Da's natuurlijk niet echt geschikt voor een vieringquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk meer aan het keihard confronteren van de bewoners met al hun leugens
ja inderdaad.......dan was het pas feest geweest!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef Starlie het volgende:
Dennix loopt zelfs met zijn handen in zijn zak de trap af.... jammer dat hij geen treetje miste...
Ik als niet streamer ben er altijd heel blij mee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, please geen ruzie over wel of geen caps, iedereen doet zijn best voor de niet streamers.![]()
Ik denk het niet, vraag maar aan Gertquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja inderdaad.......dan was het pas feest geweest!
Draaf je nu niet een beetje door?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:21 schreef tutjehola het volgende:
Naad heeft echt gekotst, ze haalt de stukjes uit haar haar en zoent niet plat op de bek bij Dennis
Dennix haalt de laatste klontjes die het toilet niet gehaald hebben weg.quote:
Dan verwacht ik nog een polonaisequote:Op zaterdag 22 september 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's natuurlijk niet echt geschikt voor een vieringMaar dit lijkt het 50-jarig jubileum van oom Piet en tante Sjannie wel.
Is dit echt waar?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:24 schreef Borga het volgende:
[..]
Dennix haalt de laatste klontjes die het toilet niet gehaald hebben weg.
Crisis, nadia lijkt wel een bouwvakker.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[afbeelding]
Nadia neemt klein hapjes zodra ze er lekker lang mee kan doen.
gert is gert en dennis is dennisquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:22 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk het niet, vraag maar aan Gert
Sh*t, zijn ze vergeten Elly uit te nodigenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan verwacht ik nog een polonaise![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |