Mjah, beestje was dus 8 jaar oud toen er gebreken kwamen (o.a. uitlaat / catalysator / kachel / remschijven/-blokken)quote:
ik ben hier geen mod, ik ben hier userquote:Op maandag 24 september 2007 08:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...en dat voor een mod.....SCHANDALIG....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet slecht cross...niet slecht...quote:Op maandag 24 september 2007 08:42 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Daar vlam ik dalijk mee naar de uniHeerlijk wagentje (leenauto omdat onze golf in de maak is).
het blijft misbruik maken van je rechten....quote:Op maandag 24 september 2007 08:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben hier geen mod, ik ben hier user
Ik zag die afstandsbediening liggen hier op tafel, allemaal rare knopjes. Dus ik pak dat ding, loop naar de auto en druk op een rood driehoekje, gaat opeens het alarm af met allerlei toeters en bellenquote:Op maandag 24 september 2007 08:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet slecht cross...niet slecht...![]()
![]()
Fapsel!quote:
Hehe, altijd mooi zo'n auto!quote:Op maandag 24 september 2007 08:42 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Daar vlam ik dalijk mee naar de uniHeerlijk wagentje (leenauto omdat onze golf in de maak is).
quote:Op maandag 24 september 2007 08:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zag die afstandsbediening liggen hier op tafel, allemaal rare knopjes. Dus ik pak dat ding, loop naar de auto en druk op een rood driehoekje, gaat opeens het alarm af met allerlei toeters en bellen![]()
Jaquote:Op maandag 24 september 2007 08:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fapsel!
[..]
Hehe, altijd mooi zo'n auto!
Bonjour Frits....quote:Op maandag 24 september 2007 08:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fapsel!
[..]
Toch wel leuk enzoquote:Op maandag 24 september 2007 08:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
quote:
Nieuwsgierigheid is toch geen zondequote:Op maandag 24 september 2007 08:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...God straft meteen zeggen ze vaak he....
![]()
![]()
nee van mij mag je...quote:Op maandag 24 september 2007 08:46 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Nieuwsgierigheid is toch geen zonde![]()
Dan aanbid ik jou gewoonquote:
Daar kan ik over meepraten ja!quote:Op maandag 24 september 2007 08:45 schreef crossover het volgende:
[..]
JaDe vorige keer hadden we een Ford Ka als leenwagen, daar kan je leuke handrembochtjes mee maken
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 08:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar kan ik over meepraten ja!
ik vind em wel leuk....quote:Op maandag 24 september 2007 08:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kom ook eens met een parodie op jouw username![]()
ghehhee... Fappen is wel heel wat anders dan spijkerbroekritsquote:Op maandag 24 september 2007 08:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kom ook eens met een parodie op jouw username![]()
Zit in dezelfde categorie?quote:Op maandag 24 september 2007 08:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehhee... Fappen is wel heel wat anders dan spijkerbroekrits
Jawel, maar een mens moet niet schuwen eens iets anders te proberenquote:Op maandag 24 september 2007 08:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehhee... Fappen is wel heel wat anders dan spijkerbroekrits
Creatief met quotenquote:
Daar zeg je wat ja!quote:Op maandag 24 september 2007 08:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Zit in dezelfde categorie?
Gevaarlijke combinatie trouwens
Zak hooiquote:Op maandag 24 september 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vlokken-Sprits![]()
![]()
Kroks-ober![]()
![]()
Jeuj-jeuj-![]()
![]()
Fapsel![]()
![]()
Copycat!quote:Op maandag 24 september 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vlokken-Sprits![]()
![]()
Kroks-ober![]()
![]()
Jeuj-jeuj-![]()
![]()
Fapsel![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vlokken-Sprits![]()
![]()
Kroks-ober![]()
![]()
Jeuj-jeuj-![]()
![]()
Fapsel![]()
![]()
Is dat een lijst gerangschikt naar belangrijkheid?quote:Op maandag 24 september 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vlokken-Sprits![]()
![]()
Kroks-ober![]()
![]()
Jeuj-jeuj-![]()
![]()
Fapsel![]()
![]()
quote:
Danquote:Op maandag 24 september 2007 09:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Is dat een lijst gerangschikt naar belangrijkheid?
quote:
Nope. Puur esthetisch rang geschikt.quote:Op maandag 24 september 2007 09:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Is dat een lijst gerangschikt naar belangrijkheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |