Och weet ik het... op FP is het al 'afgeschaft' en wordt het rigoreus gedelete en beloond met een -3 ofzoquote:Op maandag 24 september 2007 09:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom mag dat eigenlijk niet meer?
Moguhquote:
Net zoals TVP. Fipo/lapo en TVP:quote:Op maandag 24 september 2007 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och weet ik het... op FP is het al 'afgeschaft' en wordt het rigoreus gedelete en beloond met een -3 ofzo
Forum zou gaan volgen... dus we zien wel.
Tis natuurlijk ook een waardeloos iets...![]()
En bij hoeveel - krijg je een ban dan?quote:Op maandag 24 september 2007 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och weet ik het... op FP is het al 'afgeschaft' en wordt het rigoreus gedelete en beloond met een -3 ofzo
Forum zou gaan volgen... dus we zien wel.
Tis natuurlijk ook een waardeloos iets...![]()
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het puntensysteem op de FP werktquote:Op maandag 24 september 2007 09:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En bij hoeveel - krijg je een ban dan?
Ik zat ook net te denken... -3quote:Op maandag 24 september 2007 09:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En bij hoeveel - krijg je een ban dan?
Ik ook niet. Ik zit alleen maar hier eigenlijkquote:Op maandag 24 september 2007 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken... -3![]()
Vage lui daar...![]()
Ik kom er zelden en post er nooit!![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Net zoals TVP. Fipo/lapo en TVP:
als je een tvp plaatst kan je toch ook 'aanvullende / nuttige info' plaatsen ipv alleen "tvp"quote:Op maandag 24 september 2007 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind een TVP nog wel nuttig
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 09:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je een tvp plaatst kan je toch ook 'aanvullende / nuttige info' plaatsen ipv alleen "tvp"
Zoiets?quote:Goedemorgen. Dit lijkt mij een interessant topic, maar ik heb geen commentaar op alleen de OP/ik moet nog even teruglezen dus ik post hier nog even niets behalve dat het mij een interessant topic lijkt en ik misschien in de toekomst wel iets ga posten en het is wat makkelijker terugvinden als dit topic in MyAt staat.
quote:Op maandag 24 september 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Zoiets?
Dan is tvp toch korter.
bullshitquote:Op maandag 24 september 2007 09:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je een tvp plaatst kan je toch ook 'aanvullende / nuttige info' plaatsen ipv alleen "tvp"
quote:Op maandag 24 september 2007 10:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
TVP is ook niet nodig; je kan ook het topic bookmarken en later erop terugkomen.
Net zo snel en handig..
Mooie tvp, Lennyquote:
copy paste doet wonderenquote:Op maandag 24 september 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Zoiets?
Dan is tvp toch korter.
quote:Op maandag 24 september 2007 10:19 schreef Aarti het volgende:
murrning
quote:
Goeie morgenquote:Op maandag 24 september 2007 10:32 schreef maffemuts het volgende:
'k was al ff wakker, maar nu ook voor jullie eeeeen heeeeeeeeeele goede maandagmorgen![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 10:32 schreef maffemuts het volgende:
'k was al ff wakker, maar nu ook voor jullie eeeeen heeeeeeeeeele goede maandagmorgen![]()
![]()
quote:
laguna SW bestaat nietquote:Op maandag 24 september 2007 08:29 schreef OA het volgende:
[..]
Niet helemaal goed dus...![]()
Heb jij een SW of een gewone?
Jij hebt elke week wel een verhaal over je pc....quote:
ik heb ook tering problemen met dat dingquote:Op maandag 24 september 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Jij hebt elke week wel een verhaal over je pc....![]()
Koop gewoon eens iets dat werkt!! [afbeelding]
Ja, een mac ofzo.quote:Op maandag 24 september 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Jij hebt elke week wel een verhaal over je pc....![]()
Koop gewoon eens iets dat werkt!! [afbeelding]
hij had het over iets dat werktquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]bek houwe
maar een TVP is wel degelijk nuttig als je niks hebt toe te voegen.. Anders krijg je van die bagger posts die ik niet wil lezen maar dan toch lees wat weer verneuking is van mn tijd
dus ophoeren en tvp toestaan
da's een laguna GT.quote:Op maandag 24 september 2007 10:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeker wel, mijn collega heeft er eentje
althans, ik denk dat hij die bedoeld
quote:Op maandag 24 september 2007 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
hij had het over iets dat werkt
geen lillik ding![]()
Ja, het is een beetje mierenneukerij van mijn zijde hoorquote:
Mac is minderwaardig , kijk het werkt wel maar niet op de manier dat ik hem wil werkenquote:Op maandag 24 september 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het uiterlijk is een kwestie van smaak.
hoewel ik geen laptop kan bedenken die er beter afgewerkt uitziet dan een mac..
Maar dat het beter werkt is 1 ding dat zeker is
Whehe.quote:Op maandag 24 september 2007 10:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mac is minderwaardig , kijk het werkt wel maar niet op de manier dat ik hem wil werken![]()
ik had op een mac windows gezetals het aan mij lag
.
WCGMz.....quote:Op maandag 24 september 2007 10:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mac is minderwaardig , kijk het werkt wel maar niet op de manier dat ik hem wil werken![]()
ik had op een mac windows gezetals het aan mij lag
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |