hoe lang duurt het om een kat te prakken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Duur het volgende:
Als het vervoer en de praktijd een absolute ramp zijn... er zijn dierenartsen die huisbezoeken doen, of kalmeringsmiddelen kunnen geven voor vooraf...
Merkwaardige fout. Het vreemde is dat mijn schoonmoeder ook vaak schrijft: hebben je (en daarbij dus duidelijk "jullie" bedoelt). Maar alleen schriftelijk want ik hoor het haar nooit in een gesprek gebruiken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:31 schreef IkWilbert het volgende:
lastig....lastig... je hadden een break schrijf je. Had je nog afspraken gemaakt daarover? Wat wel en niet mocht?
Pas op! Een reijger bij de kwaan!quote:[..]
knip
Persoonlijk lijkt het mij verstandig om een immigratiestop te houden voor niet-westerse allochtonen, of op zijn minst werken met een puntensysteem, totdat de integratie van Moslims in Nederland zich wat meer heeft voltrokken. Ook gezinshereniging en vorming beperken. Dus niet dwijlen met een open kwaan. Dan kunnen daarna nieuwe migranten makkelijker begeleid worden in een stabiele eigen gemeenschap.
knip
Ontroerendquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:51 schreef Tuinman het volgende:
nee GreatWhiteSilence
ik zei ze worden eigenaar van alles dus roerende en ontroerende goederen
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Achter de muur zit soms wel een postkantoortje. Maarja daar krijg ik mijn geld niet mee. Ik denk dat het probleem dit keer bij Moneybookers ligt. Ik hoop niet dat dat uitbetalen nog lang gaat duren want ik verlies mijn gedult met die lui.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:07 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind het wel triest dat je zijn ouders er mogelijk bij betrekt.
Het is niet quiche om hun op de hoogte te brengen van zijn doen of laten.
Het Nederlandse onderwijs heeft schijnbaar een grote achterstal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:00 schreef firecow het volgende:
Bah wat een klote wegennet
Zeur ik of is België gewoon heel erg achterstandig met onderhoud aan hun wegennet ?
Tegen heug en meug.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:29 schreef Sidekick het volgende:
Mja, ik vind matennaaier en vuilbekker PJ nou niet iemand om te gaan verdedigen, maar ieder zijn meuk.
Overal hoort een komma achter.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Sommige topic's en reactie's zijn best grappig.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Overal hoort een komma achter.
Degene die dat postte, zal het ongetwijfeld als een komma zienquote:
Slechte smoesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Degene die dat postte, zal het ongetwijfeld als een komma zien![]()
Ik wil ook het nummer van Sofie wel hebben... dan kunnen we naar enige tijd misschien wel eens afsprekenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:39 schreef Branieschopper het volgende:
Wissel hier je telefoon-, sofie,- en of bank/gironummer uit. Doel van dit topic is om naar verloop van tijd een FOK! Telefoonboek te maken.
Wat betreft de Pin en Sofienummers.. Dat kan vrij handig zijn ter geheugensteuntje.
Stel je eens voor... Nooit meer hoeven zoeken naar die achtelijke bierviltjes met nummers erop! Het Fok! Telefoonboek helpt je uit de brand.
![]()
Sommige mensen gebruiken dan ook echt een komma: 'reactie,s', 'komma,s'.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Degene die dat postte, zal het ongetwijfeld als een komma zien![]()
Nederlandse les nemen lijkt me een beter ideequote:Op maandag 8 oktober 2007 11:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Als ik een loterij win jongen, het eerste wat ik doe is naar St Tropez, dikke kleren kopen, dikke huis vette wagens, en me helen leven chillen met maten en familie !!!
Ik zou Franse les nemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:08 schreef Pien85 het volgende:
Nederlandse les nemen lijkt me een beter idee
Vraag me dan ook af hoe hij het uit zou spreken. Zelfs fonetisch kom je niet op die spelling uit.quote:Viel mij ook al op Wel een boel bloed en zo... Legubere foto's
Van wie is die quote in je signature eigenlijk? ("Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?") Hij is wel ultiem ironisch namelijk.quote:
To Be Wat????quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:20 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
"Photoshop ruined my life"
---- Heel verhaal over een bewerkte foto van een neefje------
To Be Contued
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |