Elke maand ofzo de laatste tijd echt te vaak
Wat doe ik hier aan en wie heeft er ook last van?
quote:uh jij hebt zo te zien last van nog iets veel ergers dan een koortslip
Op vrijdag 4 oktober 2002 07:03 schreef Dlocks het volgende:
Vuile hoer!En gij zult boeten tot den dood.
Paar keer per dag deppen en het virus droogt uit, let op: het blijft wel voor de rest van je leven in rustfase , kan dus weer terug komen.
quote:Ter aanvulling, je bent het meest vatbaar voor een koortslip, wanneer je aan lage weerstand hebt. Dus als je ervoor zorgt dat je voldoende slaap krijgt, voldoende vitamines enz., verklein je de kans op een koortslip aanzienlijk.
Op vrijdag 4 oktober 2002 07:21 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Petroleum-ether kopen bij de apotheek.
Helpt sneller en beter dan Zovirax en is nog goedkoper ook.Paar keer per dag deppen en het virus droogt uit, let op: het blijft wel voor de rest van je leven in rustfase , kan dus weer terug komen.
quote:of een korte slip
Op vrijdag 4 oktober 2002 07:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Ehm, het is misschien koortslip....
quote:Ken overigens nog een heel erg pijnlijk verhaal van een meisje die oraal was bevredigd door een jongen met een koortslip. Dat meisje heeft nu ook af en toe een koortslip, alleen dan op een andere plek!!!!
Koortsuitslag
of koortslip, huiduitslag die bestaat uit groepjes blaasjes op of rondom de lippen. Deze blaasjes zijn vaak pijnlijk en gaan na enkele dagen over in zweertjes die bedekt zijn met een korstje. Koortsuitslag wordt veroorzaakt door een herpesvirus (zie herpes).
Na besmetting (bijv. door zoenen) blijft het virus levenslang in het lichaam aanwezig. In tijden van verminderde weerstand (koorts, zonnestraling, ziekte, menstruatie, vermoeidheid) kan het virus worden geactiveerd en koortsuitslag veroorzaken.
De aandoening is besmettelijk vanaf ca. drie dagen voor het ontstaan van de blaasjes tot aan het tijdstip dat zij weer verdwenen zijn. Zoenen en knuffelen (en zo mogelijk ook een hand geven) moeten in die tijd vermeden worden om anderen - met name pasgeborenen - niet te besmetten.Behandeling
Alleen de verschijnselen kunnen worden behandeld. Dit gebeurt met zalven die deling van het virus tegengaan. Het nog in het lichaam aanwezige virus wordt hierdoor niet gedood.
quote:*is blij dat hij beneden geen lippen heeft
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:46 schreef robbieRdam het volgende:
koortslip beneden heet herpes genitalis. ^0^Grrrrr je zal t maar hebben
quote:Ja idd ik heb het nu ook gewoon niet op mn lip maar eronder net niet op mn kin, maar echt wtf, dit is nooi zo erg geweest argh... fuck it
Op vrijdag 4 oktober 2002 13:10 schreef da_blonde het volgende:
Ik heb er dus ook regelmatig last van en ben ook immuun geworden voor al die zalfjes. Het enige dat nog wel eens wil helpen is Famvir. Toen het virus eens naar mijn kin was uitgezaaid kreeg ik dat spul en dat hielp toen wel aardig.
Maar bedankt mensen voor de reacties, ik ga hier zeker wat mee doen (get some sleep enzo )
Sterkte.
Maar voorkomen is natuurlijk altijd het beste, dus goed uitgerust zijn, voldoende vitamines enzo.
quote:Valt wel mee, kwam alleen straalbezopen uit de kroeg toen ik die reactie schreef. Toen leek het mij wel een grappige reactie
Op vrijdag 4 oktober 2002 07:13 schreef STING het volgende:[..]
uh jij hebt zo te zien last van nog iets veel ergers dan een koortslip
o_O
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |