Zelfs in dat vak mag ik nietquote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij zit in het planetvoetbal.nl stadion.
Als dat waar is..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij zit in het planetvoetbal.nl stadion.
Greene ook en die moet en zal naar jou mening zonder enige minuut wedstrijdritme gelijk in de basis gezet wordenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Mols moet gewoon weg. Brengt helemaal niets.
Lekker schijnheilig zijn jullie trouwens, Mols heeft meer jaren voor Ajax gespeeld dan Charisteas.
Ga dan ook niet in Finland wonen, off all places.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zelfs in dat vak mag ik niet
(Planetvoetbal is niet beschikbaar in het buitenland)
Wel lekker de ruimte hier in een land wat 8.3 keer zo groot is als Nederland 5.3 miljoen inwoners en een veel lagere hoeveelheid tuigquote:Op donderdag 27 september 2007 15:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga dan ook niet in Finland wonen, off all places.
Zoals ze in Finland (terecht) zeggen:quote:
je kunt ook gewoon naar de vrouwen kijkenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:40 schreef SuperWeber het volgende:
Hier zeggen ze dat die lui allemaal homo zijn en ik moet toegeven dat ze er in ieder geval wel zo uitzien...
Soms helemaal niet erg dat je niks ziet door je lenzen hehehe...quote:Op donderdag 27 september 2007 11:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik herkende nu wel spelersM'n lenzen, zijn 's avonds zo droog, dat ze het een beetje laten afweten.
Je kon beter vragen, waar waren de mensen gisteren?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:47 schreef MarkNMGN het volgende:
Leuke wedstrijd gisteren, als je na 45 minuten het stadion binnen kwam lopen...
Wat me de laatste tijd opvalt is het gefluit, en kan me daar echt mateloos aan irriteren.
Gisteren ook weer toen het 0-0 stond en in de rust, waar waren deze mensen de afgelopen jaren?
Het is dit jaar ook al vaker gebeurt, tegen willem2 dacht ik...
Willem bedankt!
boeiuh het gaat om de vrouwen tochquote:Op donderdag 27 september 2007 15:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zoals ze in Finland (terecht) zeggen:
Vittun Hurrit
Hier zeggen ze dat die lui allemaal homo zijn en ik moet toegeven dat ze er in ieder geval wel zo uitzien...
heheh eens..quote:Op donderdag 27 september 2007 19:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
boeiuh het gaat om de vrouwen toch
Toevallig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:04 schreef Droopie het volgende:
Liever Groningen dan Heerenveen, maar het is wel toevallig..
Best toevallig toch, de uitkomst van zo;n loting?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Toevallig.
Waarom wordt elke loting altijd in twijfel getrokken?
Te dom iddquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Toevallig.
Waarom wordt elke loting altijd in twijfel getrokken?
Groningen valt wel mee en wij zijn cupfighters. Komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:21 schreef ursel het volgende:
Weer een lastige voor Feyenoord. Verbaasde me wel dat dat 020 ook een lastige krijgt dit keer..
ja mag wel 's tijd worden jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:09 schreef Luni het volgende:
[..]
1 ding is zeker, Feyenoord wint de beker![]()
1995. Mijn eerste wedstrijd die ik van Feyenoord bezocht.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja mag wel 's tijd worden jaMeer dan 10 jaar geleden oid? Tering.
quote:Danny Buijs zal morgen tegen Sc Heerenveen opnieuw zijn opwachting maken in de basis als rechtsback. Buijs vervangt Theo Lucius die donderdag en vrijdag de training moest laten schieten wegens een liesblessure.
Pffquote:Feyenoord doet morgen tegen Sc Heerenveen nog geen beroep op Chun-soo Lee. De Zuid-Koreaan is allerminst fit en zit daardoor niet in de selectie. "Deze week heeft hij twee trainingen moeten afbreken en eentje moeten overslaan wegens fysieke klachten. Hij moet eerst fit worden, wil ik een beroep op hem kunnen doen", aldus Van Marwijk. De trainer kan nog altijd niet beschikken over Ron Vlaar, Tim Vincken, Dwight Tiendalli, Andwelé Slory en doelman Sherif Ekramy.
er is maar één dikke theo en die balt in arnhemquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Mooi geen dikke theo dus
Hofland dan misschien weer welquote:Feyenoord hoopt op Hofland
Uitgegeven: 28 september 2007 14:24
ROTTERDAM - Feyenoord hoopt zaterdag weer een beroep te kunnen doen op Kevin Hofland. De verdediger viel vorige week in het eredivisieduel met PSV geblesseerd uit. Hij kneusde in die wedstrijd zijn voet.
De laatste dagen is hij goed hersteld, waardoor hij een kans maakt om tegen SC Heerenveen weer te spelen.
Theo Lucius is ook een twijfelgeval in de selectie van trainer Bert van Marwijk. De verdediger trainde donderdag en vrijdag niet mee omdat hij last van de liezen heeft.
Twijfel
"Het is hoogst twijfelachtig of hij er zaterdag bij kan zijn", aldus Van Marwijk. De oefenmeester neemt zaterdag een definitieve beslissing over de inzetbaarheid van het tweetal.
Voor de Zuid-Koreaanse aanwinst Chun-Soo Lee komt het duel tegen Heerenveen nog te vroeg. De aanvaller trainde vrijdag wel mee met de selectie.
Verwacht
"Ik had wel verwacht dat hij iets fitter zou zijn toen hij hier kwam', zei de trainer. "Lee heeft deze week twee keer een training af moeten breken met kleine blessures."
"Bovendien vind ik het niet correct om hem nu al voor de leeuwen te gooien, terwijl hij niet helemaal fit is."
Zal hem wel Vuurwerk Theo noem voortaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:34 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
er is maar één dikke theo en die balt in arnhem
das een passende naam, of anders kamper theoquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zal hem wel Vuurwerk Theo noem voortaan
Boem Boem-Theoquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zal hem wel Vuurwerk Theo noem voortaan
Ze zijn weer lekker slim bezig weer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hofland dan misschien weer wel
als ze een paar lokale dames en wat øl meenemen kan er misschien wel wat geregeld wordenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:39 schreef Erasmusch het volgende:
gvd, bij de klantenservice waren ze ook al zo behulpzaam. CC aanvragen duurt minstens een maand want daar liggen hun prioriteiten niet![]()
Iemand hier nog een cc over? Moet wat kaarten halen voor Deense vrienden. FC Kopenhagen dus zij hebben ons ook een gunst gedaan![]()
Nee ik word gek van al dat gezeik over blessure's, nu al. VOETBALLEN!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Je wordt al moe van jezelf, gaan eindelijk je ogen open.
ja man, dat gejank van die spelers over gebroken benen, meniscussen en kruisbanden altijdquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee ik word gek van al dat gezeik over blessure's, nu al. VOETBALLEN!
Dames blijven daar voor als ik in december langskomquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:56 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als ze een paar lokale dames en wat øl meenemen kan er misschien wel wat geregeld worden
(moet ff navragen)
Gek he. Een wedstrijd per week geeft je 90 minuten wedstrijd. Reken ook even uit hoeveel uur er getraind wordt en bereken de kans dat er iets op de training gebeurd ten opzichte van in een wedstrijd. Kan jij niet ff wat anti-depressiva nemen ofzo. Dat eeuwige gezeik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:05 schreef Malibu-06 het volgende:
Voorkom je niet altijd natuurlijk, maar het wordt nu wel heel erg met (licht) geblesseerde spelers, als we ook nog eens Europees speelden dan hedden we nog maar 5 selectiespelers over tegen de winter
Vraag me af of er niet eens naar de manier van trainen gekeken moet worden ofzo, want veel spelers vallen uit op de training valt me op.
Uiteraard, maar net als bij Ajax is het aantal blessure's gewoon te hoog, zeker in zo'n vroeg stadium van de competitie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:32 schreef snabbi het volgende:
[..]
Gek he. Een wedstrijd per week geeft je 90 minuten wedstrijd. Reken ook even uit hoeveel uur er getraind wordt en bereken de kans dat er iets op de training gebeurd ten opzichte van in een wedstrijd.
De ene keer ben ik te optimistisch en de andere keer te pessimistischquote:Kan jij niet ff wat anti-depressiva nemen ofzo. Dat eeuwige gezeik.
1e aankoop voor in de winterstop bekendquote:Interessante uitspraak van Kevin Hofland in het diepte interview in de nieuwe Hand in Hand
Zie jij je voormalige Fortuna- en PSV-ploegmaat Mark van Bommel ooit in De Kuip spelen?
"Waarom niet? ik denk dat hij hier wel past. Veel mensen vinden hem echt een zuigertje hè? Maar hij is gewoon een winnaar. Het is erg prettig voetballen met hem in je ploeg, hij is slim en als tegenstander vreselijk irritant. Ik ga ook heel ver om een goed resultaat te halen. Maar ik zal niet zo snel iemand een doodschop geven. Mark wil maar één ding: winnen en daar heeft hij alles voor over. Hij doet het momenteel erg goed en ik denk dat hij voorlopig ook nog wel even bij Bayern München blijft. Maar wie weet. Ligt hij hier niet zo goed? Zijn fanatisme moet het legioen ergens ook wel aanspreken."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |