abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:44:24 #1
30004 DeDaaF_TSB
f0r me t0 p00p 0n ^^
pi_6101253
Echt niet te geloven, dit zit in mn bloed ofzo (mn zus heeft het ook)

Elke maand ofzo de laatste tijd echt te vaak

Wat doe ik hier aan en wie heeft er ook last van?

[][]__[]____[]___[][][][br][]_[]_[][]__[][]__[][][br][]_[]_[]_[]_[]_[]_[][br][][]__[]__[][]__[][][br]
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 06:58:17 #2
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_6101352
Doe je niks aan. Je kunt wel van die zalfjes kopen en hopen dat het helpt, maar eenmaal besmet is het je leven lang feest!
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_6101354
Uhm......... Zovriax?
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 07:03:50 #4
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_6101357
Vuile hoer!

En gij zult boeten tot den dood.

pi_6101369
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 07:03 schreef Dlocks het volgende:
Vuile hoer!

En gij zult boeten tot den dood.

uh jij hebt zo te zien last van nog iets veel ergers dan een koortslip
o_O
pi_6101382
Petroleum-ether kopen bij de apotheek.
Helpt sneller en beter dan Zovirax en is nog goedkoper ook.

Paar keer per dag deppen en het virus droogt uit, let op: het blijft wel voor de rest van je leven in rustfase , kan dus weer terug komen.

vrijdag 4 oktober 2002 @ 07:58:50 #7
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_6101452
Ehm, het is misschien koortslip....
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_6101477
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 07:21 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Petroleum-ether kopen bij de apotheek.
Helpt sneller en beter dan Zovirax en is nog goedkoper ook.

Paar keer per dag deppen en het virus droogt uit, let op: het blijft wel voor de rest van je leven in rustfase , kan dus weer terug komen.

Ter aanvulling, je bent het meest vatbaar voor een koortslip, wanneer je aan lage weerstand hebt. Dus als je ervoor zorgt dat je voldoende slaap krijgt, voldoende vitamines enz., verklein je de kans op een koortslip aanzienlijk.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 08:14:34 #9
31240 Sacrem
Like Nothing Else
pi_6101508
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 07:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Ehm, het is misschien koortslip....
of een korte slip
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 08:19:02 #10
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_6101523
Je hebt gewoon HERPES.... euh bah
WasTeiL heeft de medische encyclopedie weer even geraadpleegd op internet en vond onderstaande:
quote:
Koortsuitslag
of koortslip, huiduitslag die bestaat uit groepjes blaasjes op of rondom de lippen. Deze blaasjes zijn vaak pijnlijk en gaan na enkele dagen over in zweertjes die bedekt zijn met een korstje. Koortsuitslag wordt veroorzaakt door een herpesvirus (zie herpes).
Na besmetting (bijv. door zoenen) blijft het virus levenslang in het lichaam aanwezig. In tijden van verminderde weerstand (koorts, zonnestraling, ziekte, menstruatie, vermoeidheid) kan het virus worden geactiveerd en koortsuitslag veroorzaken.
De aandoening is besmettelijk vanaf ca. drie dagen voor het ontstaan van de blaasjes tot aan het tijdstip dat zij weer verdwenen zijn. Zoenen en knuffelen (en zo mogelijk ook een hand geven) moeten in die tijd vermeden worden om anderen - met name pasgeborenen - niet te besmetten.

Behandeling
Alleen de verschijnselen kunnen worden behandeld. Dit gebeurt met zalven die deling van het virus tegengaan. Het nog in het lichaam aanwezige virus wordt hierdoor niet gedood.

Ken overigens nog een heel erg pijnlijk verhaal van een meisje die oraal was bevredigd door een jongen met een koortslip. Dat meisje heeft nu ook af en toe een koortslip, alleen dan op een andere plek!!!!
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_6101681
Een koortslip kun je inderdaad op diverse plekken (met name slijmvliezen) krijgen, en 90% of meer van de mensen is besmet met dit virus. Op zich is het best onschuldig, en het komt altijd terug op de plek waar het de eerste keer het lichaam is binnengedrongen, oftewel, als je het aan je mond hebt hoef je niet bang te zijn ooit besmet te raken aan je geslachtsorganen en de meest pijnlijke variant bij de sluitspier
(althans zo hebben ze het mij uitgelegd)
Queer as an 11 dollar bill
pi_6105358
wat heeft dit allemaal met een string te maken
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_6105456
Voor je naar bed ga even een beetje tandepasta er op doen dan droogt hij sneller uit. En helaas is het een virus wat in je bloed zit en dus kom je er ook nooit meer van af. Het is het zelfde virus als van een hersenvliesontsteking...dusse wees maar "blij" dat het zich uit in een koortslip.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 12:46:47 #14
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_6105601
koortslip beneden heet herpes genitalis. ^0^

Grrrrr je zal t maar hebben

pi_6105679
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:46 schreef robbieRdam het volgende:
koortslip beneden heet herpes genitalis. ^0^

Grrrrr je zal t maar hebben

*is blij dat hij beneden geen lippen heeft
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_6105879
je moeder...
pi_6106121
Ik heb er dus ook regelmatig last van en ben ook immuun geworden voor al die zalfjes. Het enige dat nog wel eens wil helpen is Famvir. Toen het virus eens naar mijn kin was uitgezaaid kreeg ik dat spul en dat hielp toen wel aardig.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 14:20:01 #18
30004 DeDaaF_TSB
f0r me t0 p00p 0n ^^
pi_6107607
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 13:10 schreef da_blonde het volgende:
Ik heb er dus ook regelmatig last van en ben ook immuun geworden voor al die zalfjes. Het enige dat nog wel eens wil helpen is Famvir. Toen het virus eens naar mijn kin was uitgezaaid kreeg ik dat spul en dat hielp toen wel aardig.
Ja idd ik heb het nu ook gewoon niet op mn lip maar eronder net niet op mn kin, maar echt wtf, dit is nooi zo erg geweest argh... fuck it

Maar bedankt mensen voor de reacties, ik ga hier zeker wat mee doen (get some sleep enzo )

[][]__[]____[]___[][][][br][]_[]_[][]__[][]__[][][br][]_[]_[]_[]_[]_[]_[][br][][]__[]__[][]__[][][br]
pi_6119879
Ik had vroeger ook vaak last van koortsuitslag en tegenwoordig wat minder gelukkig. Ik ben inmiddels immuum voor vectavir en zovirax, maar wat bij mij tegenwoordig goed helpt is AKOLIP, dit is ook een zalfje tegen koortsuitslag en te koop bij de apotheek. Een extra voordeel hiervan is dat de zalf doorzichtig is. Zeker een aanrader dus.

Sterkte.

FOK!fossiel zaterdag 5 oktober 2002 @ 12:25:07 #20
2628 Karin
pi_6119965
Ik smeer er de laatste tijd helemaal niets meer op en het lijkt wel eerder te verdwijnen (misschien helpt het ook dat ik er niet zoveel aan zit te pielen dan).

Maar voorkomen is natuurlijk altijd het beste, dus goed uitgerust zijn, voldoende vitamines enzo.

zaterdag 5 oktober 2002 @ 12:38:37 #21
30004 DeDaaF_TSB
f0r me t0 p00p 0n ^^
pi_6120059
ja idd, maarja mn leven is een beetje vaag nu, heb 3dagen doordeweeks vrij, maar dat moet opgevuld worden met stage wat ik dus nu moet gaan zoeken ik heb nu 5 dagen vrij dus dat is vaaak laat naar bed enzo, ik moet ff uit dat ritme komen
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 14:38:36 #22
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_6121244
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 07:13 schreef STING het volgende:

[..]

uh jij hebt zo te zien last van nog iets veel ergers dan een koortslip
o_O

Valt wel mee, kwam alleen straalbezopen uit de kroeg toen ik die reactie schreef. Toen leek het mij wel een grappige reactie
pi_6134055
Echanicea (ofzo.. het zit in me etui, en ik ben te lui om het te pakken..).. Dat roeleert; in stick of creme, maakt niet uit.. (stick is handiger).. Gewoon als je er last van hebt smeren, als je het aan voelt komen smeren en als je nergens last van hebt smeren..

zondag 6 oktober 2002 @ 16:04:33 #24
30004 DeDaaF_TSB
f0r me t0 p00p 0n ^^
pi_6135921
hmmmz ik zal es kijken
pi_6136154
Het zit trouwens ook écht in je bloed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')