een diner is een regelrechte marteling voor haar al die gangen poeh poeh.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:58 schreef tutjehola het volgende:
Nadia wil nu echt naar de wc, even haar maag omkeren. Die ziet er ongelukkig uit zeg
ja nena zag er heel leuk uit toen.Een mooie meid, jammergenoeg met wat minder dynamiek.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:00 schreef rooie3 het volgende:
Wat had Nena een mooie jurk aan.
Jaap is nu met Brian.Dus ze zal zich wel inhouden bij Jaap.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:01 schreef pullup het volgende:
Jaap gaat het zwaar krijgen met Natasia. Hij zit haar continu te bashen.
Dat is het enige voordeel dat ik kan verzinnen van de herintrede van die zwarte trol.
[quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:54 schreef tutjehola het volgende:
Zie ik nou echt tenten in de tuin of zou ik nu al teveel gedronken hebben?
Ja klopt maar ik kon het niet laten met al dat gezeik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wil jij dan ook ophouden, alsjeblieft? <smeeksmiley>
Lekker cappen hoor, heel veel mensen genieten ervan!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:48 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
waarom zou jij stoppen dan niemand stoort zich ook aan jou caps dus dat slaat nergens op
Laten we het gewoon gezellig houden, stoor je je ergens lees er even overheen ofzo
Ik zie er Japen inquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 september 2007 19:54 schreef tutjehola het volgende:
Zie ik nou echt tenten in de tuin of zou ik nu al teveel gedronken hebben?
[/quote
Ja, er staan geloof ik tenten.
Ik zie ook, dat het zwembad gevuld is met zwarte en witte ballonnen.
Nou, dat gaat me een feesie worden.![]()
Ik vond die opmerking ook frappant. Het enige wat ik kan verzinnen is dat ze af en toe moet eten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een diner is een regelrechte marteling voor haar al die gangen poeh poeh.....
maar ja volgens mamanadia heeft nadia geen last meer van een eetstoornis hoor sinds zij in DGK zit
En dat wordt enorm op prijs gesteld, geweldig, zeker voor vandaag!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, please geen ruzie over wel of geen caps, iedereen doet zijn best voor de niet streamers.![]()
Lief van je dat je ze allebei de kans geeft om caps te plaatsen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker cappen hoor, heel veel mensen genieten ervan!
En jij met die moeilijke usernaam, ook lekker doorgaan
ik ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:05 schreef Desii het volgende:
Ik vind Lieke vervelend zeg.... dit is al de derde keer dat ik haar iets hoor zeggen over andere mannen... die zijn knap, dat zijn echte mannen.. e.d.
en hoe bedoelt ze dat? snerend naar Huub?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:05 schreef Desii het volgende:
Ik vind Lieke vervelend zeg.... dit is al de derde keer dat ik haar iets hoor zeggen over andere mannen... die zijn knap, dat zijn echte mannen.. e.d.
Ik ga ff naar FB, niet hier, zonde!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lief van je dat je ze allebei de kans geeft om caps te plaatsen.![]()
Nee hoor,ze had het net over Joris.Trouwens Heeft Huub het vaak genoeg over vrouwen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef itsme het volgende:
[..]
en hoe bedoelt ze dat? snerend naar Huub?
aardig was het niet iigquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef itsme het volgende:
[..]
en hoe bedoelt ze dat? snerend naar Huub?
De vraag hierbij is: Met hoeveel mensen heeft Amanda gezoend?quote:
Lieke doet dit, omdat Huub haar behoorlijk onzeker aan het maken is door over andere meiden te praten en door steeds door te gaan met zijn 'dreiging' om niet monogaam te zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:05 schreef Desii het volgende:
en dan laten ze net niet de zoen onde de douche met Huub zien, ze besparen Brian ergernis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |