En voor de rest is er niet gevoetbald dit weekendquote:22-09-2007 FEYENOORD A1 GEEFT AJAX PAK SLAAG: 1-4
De A1 van Feyenoord heeft zaterdag in Amsterdam met 1-4 gewonnen van Ajax. Kelvin Leerdam, Leroy Fer en Michael Janotta (2) zorgden voor de doelpunten. Vooral de eerste treffer van Janotta, een solo langs vier Ajacieden, was een lust voor het oog. De B-junioren kwamen niet in actie, de C'tjes speelden met 3-3 gelijk tegen NEC.
A-JUNIOREN EFFECTIEF IN AMSTERDAM
Op De Toekomst begon Ajax zaterdag goed aan de wedstrijd. In de eerste minuten losten de gastheren al enkele waarschuwingsschoten op het doel van keeper Robin van Leeuwen. Na twaalf minuten kwam Ajax op voorsprong. Een voorzet vanaf de rechterkant werd door iedereen gemist, maar bij de tweede paal was de aanvaller alert genoeg om de bal in te tikken: 1-0. Vervolgens verzuimde de thuisploeg de score verder uit te bouwen, want kansen waren er voldoende.
Na ruim een half uur greep trainer Jean-Paul van Gastel in. Hij zette aanvoerder Glenn Kobussen een positie terug om de achterhoede te gaan leiden en Raymond Watamaleo verving Lorenzo Piqué. Na deze omzetting begon het te lopen bij Feyenoord. Leerdam zette in de 32ste minuut een aanval op. Via een combinatie met Jordao Pattinama kreeg de middenvelder de bal in kansrijke positie terug in de voeten. Hij rondde beheerst af: 1-1.
Ajax ging direct op zoek naar de 2-1 en het was aan een sliding van Leerdam op de doellijn te danken dat die er niet kwam. Vlak voor rust mocht Kobussen vanaf de linkerkant van het veld zijn lange middenvelders in stelling brengen. Fer torende boven iedereen uit en kopte de 1-2 binnen.
In de tweede helft ging het lange tijd gelijk op. Ajax had meer balbezit maar wist de gegroepeerd spelende tegenstander niet te verontrusten. Fer, die veel loopwerk verzette op het middenveld, kreeg na ruim een uur spelen een gele kaart vanwege een harde charge. Tien minuten later diende het hoogtepunt van de wedstrijd zich aan. Een afgeslagen corner van Feyenoord kwam voor de voeten van Janotta. De siervolle middenvelder slalomde langs vier Amsterdamse spelers en tikte de bal met veel gevoel langs de keeper. De vreugde-explosie die volgde was in de verre omgeving te horen.
De Poolse middenvelder zorgde niet veel later op aangeven van invaller Donny Day ook voor de 4-1. De publiekswissel die volgde ging gepaard met een groot applaus vanaf de tribune.
Van Gastel toonde zich na afloop tevreden over de kentering in de wedstrijd. 'Het was een klein wonder dat we in de rust met 1-2 voor stonden, want Ajax was duidelijk de betere ploeg. Het team ging na de omzetting goed georganiseerd voetballen. In de tweede helft hebben we niets weggegeven en waren we voorin uiterst effectief.'
Dinsdagavond speelt Feyenoord A1 een competitiewedstrijd tegen Sparta.
Opstelling Feyenoord A1:
Van Leeuwen; Piqué (32' Watamaleo), Barends, Nieveld, Nelom; Kobussen, Fer, Janotta (81' Machek); Pedro, Leerdam (87' Van Gils), Pattinama (73' Day)
als je het weet mag je het zeggenquote:Op zondag 23 september 2007 20:44 schreef TornadoDK het volgende:
az feyenoord wordt op een leuk tijdstip gespeeld.
never been in spacequote:Op zondag 23 september 2007 20:53 schreef Messenga het volgende:
Back to earth?
Als jullie nou volgende week met 2-0 verliezen, zijn jullie dan ook weer 'back to earth'?quote:Op zondag 23 september 2007 20:53 schreef Messenga het volgende:
Back to earth?
Gast waar heb je het over?quote:Op zondag 23 september 2007 21:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als jullie nou volgende week met 2-0 verliezen, zijn jullie dan ook weer 'back to earth'?
Hij zou iets in zijn voet gekneusd hebben.quote:Op zondag 23 september 2007 21:22 schreef alvarez het volgende:
Wat een kutresultaat.
Is er al eigenlijk al meer bekend over de blessure van Hofland? Zou behoorlijk verrot zijn als hij langere tijd weg zou zijn.
Maar goed, zaterdag in de kuip weer gewoon 3 puntjes pakken tegen Heerenveen! Ik ben er iig bij!![]()
Word een beetje gek van dat gezeur over 'op aarde terugzijn'.quote:
Zou wel flink kut zijn jaquote:Op zondag 23 september 2007 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij zou iets in zijn voet gekneusd hebben.
Morgen weten we meer...
Als je dat niet begrijpt...quote:Op zondag 23 september 2007 21:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Word een beetje gek van dat gezeur over 'op aarde terugzijn'.
Wat verstaat men onder 'op aarde' in dit geval? En wordt dat straks ook weer gezegd als Ajax of PSV een keer verliest?
Er wordt gedaan alsof we maanden boven onze stand geleefd hebben en het kampioensfeest alvast aan het voorbereiden waren, en nu opeens afgestraft worden, en dat is onzin natuurlijk.quote:
Zeker niet in de Kuip geweest de afgelopen weken?quote:Op zondag 23 september 2007 21:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Er wordt gedaan alsof we maanden boven onze stand geleefd hebben en het kampioensfeest alvast aan het voorbereiden waren, en nu opeens afgestraft worden, en dat is onzin natuurlijk.
Je doelt op het 'Kampioenuuhhh' en 'we worden kampioen!!'quote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker niet in de Kuip geweest de afgelopen weken?
Individueel.quote:Op zondag 23 september 2007 21:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je doelt op het 'Kampioenuuhhh' en 'we worden kampioen!!'Die begonnen al bij de 1-0 tegen NAC
Paar individuele idioten, misschien dat die even op hun plaats gezet zijn nu.
Gaan we 2x van PSV verliezen dan..? We pakken die tyfus boeren gewoon in De Kuip !!!!!quote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Jorwol het volgende:
Ach, als je 2x van PSV verliest is dat nog geen ramp, zo lang je de rest van de wedstrijden maar blijft winnen...
Maar goed, ben bang dat dat er ook niet in zit met die Bahia en Lucius... Ben blij dat Greene weer bijna fit is... niet dat Greene zo perfect is, maar in ieder geval beter dan Mr. 'Ik-heb-nog-altijd-een-zwak-voor-PSV', right?
quote:Op zondag 23 september 2007 21:54 schreef TornadoDK het volgende:
wat dacht je van jezelf jij was de arroganste feyenoorder in jaren
quote:Op zondag 23 september 2007 21:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
![]()
Kunnen jullie alsjeblieft even je smoel houden over arrogante en optyfen uit dit topic? 2 weken geleden liepen jullie nog vrijwel allemaal te kotsen op jullie selectie en ten Cate, en opeens hoor ik daar niets meer over? Oprotten![]()
Volgens mij wordt er vooral bij Feyenoord elke keer gezegd, ja we hebben leuk gespeeld en je ziet elke keer dat we bijleren, maar we zijn er nog niet?quote:Op zondag 23 september 2007 15:36 schreef Chadi het volgende:
Zoals ik al eerder zei feyenoord is niet zo goed als ze denken.
quote:De blessure van Kevin Hofland, zondag opgelopen in het duel met PSV, lijkt mee te vallen. De Limburger moest in Eindhoven het wedstrijdperk met een pijnlijke voet verlaten. Een eerste indicatie wijst erop dat de kwetsuur niet al te zorgwekkend is.
De algemene verwachting in Rotterdam klinkt dat Hofland aanstaande woensdag gewoon inzetbaar zal zijn voor het bekerduel met FC Utrecht.
Ja, dat lijkt me ook. De selectie is zo smal nu dat elke blessure voor een serieus probleem zorgt. En dan kunnen we meteen Bahia eruitflikkeren, dus een win-win-situatiequote:Op zondag 23 september 2007 21:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Mols kan best leuk gebald hebben vandaag maar over het algemeen hoort zo'n pino niet in de Kuip...........Heb niks gezien!
Maar versterkingen in de winter lijken me noodzakelijk!!
Ben ik de enige die zich een beetje zorgen maakt over woensdag? Het is nog maar de vraag hoe ze deze klap op gaan vangen.quote:Op maandag 24 september 2007 09:19 schreef ursel het volgende:
Gauw door naar de volgende wedstrijd..
Lucius was anders nog niet onder indruk..quote:Op maandag 24 september 2007 09:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich een beetje zorgen maakt over woensdag? Het is nog maar de vraag hoe ze deze klap op gaan vangen.
gelukkigquote:Op maandag 24 september 2007 09:58 schreef don-diablo het volgende:
mbt Hofland:
De blessure van Kevin Hofland, zondag opgelopen in het duel met PSV, lijkt mee te vallen. De Limburger moest in Eindhoven het wedstrijdperk met een pijnlijke voet verlaten. Een eerste indicatie wijst erop dat de kwetsuur niet al te zorgwekkend is.
De algemene verwachting in Rotterdam klinkt dat Hofland aanstaande woensdag gewoon inzetbaar zal zijn voor het bekerduel met FC Utrecht.
Als Lazovic zijn dag zou hebben dan was het 6/7-0 geweest. Score had echt nog groter uit kunnen vallen. Wat vonden jullie trouwens van Gio gisteren? Als deze speler een 'type' Cocu moet voorstellen dan hebben ze de plank volledig misgeslagen bij Feyenoord. Ik heb gisteren vrijwel geen enkel goed moment van hem gezien, veel balverlies. Viel me ook op dat geen één van de ervaren jongens het team naar zijn hand zette, wat ik ook van Gio zou verwachten.quote:Op maandag 24 september 2007 09:09 schreef don-diablo het volgende:
verliezen van perez sport vereniging is nou niet direct een ramphij had z'n dag, alleen is 4-0 teveel natuurlijk
Lazovic heeft zijn dag nooit, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 15:20 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Als Lazovic zijn dag zou hebben dan was het 6/7-0 geweest. Score had echt nog groter uit kunnen vallen. Wat vonden jullie trouwens van Gio gisteren? Als deze speler een 'type' Cocu moet voorstellen dan hebben ze de plank volledig misgeslagen bij Feyenoord. Ik heb gisteren vrijwel geen enkel goed moment van hem gezien, veel balverlies. Viel me ook op dat geen één van de ervaren jongens het team naar zijn hand zette, wat ik ook van Gio zou verwachten.
[..]
Ik schaam me voor medesupporters zoals jij![]()
Waarom mijn post ook?quote:
Het was nou niet bepaald zo dat de hele overwinning aan Perez te danken was hoor...quote:Op maandag 24 september 2007 09:09 schreef don-diablo het volgende:
verliezen van perez sport vereniging is nou niet direct een ramphij had z'n dag, alleen is 4-0 teveel natuurlijk
Beter leert die gast een beetje rap Engels en krijgen we geen Songpraktijkenquote:24-09-2007 LEE GEPRESENTEERD: ‘WEINIG PROBLEMEN OM AAN TE PASSEN’
Chun-Soo Lee is maandagmiddag officieel gepresenteerd in De Kuip. De Zuid-Koreaan schoof om twee uur aan in de perszaal van het stadion, naast technisch directeur Peter Bosz en een tolk. Bosz gaf aan heel blij te zijn dat Lee eindelijk in Nederland is gearriveerd. ‘Na de verkoop van Romeo Castelen en Royston Drenthe hadden wij dringend behoefte aan een speler voor de zijkant. Met Lee hebben we nu iemand in huis die zowel op de flanken als achter de spitsen kan spelen.’ Later op de middag zal Lee voor het eerst met de groep meetrainen.
Feyenoord hoopt dat Lee zo snel mogelijk volledig bij de groep aan kan sluiten. Sinds het moment dat de aanvaller zijn contract bij Feyenoord tekende, trainde hij niet meer met zijn vorige club Ulsan Hyundai mee. Wel hield hij individueel zijn conditie op peil door middel van hardlopen en krachttraining. Lee liet weten honderd procent fit te zijn, maar nog wedstrijdritme te missen.
Volgens Bosz is het de komende periode essentieel dat Lee zo snel mogelijk leert communiceren met zijn teamgenoten. ‘Daar zullen we hem binnen de club hard mee gaan helpen.’ Lee zelf gaf aan dat hij van plan is om zo snel mogelijk de Nederlandse taal machtig te worden.
Na zijn teleurstellende periode in Spanje dacht Lee lang na toen hij het aanbod van Feyenoord kreeg. ‘Ik heb mijn hoofd gebroken over de vraag of ik nog een keer naar Europa zou gaan. Maar Feyenoord is een goed team, deze club is wereldwijd bekend. Ik wist ook dat Chung-Gug Song hier heeft gespeeld en ik heb veel wedstrijden van Feyenoord op televisie gezien. Daarom wilde ik graag hier spelen en heb ik toch voor Feyenoord gekozen.’
Doordat Lee bij het Zuid-Koreaanse elftal al te maken kreeg met Nederlandse trainers als Pim Verbeek en Dick Advocaat, is hij al bekend met de Nederlandse speelwijze. ‘Van hen heb ik op tactisch gebied heel veel geleerd’, zei Lee. ‘Daarom verwacht ik weinig problemen om me aan de ploeg aan te passen.’
Bij de officiële overhandiging van het shirt met het rugnummer 16, werd duidelijk dat Lee zelf ook een presentje had meegenomen. De aanvaller toverde een knuffelbeertje te voorschijn, een zeer geliefd speelgoed in Zuid-Korea. De aanwinst van Feyenoord kreeg de lachers op zijn hand, toen hij met een knipoog vertelde dat hij binnenkort zulke beertjes in Feyenoord-tenues wil gaan verkopen in zijn thuisland.
Feit blijft wel dat twee goals vielen door de individuele kwaliteit van Perez. Die vallen allemaal binnen tien minuten, de 2-1 van Feyenoord wordt ook nog eens afgekeurd... PSV heeft dik verdiend gewonnen, dat zeker, maar PSV mag ook wel héél blij zijn met Perez.quote:Op maandag 24 september 2007 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was nou niet bepaald zo dat de hele overwinning aan Perez te danken was hoor...![]()
PSV was gewoon over het hele veld beter dan Feyenoord. En 4-0 was geenszins geflatteerd.
2-1 werd terecht afgekeurd toch? Dan kan je net zo goed gaan zeuren over dat iemand terecht wordt teruggefloten voor buitenspel, of terecht een vrije trap tegen krijgt.quote:Op maandag 24 september 2007 17:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat twee goals vielen door de individuele kwaliteit van Perez. Die vallen allemaal binnen tien minuten, de 2-1 van Feyenoord wordt ook nog eens afgekeurd... PSV heeft dik verdiend gewonnen, dat zeker, maar PSV mag ook wel héél blij zijn met Perez.
ik heb ook alle reacties wegehaald, die malloot is geen aandacht waard.quote:
Was theoretisch hè... Maar goed, laten we eerlijk zijn, zo lang er geen versterking voor de verdediging komt, gaan we dus echt niet 'gewoon' winnen van PSV. Maar ja dit is natuurlijk allemaal koffiedik-kijken...quote:Op zondag 23 september 2007 21:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Gaan we 2x van PSV verliezen dan..? We pakken die tyfus boeren gewoon in De Kuip !!!!!
Lekker simpel. En hoe wou je in de zomer inkopen doen dan?quote:Op maandag 24 september 2007 11:19 schreef Steven184 het volgende:
Iemand al bedacht dat we waarschijnlijk helemaal niks in kunnen kopen?
We moeten dit seizoen lekker gaan voetballen. Was flink klote gister, maar dat hoort bij het proces. Gewoon lekker voetballen en zorgen dat we op het eind bij de top 5 zitten en dus europees voetbal halen. Meer hoeven we niet te doen dit jaar.
1 ding is heel simpel, zolang je geen geld heb kan je niet inkopen. Dus dan zullen we het moeten doen met spelers waar het contract van af loopt. Maar dit jaar moeten we inderdaad simpel denken. Wanneer de selectie op niveau blijft volgende zomer en we weten in de breedte te winnen, dan mogen we seizoen 2008-2009 eens aan prijzen gaan denken.quote:Op maandag 24 september 2007 19:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lekker simpel. En hoe wou je in de zomer inkopen doen dan?
quote:Op maandag 24 september 2007 19:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
1 ding is heel simpel, zolang je geen geld heb kan je niet inkopen. Dus dan zullen we het moeten doen met spelers waar het contract van af loopt. Maar dit jaar moeten we inderdaad simpel denken. Wanneer de selectie op niveau blijft volgende zomer en we weten in de breedte te winnen, dan mogen we seizoen 2008-2009 eens aan prijzen gaan denken.
Nu moeten we daar niet aan denken, maar gewoon lekker voetballen. Jonge jongens de kans geven, team laten groeien en kijken waar het schip strand. Zolang we maar Europees voetbal halen, maar dat zit er dit jaar wel in denk ik zo.
Maar hoe wou je de selectie in de breedte versterken zonder geld?quote:Op maandag 24 september 2007 19:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
1 ding is heel simpel, zolang je geen geld heb kan je niet inkopen. Dus dan zullen we het moeten doen met spelers waar het contract van af loopt. Maar dit jaar moeten we inderdaad simpel denken. Wanneer de selectie op niveau blijft volgende zomer en we weten in de breedte te winnen, dan mogen we seizoen 2008-2009 eens aan prijzen gaan denken.
Nu moeten we daar niet aan denken, maar gewoon lekker voetballen. Jonge jongens de kans geven, team laten groeien en kijken waar het schip strand. Zolang we maar Europees voetbal halen, maar dat zit er dit jaar wel in denk ik zo.
Denk na...quote:Op maandag 24 september 2007 19:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar hoe wou je de selectie in de breedte versterken zonder geld?
Hmm het was hands, maar was het opzettelijk? Ik heb er best vrede mee dat er voor afgefloten wordt, maar of het terecht was...quote:Op maandag 24 september 2007 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
2-1 werd terecht afgekeurd toch? Dan kan je net zo goed gaan zeuren over dat iemand terecht wordt teruggefloten voor buitenspel, of terecht een vrije trap tegen krijgt.
Nou meen ik dat voor onopzettelijk hands ook gefloten mag worden als degene die hands maakt er (significant) voordeel van heeft, en dat was in deze het gevalquote:Op maandag 24 september 2007 20:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hmm het was hands, maar was het opzettelijk? Ik heb er best vrede mee dat er voor afgefloten wordt, maar of het terecht was...
4-0 is gezien de kansen zeker niet geflatteerd. 3 goals in 10 minuten zegt natuurlijk ook geen reet over het feit of een uitslag geflatteerd is. Zeker niet als alle goals al in de eerste helft vallen.quote:PSV was sterker, daar is geen twijfel over mogelijk. Wel vind ik 4-0 geflateerd. Dit is ook terug te vinden in het scoreverloop (3 in 10 min). 2 of 3-0 was niet geflateerd geweest.
Ja, live, in De Kuip.quote:Op maandag 24 september 2007 20:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Wordt de bekerwedstrijd woensdag uitgezonden?
quote:Op maandag 24 september 2007 01:25 schreef TC03 het volgende:
Toch vond ik Feyenoord niet eens zo slecht spelen, behalve de tweede helft van de eerste helft. De tweede helft vielen er gewoon gaten omdat Feyenoord wel moest. Ik vond ze tegen Willem II slechter spelen.
Was gewoon een smerige overtreding op Hofland die niet eens bestraft werd, maar Braamhaar zat er wel vaker naast.quote:Op maandag 24 september 2007 09:58 schreef don-diablo het volgende:
mbt Hofland:
De blessure van Kevin Hofland, zondag opgelopen in het duel met PSV, lijkt mee te vallen. De Limburger moest in Eindhoven het wedstrijdperk met een pijnlijke voet verlaten. Een eerste indicatie wijst erop dat de kwetsuur niet al te zorgwekkend is.
Ja, achteraf twijfel ik ook aan mijn woorden.quote:Op maandag 24 september 2007 23:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Pardon, heb je heel de wedstrijd gezien? Ik heb zeer regelmatig knullig balverlies gezien in de 2e helft, zelfs bij Van Bronckhorst.
Wat betaal je voor zo'n bekerwedstrijdje in de 1e ronde? Ik wilde misschien ook nog gaan, maar ik kan helaas niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:19 schreef Erasmusch het volgende:
Vind je het gek met die prijzen
Enlighten us NJquote:
volgens mij waart de geest van van De Herik nog in De Kuipquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:30 schreef Luni het volgende:
Ik betaal voor T ¤ 18,50
Ze leren het nooit bij Feyenoord, verkoop ze voor ¤ 12,50 en de Kuip had morgen vol gezeten
Of je wilt er niet meer over vertellen hier..quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Damn, ik heb vannacht gedroomt over Lee.![]()
Ik sprak hem aan in de stad hier en meer weet ik er niet meer van....
Oke oke okequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Of je wilt er niet meer over vertellen hier..![]()
en toen zijn jullie in amsterdam naar een homobar geweest?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Oke oke oke
Ik zei dat hij zijn haar weer moest bleken![]()
Nu blij?
Pff... Volgens mij gaat het nog wel even duren voordat ie gaat spelen.quote:25-09-2007 LEE NIET BIJ SELECTIE VOOR BEKERDUEL MET UTRECHT
Chun-Soo Lee maakt geen deel uit van de selectie, voor de wedstrijd tegen FC Utrecht in de tweede ronde van de KNVB beker. Trainer Bert van Marwijk wil de aanvaller ‘tegen zichzelf in bescherming nemen.’ Lee trainde de afgelopen weken individueel, maar deed dat volgens Van Marwijk alleen binnen en op straat. ‘Ik hoop dat hij deze week goed doorkomt’, zei Van Marwijk. ‘Dan kan hij zaterdag voor het duel Heerenveen bij de wedstrijdselectie aansluiten.’
De trainer gaf dinsdag te kennen dat hij onder de indruk was van de eerste dagen van Lee in Rotterdam. ‘Je ziet duidelijk dat hij goed kan voetballen. Alleen is na twee dagen nog te vroeg voor echt een goed oordeel.’
Ik ben sowieso ervoor om Jordy Buijs minuten te laten maken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom eigenlijk niet Bahia en Lucius eruit en deze vervangen door Jordi Buijs en Greene? De wedstrijd zondag heeft aangetoond dat Bahia en Lucius gewoon plaats moeten maken. Hebben hun kans gehad nu.
Eens!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom eigenlijk niet Bahia en Lucius eruit en deze vervangen door Jordi Buijs en Greene? De wedstrijd zondag heeft aangetoond dat Bahia en Lucius gewoon plaats moeten maken. Hebben hun kans gehad nu.
Zijn we het een keer ergens over eensquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben sowieso ervoor om Jordy Buijs minuten te laten maken.
Lijst een Printscreen in om het moment te bewarenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zijn we het een keer ergens over eens
Nou en.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Pff... Volgens mij gaat het nog wel even duren voordat ie gaat spelen.
Ja kut hey. Ik wilde net kaarten gaan halenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feyenoord - Heerenveen uitverkocht.
Wat is er nou weer dom en kortzichtig aan de constatering (feit!) dat we te weinig aanvallers hebben en Lee snel mee moet gaan doen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat domme en kortzichtige denken van jou komt weer heerlijk naar voren in je berichten.
skelper.feyenoord.nl en dan kan je mij meteen vertellen hoe het werktquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:32 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Ja kut hey. Ik wilde net kaarten gaan halen
Ik heb dan ook gewoon een kaartje. Ik denk alleen niet dat die 4 euro verschil je laat twijfelen of je wel of geen vrij wilt nemen, dat is alles wat ik er mee wilde zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:15 schreef Staanplaats het volgende:
Het is op zn minst het onderzoeken waard, wat de prijselasticiteit is van een bekerwedstrijd. Persoonlijk vind ik dat Feijenoord best haar (trouwe) supporters te gemoed mag komen voor zulke wedstrijden..
Aan de andere kant moeten we ook niet te veel mauwen. We spelen gvd niet eens europees, dan hebben we een doorweekse wedstrijden en dan zijn er smoesjes als werk, tis ver, laat blabla..
Link werkt nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
skelper.feyenoord.nl en dan kan je mij meteen vertellen hoe het werkt![]()
Ik heb het over jouw manier van denken niet over het gebrek aan aanvallers.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer dom en kortzichtig aan de constatering (feit!) dat we te weinig aanvallers hebben en Lee snel mee moet gaan doen?
Volgens mij moet je je gewoon registeren en kan je dan een kaartje kopen. Maar ik heb geen zin om daar te registeren. Volgende thuiswedstrijd voor mij dan maar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
http://www.skelper.nl/toegangskaartjes-in-stadion-feijenoord
die dan?
Ik weet idd nog dat o.a. Methodmich hier destijds toen nog riep dat Bastos wel degelijk een erg goede speler was. Maar hij was gewoon een ramp hier destijds, de Nederlandse competitie of het systeem dat Feyenoord speelde paste gewoon niet bij hem denk ik.quote:In Rotterdam-Zuid zal men zich wel eens achter de oren krabben, als er dit seizoen beelden van de Franse Ligue 1 binnenkomen. Bij Lille, de club waar ook Patrick Kluivert onder contract staat, maakt immers Michel Fernandes Bastos furore. En Bastos werd enkele jaren geleden nog weggestuurd bij Feyenoord.
Bastos maakte afgelopen weekend nog een prachtig doelpunt tegen Olympique Lyon, waarmee hij zijn club een verrassend punt bezorgde. Adrie Koster, de man die Bastos als trainer van Excelsior in het seizoen 2002/2003 onder zijn hoede had, had het doelpunt ook gezien. "Michel kwam bij ons als jong broekje van achttien jaar, maar je kon wel zien dat hij heel goed kon voetballen. Hij had toen ook al een goede pegel in zijn poten", zegt de huidige coach van Jong Ajax in het AD.
Bastos werd in 2002 door Feyenoord vastgelegd, maar de Rotterdammers stalden hem bij Excelsior. Na één seizoen, waarin hij vooral als linksback moest spelen, werd hij echter alweer te licht bevonden en terug naar Brazilië gestuurd. Via Atletico Paranaense, Gremio en Figueirense belandde hij vervolgens bij het Franse Lille.
De beleidsmakers van Feyenoord zagen het niet in hem zitten. Of ze hem hadden moeten houden? Dat denk ik wel."
Ik word met de dag nieuwsgieriger nuquote:Aziaat met glamour en bravoure
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Na drie weken wachten heeft Feyenoord eindelijk zijn Koreaanse aanwinst in huis. Chun-Soo Lee werd officieel gepresenteerd en trainde voor het eerst mee bij zijn nieuwe club. ,,Hij is een stuk brutaler dan de meeste Koreanen.’’
Chun-Soo Lee kwam in een designercolbertje naar de presentatie bij Feyenoord. FOTO ANP/ FRED ERNST
Met de kin omhoog stapt Chun-Soo Lee de perskamer van de Kuip binnen. Modieus kapsel, baggy spijkerbroek, exclusief designercolbertje. Op zijn bovenlip prijkt een snor zoals Brandon Flowers die ook heeft, de zanger van de trendy rockband The Killers.
Feyenoord mag dan een kleine Koreaan hebben vastgelegd, verwacht van Lee niet dat hij stilletjes in een hoekje gaat zitten, zoals zijn voorganger Chong-Gug Song het liefst deed in Rotterdam.
Little Lee heeft de glamour aan zijn kont hangen. In Zuid-Korea leverde hem dat een sterrenstatus op, al stuitte zijn bravoure bij een deel van het publiek ook op weerstand.
,,Sommige mensen vinden dat hij praatjes heeft,’’ vertelt Jay Kang, de Koreaanse/Nederlandse tolk van Lee, kort na de presentatie. ,,Hij is duidelijk brutaler dan de meeste andere Koreanen. De pers vindt dat prachtig, maar hij heeft ook veel anti-fans.
,,In Korea hebben mensen het liefst dat je bescheiden bent en niet teveel zegt. Lee is een open, bijzondere jongen.’’ Juist dat karakter sprak aan bij Feyenoord. Over zijn voetbalkwaliteiten bestond na 75 interlands en twee WK’s amper twijfel bij de scoutingstaf, maar een Aziaat in Europa is nooit een garantie voor succes. De Japanner Shinji Ono redde het bij Feyenoord en de Koreanen Ji-Sung Park en Young-Pyo Lee slaagden bij PSV, maar er zijn ook talrijke voorbeelden van oosterse voetballers die wegkwijnden in het westen.
Ook Chun-Soo Lee zelf mislukte tussen 2003 en 2005 in Spanje, bij Real Sociedad en Numancia.
,,Geestelijk was ik nog niet zo ver als dat ik nu ben,’’ zei de aankoop daar gisteren over. In zijn eigen taal, maar met een open blik richting zijn publiek in de perszaal.
,,De hoofdreden dat ik in Spanje niet ben geslaagd, is dat ik te weinig ervaring had. Als voetballer en als mens. Ik voelde me alleen en eenzaam, maar ik ben inmiddels ouder en wijzer geworden. Nu weet ik wat het vraagt om hier te slagen.’’
Bij Feyenoord hopen ze dat hij zo snel mogelijk Nederlands leert. Succes begint voor Lee bij communicatie, benadrukt technisch manager Peter Bosz. Hoe sneller hij de taal leert, hoe kleiner de kans op een sociaal isolement.
Tijdens de middagtraining geeft assistent-trainer John Metgod alvast de eerste lessen. Met het Spaans als overbruggingstaal leert Lee de eerste Nederlandse voetbalwoordjes van Metgod: ‘kaatsen’ en ‘draaien’. De Koreaan knikt braaf en begrijpend.
Drie weken lang moest Feyenoord wachten op de entree van de aanwinst. De transfer kwam vlak voor de deadline van 31 augustus al rond, maar de Koreaanse papiermolen draaide traag. Terwijl Lee wachtte op het groene licht, speelde hij niet meer voor zijn club Ulsan Hyundai.
,,Ik heb voor mezelf aan conditie- en krachttraining gedaan,’’ vertelt de voetballer. ,,Fit ben ik wel, maar ik heb nog niet veel wedstrijdritme.’’ De kans dat Lee morgen al zijn debuut maakt in het bekerduel tegen FC Utrecht is dan ook te verwaarlozen.
Naast de reguliere groepstraining van de komende dagen zal Lee ook individueel aan het werk worden gezet door de technische staf. Erg lang moet die tussenperiode niet gaan duren. ,,De Koreaanse competitie is in volle gang,’’ aldus Bosz. ,,Wij verwachten dat hij redelijk snel kan aansluiten bij de groep.’’
Lee moet bij Feyenoord de leegte opvullen die Royston Drenthe en Romeo Castelen achterlieten.
De Koreaan verwierf zijn status als energieke, technische vleugelspeler met een fraaie trap. ,,Hij kan zowel op links als achter de spitsen uit de voeten,’’ aldus Bosz, die informatie inwon bij onder meer Dick Advocaat en Pim Verbeek. Beide coaches werkten met Lee bij de Koreaanse ploeg. ,,Zij waren enorm positief over hem, in alle opzichten,’’ zegt Bosz. ,,We zijn blij dat we hem vast hebben kunnen leggen.’’
Lee blijkt even later minstens zo blij met Bosz. De technisch manager krijgt een Koreaanse teddybeer overhandigd van de voetballer, als dank voor het vertrouwen. Het souvenir, getooid met de nationale vlag van Korea, heeft geen diepere betekenis, vertelt Lee. ,,Maar misschien breng ik hem in Korea wel met een Feyenoord-shirtje aan op de markt,’’ lacht de aanvaller. ,,Die zullen vast en zeker goed worden verkocht.’'
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik word met de dag nieuwsgieriger nu
Ik begon ook net te twijfelen jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:45 schreef Erasmusch het volgende:
Bastos (Bra) is geen Basto (Por)
het is vrij simpel, heb net voor de 2e keer een kaartje aangeschaft voor een maat (wel vak E, maar goed)quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
skelper.feyenoord.nl en dan kan je mij meteen vertellen hoe het werkt![]()
Bert heeft helemaal gelijk. Het is niet zo dat deze ploeg mentaal zwak is, maar soms lijkt de ploeg wat explosiviteit te missen. Met name Buijs zou die rol op zich moeten nemen, maar dat doet ie dus niet. En ook van Hofs verwacht ik meer pit.quote:'Tot hier en niet verder'
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Daags na de afstraffing tegen PSV (4-0) sprak Feyenoord-trainer Bert van Marwijk een stevig woordje tot zijn spelersgroep. Een snelle revanche lonkt vanavond in het bekerduel met FC Utrecht, maar de Rotterdamse club worstelt opnieuw met blessureleed.
Van Marwijk ergerde zich zondag vooral aan de lusteloosheid van Feyenoord. FOTO PICS UNITED
Bert van Marwijk houdt zijn nabesprekingen het liefst zo kort mogelijk, maar maandag nam de trainer lang en luid het woord in de kleedkamer. Niet eens zozeer de forse nederlaag leidde tot irritatie bij de coach, maar meer nog de lusteloosheid die zijn ploeg uitstraalde in Eindhoven.
In de fase dat Feyenoord nadrukkelijk wankelde tegen PSV, verzuimden de Rotterdammers hard van zich af te bijten. ,,Daar was ik teleurgesteld over, boos ook wel,’’ aldus Van Marwijk. ,,Details over dat onderhoud houd ik binnenskamers, maar ik vond het geen moment voor een gesprek met de spelers. Ik heb gezegd wat me dwars zat. We kunnen goed voetballen, maar soms wordt er méér gevraagd om te winnen.’’
Dat Van Marwijk één van de weinige Feyenoorders was die in Eindhoven op ontploffen stond, verbaasde de coach. ,,Dat was één van de aandachtspunten,’’ aldus Van Marwijk. ,,We waren gewoon te lief zondag.’’
Ook de routiniers namen het team niet bij de hand, zag ook Van Marwijk. ,,Maar het is ook weer te gemakkelijk om dat alleen bij de oudere jongens neer te leggen. De jongeren mogen net zo goed opstaan in zo’n wedstrijd. We hebben een ploeg die de voetballende oplossing zoekt, maar we moeten weerbaarder worden. Af toe moet je iets uitstralen van: tot hier en niet verder.’’
Nu de euforie van de laatste weken hardhandig is weggespoeld in Brabant, is Feyenoord weer een club van alledaagse zorgen. Gisterochtend trainde Van Marwijk maar kort op het oefenveld naast de Kuip, om de personele risico’s zoveel mogelijk te beperken voor het duel met FC Utrecht van vanavond.
Heel blijven is cruciaal voor de bekerwedstrijd én het competitieduel van zaterdag tegen SC Heerenveen. De Rotterdamse selectie is zó smal, dat vrijwel iedere blessure tot een verzwakking van het elftal leidt. Slechts zestien spelers had Van Marwijk gisteren op het veld staan, onder wie een handvol jonkies (Biseswar, Wijnaldum, Jordy Buijs) én spelers zonder wedstrijdritme (Lee, Lensky, Greene).
Hofland bleef binnen met een dikke voet, terwijl Nicky Hofs het trainingsveld al vroeg verliet met kuitklachten. ,,Kevin kan nog niet normaal lopen,’’ aldus Van Marwijk. ,,Het is te hopen dat zijn voet de komende 24 uur snel herstelt.’’
Desnoods speelt de verdediger vanavond met een spuit. ,,Het gaat om een kneuzing, dus in principe kan dat,’’ zegt Van Marwijk. ,,Maar dan moet zijn voet wel beter zijn dan nu, anders heeft het geen zin. We wachten zo lang mogelijk met beslissen, desnoods tot de warming-up. We hebben nu eenmaal niet veel alternatieven. Niet voor Hofland, maar ook niet voor Hofs. Van bijvoorbeeld Serginho Greene kan je na maandenlang blessureleed nog niet verwachten dat hij vanaf de eerste minuut kan spelen.’’
Dat Feyenoord een injectie overweegt om Hofland op te lappen, zegt wat over het gewicht dat de club toekent aan het bekertoernooi. Bij gebrek aan Europees voetbal is de strijd om de KNVB-beker een welkom extraatje voor de Rotterdamse club. ,,In de eerste plaats omdat dit de kortste weg is naar Europees voetbal,’’ aldus Van Marwijk. ,,Met FC Utrecht treffen we gelijk een pittige tegenstander, maar het heeft geen zin daar lang bij stil te staan. We moeten gewoon winnen.’’
De Koreaanse aanwinst Chun-Soo Lee maakt vanavond nog geen deel uit van de selectie. De aanvaller speelde de laatste drie weken niet meer bij zijn club Ulsan Hyundai. ,,Hij heeft voor zichzelf getraind, maar alleen thuis of op straat. Hij heeft dus nog een aardige achterstand. Wellicht haalt hij zaterdag, dan zou hij tegen Heerenveen op de bank kunnen beginnen.’’
Maar eerlijk is eerlijk, die krijg je niet met zulke prijzen., dat is de laatse jaren meerdere malen gebleken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:24 schreef Happel het volgende:
Betaal dat graag als dat bijdraagt aan goede recettes. Moet nog een kaartje kopen trouwens...
Aan de andere kant, reken het eens om, het is 40 gulden voor een 1e ronde beker, das best veel geld.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:15 schreef Staanplaats het volgende:
Aan de andere kant moeten we ook niet te veel mauwen. We spelen gvd niet eens europees, dan hebben we een doorweekse wedstrijden en dan zijn er smoesjes als werk, tis ver, laat blabla..
Wat ben jij simpel zeg (verrassend weerquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Geen idee. Het is een mooie test. Ik ben best benieuwd hoe ze met deze klap naar de aarde omgaan. Als ze vandaag er gewoon weer solide staan en dus laten blijken over een goede berg wilskracht te beschikken dan schat ik Feyenoord hoog in voor de rest van het seizoen en kunnen goede aankopen in de winter zorgen voor een mooi resultaat begin mei.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:25 schreef r.liong het volgende:
Ik zeg dat Feyenoord het vandaag best moeilijk krijgt tegen Utrecht. Beetje de naweeën van de wedstrijd tegen PSV. Of benik nu te voorzichtig?
uh die aankopen zie ik van de winter niet komen eigenlijk. Ook zie ik niet zo in waarom europees voetbal niet mogelijk zou zijn wanneer ze er vanavond niet zo sterk staan. Ja je verliest waarschijnlijk wat wedstrijden dit seizoen, maar met alles wat er staat is het veel beter dan vorig seizoen, ook wanneer het instort. En zelfs vorig seizoen was er bijna nog europees voetbal. Dus zo hoog ligt de lat ook weer niet. Goed het moet wel even gedaan worden, maar daar ben ik iig niet bang voor. Veel belangrijker voor mij is dat ze er weer voor gaan ipv het zien gebeuren.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Geen idee. Het is een mooie test. Ik ben best benieuwd hoe ze met deze klap naar de aarde omgaan. Als ze vandaag er gewoon weer solide staan en dus laten blijken over een goede berg wilskracht te beschikken dan schat ik Feyenoord hoog in voor de rest van het seizoen en kunnen goede aankopen in de winter zorgen voor een mooi resultaat begin mei.
Aan de andere kant, als het vanavond goed misgaat, of maar net aan wordt, dan kan het nog een stevige opgave worden om Europees voetbal te halen.
Maar ik heb goede hoop.
Lekker boeiend, Greene zonder wedstrijdritme is nog een klasse beter dan die Lucius.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat ben jij simpel zeg (verrassend weer), Greene heeft nog geen minuut en komt terug van een hele zware blessure, die heeft totaal geen wedstrijdritme.
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, Greene zonder wedstrijdritme is nog een klasse beter dan die Lucius.
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:42 schreef ursel het volgende:
Grandel krijgt herkansing tegen FeyenoordDat is dan wel weer positief..
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:42 schreef ursel het volgende:
Grandel krijgt herkansing tegen FeyenoordDat is dan wel weer positief..
Zo ja! Hij loopt er echt mee te dwepen, hij houdt zo maar een printje omhoog met het woord ajax erop! En er nog bij lachen ook! Hoe durft iequote:Op woensdag 26 september 2007 16:54 schreef r.liong het volgende:
even terugkomend op Tim de Cler. Ik heb hem nu al vaak in allerlei interviews horen spreken hoe pro-Feyenoord hij wel is maar als ik me niet vergis heeft hij ook ooit voor Ajax gespeeld en er zelfs mee lopen dwepen als ik deze foto mag geloven. Dus hoe verklaart hij dat nou? (foto schijnt vanaf een nieuwsgroep te komen)
Nou ja, ben het met hem eens dat dat strafbaar hoort te zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 18:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zo ja! Hij loopt er echt mee te dwepen, hij houdt zo maar een printje omhoog met het woord ajax erop! En er nog bij lachen ook! Hoe durft ie![]()
Tim de Cler bij ajax gespeeld?! Het moet niet gekker worden, meteen stenigen die gast.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:54 schreef r.liong het volgende:
even terugkomend op Tim de Cler. Ik heb hem nu al vaak in allerlei interviews horen spreken hoe pro-Feyenoord hij wel is maar als ik me niet vergis heeft hij ook ooit voor Ajax gespeeld en er zelfs mee lopen dwepen als ik deze foto mag geloven. Dus hoe verklaart hij dat nou? (foto schijnt vanaf een nieuwsgroep te komen)
hoax!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:14 schreef DonRaja het volgende:
Straks ga je me nog vertellen dat Charisteas ook bij ajax heeft gespeeld...![]()
Die hebben ze nietquote:Op woensdag 26 september 2007 21:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gaat lekker zeg.
Gooi aub iets van een buitenspeler of iets dergelijks erin.. alles gaat via het centrum.
Denk niet dat hij al volledig inzetbaar of al topfit is toch? Pas 1x met de beloftes meegespeeld.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:56 schreef Malibu-06 het volgende:
Leuk trouwens, uitgerekend tegen wie maakt Alves waarschijnlijk z'n rentree dit weekend?
Viel me ook al op ja. Was in het 1e jaar onder Koeman precies hetzelfde.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk niet dat hij al volledig inzetbaar of al topfit is toch? Pas 1x met de beloftes meegespeeld.
Wel mooi dat Greene weer zijn debuut heeft gemaakt trouwens![]()
Verder valt het me op dat Feyenoord iedere keer nogal slap en ongeconcentreerd begint aan de wedstrijd, en de eerste helft er vrijwel niet aan te pas komt en het iniatief dan dus eigenlijk bij de tegenstander ligt. Pas de 2de helft slaagt Feyenoord er pas in orde op zaken te stellen, en met meer strijd, en concentratie de duels aan te gaan, en dan loopt het wel soepel, maar als je pecht hebt - of tegen een goede tegenstander speelt - ben je in de eerste helft al afgestraft voor het gebrek aan scherpte.
Maar dit was al zo tegen Willem II, tegen Roda JC, tegen Psv (eigenlijk de gehele wedstrijd) en vanavond wederom de eerste helft tegen Fc Utrecht.
Dat was ik, neppert.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Ik hoop trouwens echt dat dat Utrecht-supporters waren die gigantisch hard Mols z'n naam scandeerden toen ie het veld inkwam?
Driewerf hoezee:quote:Op donderdag 27 september 2007 01:05 schreef TC03 het volgende:
Laten we ophouden met 13.gifjes en-smileys als we voor de tweede keer met 3-0 van Utrecht winnen.
Wees blij voor elkander, menschen!
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:22 schreef gitaarsnaar het volgende:
wel weer jammer dat een deel van het publiek ging fluiten bij een terugspeelbal en het rustsignaal.![]()
Theo Janssen? Speelt die bij Heerenveen tegenwoordig?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Het positiefste aan gisteravond is dat we door zijn...........nu hopen dat ze zaterdagavond wel vanaf minuut 1 wakker zijn en dat dikke Theo er niet bij is!!
Want?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:54 schreef Malibu-06 het volgende:
het te laat om het in de 2e helft nog recht te zetten.
Ik hoop trouwens echt dat dat Utrecht-supporters waren die gigantisch hard Mols z'n naam scandeerden toen ie het veld inkwam?
Tja Malibu.....................quote:Op donderdag 27 september 2007 01:05 schreef TC03 het volgende:
Laten we ophouden met 13.gifjes en-smileys als we voor de tweede keer met 3-0 van Utrecht winnen.
En Utrecht uit de bekerquote:Op donderdag 27 september 2007 10:24 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Het legioen is met pensioen![]()
?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:26 schreef Erasmusch het volgende:
Ohja, iemand hier enig idee wat kaarten voor die wedstrijd deden op de zwarte markt afgelopen jaren?
Wil niet zeggen dat je moet doen alsof Mols Kiprich is ofzoquote:Op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Support je team gewoon, grafjong.
Ik herkende nu wel spelersquote:Op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Fancy brilletje had je trouwens, Luni.![]()
Gaat lastig voor de TVquote:Op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef Happel het volgende:
[..]
dit is het probleem met het feyenoord legioen. Ze verwachten ineens dat ze alles winnen. Sinds een paar jaar is de Kuip totaal sfeerloos. Een schande!!!quote:
houd gewoon je tyfusmuil eens een keer randdebiel, altijd overal op zeikenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je moet doen alsof Mols Kiprich is ofzo
Mja, spelen doet die voorlopig ff niet..quote:Op donderdag 27 september 2007 10:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Theo Janssen? Speelt die bij Heerenveen tegenwoordig?
Ik vond het zelf ook positief dat die dikke nederlaag zondag toch een incident was, en niet heel het team nu al ingestort is, waar ik toch een beetje bang voor was...
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
houd gewoon je tyfusmuil eens een keer randdebiel, altijd overal op zeikenje lijkt wel een wijf
het is toch normaal dat er bij een wissel geklapt wordt, zowel voor de speler die gewisseld wordt als de speler die er in komt (er zijn uitzonderingen)
Mols heeft nog helemaal niets verkeerd gedaan en jij kotst hem uit of het die Griek is (zoals jij hier uitgekotst wordt)
doe ik het weer![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Theo Janssen? Speelt die bij Heerenveen tegenwoordig?
Fluiten is triest, dat hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
Mols is niet bepaald mn favo Feyenoordspits maar zal hem niet uitfluiten.
Waarom slaat het nergens op om een speler van je eigen team zo aan te moedigen?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er bij een wissel geklapt, maar het keiharde "Michael Mols, Michael Mols, Michael Mols ole ole" sloeg nergens op, tenzij het van de Utrecht-fans was.
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Mols moet gewoon weg. Brengt helemaal niets.
Lekker schijnheilig zijn jullie trouwens, Mols heeft meer jaren voor Ajax gespeeld dan Charisteas.
quote:Bij Ajax heeft Mols geen wedstrijd gespeeld in het A-elftal. Na zijn korte carrière bij Ajax ging hij in het jaar 1991 naar Cambuur Leeuwarden waarmee hij kampioen van de Eerste Divisie zou worden.
Zelfs in dat vak mag ik nietquote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij zit in het planetvoetbal.nl stadion.
Als dat waar is..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij zit in het planetvoetbal.nl stadion.
Greene ook en die moet en zal naar jou mening zonder enige minuut wedstrijdritme gelijk in de basis gezet wordenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Mols moet gewoon weg. Brengt helemaal niets.
Lekker schijnheilig zijn jullie trouwens, Mols heeft meer jaren voor Ajax gespeeld dan Charisteas.
Ga dan ook niet in Finland wonen, off all places.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zelfs in dat vak mag ik niet
(Planetvoetbal is niet beschikbaar in het buitenland)
Wel lekker de ruimte hier in een land wat 8.3 keer zo groot is als Nederland 5.3 miljoen inwoners en een veel lagere hoeveelheid tuigquote:Op donderdag 27 september 2007 15:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga dan ook niet in Finland wonen, off all places.
Zoals ze in Finland (terecht) zeggen:quote:
je kunt ook gewoon naar de vrouwen kijkenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:40 schreef SuperWeber het volgende:
Hier zeggen ze dat die lui allemaal homo zijn en ik moet toegeven dat ze er in ieder geval wel zo uitzien...
Soms helemaal niet erg dat je niks ziet door je lenzen hehehe...quote:Op donderdag 27 september 2007 11:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik herkende nu wel spelersM'n lenzen, zijn 's avonds zo droog, dat ze het een beetje laten afweten.
Je kon beter vragen, waar waren de mensen gisteren?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:47 schreef MarkNMGN het volgende:
Leuke wedstrijd gisteren, als je na 45 minuten het stadion binnen kwam lopen...
Wat me de laatste tijd opvalt is het gefluit, en kan me daar echt mateloos aan irriteren.
Gisteren ook weer toen het 0-0 stond en in de rust, waar waren deze mensen de afgelopen jaren?
Het is dit jaar ook al vaker gebeurt, tegen willem2 dacht ik...
Willem bedankt!
boeiuh het gaat om de vrouwen tochquote:Op donderdag 27 september 2007 15:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zoals ze in Finland (terecht) zeggen:
Vittun Hurrit
Hier zeggen ze dat die lui allemaal homo zijn en ik moet toegeven dat ze er in ieder geval wel zo uitzien...
heheh eens..quote:Op donderdag 27 september 2007 19:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
boeiuh het gaat om de vrouwen toch
Toevallig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:04 schreef Droopie het volgende:
Liever Groningen dan Heerenveen, maar het is wel toevallig..
Best toevallig toch, de uitkomst van zo;n loting?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Toevallig.
Waarom wordt elke loting altijd in twijfel getrokken?
Te dom iddquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Toevallig.
Waarom wordt elke loting altijd in twijfel getrokken?
Groningen valt wel mee en wij zijn cupfighters. Komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:21 schreef ursel het volgende:
Weer een lastige voor Feyenoord. Verbaasde me wel dat dat 020 ook een lastige krijgt dit keer..
ja mag wel 's tijd worden jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:09 schreef Luni het volgende:
[..]
1 ding is zeker, Feyenoord wint de beker![]()
1995. Mijn eerste wedstrijd die ik van Feyenoord bezocht.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja mag wel 's tijd worden jaMeer dan 10 jaar geleden oid? Tering.
quote:Danny Buijs zal morgen tegen Sc Heerenveen opnieuw zijn opwachting maken in de basis als rechtsback. Buijs vervangt Theo Lucius die donderdag en vrijdag de training moest laten schieten wegens een liesblessure.
Pffquote:Feyenoord doet morgen tegen Sc Heerenveen nog geen beroep op Chun-soo Lee. De Zuid-Koreaan is allerminst fit en zit daardoor niet in de selectie. "Deze week heeft hij twee trainingen moeten afbreken en eentje moeten overslaan wegens fysieke klachten. Hij moet eerst fit worden, wil ik een beroep op hem kunnen doen", aldus Van Marwijk. De trainer kan nog altijd niet beschikken over Ron Vlaar, Tim Vincken, Dwight Tiendalli, Andwelé Slory en doelman Sherif Ekramy.
er is maar één dikke theo en die balt in arnhemquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Mooi geen dikke theo dus
Hofland dan misschien weer welquote:Feyenoord hoopt op Hofland
Uitgegeven: 28 september 2007 14:24
ROTTERDAM - Feyenoord hoopt zaterdag weer een beroep te kunnen doen op Kevin Hofland. De verdediger viel vorige week in het eredivisieduel met PSV geblesseerd uit. Hij kneusde in die wedstrijd zijn voet.
De laatste dagen is hij goed hersteld, waardoor hij een kans maakt om tegen SC Heerenveen weer te spelen.
Theo Lucius is ook een twijfelgeval in de selectie van trainer Bert van Marwijk. De verdediger trainde donderdag en vrijdag niet mee omdat hij last van de liezen heeft.
Twijfel
"Het is hoogst twijfelachtig of hij er zaterdag bij kan zijn", aldus Van Marwijk. De oefenmeester neemt zaterdag een definitieve beslissing over de inzetbaarheid van het tweetal.
Voor de Zuid-Koreaanse aanwinst Chun-Soo Lee komt het duel tegen Heerenveen nog te vroeg. De aanvaller trainde vrijdag wel mee met de selectie.
Verwacht
"Ik had wel verwacht dat hij iets fitter zou zijn toen hij hier kwam', zei de trainer. "Lee heeft deze week twee keer een training af moeten breken met kleine blessures."
"Bovendien vind ik het niet correct om hem nu al voor de leeuwen te gooien, terwijl hij niet helemaal fit is."
Zal hem wel Vuurwerk Theo noem voortaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:34 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
er is maar één dikke theo en die balt in arnhem
das een passende naam, of anders kamper theoquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zal hem wel Vuurwerk Theo noem voortaan
Boem Boem-Theoquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zal hem wel Vuurwerk Theo noem voortaan
Ze zijn weer lekker slim bezig weer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hofland dan misschien weer wel
als ze een paar lokale dames en wat øl meenemen kan er misschien wel wat geregeld wordenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:39 schreef Erasmusch het volgende:
gvd, bij de klantenservice waren ze ook al zo behulpzaam. CC aanvragen duurt minstens een maand want daar liggen hun prioriteiten niet![]()
Iemand hier nog een cc over? Moet wat kaarten halen voor Deense vrienden. FC Kopenhagen dus zij hebben ons ook een gunst gedaan![]()
Nee ik word gek van al dat gezeik over blessure's, nu al. VOETBALLEN!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Je wordt al moe van jezelf, gaan eindelijk je ogen open.
ja man, dat gejank van die spelers over gebroken benen, meniscussen en kruisbanden altijdquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee ik word gek van al dat gezeik over blessure's, nu al. VOETBALLEN!
Dames blijven daar voor als ik in december langskomquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:56 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als ze een paar lokale dames en wat øl meenemen kan er misschien wel wat geregeld worden
(moet ff navragen)
Gek he. Een wedstrijd per week geeft je 90 minuten wedstrijd. Reken ook even uit hoeveel uur er getraind wordt en bereken de kans dat er iets op de training gebeurd ten opzichte van in een wedstrijd. Kan jij niet ff wat anti-depressiva nemen ofzo. Dat eeuwige gezeik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:05 schreef Malibu-06 het volgende:
Voorkom je niet altijd natuurlijk, maar het wordt nu wel heel erg met (licht) geblesseerde spelers, als we ook nog eens Europees speelden dan hedden we nog maar 5 selectiespelers over tegen de winter
Vraag me af of er niet eens naar de manier van trainen gekeken moet worden ofzo, want veel spelers vallen uit op de training valt me op.
Uiteraard, maar net als bij Ajax is het aantal blessure's gewoon te hoog, zeker in zo'n vroeg stadium van de competitie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:32 schreef snabbi het volgende:
[..]
Gek he. Een wedstrijd per week geeft je 90 minuten wedstrijd. Reken ook even uit hoeveel uur er getraind wordt en bereken de kans dat er iets op de training gebeurd ten opzichte van in een wedstrijd.
De ene keer ben ik te optimistisch en de andere keer te pessimistischquote:Kan jij niet ff wat anti-depressiva nemen ofzo. Dat eeuwige gezeik.
1e aankoop voor in de winterstop bekendquote:Interessante uitspraak van Kevin Hofland in het diepte interview in de nieuwe Hand in Hand
Zie jij je voormalige Fortuna- en PSV-ploegmaat Mark van Bommel ooit in De Kuip spelen?
"Waarom niet? ik denk dat hij hier wel past. Veel mensen vinden hem echt een zuigertje hè? Maar hij is gewoon een winnaar. Het is erg prettig voetballen met hem in je ploeg, hij is slim en als tegenstander vreselijk irritant. Ik ga ook heel ver om een goed resultaat te halen. Maar ik zal niet zo snel iemand een doodschop geven. Mark wil maar één ding: winnen en daar heeft hij alles voor over. Hij doet het momenteel erg goed en ik denk dat hij voorlopig ook nog wel even bij Bayern München blijft. Maar wie weet. Ligt hij hier niet zo goed? Zijn fanatisme moet het legioen ergens ook wel aanspreken."
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:35 schreef Erasmusch het volgende:
Hadden we nou Koeman nog maar. Die had lekker alle trainingen gecanceld deze week zodat de spelers eens goed konden nadenken over hun prestaties playstationen
Met andere woorden je bent een eeuwige zeikert!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:35 schreef Malibu-06 het volgende:
De ene keer ben ik te optimistisch en de andere keer te pessimistischTis ook nooit goed met jullie he?
Sja.quote:'Angelos Charisteas is absoluut géén miskoop'
28/09/2007 10:14
Angelos Charisteas maakt een moeilijke periode door bij 1. FC Nürnberg. De voormalige spits van Feyenoord heeft nog niet gescoord en is op dit moment geblesseerd.
Charisteas ontbreekt zaterdag in de uitwedstrijd tegen VfL Bochum vanwege een enkelblessure. De medische staf van de Zuid-Duitse club heeft de Griekse international voorlopig rust voorgeschreven.
Omdat Charisteas in competitieverband nog altijd niet heeft gescoord, neemt de externe kritiek op de spits toe. Op de website van Nürnberg neemt trainer Hans Meyer de afgelopen zomer aangetrokken spits: 'Angelos is absoluut géén miskoop. Zó eenvoudig is voetbal niet.'
Overigens kan Meyer voorlopig ook geen beroep doen op Javier Pinola. De Argentijn, vorig seizoen sleutelspeler, blesseerde zijn linkerscheenbeen woensdag tegen Bayer Leverkusen. Het is twijfelachtig of de verdediger dit kalenderjaar nog in actie kan komen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
1e aankoop voor in de winterstop bekend
Geen zin in op de vrijdagavond, zo lekker bierquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ssst, je ontlokt weer een zinloze discussie.![]()
Belofte's in de voetballerijquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]gelukkig staat er een belofte van Mark
![]()
droom maar verder, want van Bommel zal nooit van zijn leven voor feyenoord spelen.....Zelfs toen hij in zijn eerste jaar bayern speelde, had hij het nog over "wij" toen hij over psv sprak.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
1e aankoop voor in de winterstop bekend
Mooiste club van Nederland.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
droom maar verder, want van Bommel zal nooit van zijn leven voor feyenoord spelen.....Zelfs toen hij in zijn eerste jaar bayern speelde, had hij het nog over "wij" toen hij over psv sprak.
Nee in Nederland speelt mark alleen bij de mooiste club van Nederland.... PSV !
quote:Nog altijd geen opvolger voor Peter Vogelzang
Feyenoord is er nog altijd niet in geslaagd een nieuwe Algemeen Directeur aan te stellen. Interim Peter Vogelzang zou tot 1 oktober de honeurs in De Kuip waarnemen. Of hij met het uitblijven van een opvolger langer in functie blijft bij Feyenoord is ons vooralsnog niet bekend.
Erwin Koeman for presidentquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:23 schreef Happel het volgende:
Openheid en transparantie, it's a bitch...
Zouden ze hier ook een paniekaankoop gaan doen om 0.00 op 30 september.
Ik had weer meer dan 10 scc houders gevonden die me kaarten wilde geven... Komen ze hiermee. Ga wel gewoon n kroeg opzoeken in me hometown.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:31 schreef Joeriii het volgende:
Geen kaartje voor VItesse uit kunnen krijgen![]()
Nee je bent euforisch als er gewonnen wordt en depressief wanneer er ook maar iets tegen zit. Overigens voor als je het niet weet, die anti-dressiva helpen tegen extremen, dus in dit geval beidenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:35 schreef Malibu-06 het volgende:
De ene keer ben ik te optimistisch en de andere keer te pessimistischTis ook nooit goed met jullie he?
Nee dat is Lithiumquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:10 schreef snabbi het volgende:
[..]
Nee je bent euforisch als er gewonnen wordt en depressief wanneer er ook maar iets tegen zit. Overigens voor als je het niet weet, die anti-dressiva helpen tegen extremen, dus in dit geval beiden![]()
Vanavond ben ik er niet bij. Heb me kaart doorgespeeld naar een vriend. Succes!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
yeey ! weer een overwinning
vond ik ook! PESTALVEZ!quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:43 schreef alvarez het volgende:
Prima eerste helft, matige tweede helft. Opvallend was hoe ontzettend vaak spelers van Feyenoord uitgleden. In de eerste hel;ft regende t nog niet in de Kuip en zelfs toen gebeurde het al aan de lopende band. Het constant uitfluiten van Alves was wel mooi trouwens..
3 puntjes!![]()
Bahia is altijd al een goede verdediger geweest.quote:
Buijs is gekocht om in wedstrijden vs ajax stoer te doen tegen davids. Voetballen kan hij iig niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:30 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb Buijs welgeteld op 1 goede balafhandeling kunnen betrappen, de rest voor het grootste gedeelte waardeloos
Word lucius nu ookal 12e man bij feyenoord?quote:Op zondag 30 september 2007 01:41 schreef Brownietje het volgende:
God wat is Lucius slecht maar gelukkig is verlosser Greene op de weg terug.
quote:Op zondag 30 september 2007 00:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Bahia is altijd al een goede verdediger geweest.
Het is dat populistische gedrag wat er toe leid dat hij werd/wordt afgebrand door nagenoeg iedere (domme) supporter.
hehe wat was er dan aan de hand? Ik was gelukkig met de autoquote:Op zondag 30 september 2007 11:27 schreef mister_popcorn het volgende:
alleen jammer dat ik 3 uur lang op breda vast stond, terwijl ik nog geen 20 km verder moest wezen...
De Guzman is inderdaad echt top.quote:Op zondag 30 september 2007 11:27 schreef mister_popcorn het volgende:
vond vooral guzman (op het verprutsen van een 100% kans na) erg goed spelen. DIe gast komt echt overal ballen ophalen, houdt z'n hoofd koel en altijd overzicht. Echt prima speler. En natuurlijk hofs, leuk om te zien dat hij lekker balt met makaay.
alleen jammer dat ik 3 uur lang op breda vast stond, terwijl ik nog geen 20 km verder moest wezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |