Hier ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:35 schreef ruby het volgende:
Bij mij komen die collages prima in beeld.
Komt het er nu uit of stopt hij er iets inquote:
nogmaals ik stoor me er niet aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
Dan stop ik toch gewoon als de meesten dit willenNo problems
Een beetje doseren kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
ik stoor me er ook niet aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
Nee joh !!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
Het is geen kipquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:41 schreef pasjesjen het volgende:
Brain vind het eten niet lekker
jij speelt gemeenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nena
Uhh.. volgens mij wordt het erg gewaardeerd en zijn er 1 of 2 die zich storen, maar die kunnen het ook negeren toch? Dus ga vooral door.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
yep para brainquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:44 schreef ruby het volgende:
Brian en z'n welbekende hyena-lachje. Dit is HET teken.
So what, het zag er echt prachtig uit.quote:
Leuk he? Hier kun je een beetje valsspelenquote:
ja vooral doorgaan als anderen dit waarderen, ik scroll wel door want ik heb streams Shayndel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee joh !!
Zolang je de niet-streamers er een plezier mee doet: GEWOON DOORGAAN !!!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:44 schreef ruby het volgende:
Brian en z'n welbekende hyena-lachje. Dit is HET teken.
niet echt, heb wat delen van de dag gemist, maar volgens mij is nog niemand echt dronkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
heeft iemand het drinkgedrag van de bewoners bijgehouden?
Hoe zou je het vinden als ik er dan mee zou stoppen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee joh !!
Zolang je de niet-streamers er een plezier mee doet: GEWOON DOORGAAN !!!
waarom zou jij stoppen dan niemand stoort zich ook aan jou caps dus dat slaat nergens opquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als ik er dan mee zou stoppen?
Ik maak regelmatig Cap's...Cap's die bij het verhaal horen.
tjah ik vraag het hierom om in te schatten of het nog gaat knallen vanvanondquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:46 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
niet echt, heb wat delen van de dag gemist, maar volgens mij is nog niemand echt dronken
Thanks. En ter ere waarvan kregen ze dit te zien?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Dreamboy het volgende:
Voor de mensen die geen stream's hebben dit zien we nu.
[afbeelding]
Is aanraken een taboe bij 'm geworden? Nadia mocht 'm toch ook al niet meer aanraken?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt een vuurtje aan Brian.
Brian behoorlijk agressief: Je raakt me aan.
Die gast staat echt op ontploffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |