Denk niet dat hij al volledig inzetbaar of al topfit is toch? Pas 1x met de beloftes meegespeeld.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:56 schreef Malibu-06 het volgende:
Leuk trouwens, uitgerekend tegen wie maakt Alves waarschijnlijk z'n rentree dit weekend?
Viel me ook al op ja. Was in het 1e jaar onder Koeman precies hetzelfde.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk niet dat hij al volledig inzetbaar of al topfit is toch? Pas 1x met de beloftes meegespeeld.
Wel mooi dat Greene weer zijn debuut heeft gemaakt trouwens![]()
Verder valt het me op dat Feyenoord iedere keer nogal slap en ongeconcentreerd begint aan de wedstrijd, en de eerste helft er vrijwel niet aan te pas komt en het iniatief dan dus eigenlijk bij de tegenstander ligt. Pas de 2de helft slaagt Feyenoord er pas in orde op zaken te stellen, en met meer strijd, en concentratie de duels aan te gaan, en dan loopt het wel soepel, maar als je pecht hebt - of tegen een goede tegenstander speelt - ben je in de eerste helft al afgestraft voor het gebrek aan scherpte.
Maar dit was al zo tegen Willem II, tegen Roda JC, tegen Psv (eigenlijk de gehele wedstrijd) en vanavond wederom de eerste helft tegen Fc Utrecht.
Dat was ik, neppert.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Ik hoop trouwens echt dat dat Utrecht-supporters waren die gigantisch hard Mols z'n naam scandeerden toen ie het veld inkwam?
Driewerf hoezee:quote:Op donderdag 27 september 2007 01:05 schreef TC03 het volgende:
Laten we ophouden met 13.gifjes en-smileys als we voor de tweede keer met 3-0 van Utrecht winnen.
Wees blij voor elkander, menschen!
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:22 schreef gitaarsnaar het volgende:
wel weer jammer dat een deel van het publiek ging fluiten bij een terugspeelbal en het rustsignaal.![]()
Theo Janssen? Speelt die bij Heerenveen tegenwoordig?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Het positiefste aan gisteravond is dat we door zijn...........nu hopen dat ze zaterdagavond wel vanaf minuut 1 wakker zijn en dat dikke Theo er niet bij is!!
Want?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:54 schreef Malibu-06 het volgende:
het te laat om het in de 2e helft nog recht te zetten.
Ik hoop trouwens echt dat dat Utrecht-supporters waren die gigantisch hard Mols z'n naam scandeerden toen ie het veld inkwam?
Tja Malibu.....................quote:Op donderdag 27 september 2007 01:05 schreef TC03 het volgende:
Laten we ophouden met 13.gifjes en-smileys als we voor de tweede keer met 3-0 van Utrecht winnen.
En Utrecht uit de bekerquote:Op donderdag 27 september 2007 10:24 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Het legioen is met pensioen![]()
?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:26 schreef Erasmusch het volgende:
Ohja, iemand hier enig idee wat kaarten voor die wedstrijd deden op de zwarte markt afgelopen jaren?
Wil niet zeggen dat je moet doen alsof Mols Kiprich is ofzoquote:Op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Support je team gewoon, grafjong.
Ik herkende nu wel spelersquote:Op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Fancy brilletje had je trouwens, Luni.![]()
Gaat lastig voor de TVquote:Op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef Happel het volgende:
[..]
dit is het probleem met het feyenoord legioen. Ze verwachten ineens dat ze alles winnen. Sinds een paar jaar is de Kuip totaal sfeerloos. Een schande!!!quote:
houd gewoon je tyfusmuil eens een keer randdebiel, altijd overal op zeikenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je moet doen alsof Mols Kiprich is ofzo
Mja, spelen doet die voorlopig ff niet..quote:Op donderdag 27 september 2007 10:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Theo Janssen? Speelt die bij Heerenveen tegenwoordig?
Ik vond het zelf ook positief dat die dikke nederlaag zondag toch een incident was, en niet heel het team nu al ingestort is, waar ik toch een beetje bang voor was...
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
houd gewoon je tyfusmuil eens een keer randdebiel, altijd overal op zeikenje lijkt wel een wijf
het is toch normaal dat er bij een wissel geklapt wordt, zowel voor de speler die gewisseld wordt als de speler die er in komt (er zijn uitzonderingen)
Mols heeft nog helemaal niets verkeerd gedaan en jij kotst hem uit of het die Griek is (zoals jij hier uitgekotst wordt)
doe ik het weer![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Theo Janssen? Speelt die bij Heerenveen tegenwoordig?
Fluiten is triest, dat hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
Mols is niet bepaald mn favo Feyenoordspits maar zal hem niet uitfluiten.
Waarom slaat het nergens op om een speler van je eigen team zo aan te moedigen?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er bij een wissel geklapt, maar het keiharde "Michael Mols, Michael Mols, Michael Mols ole ole" sloeg nergens op, tenzij het van de Utrecht-fans was.
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Mols moet gewoon weg. Brengt helemaal niets.
Lekker schijnheilig zijn jullie trouwens, Mols heeft meer jaren voor Ajax gespeeld dan Charisteas.
quote:Bij Ajax heeft Mols geen wedstrijd gespeeld in het A-elftal. Na zijn korte carrière bij Ajax ging hij in het jaar 1991 naar Cambuur Leeuwarden waarmee hij kampioen van de Eerste Divisie zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |