Toch hoop ik nog op filmpjes waar sommige para van gaan worden, met name Brian.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
Ik vind er niks aan. Het gaat alleen nog maar over mannetje-vrouwtje; alsof er niet veel meer in de villa is gebeurd. Humorloze quiz hoor.
Ik denk bijvoorbeeld aan de zwangerschap en bevalling van paard Irginia, en de eerste stapjes van het veulen in de bak. Dat was toch ook gedenkwaardig... en veel leuker.quote:
Ik zit helemaal klaar voor het geknal, gefeest en vooral een flinke para brian. Valt erg tegenquote:
Het lijkt wel een omslag van zo'n goedkoop romanetje die je als leesvoer mee op vakantie neemt en daarna in de prullenbak gooit!quote:
Inderdaad, een paar filmpjes met "Wist u dat....?" zou veel leuker zijn, waarin dan allerlei geheimen over mede-bewoners worden prijzen gegeven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
Ik vind er niks aan. Het gaat alleen nog maar over mannetje-vrouwtje; alsof er niet veel meer in de villa is gebeurd. Humorloze quiz hoor.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch hoop ik nog op filmpjes waar sommige para van gaan worden, met name Brian.
Ja, inderdaad. 't Is tot nog toe wel een heel tam feestje, heel fantasieloos... vooral als je bedenkt hoe uniek het is dat een reality show 1 jaar bestaat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een paar filmpjes met "Wist u dat....?" zou veel leuker zijn, waarin dan allerlei geheimen over mede-bewoners worden prijzen gegeven.
zei ze dat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:18 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda vind de filmpjes niet leuk
ze mompelde iets dat het te breed uitgemeten werdquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een paar filmpjes met "Wist u dat....?" zou veel leuker zijn, waarin dan allerlei geheimen over mede-bewoners worden prijzen gegeven.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch hoop ik nog op filmpjes waar sommige para van gaan worden, met name Brian.
Ik denk meer aan het keihard confronteren van de bewoners met al hun leugensquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk bijvoorbeeld aan de zwangerschap en bevalling van paard Irginia, en de eerste stapjes van het veulen in de bak. Dat was toch ook gedenkwaardig... en veel leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |