quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, brian is een brief aan het schrijven, lijkt het..
ik keek net mee over z'n schouder en dat wat ik las is een slecht teken voor wat hij vanavond van plan is....
hij schrijft nu op dat: z'n badslippers; alle suske en wiskes; z'n pschyco-onderbroeken en alle kleding uit de kooi... en mannie naar kennie gaan
tamara krijgt z'n oorbellen
mannie krijgt kennie
en netty mag zijn opgevoerde scooter hebben
die vriend krijgt nog een paar armbanden(doublee)
Hoe origineelquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:38 schreef Disana het volgende:
Nadia zou best op de televisie willen trouwen.
Ik vind de jurken bij amanda en Lieke ook niet zo super, beetje cheap jurken... doet me denken aan sterren dansen op het ijs jurken maar dan een lange versie...quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:40 schreef SIRA het volgende:
die jetsers van Nadia zitten wel heel lelijk in die jurk zeg, konden ze voor haar nou niet een mooi mantelpak meenemen ofzo
jurken kan gewoon niet bij haar
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:42 schreef farscapevr6 het volgende:
ik zat gewoon een kwartier in de sc te wachten op de volgende post voordat ik erachterkwam dat ik niet in de cos zat:(
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, brian is een brief aan het schrijven, lijkt het..
ik keek net mee over z'n schouder en dat wat ik las is een slecht teken voor wat hij vanavond van plan is....
hij schrijft nu op dat: z'n badslippers; alle suske en wiskes; z'n pschyco-onderbroeken en alle kleding uit de kooi... en mannie naar kennie gaan
tamara krijgt z'n oorbellen
mannie krijgt kennie
en netty mag zijn opgevoerde scooter hebben
die vriend krijgt nog een paar armbanden(doublee)
''die hangers van Nadia zitten wel heel lelijk '' Het maakt niet uit wat je er overheen jetstquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:40 schreef SIRA het volgende:
die jetsers van Nadia zitten wel heel lelijk in die jurk zeg, konden ze voor haar nou niet een mooi mantelpak meenemen ofzo
jurken kan gewoon niet bij haar
Dus toch, wie zou het zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:43 schreef STAP01 het volgende:
Wat krijgen we nu? komt er nog een bij??
Ander berichtje word er ook al over gesproken.Zeer vreemd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:43 schreef STAP01 het volgende:
19:30 - Brian in de war?
Met een grote glimlach op de aanwezige gezichten blijkt het viergangendiner een succes. Ook het Miljonairspel wordt met alle enthousiasme gespeeld. Maar Brian deelt niet echt mee in de feestvreugde… Is de Antilliaan het nu al zat? Of houdt hij zich bezig met de optie dat er nog een nieuwe Miljonair de Villa kan betreden? We zullen het snel genoeg merken!
VV
Als het goed is niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:41 schreef Nomrc2 het volgende:
heeft huub een beetje gezopen ?
En krijgt voor de zoveelste keer een waarschuwing via de plasma.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:44 schreef Darklight het volgende:
Nadia fluisterd weer
Kan dat dan nog? wel een mooie avond om dat te laten gebeuren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:43 schreef STAP01 het volgende:
Met een grote glimlach op de aanwezige gezichten blijkt het viergangendiner een succes. Ook het Miljonairspel wordt met alle enthousiasme gespeeld. Maar Brian deelt niet echt mee in de feestvreugde… Is de Antilliaan het nu al zat? Of houdt hij zich bezig met de optie dat er nog een nieuwe Miljonair de Villa kan betreden? We zullen het snel genoeg merken!
VV
Ja duhuh!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
Nadia wil echt niet zoenen
nee hij zat toch achter de pc in de chill?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Brian zit bij de FEBO voor zijn dagelijkse dosis pammetjes?
Les 1:quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:43 schreef STAP01 het volgende:
VV
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef Starlie het volgende:
Dennix loopt zelfs met zijn handen in zijn zak de trap af.... jammer dat hij geen treetje miste...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |