesbare tekst van grote waarde.
Als u gewend bent aan het gebruik van hoofdletters en leestekens, kunt u er over denken om uw post in te delen in overzichtelijke alinea's om de harde werkers onder ons ultiem leesgenot te verschaffen. Deze wijze van posten dwingt u om over uw tekst na te denken waardoor de kans op een samenhangend verhaal aanmerkelijk groter word.
In de hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik;
Hoogachtend
Met vriendelijke groeten
Papierversnipperaar
quote:Op maandag 24 september 2007 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent je handtekening vergeten
quote:
Ik zit op het nieuws te wachten dat roken best gezond is.quote:Op maandag 24 september 2007 12:13 schreef Frutsel het volgende:
geweldig nieuws weer... Sonjabakkerdieet is slecht![]()
![]()
Paniek bij de gebruikers
Overigens, voor mensen die willen aankomen is er het SonjaBanketbakkersboek
paintquote:Op maandag 24 september 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb geen h-tekening ingescanned in mn pjoeter zitten.
quote:Op maandag 24 september 2007 12:13 schreef Frutsel het volgende:
geweldig nieuws weer... Sonjabakkerdieet is slecht![]()
![]()
Paniek bij de gebruikers
Overigens, voor mensen die willen aankomen is er het SonjaBanketbakkersboek
blabla krap kut omewihreugfheiugh formeliteit aan mijn laarsquote:Op maandag 24 september 2007 11:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geachte CGM
In het kader van de leesbaarheid van posts is enige structuur toch van nut. Aangezien sommigen van ons gewoon aan het werk zijn en stiekum af en toe op Fok! gluren, is een goed leesbare tekst van grote waarde.
Als u gewend bent aan het gebruik van hoofdletters en leestekens, kunt u er over denken om uw post in te delen in overzichtelijke alinea's om de harde werkers onder ons ultiem leesgenot te verschaffen. Deze wijze van posten dwingt u om over uw tekst na te denken waardoor de kans op een samenhangend verhaal aanmerkelijk groter word.
In de hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik;
Hoogachtend
Met vriendelijke groeten
Papierversnipperaar
Het zal vast gezonde eigenschappen hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit op het nieuws te wachten dat roken best gezond is.
quote:Op maandag 24 september 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
Als je het op luiheid gooit, is de @ minder efficient dan de punt.
Daarvoor dient slechts 1 toets ingedrukt te worden namelijk, in tegenstelling tot de @, alwaar 2 toetsen voor ingedrukt dienen te worden.
quote:Op maandag 24 september 2007 12:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
blabla nauw geslachtsdeel omewihreugfheiugh formaldehyde aan mijn schoen
in het ketelmeer van stierepoep kan het me schele of hier leestekens of @ penstaartjes zitten daarin zal elk einde van de regel vooraf gegaan worden door een @penstaartje@ Dit om de leesbaarheid te verkloten van mijn posts@Daarnaast zal er in elke zin minstens 1 of meer smilies voorkomen om HET
ROFLCOPTER gehalte te laten voortbestaan@
Dit ter ergernis van alle lezers@
Afzichtelijke alinea's zullen gemaakt worden als ik kramp heb omdat bepaalde facties er geen zin in hebben zal dit dan ook soms gedaan worden onder alle omstandigheden@![]()
Hierbij post ik deze [-spam!-] geschreven op een fles wodka op dit forum@![]()
Ik vind dat je mn post zwaar in Waarde laat dalen.quote:
Ik heb de inhoud van de post aangepast aan de vorm!quote:Op maandag 24 september 2007 12:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik vind dat je mn post zwaar in Waarde laat dalen.![]()
Het is enigzins triest dat je perse mn post moet verbeteren.![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 12:59 schreef eer-ik het volgende:
intense drukte hier, kan het onmogelijk bijhouden zo.
Lekker.quote:Op maandag 24 september 2007 13:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vorige week 4 dagen vrij geweest
quote:Op maandag 24 september 2007 13:43 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme zeg
Ik word echt weer van het kastje naar de muur gestuurd.
WAT!quote:Op maandag 24 september 2007 13:49 schreef eer-ik het volgende:
Fuck.
quote:
Kastje-muurquote:Op maandag 24 september 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal zat.
Ik kreeg die brief dat ik afgewezen ben op school,
en dat ik maar even contact moest zoeken met de heer de Pree of de heer Hendiks.
Te bereiken op nummer 030-2586201.
Bel ik dat nummer, krijg ik een antwoordapparaat, met 3 opties.
Ik kies de optie die ik moet hebben, krijg ik een telefoonunmmer.
Bel ik dat nummer, zeggen ze daar: ja, je moet even je faculteit bellen, want wij kunnen je niet helpen hier.
Het nummer is: 030-2586201.
Ik: ja, die heb ik net gebeld, en krijg alleen zo'n machine, met wat opties, waaruit blijkt dat ik julllie moet bellen.
Sorry, wij kunnen u niet helpen, doei.
quote:Op maandag 24 september 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal zat.
Ik kreeg die brief dat ik afgewezen ben op school,
en dat ik maar even contact moest zoeken met de heer de Pree of de heer Hendiks.
Te bereiken op nummer 030-2586201.
Bel ik dat nummer, krijg ik een antwoordapparaat, met 3 opties.
Ik kies de optie die ik moet hebben, krijg ik een telefoonunmmer.
Bel ik dat nummer, zeggen ze daar: ja, je moet even je faculteit bellen, want wij kunnen je niet helpen hier.
Het nummer is: 030-2586201.
Ik: ja, die heb ik net gebeld, en krijg alleen zo'n machine, met wat opties, waaruit blijkt dat ik julllie moet bellen.
Sorry, wij kunnen u niet helpen, doei.
Ja. Dus.quote:
Stelletje ambtenaren!quote:
Luiwammes!quote:
Second that.quote:
quote:
En dat al op maandagmiddag!quote:
maandagquote:Op maandag 24 september 2007 14:51 schreef eer-ik het volgende:
daar is het maandag voor OA.
Oja dat wilde ik nog vragen, wat doe je eigenlijk voor werk? Of welke sector?quote:Op maandag 24 september 2007 14:25 schreef OA het volgende:
Bezoek weer weggewerkt!!![]()
Recordtijd!Mede door toedoen van mijn gewaardeerde en "overenthousiaste" collega!
![]()
Over precies 2 weken ben ik met mijn eerste vakantiedag bezig,....quote:Op maandag 24 september 2007 14:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
over precies een week ben ik met mijn eerste werkdag bezig,....![]()
![]()
![]()
Ik ben inkoopcoördinator in een chemisch bedrijf.quote:Op maandag 24 september 2007 15:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Oja dat wilde ik nog vragen, wat doe je eigenlijk voor werk? Of welke sector?
Wel eens spannende situaties meegemaakt met ontruimingen enzo ?quote:Op maandag 24 september 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben inkoopcoördinator in een chemisch bedrijf.
Tot nu toe niet...quote:Op maandag 24 september 2007 15:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Wel eens spannende situaties meegemaakt met ontruimingen enzo ?
Ik hier wel, wij zitten tegenover het hoofdkantoor van Shell, echt brandweer uit de hele regio eens in het half jaar ofzo
Nou dan weet je wat je moet doen hequote:Op maandag 24 september 2007 15:51 schreef OA het volgende:
Weet iemand of Jera is gestopt met de statistiekjes op aanvraag?![]()
Ik heb vrijdag eea aangevraagd en ik krijg maar geen pm...
Staat er wel "als je na 2 dagen nog niets hebt gehoord, pm dan even..."![]()
Het was niet zoeen automatische verwerkaanvraag, maar eentje zonder 'stats' in het onderwerp...quote:Op maandag 24 september 2007 15:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Nou dan weet je wat je moet doen he
Whehehehequote:Op maandag 24 september 2007 16:08 schreef crossover het volgende:
Komt een man bij de slager, zegt ie: 'Hey slager, ik neuk je moeder![]()
'
Slager: 'Ja pap, heel grappig'
misschien is ie met vakantiequote:Op maandag 24 september 2007 15:51 schreef OA het volgende:
Weet iemand of Jera is gestopt met de statistiekjes op aanvraag?![]()
Ik heb vrijdag eea aangevraagd en ik krijg maar geen pm...
Staat er wel "als je na 2 dagen nog niets hebt gehoord, pm dan even..."![]()
Dat is niet maatschappelijk verantwoord met zoeen belangrijke functie!quote:
inderdaad...quote:Op maandag 24 september 2007 16:22 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is niet maatschappelijk verantwoord met zoeen belangrijke functie!![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
inderdaad...
check zijn posthistorie
check zijn laatste inlogtijd
check het afwezigheidstopic (of is dat er nie?)
Niets zinnigs over te zeggen...quote:Op maandag 24 september 2007 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
inderdaad...
check zijn posthistorie
Laatste bezoek: Verborgenquote:check zijn laatste inlogtijd
quote:check het afwezigheidstopic (of is dat er nie?)
Echt wel, hier! Afwezigheidsmeldtopic #16quote:
je bent me voorquote:Op maandag 24 september 2007 16:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Echt wel, hier! Afwezigheidsmeldtopic #16
Jullie users zijn gewoon te lam om er ooit in te posten
Ik zet het altijd in me sigquote:Op maandag 24 september 2007 16:31 schreef crossover het volgende:
[..]
Echt wel, hier! Afwezigheidsmeldtopic #16
Jullie users zijn gewoon te lam om er ooit in te posten
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |