Als lieke beter kan moet ze beter gaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:05 schreef Desii het volgende:
Ik vind Lieke vervelend zeg.... dit is al de derde keer dat ik haar iets hoor zeggen over andere mannen... die zijn knap, dat zijn echte mannen.. e.d.
hij was 2quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zat Huub ook in dit zoen filmpje? Heb ik even gemist, maar ook met hem heeft zij gezoend!!
Leuke vraag over Nadia: Hoevaak heeft Nadia haar maag geleegd na het eten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:11 schreef KimiK het volgende:
Nog geen enkele vraag over Jaap, Dennix, Nada en Lieke. Tot zover zijn Huub, Brainless en A-del de meest spraakmakende figuren in het huis.
ja zat er in.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zat Huub ook in dit zoen filmpje? Heb ik even gemist, maar ook met hem heeft zij gezoend!!
Nummer 2 , er staat hier zelfs een cap een paginatje terug.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
het kan ook een sneer zijn richting dennisquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Als lieke beter kan moet ze beter gaan
ja zat er wel bij hoor.......een uitgebreide tongzoenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Er staat een cap van op de vorige pagina van deze COS.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dank jullie voor het antwoord.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staat een cap van op de vorige pagina van deze COS.
Huub en Lieke denken 23 maart maar het was 22 maart. Toch dicht in de buurt.quote:
enormquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
Ik vind er niks aan. Het gaat alleen nog maar over mannetje-vrouwtje; alsof er niet veel meer in de villa is gebeurd. Humorloze quiz hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |