Hier ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:35 schreef ruby het volgende:
Bij mij komen die collages prima in beeld.
Komt het er nu uit of stopt hij er iets inquote:
nogmaals ik stoor me er niet aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
Dan stop ik toch gewoon als de meesten dit willenNo problems
Een beetje doseren kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
ik stoor me er ook niet aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
Nee joh !!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
Het is geen kipquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:41 schreef pasjesjen het volgende:
Brain vind het eten niet lekker
jij speelt gemeenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nena
Uhh.. volgens mij wordt het erg gewaardeerd en zijn er 1 of 2 die zich storen, maar die kunnen het ook negeren toch? Dus ga vooral door.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
yep para brainquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:44 schreef ruby het volgende:
Brian en z'n welbekende hyena-lachje. Dit is HET teken.
So what, het zag er echt prachtig uit.quote:
Leuk he? Hier kun je een beetje valsspelenquote:
ja vooral doorgaan als anderen dit waarderen, ik scroll wel door want ik heb streams Shayndel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee joh !!
Zolang je de niet-streamers er een plezier mee doet: GEWOON DOORGAAN !!!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:44 schreef ruby het volgende:
Brian en z'n welbekende hyena-lachje. Dit is HET teken.
niet echt, heb wat delen van de dag gemist, maar volgens mij is nog niemand echt dronkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
heeft iemand het drinkgedrag van de bewoners bijgehouden?
Hoe zou je het vinden als ik er dan mee zou stoppen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee joh !!
Zolang je de niet-streamers er een plezier mee doet: GEWOON DOORGAAN !!!
waarom zou jij stoppen dan niemand stoort zich ook aan jou caps dus dat slaat nergens opquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als ik er dan mee zou stoppen?
Ik maak regelmatig Cap's...Cap's die bij het verhaal horen.
tjah ik vraag het hierom om in te schatten of het nog gaat knallen vanvanondquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:46 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
niet echt, heb wat delen van de dag gemist, maar volgens mij is nog niemand echt dronken
Thanks. En ter ere waarvan kregen ze dit te zien?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Dreamboy het volgende:
Voor de mensen die geen stream's hebben dit zien we nu.
[afbeelding]
Is aanraken een taboe bij 'm geworden? Nadia mocht 'm toch ook al niet meer aanraken?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt een vuurtje aan Brian.
Brian behoorlijk agressief: Je raakt me aan.
Die gast staat echt op ontploffen.
Volgens mij heeft alleen Jaap niet gedronken, Huub heeft een paar slokjes wijn op tijdens het eten. De rest heeft volgens mij gewoon gedronken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
heeft iemand het drinkgedrag van de bewoners bijgehouden?
Van mij mogen jullie allebei wel een beetje kalmer aan doen. Maar dat is alleen mijn smaak; en ik heb streams.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Kut! Want jij maakt ook goeie caps !quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Mevrouw spek en meneer bonen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
straks als ze ook in beeld komen met de filmpjes zal ze wel vrolijker worden.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Er is iets met Brian, hij is zo nerveus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Is aanraken een taboe bij 'm geworden? Nadia mocht 'm toch ook al niet meer aanraken?![]()
thxquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:49 schreef KimiK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen Jaap niet gedronken, Huub heeft een paar slokjes wijn op tijdens het eten. De rest heeft volgens mij gewoon gedronken.
Precies, please geen ruzie over wel of geen caps, iedereen doet zijn best voor de niet streamers.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:50 schreef itsme het volgende:
Sorry maar vind dit een beetje kinderachtig .![]()
![]()
Jullie caps worden beide gewaardeerd door de lui waaronder ik die geen streams hebben. Zeker op zo een dag als vandaag waar er veel gebeurd en er veel te cappen valt, is het handig.
dit is dus een juweeltje, een prachtig sfeerbeeldquote:
Hebben ze nieuwe japen gekregen?quote:
precies en ik waardeer alle cappers.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, please geen ruzie over wel of geen caps, iedereen doet zijn best voor de non streamers.![]()
op dit moment geen vraag meer sinds de laatste die ik hier neergezet hebquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
[..]
precies en ik waardeer alle cappers.
Is gewoon fijn om beelden te zien.![]()
Al wil ik ook graag weten of er nog steeds een quiz bezig is?
De camping revisited?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:54 schreef tutjehola het volgende:
Zie ik nou echt tenten in de tuin of zou ik nu al teveel gedronken hebben?
Dacht ik ook al.Gaaf wil de camping wel weer terug.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:54 schreef tutjehola het volgende:
Zie ik nou echt tenten in de tuin of zou ik nu al teveel gedronken hebben?
O shit. LMAO. Ik dacht dat het een foto was van hoe het er nu uit zagquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
op dit moment geen vraag meer sinds de laatste die ik hier neergezet heb![]()
NEEEEE!! Niet stoppen! Ze zijn mooiquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Shayndel het volgende:
Een heel verschil met die tabloid fotograaf van een Dingestquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dit is dus een juweeltje, een prachtig sfeerbeeld![]()
Lachen, ik denk kamp voor Brian, voelt ie zich lekker thuis, gaan de spanningen er wat afquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al.Gaaf wil de camping wel weer terug.
ik had het ook niet over een cap schat, maar over een verslagjequote:Op zaterdag 22 september 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
[..]
O shit. LMAO. Ik dacht dat het een foto was van hoe het er nu uit zag![]()
![]()
![]()
We wachten op het volgende filmpje, komt er nu aan dus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
[..]
kappen nuquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef Borga het volgende:
[..]
Een heel verschil met die tabloid fotograaf van een Dingest
Naad nam een paar hapjes en is daarna gestopt, ik denk dat Dennix de rest wel op gaat eten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[afbeelding]
Nadia neemt klein hapjes zodra ze er lekker lang mee kan doen.
Op één foto van Dreamboy komen meer reacties dan op al die fotoalbums van Dinges..quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |