quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Draaf je nu niet een beetje door?![]()
Nee, Dennis is Dennixquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gert is gert en dennis is dennis![]()
Ik hoop van nietquote:
Over doordraven! Ik heb het zelf gezien, ik zat ernaastquote:
Een speech van Brian, dus Briantilliaans, ik kan niet wachten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:25 schreef Starlie het volgende:
Brain is zijn speech aan het doorlezen???
konden we maar even meelezenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar goed is het niet met Brian. Hij zit ook steeds over zijn voorhoofd te wrijven.
[afbeelding]
iemand een idee?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef lorence1 het volgende:
waar hadden amanda en brian het over?
ik wel, maar ja, dan draaf ik doorquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
De enige vraag die ik over Dennis kan verzinnen is
"wat is de record tijd aan aankleden en optutten"
Voor Nadia kan ik niets verzinnen, eigenlijk
Ja duh, wat is het nu, waar of niet waar?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Over doordraven! Ik heb het zelf gezien, ik zat ernaast![]()
En nog een paar fucking hell kutzoois van Brian eroverheen in mijn linkeroor
wat is Dennix zijn record in het herhalen van zinnetjes.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
Die vraag kan je ook wel aan Nada stellen hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
- Hoeveel keer per dag zit Nadia aan haar haar?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
Wat is haar favoriete spermasmaak: Frambozen, aardbei of bosvruchten?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
Of een vraag voor beiden : "Wat is het record aantal vingers van Nadia bij Dennix ........ "quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
Ze kwam van de wc af, liep naar de wastafel, zat aan haar haar. Vervolgens komt dennis naar haar toe, wil lebberen maar ze draait haar hoofd weg. Wil dus duidelijk niet plat op bek. Loopt zelf ook weg met Dennis, zonder lebber op de bek, terwijl Dennis het meerdere malen probeert.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja duh, wat is het nu, waar of niet waar?
Shayndelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |