Hier ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:35 schreef ruby het volgende:
Bij mij komen die collages prima in beeld.
Komt het er nu uit of stopt hij er iets inquote:
nogmaals ik stoor me er niet aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
Dan stop ik toch gewoon als de meesten dit willenNo problems
Een beetje doseren kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
ik stoor me er ook niet aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
Nee joh !!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
Het is geen kipquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:41 schreef pasjesjen het volgende:
Brain vind het eten niet lekker
jij speelt gemeenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nena
Uhh.. volgens mij wordt het erg gewaardeerd en zijn er 1 of 2 die zich storen, maar die kunnen het ook negeren toch? Dus ga vooral door.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
yep para brainquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:44 schreef ruby het volgende:
Brian en z'n welbekende hyena-lachje. Dit is HET teken.
So what, het zag er echt prachtig uit.quote:
Leuk he? Hier kun je een beetje valsspelenquote:
ja vooral doorgaan als anderen dit waarderen, ik scroll wel door want ik heb streams Shayndel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee joh !!
Zolang je de niet-streamers er een plezier mee doet: GEWOON DOORGAAN !!!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:44 schreef ruby het volgende:
Brian en z'n welbekende hyena-lachje. Dit is HET teken.
niet echt, heb wat delen van de dag gemist, maar volgens mij is nog niemand echt dronkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
heeft iemand het drinkgedrag van de bewoners bijgehouden?
Hoe zou je het vinden als ik er dan mee zou stoppen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee joh !!
Zolang je de niet-streamers er een plezier mee doet: GEWOON DOORGAAN !!!
waarom zou jij stoppen dan niemand stoort zich ook aan jou caps dus dat slaat nergens opquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als ik er dan mee zou stoppen?
Ik maak regelmatig Cap's...Cap's die bij het verhaal horen.
tjah ik vraag het hierom om in te schatten of het nog gaat knallen vanvanondquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:46 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
niet echt, heb wat delen van de dag gemist, maar volgens mij is nog niemand echt dronken
Thanks. En ter ere waarvan kregen ze dit te zien?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Dreamboy het volgende:
Voor de mensen die geen stream's hebben dit zien we nu.
[afbeelding]
Is aanraken een taboe bij 'm geworden? Nadia mocht 'm toch ook al niet meer aanraken?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt een vuurtje aan Brian.
Brian behoorlijk agressief: Je raakt me aan.
Die gast staat echt op ontploffen.
Volgens mij heeft alleen Jaap niet gedronken, Huub heeft een paar slokjes wijn op tijdens het eten. De rest heeft volgens mij gewoon gedronken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
heeft iemand het drinkgedrag van de bewoners bijgehouden?
Van mij mogen jullie allebei wel een beetje kalmer aan doen. Maar dat is alleen mijn smaak; en ik heb streams.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Kut! Want jij maakt ook goeie caps !quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Mevrouw spek en meneer bonen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
straks als ze ook in beeld komen met de filmpjes zal ze wel vrolijker worden.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Er is iets met Brian, hij is zo nerveus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Is aanraken een taboe bij 'm geworden? Nadia mocht 'm toch ook al niet meer aanraken?![]()
thxquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:49 schreef KimiK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen Jaap niet gedronken, Huub heeft een paar slokjes wijn op tijdens het eten. De rest heeft volgens mij gewoon gedronken.
Precies, please geen ruzie over wel of geen caps, iedereen doet zijn best voor de niet streamers.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:50 schreef itsme het volgende:
Sorry maar vind dit een beetje kinderachtig .![]()
![]()
Jullie caps worden beide gewaardeerd door de lui waaronder ik die geen streams hebben. Zeker op zo een dag als vandaag waar er veel gebeurd en er veel te cappen valt, is het handig.
dit is dus een juweeltje, een prachtig sfeerbeeldquote:
Hebben ze nieuwe japen gekregen?quote:
precies en ik waardeer alle cappers.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, please geen ruzie over wel of geen caps, iedereen doet zijn best voor de non streamers.![]()
op dit moment geen vraag meer sinds de laatste die ik hier neergezet hebquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
[..]
precies en ik waardeer alle cappers.
Is gewoon fijn om beelden te zien.![]()
Al wil ik ook graag weten of er nog steeds een quiz bezig is?
De camping revisited?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:54 schreef tutjehola het volgende:
Zie ik nou echt tenten in de tuin of zou ik nu al teveel gedronken hebben?
Dacht ik ook al.Gaaf wil de camping wel weer terug.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:54 schreef tutjehola het volgende:
O shit. LMAO. Ik dacht dat het een foto was van hoe het er nu uit zagquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
op dit moment geen vraag meer sinds de laatste die ik hier neergezet heb![]()
NEEEEE!! Niet stoppen! Ze zijn mooiquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
Een heel verschil met die tabloid fotograaf van een Dingestquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dit is dus een juweeltje, een prachtig sfeerbeeld![]()
Lachen, ik denk kamp voor Brian, voelt ie zich lekker thuis, gaan de spanningen er wat afquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al.Gaaf wil de camping wel weer terug.
ik had het ook niet over een cap schat, maar over een verslagjequote:Op zaterdag 22 september 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
[..]
O shit. LMAO. Ik dacht dat het een foto was van hoe het er nu uit zag![]()
![]()
![]()
We wachten op het volgende filmpje, komt er nu aan dus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
[..]
kappen nuquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef Borga het volgende:
[..]
Een heel verschil met die tabloid fotograaf van een Dingest
Naad nam een paar hapjes en is daarna gestopt, ik denk dat Dennix de rest wel op gaat eten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[afbeelding]
Nadia neemt klein hapjes zodra ze er lekker lang mee kan doen.
Op één foto van Dreamboy komen meer reacties dan op al die fotoalbums van Dinges..quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
[..]
een diner is een regelrechte marteling voor haar al die gangen poeh poeh.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:58 schreef tutjehola het volgende:
Nadia wil nu echt naar de wc, even haar maag omkeren. Die ziet er ongelukkig uit zeg
ja nena zag er heel leuk uit toen.Een mooie meid, jammergenoeg met wat minder dynamiek.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:00 schreef rooie3 het volgende:
Wat had Nena een mooie jurk aan.
Jaap is nu met Brian.Dus ze zal zich wel inhouden bij Jaap.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:01 schreef pullup het volgende:
Jaap gaat het zwaar krijgen met Natasia. Hij zit haar continu te bashen.
Dat is het enige voordeel dat ik kan verzinnen van de herintrede van die zwarte trol.
[quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:54 schreef tutjehola het volgende:
Ja klopt maar ik kon het niet laten met al dat gezeik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wil jij dan ook ophouden, alsjeblieft? <smeeksmiley>
Lekker cappen hoor, heel veel mensen genieten ervan!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:48 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
waarom zou jij stoppen dan niemand stoort zich ook aan jou caps dus dat slaat nergens op
Laten we het gewoon gezellig houden, stoor je je ergens lees er even overheen ofzo
Ik zie er Japen inquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 september 2007 19:54 schreef tutjehola het volgende:
[/quote
Ja, er staan geloof ik tenten.
Ik zie ook, dat het zwembad gevuld is met zwarte en witte ballonnen.
Nou, dat gaat me een feesie worden.![]()
Ik vond die opmerking ook frappant. Het enige wat ik kan verzinnen is dat ze af en toe moet eten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een diner is een regelrechte marteling voor haar al die gangen poeh poeh.....
maar ja volgens mamanadia heeft nadia geen last meer van een eetstoornis hoor sinds zij in DGK zit
En dat wordt enorm op prijs gesteld, geweldig, zeker voor vandaag!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, please geen ruzie over wel of geen caps, iedereen doet zijn best voor de niet streamers.![]()
Lief van je dat je ze allebei de kans geeft om caps te plaatsen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker cappen hoor, heel veel mensen genieten ervan!
En jij met die moeilijke usernaam, ook lekker doorgaan
ik ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:05 schreef Desii het volgende:
Ik vind Lieke vervelend zeg.... dit is al de derde keer dat ik haar iets hoor zeggen over andere mannen... die zijn knap, dat zijn echte mannen.. e.d.
en hoe bedoelt ze dat? snerend naar Huub?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:05 schreef Desii het volgende:
Ik vind Lieke vervelend zeg.... dit is al de derde keer dat ik haar iets hoor zeggen over andere mannen... die zijn knap, dat zijn echte mannen.. e.d.
Ik ga ff naar FB, niet hier, zonde!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lief van je dat je ze allebei de kans geeft om caps te plaatsen.![]()
Nee hoor,ze had het net over Joris.Trouwens Heeft Huub het vaak genoeg over vrouwen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef itsme het volgende:
[..]
en hoe bedoelt ze dat? snerend naar Huub?
aardig was het niet iigquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef itsme het volgende:
[..]
en hoe bedoelt ze dat? snerend naar Huub?
De vraag hierbij is: Met hoeveel mensen heeft Amanda gezoend?quote:
Lieke doet dit, omdat Huub haar behoorlijk onzeker aan het maken is door over andere meiden te praten en door steeds door te gaan met zijn 'dreiging' om niet monogaam te zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:05 schreef Desii het volgende:
en dan laten ze net niet de zoen onde de douche met Huub zien, ze besparen Brian ergernis.quote:
Als lieke beter kan moet ze beter gaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:05 schreef Desii het volgende:
hij was 2quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zat Huub ook in dit zoen filmpje? Heb ik even gemist, maar ook met hem heeft zij gezoend!!
Leuke vraag over Nadia: Hoevaak heeft Nadia haar maag geleegd na het eten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:11 schreef KimiK het volgende:
Nog geen enkele vraag over Jaap, Dennix, Nada en Lieke. Tot zover zijn Huub, Brainless en A-del de meest spraakmakende figuren in het huis.
ja zat er in.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zat Huub ook in dit zoen filmpje? Heb ik even gemist, maar ook met hem heeft zij gezoend!!
Nummer 2 , er staat hier zelfs een cap een paginatje terug.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
het kan ook een sneer zijn richting dennisquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Als lieke beter kan moet ze beter gaan
ja zat er wel bij hoor.......een uitgebreide tongzoenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Er staat een cap van op de vorige pagina van deze COS.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dank jullie voor het antwoord.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat een cap van op de vorige pagina van deze COS.
Huub en Lieke denken 23 maart maar het was 22 maart. Toch dicht in de buurt.quote:
enormquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
Ik vind er niks aan. Het gaat alleen nog maar over mannetje-vrouwtje; alsof er niet veel meer in de villa is gebeurd. Humorloze quiz hoor.
Toch hoop ik nog op filmpjes waar sommige para van gaan worden, met name Brian.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
Ik vind er niks aan. Het gaat alleen nog maar over mannetje-vrouwtje; alsof er niet veel meer in de villa is gebeurd. Humorloze quiz hoor.
Ik denk bijvoorbeeld aan de zwangerschap en bevalling van paard Irginia, en de eerste stapjes van het veulen in de bak. Dat was toch ook gedenkwaardig... en veel leuker.quote:
Ik zit helemaal klaar voor het geknal, gefeest en vooral een flinke para brian. Valt erg tegenquote:
Het lijkt wel een omslag van zo'n goedkoop romanetje die je als leesvoer mee op vakantie neemt en daarna in de prullenbak gooit!quote:
Inderdaad, een paar filmpjes met "Wist u dat....?" zou veel leuker zijn, waarin dan allerlei geheimen over mede-bewoners worden prijzen gegeven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch hoop ik nog op filmpjes waar sommige para van gaan worden, met name Brian.
Ja, inderdaad. 't Is tot nog toe wel een heel tam feestje, heel fantasieloos... vooral als je bedenkt hoe uniek het is dat een reality show 1 jaar bestaat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een paar filmpjes met "Wist u dat....?" zou veel leuker zijn, waarin dan allerlei geheimen over mede-bewoners worden prijzen gegeven.
zei ze dat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:18 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda vind de filmpjes niet leuk
ze mompelde iets dat het te breed uitgemeten werdquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een paar filmpjes met "Wist u dat....?" zou veel leuker zijn, waarin dan allerlei geheimen over mede-bewoners worden prijzen gegeven.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch hoop ik nog op filmpjes waar sommige para van gaan worden, met name Brian.
Ik denk meer aan het keihard confronteren van de bewoners met al hun leugensquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk bijvoorbeeld aan de zwangerschap en bevalling van paard Irginia, en de eerste stapjes van het veulen in de bak. Dat was toch ook gedenkwaardig... en veel leuker.
Da's natuurlijk niet echt geschikt voor een vieringquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk meer aan het keihard confronteren van de bewoners met al hun leugens
ja inderdaad.......dan was het pas feest geweest!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef Starlie het volgende:
Dennix loopt zelfs met zijn handen in zijn zak de trap af.... jammer dat hij geen treetje miste...
Ik als niet streamer ben er altijd heel blij mee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, please geen ruzie over wel of geen caps, iedereen doet zijn best voor de niet streamers.![]()
Ik denk het niet, vraag maar aan Gertquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja inderdaad.......dan was het pas feest geweest!
Draaf je nu niet een beetje door?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:21 schreef tutjehola het volgende:
Naad heeft echt gekotst, ze haalt de stukjes uit haar haar en zoent niet plat op de bek bij Dennis
Dennix haalt de laatste klontjes die het toilet niet gehaald hebben weg.quote:
Dan verwacht ik nog een polonaisequote:Op zaterdag 22 september 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's natuurlijk niet echt geschikt voor een vieringMaar dit lijkt het 50-jarig jubileum van oom Piet en tante Sjannie wel.
Is dit echt waar?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:24 schreef Borga het volgende:
[..]
Dennix haalt de laatste klontjes die het toilet niet gehaald hebben weg.
Crisis, nadia lijkt wel een bouwvakker.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[afbeelding]
Nadia neemt klein hapjes zodra ze er lekker lang mee kan doen.
gert is gert en dennis is dennisquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:22 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk het niet, vraag maar aan Gert
Sh*t, zijn ze vergeten Elly uit te nodigenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan verwacht ik nog een polonaise![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Draaf je nu niet een beetje door?![]()
Nee, Dennis is Dennixquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gert is gert en dennis is dennis![]()
Ik hoop van nietquote:
Over doordraven! Ik heb het zelf gezien, ik zat ernaastquote:
Een speech van Brian, dus Briantilliaans, ik kan niet wachten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:25 schreef Starlie het volgende:
Brain is zijn speech aan het doorlezen???
konden we maar even meelezenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar goed is het niet met Brian. Hij zit ook steeds over zijn voorhoofd te wrijven.
[afbeelding]
iemand een idee?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef lorence1 het volgende:
waar hadden amanda en brian het over?
ik wel, maar ja, dan draaf ik doorquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
De enige vraag die ik over Dennis kan verzinnen is
"wat is de record tijd aan aankleden en optutten"
Voor Nadia kan ik niets verzinnen, eigenlijk
Ja duh, wat is het nu, waar of niet waar?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Over doordraven! Ik heb het zelf gezien, ik zat ernaast![]()
En nog een paar fucking hell kutzoois van Brian eroverheen in mijn linkeroor
wat is Dennix zijn record in het herhalen van zinnetjes.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
Die vraag kan je ook wel aan Nada stellen hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
- Hoeveel keer per dag zit Nadia aan haar haar?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
Wat is haar favoriete spermasmaak: Frambozen, aardbei of bosvruchten?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
Of een vraag voor beiden : "Wat is het record aantal vingers van Nadia bij Dennix ........ "quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
Ze kwam van de wc af, liep naar de wastafel, zat aan haar haar. Vervolgens komt dennis naar haar toe, wil lebberen maar ze draait haar hoofd weg. Wil dus duidelijk niet plat op bek. Loopt zelf ook weg met Dennis, zonder lebber op de bek, terwijl Dennis het meerdere malen probeert.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja duh, wat is het nu, waar of niet waar?
Shayndelquote:
Hoeveel keer per dag zegt Nadia schatje?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
- Hoeveel keer per dag zit Nadia aan haar haar?
- Hoevaak zegt Nadia het woord: stijltang?
- Hoevaak per dag kijkt Nadia in de spiegel?
- Hoeveel keer heeft Nadia al overgegeven?
Vragen over Dennis:
-Waar smaakt de sperma van Dennis naar volgens Nadia?
- Wat wil Dennis in zijn kont voordat hij klaarkomt?!
Dennis, wat heb je met de lange vingers van Eric gedaan. En Nadia, heb je nog iets anders geproefd dan fruit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is haar favoriete spermasmaak: Frambozen, aardbei of bosvruchten?![]()
Oow gatver!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of een vraag voor beiden : "Wat is het record aantal vingers van Nadia bij Dennix ........ "
En het noemen van de woorden: Baby, baboe, Dinobaby, man, Lisa, Ambi en hoe vaak loopt ze in haar handdoekje.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
- Hoeveel keer per dag zit Nadia aan haar haar?
- Hoevaak zegt Nadia het woord: stijltang?
- Hoevaak per dag kijkt Nadia in de spiegel?
- Hoeveel keer heeft Nadia al overgegeven?
Vragen over Dennis:
-Waar smaakt de sperma van Dennis naar volgens Nadia?
- Wat wil Dennis in zijn kont voordat hij klaarkomt?!
Ik weet niet.quote:
Dat was handig want dan had je het in ieder geval mooi op film hoorde ik haar zeggenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:38 schreef Disana het volgende:
Nadia zou best op de televisie willen trouwen.
okay, brian is een brief aan het schrijven, lijkt het..quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Shayndelik heb namelijk ook geen streams
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, brian is een brief aan het schrijven, lijkt het..
ik keek net mee over z'n schouder en dat wat ik las is een slecht teken voor wat hij vanavond van plan is....
hij schrijft nu op dat: z'n badslippers; alle suske en wiskes; z'n pschyco-onderbroeken en alle kleding uit de kooi... en mannie naar kennie gaan
tamara krijgt z'n oorbellen
mannie krijgt kennie
en netty mag zijn opgevoerde scooter hebben
die vriend krijgt nog een paar armbanden(doublee)
Hoe origineelquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:38 schreef Disana het volgende:
Nadia zou best op de televisie willen trouwen.
Ik vind de jurken bij amanda en Lieke ook niet zo super, beetje cheap jurken... doet me denken aan sterren dansen op het ijs jurken maar dan een lange versie...quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:40 schreef SIRA het volgende:
die jetsers van Nadia zitten wel heel lelijk in die jurk zeg, konden ze voor haar nou niet een mooi mantelpak meenemen ofzo
jurken kan gewoon niet bij haar
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:42 schreef farscapevr6 het volgende:
ik zat gewoon een kwartier in de sc te wachten op de volgende post voordat ik erachterkwam dat ik niet in de cos zat:(
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, brian is een brief aan het schrijven, lijkt het..
ik keek net mee over z'n schouder en dat wat ik las is een slecht teken voor wat hij vanavond van plan is....
hij schrijft nu op dat: z'n badslippers; alle suske en wiskes; z'n pschyco-onderbroeken en alle kleding uit de kooi... en mannie naar kennie gaan
tamara krijgt z'n oorbellen
mannie krijgt kennie
en netty mag zijn opgevoerde scooter hebben
die vriend krijgt nog een paar armbanden(doublee)
''die hangers van Nadia zitten wel heel lelijk '' Het maakt niet uit wat je er overheen jetstquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:40 schreef SIRA het volgende:
die jetsers van Nadia zitten wel heel lelijk in die jurk zeg, konden ze voor haar nou niet een mooi mantelpak meenemen ofzo
jurken kan gewoon niet bij haar
Dus toch, wie zou het zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:43 schreef STAP01 het volgende:
Wat krijgen we nu? komt er nog een bij??
Ander berichtje word er ook al over gesproken.Zeer vreemd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:43 schreef STAP01 het volgende:
19:30 - Brian in de war?
Met een grote glimlach op de aanwezige gezichten blijkt het viergangendiner een succes. Ook het Miljonairspel wordt met alle enthousiasme gespeeld. Maar Brian deelt niet echt mee in de feestvreugde… Is de Antilliaan het nu al zat? Of houdt hij zich bezig met de optie dat er nog een nieuwe Miljonair de Villa kan betreden? We zullen het snel genoeg merken!
VV
Als het goed is niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:41 schreef Nomrc2 het volgende:
heeft huub een beetje gezopen ?
En krijgt voor de zoveelste keer een waarschuwing via de plasma.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:44 schreef Darklight het volgende:
Nadia fluisterd weer
Kan dat dan nog? wel een mooie avond om dat te laten gebeuren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:43 schreef STAP01 het volgende:
Met een grote glimlach op de aanwezige gezichten blijkt het viergangendiner een succes. Ook het Miljonairspel wordt met alle enthousiasme gespeeld. Maar Brian deelt niet echt mee in de feestvreugde… Is de Antilliaan het nu al zat? Of houdt hij zich bezig met de optie dat er nog een nieuwe Miljonair de Villa kan betreden? We zullen het snel genoeg merken!
VV
Ja duhuh!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
Nadia wil echt niet zoenen
nee hij zat toch achter de pc in de chill?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Brian zit bij de FEBO voor zijn dagelijkse dosis pammetjes?
Les 1:quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:43 schreef STAP01 het volgende:
VV
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef Starlie het volgende:
Dennix loopt zelfs met zijn handen in zijn zak de trap af.... jammer dat hij geen treetje miste...
Mensen die tijdelijk dat hok in komen, dat kan nog steeds. Kijk op de site van Tien, daar roepen ze mensen op om tijdelijk te komen logeren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Kan dat dan nog? wel een mooie avond om dat te laten gebeuren.
Zal wel weer een anti huupper zijn als er iemand komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |