Waarom mijn post ook?quote:
Het was nou niet bepaald zo dat de hele overwinning aan Perez te danken was hoor...quote:Op maandag 24 september 2007 09:09 schreef don-diablo het volgende:
verliezen van perez sport vereniging is nou niet direct een ramphij had z'n dag, alleen is 4-0 teveel natuurlijk
Beter leert die gast een beetje rap Engels en krijgen we geen Songpraktijkenquote:24-09-2007 LEE GEPRESENTEERD: ‘WEINIG PROBLEMEN OM AAN TE PASSEN’
Chun-Soo Lee is maandagmiddag officieel gepresenteerd in De Kuip. De Zuid-Koreaan schoof om twee uur aan in de perszaal van het stadion, naast technisch directeur Peter Bosz en een tolk. Bosz gaf aan heel blij te zijn dat Lee eindelijk in Nederland is gearriveerd. ‘Na de verkoop van Romeo Castelen en Royston Drenthe hadden wij dringend behoefte aan een speler voor de zijkant. Met Lee hebben we nu iemand in huis die zowel op de flanken als achter de spitsen kan spelen.’ Later op de middag zal Lee voor het eerst met de groep meetrainen.
Feyenoord hoopt dat Lee zo snel mogelijk volledig bij de groep aan kan sluiten. Sinds het moment dat de aanvaller zijn contract bij Feyenoord tekende, trainde hij niet meer met zijn vorige club Ulsan Hyundai mee. Wel hield hij individueel zijn conditie op peil door middel van hardlopen en krachttraining. Lee liet weten honderd procent fit te zijn, maar nog wedstrijdritme te missen.
Volgens Bosz is het de komende periode essentieel dat Lee zo snel mogelijk leert communiceren met zijn teamgenoten. ‘Daar zullen we hem binnen de club hard mee gaan helpen.’ Lee zelf gaf aan dat hij van plan is om zo snel mogelijk de Nederlandse taal machtig te worden.
Na zijn teleurstellende periode in Spanje dacht Lee lang na toen hij het aanbod van Feyenoord kreeg. ‘Ik heb mijn hoofd gebroken over de vraag of ik nog een keer naar Europa zou gaan. Maar Feyenoord is een goed team, deze club is wereldwijd bekend. Ik wist ook dat Chung-Gug Song hier heeft gespeeld en ik heb veel wedstrijden van Feyenoord op televisie gezien. Daarom wilde ik graag hier spelen en heb ik toch voor Feyenoord gekozen.’
Doordat Lee bij het Zuid-Koreaanse elftal al te maken kreeg met Nederlandse trainers als Pim Verbeek en Dick Advocaat, is hij al bekend met de Nederlandse speelwijze. ‘Van hen heb ik op tactisch gebied heel veel geleerd’, zei Lee. ‘Daarom verwacht ik weinig problemen om me aan de ploeg aan te passen.’
Bij de officiële overhandiging van het shirt met het rugnummer 16, werd duidelijk dat Lee zelf ook een presentje had meegenomen. De aanvaller toverde een knuffelbeertje te voorschijn, een zeer geliefd speelgoed in Zuid-Korea. De aanwinst van Feyenoord kreeg de lachers op zijn hand, toen hij met een knipoog vertelde dat hij binnenkort zulke beertjes in Feyenoord-tenues wil gaan verkopen in zijn thuisland.
Feit blijft wel dat twee goals vielen door de individuele kwaliteit van Perez. Die vallen allemaal binnen tien minuten, de 2-1 van Feyenoord wordt ook nog eens afgekeurd... PSV heeft dik verdiend gewonnen, dat zeker, maar PSV mag ook wel héél blij zijn met Perez.quote:Op maandag 24 september 2007 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was nou niet bepaald zo dat de hele overwinning aan Perez te danken was hoor...![]()
PSV was gewoon over het hele veld beter dan Feyenoord. En 4-0 was geenszins geflatteerd.
2-1 werd terecht afgekeurd toch? Dan kan je net zo goed gaan zeuren over dat iemand terecht wordt teruggefloten voor buitenspel, of terecht een vrije trap tegen krijgt.quote:Op maandag 24 september 2007 17:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat twee goals vielen door de individuele kwaliteit van Perez. Die vallen allemaal binnen tien minuten, de 2-1 van Feyenoord wordt ook nog eens afgekeurd... PSV heeft dik verdiend gewonnen, dat zeker, maar PSV mag ook wel héél blij zijn met Perez.
ik heb ook alle reacties wegehaald, die malloot is geen aandacht waard.quote:
Was theoretisch hè... Maar goed, laten we eerlijk zijn, zo lang er geen versterking voor de verdediging komt, gaan we dus echt niet 'gewoon' winnen van PSV. Maar ja dit is natuurlijk allemaal koffiedik-kijken...quote:Op zondag 23 september 2007 21:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Gaan we 2x van PSV verliezen dan..? We pakken die tyfus boeren gewoon in De Kuip !!!!!
Lekker simpel. En hoe wou je in de zomer inkopen doen dan?quote:Op maandag 24 september 2007 11:19 schreef Steven184 het volgende:
Iemand al bedacht dat we waarschijnlijk helemaal niks in kunnen kopen?
We moeten dit seizoen lekker gaan voetballen. Was flink klote gister, maar dat hoort bij het proces. Gewoon lekker voetballen en zorgen dat we op het eind bij de top 5 zitten en dus europees voetbal halen. Meer hoeven we niet te doen dit jaar.
1 ding is heel simpel, zolang je geen geld heb kan je niet inkopen. Dus dan zullen we het moeten doen met spelers waar het contract van af loopt. Maar dit jaar moeten we inderdaad simpel denken. Wanneer de selectie op niveau blijft volgende zomer en we weten in de breedte te winnen, dan mogen we seizoen 2008-2009 eens aan prijzen gaan denken.quote:Op maandag 24 september 2007 19:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lekker simpel. En hoe wou je in de zomer inkopen doen dan?
quote:Op maandag 24 september 2007 19:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
1 ding is heel simpel, zolang je geen geld heb kan je niet inkopen. Dus dan zullen we het moeten doen met spelers waar het contract van af loopt. Maar dit jaar moeten we inderdaad simpel denken. Wanneer de selectie op niveau blijft volgende zomer en we weten in de breedte te winnen, dan mogen we seizoen 2008-2009 eens aan prijzen gaan denken.
Nu moeten we daar niet aan denken, maar gewoon lekker voetballen. Jonge jongens de kans geven, team laten groeien en kijken waar het schip strand. Zolang we maar Europees voetbal halen, maar dat zit er dit jaar wel in denk ik zo.
Maar hoe wou je de selectie in de breedte versterken zonder geld?quote:Op maandag 24 september 2007 19:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
1 ding is heel simpel, zolang je geen geld heb kan je niet inkopen. Dus dan zullen we het moeten doen met spelers waar het contract van af loopt. Maar dit jaar moeten we inderdaad simpel denken. Wanneer de selectie op niveau blijft volgende zomer en we weten in de breedte te winnen, dan mogen we seizoen 2008-2009 eens aan prijzen gaan denken.
Nu moeten we daar niet aan denken, maar gewoon lekker voetballen. Jonge jongens de kans geven, team laten groeien en kijken waar het schip strand. Zolang we maar Europees voetbal halen, maar dat zit er dit jaar wel in denk ik zo.
Denk na...quote:Op maandag 24 september 2007 19:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar hoe wou je de selectie in de breedte versterken zonder geld?
Hmm het was hands, maar was het opzettelijk? Ik heb er best vrede mee dat er voor afgefloten wordt, maar of het terecht was...quote:Op maandag 24 september 2007 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
2-1 werd terecht afgekeurd toch? Dan kan je net zo goed gaan zeuren over dat iemand terecht wordt teruggefloten voor buitenspel, of terecht een vrije trap tegen krijgt.
Nou meen ik dat voor onopzettelijk hands ook gefloten mag worden als degene die hands maakt er (significant) voordeel van heeft, en dat was in deze het gevalquote:Op maandag 24 september 2007 20:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hmm het was hands, maar was het opzettelijk? Ik heb er best vrede mee dat er voor afgefloten wordt, maar of het terecht was...
4-0 is gezien de kansen zeker niet geflatteerd. 3 goals in 10 minuten zegt natuurlijk ook geen reet over het feit of een uitslag geflatteerd is. Zeker niet als alle goals al in de eerste helft vallen.quote:PSV was sterker, daar is geen twijfel over mogelijk. Wel vind ik 4-0 geflateerd. Dit is ook terug te vinden in het scoreverloop (3 in 10 min). 2 of 3-0 was niet geflateerd geweest.
Ja, live, in De Kuip.quote:Op maandag 24 september 2007 20:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Wordt de bekerwedstrijd woensdag uitgezonden?
quote:Op maandag 24 september 2007 01:25 schreef TC03 het volgende:
Toch vond ik Feyenoord niet eens zo slecht spelen, behalve de tweede helft van de eerste helft. De tweede helft vielen er gewoon gaten omdat Feyenoord wel moest. Ik vond ze tegen Willem II slechter spelen.
Was gewoon een smerige overtreding op Hofland die niet eens bestraft werd, maar Braamhaar zat er wel vaker naast.quote:Op maandag 24 september 2007 09:58 schreef don-diablo het volgende:
mbt Hofland:
De blessure van Kevin Hofland, zondag opgelopen in het duel met PSV, lijkt mee te vallen. De Limburger moest in Eindhoven het wedstrijdperk met een pijnlijke voet verlaten. Een eerste indicatie wijst erop dat de kwetsuur niet al te zorgwekkend is.
De algemene verwachting in Rotterdam klinkt dat Hofland aanstaande woensdag gewoon inzetbaar zal zijn voor het bekerduel met FC Utrecht.
Ja, achteraf twijfel ik ook aan mijn woorden.quote:Op maandag 24 september 2007 23:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Pardon, heb je heel de wedstrijd gezien? Ik heb zeer regelmatig knullig balverlies gezien in de 2e helft, zelfs bij Van Bronckhorst.
Wat betaal je voor zo'n bekerwedstrijdje in de 1e ronde? Ik wilde misschien ook nog gaan, maar ik kan helaas niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:19 schreef Erasmusch het volgende:
Vind je het gek met die prijzen
Enlighten us NJquote:
volgens mij waart de geest van van De Herik nog in De Kuipquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:30 schreef Luni het volgende:
Ik betaal voor T ¤ 18,50
Ze leren het nooit bij Feyenoord, verkoop ze voor ¤ 12,50 en de Kuip had morgen vol gezeten
Of je wilt er niet meer over vertellen hier..quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Damn, ik heb vannacht gedroomt over Lee.![]()
Ik sprak hem aan in de stad hier en meer weet ik er niet meer van....
Oke oke okequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Of je wilt er niet meer over vertellen hier..![]()
en toen zijn jullie in amsterdam naar een homobar geweest?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Oke oke oke
Ik zei dat hij zijn haar weer moest bleken![]()
Nu blij?
Pff... Volgens mij gaat het nog wel even duren voordat ie gaat spelen.quote:25-09-2007 LEE NIET BIJ SELECTIE VOOR BEKERDUEL MET UTRECHT
Chun-Soo Lee maakt geen deel uit van de selectie, voor de wedstrijd tegen FC Utrecht in de tweede ronde van de KNVB beker. Trainer Bert van Marwijk wil de aanvaller ‘tegen zichzelf in bescherming nemen.’ Lee trainde de afgelopen weken individueel, maar deed dat volgens Van Marwijk alleen binnen en op straat. ‘Ik hoop dat hij deze week goed doorkomt’, zei Van Marwijk. ‘Dan kan hij zaterdag voor het duel Heerenveen bij de wedstrijdselectie aansluiten.’
De trainer gaf dinsdag te kennen dat hij onder de indruk was van de eerste dagen van Lee in Rotterdam. ‘Je ziet duidelijk dat hij goed kan voetballen. Alleen is na twee dagen nog te vroeg voor echt een goed oordeel.’
Ik ben sowieso ervoor om Jordy Buijs minuten te laten maken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom eigenlijk niet Bahia en Lucius eruit en deze vervangen door Jordi Buijs en Greene? De wedstrijd zondag heeft aangetoond dat Bahia en Lucius gewoon plaats moeten maken. Hebben hun kans gehad nu.
Eens!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom eigenlijk niet Bahia en Lucius eruit en deze vervangen door Jordi Buijs en Greene? De wedstrijd zondag heeft aangetoond dat Bahia en Lucius gewoon plaats moeten maken. Hebben hun kans gehad nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |