abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:00:55 #101
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_53468189
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom eigenlijk niet Bahia en Lucius eruit en deze vervangen door Jordi Buijs en Greene? De wedstrijd zondag heeft aangetoond dat Bahia en Lucius gewoon plaats moeten maken. Hebben hun kans gehad nu.
Ik ben sowieso ervoor om Jordy Buijs minuten te laten maken.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_53468233
quote:
Waarom eigenlijk niet Bahia en Lucius eruit en deze vervangen door Jordi Buijs en Greene? De wedstrijd zondag heeft aangetoond dat Bahia en Lucius gewoon plaats moeten maken. Hebben hun kans gehad nu.
Eens!!
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:03:18 #103
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53468259
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:00 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik ben sowieso ervoor om Jordy Buijs minuten te laten maken.
Zijn we het een keer ergens over eens
pi_53468452
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:03 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Zijn we het een keer ergens over eens
Lijst een Printscreen in om het moment te bewaren
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:14:11 #105
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_53468622
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:53 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Pff... Volgens mij gaat het nog wel even duren voordat ie gaat spelen.
Nou en.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:53:43 #106
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53469741
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Nou en.
Ja, alle tijd. Aanvallers zat
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:23:35 #107
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_53470809
Feyenoord - Heerenveen uitverkocht.
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:25:21 #108
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_53470878
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:53 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ja, alle tijd. Aanvallers zat
Dat domme en kortzichtige denken van jou komt weer heerlijk naar voren in je berichten.
Elite
Tegen TTIP
pi_53471141
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feyenoord - Heerenveen uitverkocht.
Ja kut hey. Ik wilde net kaarten gaan halen
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:35:01 #110
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53471235
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat domme en kortzichtige denken van jou komt weer heerlijk naar voren in je berichten.
Wat is er nou weer dom en kortzichtig aan de constatering (feit!) dat we te weinig aanvallers hebben en Lee snel mee moet gaan doen?
pi_53471265
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:32 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:

[..]

Ja kut hey. Ik wilde net kaarten gaan halen
skelper.feyenoord.nl en dan kan je mij meteen vertellen hoe het werkt
pi_53471383
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:15 schreef Staanplaats het volgende:
Het is op zn minst het onderzoeken waard, wat de prijselasticiteit is van een bekerwedstrijd. Persoonlijk vind ik dat Feijenoord best haar (trouwe) supporters te gemoed mag komen voor zulke wedstrijden..

Aan de andere kant moeten we ook niet te veel mauwen. We spelen gvd niet eens europees, dan hebben we een doorweekse wedstrijden en dan zijn er smoesjes als werk, tis ver, laat blabla..
Ik heb dan ook gewoon een kaartje. Ik denk alleen niet dat die 4 euro verschil je laat twijfelen of je wel of geen vrij wilt nemen, dat is alles wat ik er mee wilde zeggen.
pi_53471521
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:35 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Link werkt niet
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:42:40 #114
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_53471529
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:35 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Wat is er nou weer dom en kortzichtig aan de constatering (feit!) dat we te weinig aanvallers hebben en Lee snel mee moet gaan doen?
Ik heb het over jouw manier van denken niet over het gebrek aan aanvallers.
Elite
Tegen TTIP
pi_53471625
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:42 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:

[..]

Link werkt niet
http://www.skelper.nl/toegangskaartjes-in-stadion-feijenoord
die dan?
pi_53471772
whoops!
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_53471785
quote:
Volgens mij moet je je gewoon registeren en kan je dan een kaartje kopen. Maar ik heb geen zin om daar te registeren. Volgende thuiswedstrijd voor mij dan maar.
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:35:19 #118
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53473381
quote:
In Rotterdam-Zuid zal men zich wel eens achter de oren krabben, als er dit seizoen beelden van de Franse Ligue 1 binnenkomen. Bij Lille, de club waar ook Patrick Kluivert onder contract staat, maakt immers Michel Fernandes Bastos furore. En Bastos werd enkele jaren geleden nog weggestuurd bij Feyenoord.

Bastos maakte afgelopen weekend nog een prachtig doelpunt tegen Olympique Lyon, waarmee hij zijn club een verrassend punt bezorgde. Adrie Koster, de man die Bastos als trainer van Excelsior in het seizoen 2002/2003 onder zijn hoede had, had het doelpunt ook gezien. "Michel kwam bij ons als jong broekje van achttien jaar, maar je kon wel zien dat hij heel goed kon voetballen. Hij had toen ook al een goede pegel in zijn poten", zegt de huidige coach van Jong Ajax in het AD.

Bastos werd in 2002 door Feyenoord vastgelegd, maar de Rotterdammers stalden hem bij Excelsior. Na één seizoen, waarin hij vooral als linksback moest spelen, werd hij echter alweer te licht bevonden en terug naar Brazilië gestuurd. Via Atletico Paranaense, Gremio en Figueirense belandde hij vervolgens bij het Franse Lille.

De beleidsmakers van Feyenoord zagen het niet in hem zitten. Of ze hem hadden moeten houden? Dat denk ik wel."
Ik weet idd nog dat o.a. Methodmich hier destijds toen nog riep dat Bastos wel degelijk een erg goede speler was. Maar hij was gewoon een ramp hier destijds, de Nederlandse competitie of het systeem dat Feyenoord speelde paste gewoon niet bij hem denk ik.
quote:
Aziaat met glamour en bravoure
Door SJOERD MOSSOU

ROTTERDAM - Na drie weken wachten heeft Feyenoord eindelijk zijn Koreaanse aanwinst in huis. Chun-Soo Lee werd officieel gepresenteerd en trainde voor het eerst mee bij zijn nieuwe club. ,,Hij is een stuk brutaler dan de meeste Koreanen.’’

Chun-Soo Lee kwam in een designercolbertje naar de presentatie bij Feyenoord. FOTO ANP/ FRED ERNST

Met de kin omhoog stapt Chun-Soo Lee de perskamer van de Kuip binnen. Modieus kapsel, baggy spijkerbroek, exclusief designercolbertje. Op zijn bovenlip prijkt een snor zoals Brandon Flowers die ook heeft, de zanger van de trendy rockband The Killers.

Feyenoord mag dan een kleine Koreaan hebben vastgelegd, verwacht van Lee niet dat hij stilletjes in een hoekje gaat zitten, zoals zijn voorganger Chong-Gug Song het liefst deed in Rotterdam.

Little Lee heeft de glamour aan zijn kont hangen. In Zuid-Korea leverde hem dat een sterrenstatus op, al stuitte zijn bravoure bij een deel van het publiek ook op weerstand.

,,Sommige mensen vinden dat hij praatjes heeft,’’ vertelt Jay Kang, de Koreaanse/Nederlandse tolk van Lee, kort na de presentatie. ,,Hij is duidelijk brutaler dan de meeste andere Koreanen. De pers vindt dat prachtig, maar hij heeft ook veel anti-fans.

,,In Korea hebben mensen het liefst dat je bescheiden bent en niet teveel zegt. Lee is een open, bijzondere jongen.’’ Juist dat karakter sprak aan bij Feyenoord. Over zijn voetbalkwaliteiten bestond na 75 interlands en twee WK’s amper twijfel bij de scoutingstaf, maar een Aziaat in Europa is nooit een garantie voor succes. De Japanner Shinji Ono redde het bij Feyenoord en de Koreanen Ji-Sung Park en Young-Pyo Lee slaagden bij PSV, maar er zijn ook talrijke voorbeelden van oosterse voetballers die wegkwijnden in het westen.

Ook Chun-Soo Lee zelf mislukte tussen 2003 en 2005 in Spanje, bij Real Sociedad en Numancia.

,,Geestelijk was ik nog niet zo ver als dat ik nu ben,’’ zei de aankoop daar gisteren over. In zijn eigen taal, maar met een open blik richting zijn publiek in de perszaal.

,,De hoofdreden dat ik in Spanje niet ben geslaagd, is dat ik te weinig ervaring had. Als voetballer en als mens. Ik voelde me alleen en eenzaam, maar ik ben inmiddels ouder en wijzer geworden. Nu weet ik wat het vraagt om hier te slagen.’’

Bij Feyenoord hopen ze dat hij zo snel mogelijk Nederlands leert. Succes begint voor Lee bij communicatie, benadrukt technisch manager Peter Bosz. Hoe sneller hij de taal leert, hoe kleiner de kans op een sociaal isolement.

Tijdens de middagtraining geeft assistent-trainer John Metgod alvast de eerste lessen. Met het Spaans als overbruggingstaal leert Lee de eerste Nederlandse voetbalwoordjes van Metgod: ‘kaatsen’ en ‘draaien’. De Koreaan knikt braaf en begrijpend.

Drie weken lang moest Feyenoord wachten op de entree van de aanwinst. De transfer kwam vlak voor de deadline van 31 augustus al rond, maar de Koreaanse papiermolen draaide traag. Terwijl Lee wachtte op het groene licht, speelde hij niet meer voor zijn club Ulsan Hyundai.

,,Ik heb voor mezelf aan conditie- en krachttraining gedaan,’’ vertelt de voetballer. ,,Fit ben ik wel, maar ik heb nog niet veel wedstrijdritme.’’ De kans dat Lee morgen al zijn debuut maakt in het bekerduel tegen FC Utrecht is dan ook te verwaarlozen.

Naast de reguliere groepstraining van de komende dagen zal Lee ook individueel aan het werk worden gezet door de technische staf. Erg lang moet die tussenperiode niet gaan duren. ,,De Koreaanse competitie is in volle gang,’’ aldus Bosz. ,,Wij verwachten dat hij redelijk snel kan aansluiten bij de groep.’’

Lee moet bij Feyenoord de leegte opvullen die Royston Drenthe en Romeo Castelen achterlieten.

De Koreaan verwierf zijn status als energieke, technische vleugelspeler met een fraaie trap. ,,Hij kan zowel op links als achter de spitsen uit de voeten,’’ aldus Bosz, die informatie inwon bij onder meer Dick Advocaat en Pim Verbeek. Beide coaches werkten met Lee bij de Koreaanse ploeg. ,,Zij waren enorm positief over hem, in alle opzichten,’’ zegt Bosz. ,,We zijn blij dat we hem vast hebben kunnen leggen.’’

Lee blijkt even later minstens zo blij met Bosz. De technisch manager krijgt een Koreaanse teddybeer overhandigd van de voetballer, als dank voor het vertrouwen. Het souvenir, getooid met de nationale vlag van Korea, heeft geen diepere betekenis, vertelt Lee. ,,Maar misschien breng ik hem in Korea wel met een Feyenoord-shirtje aan op de markt,’’ lacht de aanvaller. ,,Die zullen vast en zeker goed worden verkocht.’'
Ik word met de dag nieuwsgieriger nu
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:40:11 #119
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_53473556
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:35 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ik word met de dag nieuwsgieriger nu

Ik ook. Het klinkt allemaal goed.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_53473735
Bastos (Bra) is geen Basto (Por)
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:47:05 #121
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53473806
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:45 schreef Erasmusch het volgende:
Bastos (Bra) is geen Basto (Por)
Ik begon ook net te twijfelen ja
pi_53473960
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:35 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

het is vrij simpel, heb net voor de 2e keer een kaartje aangeschaft voor een maat (wel vak E, maar goed)
gewoon registreren, kaart selecteren, betalen met iDeal en afhalen bij FKS loket
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:58:18 #123
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53474227
quote:
'Tot hier en niet verder'
Door SJOERD MOSSOU

ROTTERDAM - Daags na de afstraffing tegen PSV (4-0) sprak Feyenoord-trainer Bert van Marwijk een stevig woordje tot zijn spelersgroep. Een snelle revanche lonkt vanavond in het bekerduel met FC Utrecht, maar de Rotterdamse club worstelt opnieuw met blessureleed.

Van Marwijk ergerde zich zondag vooral aan de lusteloosheid van Feyenoord. FOTO PICS UNITED
Bert van Marwijk houdt zijn nabesprekingen het liefst zo kort mogelijk, maar maandag nam de trainer lang en luid het woord in de kleedkamer. Niet eens zozeer de forse nederlaag leidde tot irritatie bij de coach, maar meer nog de lusteloosheid die zijn ploeg uitstraalde in Eindhoven.

In de fase dat Feyenoord nadrukkelijk wankelde tegen PSV, verzuimden de Rotterdammers hard van zich af te bijten. ,,Daar was ik teleurgesteld over, boos ook wel,’’ aldus Van Marwijk. ,,Details over dat onderhoud houd ik binnenskamers, maar ik vond het geen moment voor een gesprek met de spelers. Ik heb gezegd wat me dwars zat. We kunnen goed voetballen, maar soms wordt er méér gevraagd om te winnen.’’

Dat Van Marwijk één van de weinige Feyenoorders was die in Eindhoven op ontploffen stond, verbaasde de coach. ,,Dat was één van de aandachtspunten,’’ aldus Van Marwijk. ,,We waren gewoon te lief zondag.’’

Ook de routiniers namen het team niet bij de hand, zag ook Van Marwijk. ,,Maar het is ook weer te gemakkelijk om dat alleen bij de oudere jongens neer te leggen. De jongeren mogen net zo goed opstaan in zo’n wedstrijd. We hebben een ploeg die de voetballende oplossing zoekt, maar we moeten weerbaarder worden. Af toe moet je iets uitstralen van: tot hier en niet verder.’’

Nu de euforie van de laatste weken hardhandig is weggespoeld in Brabant, is Feyenoord weer een club van alledaagse zorgen. Gisterochtend trainde Van Marwijk maar kort op het oefenveld naast de Kuip, om de personele risico’s zoveel mogelijk te beperken voor het duel met FC Utrecht van vanavond.

Heel blijven is cruciaal voor de bekerwedstrijd én het competitieduel van zaterdag tegen SC Heerenveen. De Rotterdamse selectie is zó smal, dat vrijwel iedere blessure tot een verzwakking van het elftal leidt. Slechts zestien spelers had Van Marwijk gisteren op het veld staan, onder wie een handvol jonkies (Biseswar, Wijnaldum, Jordy Buijs) én spelers zonder wedstrijdritme (Lee, Lensky, Greene).

Hofland bleef binnen met een dikke voet, terwijl Nicky Hofs het trainingsveld al vroeg verliet met kuitklachten. ,,Kevin kan nog niet normaal lopen,’’ aldus Van Marwijk. ,,Het is te hopen dat zijn voet de komende 24 uur snel herstelt.’’

Desnoods speelt de verdediger vanavond met een spuit. ,,Het gaat om een kneuzing, dus in principe kan dat,’’ zegt Van Marwijk. ,,Maar dan moet zijn voet wel beter zijn dan nu, anders heeft het geen zin. We wachten zo lang mogelijk met beslissen, desnoods tot de warming-up. We hebben nu eenmaal niet veel alternatieven. Niet voor Hofland, maar ook niet voor Hofs. Van bijvoorbeeld Serginho Greene kan je na maandenlang blessureleed nog niet verwachten dat hij vanaf de eerste minuut kan spelen.’’

Dat Feyenoord een injectie overweegt om Hofland op te lappen, zegt wat over het gewicht dat de club toekent aan het bekertoernooi. Bij gebrek aan Europees voetbal is de strijd om de KNVB-beker een welkom extraatje voor de Rotterdamse club. ,,In de eerste plaats omdat dit de kortste weg is naar Europees voetbal,’’ aldus Van Marwijk. ,,Met FC Utrecht treffen we gelijk een pittige tegenstander, maar het heeft geen zin daar lang bij stil te staan. We moeten gewoon winnen.’’

De Koreaanse aanwinst Chun-Soo Lee maakt vanavond nog geen deel uit van de selectie. De aanvaller speelde de laatste drie weken niet meer bij zijn club Ulsan Hyundai. ,,Hij heeft voor zichzelf getraind, maar alleen thuis of op straat. Hij heeft dus nog een aardige achterstand. Wellicht haalt hij zaterdag, dan zou hij tegen Heerenveen op de bank kunnen beginnen.’’
Bert heeft helemaal gelijk. Het is niet zo dat deze ploeg mentaal zwak is, maar soms lijkt de ploeg wat explosiviteit te missen. Met name Buijs zou die rol op zich moeten nemen, maar dat doet ie dus niet. En ook van Hofs verwacht ik meer pit.

Let voor de grap eens op onze aanvoerder als er een opstootje ofzo is, hij staat maar een beetje voor zich uit te staren op een 20 meter afstand, of bij een vrije trap ofzo. Gio is een held natuurlijk, maar als aanvoeder mag ie soms echt wel iets feller zijn. Soms lijkt het zelfs of Timmer aanvoerder is.

Het is echt te hopen dat Lee, Lensky en Greene snel wedstrijdfit zijn en Hofs, Bruins en Hofland zich weer een beetje kunnen herstellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malibu-06 op 25-09-2007 23:06:27 ]
pi_53475239
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:24 schreef Happel het volgende:
Betaal dat graag als dat bijdraagt aan goede recettes. Moet nog een kaartje kopen trouwens...
Maar eerlijk is eerlijk, die krijg je niet met zulke prijzen., dat is de laatse jaren meerdere malen gebleken.

Aan de andere kant, nu zittten de "echte" er, en is de sfeer meestal vele malen beter!
pi_53475336
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:15 schreef Staanplaats het volgende:
Aan de andere kant moeten we ook niet te veel mauwen. We spelen gvd niet eens europees, dan hebben we een doorweekse wedstrijden en dan zijn er smoesjes als werk, tis ver, laat blabla..
Aan de andere kant, reken het eens om, het is 40 gulden voor een 1e ronde beker, das best veel geld.
pi_53475395
quote:
Wat ben jij simpel zeg (verrassend weer ), Greene heeft nog geen minuut en komt terug van een hele zware blessure, die heeft totaal geen wedstrijdritme.
  woensdag 26 september 2007 @ 00:25:03 #127
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53476768
Ik zeg dat Feyenoord het vandaag best moeilijk krijgt tegen Utrecht. Beetje de naweeën van de wedstrijd tegen PSV. Of benik nu te voorzichtig?
verpachten & verpachten
  woensdag 26 september 2007 @ 09:11:01 #128
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_53479503
quote:
Op woensdag 26 september 2007 00:25 schreef r.liong het volgende:
Ik zeg dat Feyenoord het vandaag best moeilijk krijgt tegen Utrecht. Beetje de naweeën van de wedstrijd tegen PSV. Of benik nu te voorzichtig?
Geen idee. Het is een mooie test. Ik ben best benieuwd hoe ze met deze klap naar de aarde omgaan. Als ze vandaag er gewoon weer solide staan en dus laten blijken over een goede berg wilskracht te beschikken dan schat ik Feyenoord hoog in voor de rest van het seizoen en kunnen goede aankopen in de winter zorgen voor een mooi resultaat begin mei.
Aan de andere kant, als het vanavond goed misgaat, of maar net aan wordt, dan kan het nog een stevige opgave worden om Europees voetbal te halen.

Maar ik heb goede hoop.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_53480283
Utrecht zonder smaakmaker Sanmartean tegen Feyenoord

Feyenoord heeft één zorg minder, voor de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht.
Lucian Sanmartean, de grote smaakmaker van de club uit de Domstad, is immers
niet inzetbaar. Hij kampt met een griepje. Dat is een flinke tegenvaller,
meldt de Utrechtse assistent-coach David Nascimento. "Hij is juist het type
speler dat het verschil kan maken in zo'n wedstrijd", zegt hij op de website
van zijn club. Ondanks de absentie van Sanmartean reist Utrecht vol
vertrouwen naar de Kuip. De ploeg verloor eerder dit seizoen weliswaar thuis
met 0-3 van de Rotterdamse club, maar volgens Nascimento heeft zijn elftal
geleerd van deze wedstrijd. "In de eerste fase ging het goed", blikt hij
terug op het treffen op de eerste competitiedag. "We lieten ons die middag
in de counter verrassen. Dat moeten we voorkomen, zeker met de snelheid die
Feyenoord voorin heeft en een spits als Roy Makaay."
pi_53481775
Utrecht moet verliezen van Willem, geen nood.
Elite
Tegen TTIP
pi_53481880
Ik ben benieuwd wie de plek van Sanmartean in gaat nemen, misschien Kevin Vandenbergh wel.

Hoop iig op een ouderwetse beker-kraker vanavond.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_53483629
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:11 schreef NJ het volgende:

[..]

Geen idee. Het is een mooie test. Ik ben best benieuwd hoe ze met deze klap naar de aarde omgaan. Als ze vandaag er gewoon weer solide staan en dus laten blijken over een goede berg wilskracht te beschikken dan schat ik Feyenoord hoog in voor de rest van het seizoen en kunnen goede aankopen in de winter zorgen voor een mooi resultaat begin mei.
Aan de andere kant, als het vanavond goed misgaat, of maar net aan wordt, dan kan het nog een stevige opgave worden om Europees voetbal te halen.

Maar ik heb goede hoop.
uh die aankopen zie ik van de winter niet komen eigenlijk. Ook zie ik niet zo in waarom europees voetbal niet mogelijk zou zijn wanneer ze er vanavond niet zo sterk staan. Ja je verliest waarschijnlijk wat wedstrijden dit seizoen, maar met alles wat er staat is het veel beter dan vorig seizoen, ook wanneer het instort. En zelfs vorig seizoen was er bijna nog europees voetbal. Dus zo hoog ligt de lat ook weer niet. Goed het moet wel even gedaan worden, maar daar ben ik iig niet bang voor. Veel belangrijker voor mij is dat ze er weer voor gaan ipv het zien gebeuren.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:29:07 #133
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53485387
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:31 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat ben jij simpel zeg (verrassend weer ), Greene heeft nog geen minuut en komt terug van een hele zware blessure, die heeft totaal geen wedstrijdritme.
Lekker boeiend, Greene zonder wedstrijdritme is nog een klasse beter dan die Lucius.
pi_53487421
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:29 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Lekker boeiend, Greene zonder wedstrijdritme is nog een klasse beter dan die Lucius.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 26 september 2007 @ 14:42:33 #135
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_53487604
Grandel krijgt herkansing tegen Feyenoord

Dat is dan wel weer positief..
pi_53488700
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij weet ze wel te verzinnen hè
  woensdag 26 september 2007 @ 15:37:47 #137
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_53489044
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:42 schreef ursel het volgende:

Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  woensdag 26 september 2007 @ 16:54:59 #138
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53490845
even terugkomend op Tim de Cler. Ik heb hem nu al vaak in allerlei interviews horen spreken hoe pro-Feyenoord hij wel is maar als ik me niet vergis heeft hij ook ooit voor Ajax gespeeld en er zelfs mee lopen dwepen als ik deze foto mag geloven. Dus hoe verklaart hij dat nou? (foto schijnt vanaf een nieuwsgroep te komen)
verpachten & verpachten
  woensdag 26 september 2007 @ 17:34:25 #139
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53491776
Lekker boeiend. Hij speelt nu voor ons en doet dat goed, dus kijk liever naar z'n toekomst.
Hij zit weer bij oranje trouwens.
pi_53491790
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:42 schreef ursel het volgende:

Bruins ga je gang zou ik bijna zeggen
pi_53492560
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:54 schreef r.liong het volgende:
even terugkomend op Tim de Cler. Ik heb hem nu al vaak in allerlei interviews horen spreken hoe pro-Feyenoord hij wel is maar als ik me niet vergis heeft hij ook ooit voor Ajax gespeeld en er zelfs mee lopen dwepen als ik deze foto mag geloven. Dus hoe verklaart hij dat nou? (foto schijnt vanaf een nieuwsgroep te komen)
Zo ja! Hij loopt er echt mee te dwepen, hij houdt zo maar een printje omhoog met het woord ajax erop! En er nog bij lachen ook! Hoe durft ie
  woensdag 26 september 2007 @ 18:11:51 #142
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53492654
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:06 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Zo ja! Hij loopt er echt mee te dwepen, hij houdt zo maar een printje omhoog met het woord ajax erop! En er nog bij lachen ook! Hoe durft ie
Nou ja, ben het met hem eens dat dat strafbaar hoort te zijn
pi_53492721
Weet iemand hoe het zit met de verkoop voor joden thuis? Ik las in een brief dat je scc nu ook een cc was ofzo Lijkt me sterk toch? En hoe lang duurt het aanvragen van een cc?
pi_53492728
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:54 schreef r.liong het volgende:
Tim de Cler bij ajax gespeeld?! Het moet niet gekker worden, meteen stenigen die gast.
Straks ga je me nog vertellen dat Charisteas ook bij ajax heeft gespeeld...
BFF met GGMM
pi_53492962
Ohja, iemand hier enig idee wat kaarten voor die wedstrijd deden op de zwarte markt afgelopen jaren?
pi_53493288
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:14 schreef DonRaja het volgende:
Straks ga je me nog vertellen dat Charisteas ook bij ajax heeft gespeeld...
hoax!
  woensdag 26 september 2007 @ 20:00:18 #147
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53495421
Buijs en Lucius in de verdediging Redelijke kans dat het bekeravontuur vanavond eindigt dus als vd Berg z'n dag heeft.
  woensdag 26 september 2007 @ 20:00:37 #148
123545 DatMeenJeNiet
pi_53495432
Buys - Lucius - Bahia - De Cler
  woensdag 26 september 2007 @ 21:36:17 #149
123545 DatMeenJeNiet
pi_53498586
Gaat lekker zeg.

Gooi aub iets van een buitenspeler of iets dergelijks erin.. alles gaat via het centrum.
pi_53498834
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gaat lekker zeg.

Gooi aub iets van een buitenspeler of iets dergelijks erin.. alles gaat via het centrum.
Die hebben ze niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')