quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:35 schreef Erasmusch het volgende:
Hadden we nou Koeman nog maar. Die had lekker alle trainingen gecanceld deze week zodat de spelers eens goed konden nadenken over hun prestaties playstationen
Met andere woorden je bent een eeuwige zeikert!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:35 schreef Malibu-06 het volgende:
De ene keer ben ik te optimistisch en de andere keer te pessimistischTis ook nooit goed met jullie he?
Sja.quote:'Angelos Charisteas is absoluut géén miskoop'
28/09/2007 10:14
Angelos Charisteas maakt een moeilijke periode door bij 1. FC Nürnberg. De voormalige spits van Feyenoord heeft nog niet gescoord en is op dit moment geblesseerd.
Charisteas ontbreekt zaterdag in de uitwedstrijd tegen VfL Bochum vanwege een enkelblessure. De medische staf van de Zuid-Duitse club heeft de Griekse international voorlopig rust voorgeschreven.
Omdat Charisteas in competitieverband nog altijd niet heeft gescoord, neemt de externe kritiek op de spits toe. Op de website van Nürnberg neemt trainer Hans Meyer de afgelopen zomer aangetrokken spits: 'Angelos is absoluut géén miskoop. Zó eenvoudig is voetbal niet.'
Overigens kan Meyer voorlopig ook geen beroep doen op Javier Pinola. De Argentijn, vorig seizoen sleutelspeler, blesseerde zijn linkerscheenbeen woensdag tegen Bayer Leverkusen. Het is twijfelachtig of de verdediger dit kalenderjaar nog in actie kan komen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
1e aankoop voor in de winterstop bekend
Geen zin in op de vrijdagavond, zo lekker bierquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ssst, je ontlokt weer een zinloze discussie.![]()
Belofte's in de voetballerijquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]gelukkig staat er een belofte van Mark
![]()
droom maar verder, want van Bommel zal nooit van zijn leven voor feyenoord spelen.....Zelfs toen hij in zijn eerste jaar bayern speelde, had hij het nog over "wij" toen hij over psv sprak.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
1e aankoop voor in de winterstop bekend
Mooiste club van Nederland.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
droom maar verder, want van Bommel zal nooit van zijn leven voor feyenoord spelen.....Zelfs toen hij in zijn eerste jaar bayern speelde, had hij het nog over "wij" toen hij over psv sprak.
Nee in Nederland speelt mark alleen bij de mooiste club van Nederland.... PSV !
quote:Nog altijd geen opvolger voor Peter Vogelzang
Feyenoord is er nog altijd niet in geslaagd een nieuwe Algemeen Directeur aan te stellen. Interim Peter Vogelzang zou tot 1 oktober de honeurs in De Kuip waarnemen. Of hij met het uitblijven van een opvolger langer in functie blijft bij Feyenoord is ons vooralsnog niet bekend.
Erwin Koeman for presidentquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:23 schreef Happel het volgende:
Openheid en transparantie, it's a bitch...
Zouden ze hier ook een paniekaankoop gaan doen om 0.00 op 30 september.
Ik had weer meer dan 10 scc houders gevonden die me kaarten wilde geven... Komen ze hiermee. Ga wel gewoon n kroeg opzoeken in me hometown.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:31 schreef Joeriii het volgende:
Geen kaartje voor VItesse uit kunnen krijgen![]()
Nee je bent euforisch als er gewonnen wordt en depressief wanneer er ook maar iets tegen zit. Overigens voor als je het niet weet, die anti-dressiva helpen tegen extremen, dus in dit geval beidenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:35 schreef Malibu-06 het volgende:
De ene keer ben ik te optimistisch en de andere keer te pessimistischTis ook nooit goed met jullie he?
Nee dat is Lithiumquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:10 schreef snabbi het volgende:
[..]
Nee je bent euforisch als er gewonnen wordt en depressief wanneer er ook maar iets tegen zit. Overigens voor als je het niet weet, die anti-dressiva helpen tegen extremen, dus in dit geval beiden![]()
Vanavond ben ik er niet bij. Heb me kaart doorgespeeld naar een vriend. Succes!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
yeey ! weer een overwinning
vond ik ook! PESTALVEZ!quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:43 schreef alvarez het volgende:
Prima eerste helft, matige tweede helft. Opvallend was hoe ontzettend vaak spelers van Feyenoord uitgleden. In de eerste hel;ft regende t nog niet in de Kuip en zelfs toen gebeurde het al aan de lopende band. Het constant uitfluiten van Alves was wel mooi trouwens..
3 puntjes!![]()
Bahia is altijd al een goede verdediger geweest.quote:
Buijs is gekocht om in wedstrijden vs ajax stoer te doen tegen davids. Voetballen kan hij iig niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:30 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb Buijs welgeteld op 1 goede balafhandeling kunnen betrappen, de rest voor het grootste gedeelte waardeloos
Word lucius nu ookal 12e man bij feyenoord?quote:Op zondag 30 september 2007 01:41 schreef Brownietje het volgende:
God wat is Lucius slecht maar gelukkig is verlosser Greene op de weg terug.
quote:Op zondag 30 september 2007 00:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Bahia is altijd al een goede verdediger geweest.
Het is dat populistische gedrag wat er toe leid dat hij werd/wordt afgebrand door nagenoeg iedere (domme) supporter.
hehe wat was er dan aan de hand? Ik was gelukkig met de autoquote:Op zondag 30 september 2007 11:27 schreef mister_popcorn het volgende:
alleen jammer dat ik 3 uur lang op breda vast stond, terwijl ik nog geen 20 km verder moest wezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |