Individueel.quote:Op zondag 23 september 2007 21:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je doelt op het 'Kampioenuuhhh' en 'we worden kampioen!!'Die begonnen al bij de 1-0 tegen NAC
Paar individuele idioten, misschien dat die even op hun plaats gezet zijn nu.
Gaan we 2x van PSV verliezen dan..? We pakken die tyfus boeren gewoon in De Kuip !!!!!quote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef Jorwol het volgende:
Ach, als je 2x van PSV verliest is dat nog geen ramp, zo lang je de rest van de wedstrijden maar blijft winnen...
Maar goed, ben bang dat dat er ook niet in zit met die Bahia en Lucius... Ben blij dat Greene weer bijna fit is... niet dat Greene zo perfect is, maar in ieder geval beter dan Mr. 'Ik-heb-nog-altijd-een-zwak-voor-PSV', right?
quote:Op zondag 23 september 2007 21:54 schreef TornadoDK het volgende:
wat dacht je van jezelf jij was de arroganste feyenoorder in jaren
quote:Op zondag 23 september 2007 21:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
![]()
Kunnen jullie alsjeblieft even je smoel houden over arrogante en optyfen uit dit topic? 2 weken geleden liepen jullie nog vrijwel allemaal te kotsen op jullie selectie en ten Cate, en opeens hoor ik daar niets meer over? Oprotten![]()
Volgens mij wordt er vooral bij Feyenoord elke keer gezegd, ja we hebben leuk gespeeld en je ziet elke keer dat we bijleren, maar we zijn er nog niet?quote:Op zondag 23 september 2007 15:36 schreef Chadi het volgende:
Zoals ik al eerder zei feyenoord is niet zo goed als ze denken.
quote:De blessure van Kevin Hofland, zondag opgelopen in het duel met PSV, lijkt mee te vallen. De Limburger moest in Eindhoven het wedstrijdperk met een pijnlijke voet verlaten. Een eerste indicatie wijst erop dat de kwetsuur niet al te zorgwekkend is.
De algemene verwachting in Rotterdam klinkt dat Hofland aanstaande woensdag gewoon inzetbaar zal zijn voor het bekerduel met FC Utrecht.
Ja, dat lijkt me ook. De selectie is zo smal nu dat elke blessure voor een serieus probleem zorgt. En dan kunnen we meteen Bahia eruitflikkeren, dus een win-win-situatiequote:Op zondag 23 september 2007 21:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Mols kan best leuk gebald hebben vandaag maar over het algemeen hoort zo'n pino niet in de Kuip...........Heb niks gezien!
Maar versterkingen in de winter lijken me noodzakelijk!!
Ben ik de enige die zich een beetje zorgen maakt over woensdag? Het is nog maar de vraag hoe ze deze klap op gaan vangen.quote:Op maandag 24 september 2007 09:19 schreef ursel het volgende:
Gauw door naar de volgende wedstrijd..
Lucius was anders nog niet onder indruk..quote:Op maandag 24 september 2007 09:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich een beetje zorgen maakt over woensdag? Het is nog maar de vraag hoe ze deze klap op gaan vangen.
gelukkigquote:Op maandag 24 september 2007 09:58 schreef don-diablo het volgende:
mbt Hofland:
De blessure van Kevin Hofland, zondag opgelopen in het duel met PSV, lijkt mee te vallen. De Limburger moest in Eindhoven het wedstrijdperk met een pijnlijke voet verlaten. Een eerste indicatie wijst erop dat de kwetsuur niet al te zorgwekkend is.
De algemene verwachting in Rotterdam klinkt dat Hofland aanstaande woensdag gewoon inzetbaar zal zijn voor het bekerduel met FC Utrecht.
Als Lazovic zijn dag zou hebben dan was het 6/7-0 geweest. Score had echt nog groter uit kunnen vallen. Wat vonden jullie trouwens van Gio gisteren? Als deze speler een 'type' Cocu moet voorstellen dan hebben ze de plank volledig misgeslagen bij Feyenoord. Ik heb gisteren vrijwel geen enkel goed moment van hem gezien, veel balverlies. Viel me ook op dat geen één van de ervaren jongens het team naar zijn hand zette, wat ik ook van Gio zou verwachten.quote:Op maandag 24 september 2007 09:09 schreef don-diablo het volgende:
verliezen van perez sport vereniging is nou niet direct een ramphij had z'n dag, alleen is 4-0 teveel natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |