quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik at wel brood met boter en Nesquik, en dat smaakt prima. Met pindakaas heb ik het geloof ik nog niet gehad
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Omdat ik het vorige topic volmaakte open ik ook de nieuwe. Laatste post was de volgende:
[..]
linkje naar deel 1???quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Omdat ik het vorige topic volmaakte open ik ook de nieuwe. Laatste post was de volgende:
[..]
Eet ik ook wel eens, de fruitvarianten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 05:02 schreef Latz het volgende:
[[url=http://xs319.xs.to/xs319/07386/olvarit.jpg]afbeelding][/url]
Prakken?quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:16 schreef Annn het volgende:
Euh ik schaam me eigenlijk voor niks wat ik eet.
Ik plet wel vaak al mijn eten onder elkaar, dat het 1 geheel wordtmmmmm
Even denken aan dingen die ik eet die raar kunnen zijn...
Spruiten als tussendoortje.
Kan even op niks opkomen
Ik ook, een kilo lasagnaquote:Op zaterdag 22 september 2007 08:38 schreef Alicey het volgende:
Ik schaam me soms hooguit voor de hoeveelheid die ik eet.
Wohoo!quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:52 schreef Isegrim het volgende:
Pindakaas met jam (vorige topic) is niet zo raar. In Amerika verkopen ze het zelfs samen in een pot. Ik vind het gruwelijk smerig.
Ik doe het al vanaf ik een klein kind benquote:Op zaterdag 22 september 2007 08:48 schreef Isegrim het volgende:
Als je eten lekkerder wordt van prakken, dan is er iets niet goed.
Nee hahaquote:Op zaterdag 22 september 2007 08:37 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Prakken?Dat is toch niet zo raar? Of prak je ook spaghetti en patat?
Tja, als je definitie van 'eten' bestaat uit gekookte aardappelen, gekookte groente en wat (nep)vlees, dan kan ik me voorstellen dat prakken lekkerder is.quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:48 schreef Annn het volgende:
[..]
Ik doe het al vanaf ik een klein kind ben
vroeger was dat dus worstl met aardappelen en worteltjes bvb, of bonen. Allemaal onder elkaar pletten.
Nu ik vegetarier ben doe ik het meestal niet met mijn quorn enzo, maar soms wel met sojaburger.
ik eet niet graag alles apart. Sommige mensen scheppen dat wat aardappel en groenten samen op 1 vork, maar ik vind het veel handiger gewoon alles onder elkaar te doen
Er stond ook dat ik dat vroeger deed toen ik vlees atquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, als je definitie van 'eten' bestaat uit gekookte aardappelen, gekookte groente en wat (nep)vlees, dan kan ik me voorstellen dat prakken lekkerder is.
LOLquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:02 schreef tonks het volgende:
Is gebakken banaan met satesaus zo raar?
Vond het erg lekker idd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:32 schreef Isegrim het volgende:
Gebakken banaan met satésaus is heerlijk.
Moeten zei wetenquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:26 schreef tonks het volgende:
Moet je wel in een hoekje eten want anders kijkt iedereen je vreemd aan
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:38 schreef Isegrim het volgende:
Wat ik vroeger wel eens deed: klont boter nemen, flink door de pure hagelslag rollen en dan zo oppeuzelen.
Goed punt, gefixtquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:11 schreef Vanyel het volgende:
Vroeger bij oma op de boterham boter-hagelslag, boter-hagel, boter-hagelslag en dan door tot het beleg dikker was dan het brood.
Chips met knoflooksaus en gebakken banaan met slagroom klinkt me ook redelijk gewoon in de oren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Spekpannenkoek met stroop is volgens mij toch een vrij mainstream combinatie, heb er nooit iemand vreemd van zien opkijken
Chips met knoflooksaus at ik ook wel (tijdje terug voor het laatst), gebakken banaan met slagroom lijkt me niks maar ik hou niet van bananenquote:Op maandag 24 september 2007 15:13 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Chips met knoflooksaus en gebakken banaan met slagroom klinkt me ook redelijk gewoon in de oren.
Ik eet soms appelmoes over mijn gekookte aardappeltjes met jusquote:Op maandag 24 september 2007 18:00 schreef Florian_ het volgende:
hmm ik gooi bijna overal appelmoes overheen
naja, tegenwoordig niet zoveel meer, maar vroeger echt altijd, over alles![]()
Jam en kaas omelet weet ik niet maar kaas met jam en kaas met tomatenketchup is echt lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:06 schreef Yestuuur het volgende:
ik zie weleens mensen raar opkijken als ik een boterham met kaas en ketchup eet. of kaas en jam. of een boterham met jam en kaasomelet. dat laatste vooral is heerlijk.
Ik neem weleens een rauwe spaghettistengel, niet omdat ik het zo lekker vind, maar je kan er zo'n beetje lekker op knabbelen als een konijntje. Maar daar schaam ik me niet voor, dus dit is eigenlijk een tvp.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:30 schreef SHOOOTO het volgende:
nee, gewoon erop kauwen..schijnt niet zo goed te zijn, tenminste..dat zei mijn ma![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik eet graag een speklapje (niet te vaak), maar dan niet gewoon, maar zo lang uitgebakken dat je ze nog net niet stuk kunt slaan op de tafel
heeel bruin moeten ze zijn, en kinapperig
Mijn vriend vindt ze zo ook lekker. Ik heb ze graag doorbakken, maar niet helemaal uitgebakken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik eet graag een speklapje (niet te vaak), maar dan niet gewoon, maar zo lang uitgebakken dat je ze nog net niet stuk kunt slaan op de tafel
Ik eet eigenlijk nooit speklapjes, dat klinkt zo vet, daar begin ik niet aan als lapje vlees...quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ik heb een hele tijd chips als aardappels gegeten bij groente en een lapje vleesquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Halve banaan op de barbecue tot de schil zwart is en dan slagroom eroverheen.Daar heb ik ook al heel wat mensen raar van op zien kijken.
Als kind deed ik weleens naturel-chips in een boterhamzakje en dan ging ik ze pletten tot het alleen nog maar kruimels waren, en die dan opeten. Nu doe ik dat nooit meer (eet sowieso nog maar zelden chips) maar lekker was het wel. Of chips met knoflooksaus, en dan verbaasd zijn als de zak opeens bijna leeg is en ik toch wel misselijk begin te worden.
Dat is juist lekker en toch heel gewoon ??quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef edcetera het volgende:
Ik heb een hele tijd chips als aardappels gegeten bij groente en een lapje vlees
Neequote:Op zaterdag 22 september 2007 10:02 schreef tonks het volgende:
Is gebakken banaan met satesaus zo raar?
Alles met ketchup is lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:19 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
NeeDat is echt lekker! En dan met nog wat geraspte kokos erover..
En verder zijn mijn zondes:
-Gehaktballen, braadworsten en hamburgers altijd met ketchup (alleen heinz) eten
-Diepvries/en bezorgpizza's met ketchup
-Gebakken aardappels met mayo en appelmoes
En het feit dat ik mijn indische rijsttafel altijd door elkaar meng en er dan lustig satesaus over gooi is vast ook wel een vermelding waard![]()
![]()
Daar heb je eigenlijk wel gelijk inquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Alles met ketchup is lekker.
En met satesaus.
Ik was een tijdje geleden in een eetcafé waar ze chips als aardappelgarnituur serveerden...quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef edcetera het volgende:
Ik heb een hele tijd chips als aardappels gegeten bij groente en een lapje vlees
Ik heb nog nooit van de term "slofe" gehoord, maar uit de context begrijp ik dat het niet verse chips is??quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:38 schreef Gercos het volgende:
Uien zoals hele uien ringen of uien die tussen de berehap zit, Mijn vriendin die kan er helemaal niet over maar ik vind het heerlijk
En slofe chips sommige chips vind ik lekkerder slof dan vers.
Ik gebruik het ook weleens, maar dan heb ik ze aan m'n voetenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:55 schreef Muck het volgende:
slof is een term die vooral in het noorden des lands gebruikt wordt
Wat is hier raar aan dan?quote:Op maandag 24 september 2007 20:06 schreef Fastmatti het volgende:
'Vroeger' altijd Brinta met koude melk en dan zo hard mogelijk laten worden. Sinds ik op kamers zit durf ik dit niet meer te eten![]()
Haha, ik heb laatst ook eens heel verbaasd zitten kijken toen een collega begon over koekjes die slof geworden waren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:55 schreef Muck het volgende:
slof is een term die vooral in het noorden des lands gebruikt wordt
same here..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:58 schreef Serendips het volgende:
[..]
Haha, ik heb laatst ook eens heel verbaasd zitten kijken toen een collega begon over koekjes die slof geworden waren.
Ik zou niet weten hoe je het anders zou moeten noemen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:58 schreef Serendips het volgende:
[..]
Haha, ik heb laatst ook eens heel verbaasd zitten kijken toen een collega begon over koekjes die slof geworden waren.
Koekjes worden zacht of oud. Als je het zo zegt, snapt iedereen je gegarandeerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:37 schreef spoor4 het volgende:
Ik zou niet weten hoe je het anders zou moeten noemen.![]()
Ongeproefd uitgeroepen tot lekker...had gisteren brocoli met satesaus, mjum.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:21 schreef SHOOOTO het volgende:
broodje kaassoufflé met pindasaus
Dat deed ik vroeger altijd als we poffertjes aten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:38 schreef Isegrim het volgende:
Wat ik vroeger wel eens deed: klont boter nemen, flink door de pure hagelslag rollen en dan zo oppeuzelen.
amerikaanse collega van me at altijd tussen de middag een zak naturel chips: in plaats van frietjes die wij zo heel en af toe namen.... was niet moddervet trouwens: leefde voor de rest wel gezond.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
dat is gewoon een Nedersaksische uitdrukking hoor. Is een andere taal die Hollanders meestal niet begrijpen maar ja.... dat ligt aan hun en niet aan ons - de ware Sallanders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:58 schreef Serendips het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:54 schreef Gercos het volgende:
maar ik bedoel idd chips waarvan de zak een poos los is.
Waar kom jij van weg dat je dat niet snaptquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:06 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen![]()
dat at ik jaren geleden wel eens met mijn moederquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:00 schreef Biancavia het volgende:
Komkommer met pindasaus.
Spekkies kan je ook heel kort in de magnetron doen (10 seconden hooguit, als ik het me goed herinner)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:20 schreef RandomMoron het volgende:
augurk of zilveruitjes eet ik letterlijk in een keer op ( uit de pot.. )
en pizza zonder tomatensaus, alleen bodem met kaas en ananas of banaan
en idd noodles net uit het pakje. ze smaken meestal naar een of ander chipje van vroeger, super.
En ik zit regelmatig met een spekkie boven een kaarsje.
dat is gewoon super lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2007 08:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wohoo!Calvé pindakaas met nootjes en gewoon een willekeurig aarbeiden jam. Vanaf mn 7e minstens elke dag 2 sandwiches
Cake nat gemaakt met knakworstensap?? Apart.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:48 schreef Commander_Koen het volgende:
Ik heb het één keer gegeten als weddenschap, maar ga het zeker herhalen, want het is bruut lekker
Natte cake met knakworsten![]()
![]()
![]()
nee, natte cake met knakworst, dat is net wat anders hequote:Op maandag 29 oktober 2007 17:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Cake nat gemaakt met knakworstensap?? Apart.
Het lijkt me even lekker! NOT!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:51 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, natte cake met knakworst, dat is net wat anders he
Waarom?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:15 schreef Schlumberger het volgende:
Ik woon alleen en eet uit gemak regelmatig stoommaaltijden. Dit schijnt een grote schande te zijn
Ja, wij doen dat met picalillyquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:41 schreef jakkop het volgende:
Hutspot met mayo, is dat raar?
Nee hoor, hete bliksem is ook heel lekker met zaanse mayoquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:41 schreef jakkop het volgende:
Hutspot met mayo, is dat raar?
Ik neem altijd een theelepel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:48 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Een dipvingertje chocopasta.![]()
(Maar alleen pure chocoladepasta van het AH huismerk.)
Maar wie doet dat niet.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:00 schreef DarkMinded het volgende:
Oliebollen ´smorgens vroeg koud eten
Ik een eetlepel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:34 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik neem altijd een theelepel.
Ja of appelbeignets, da's echt heel lekkerquote:Op donderdag 15 november 2007 22:00 schreef DarkMinded het volgende:
Oliebollen ´smorgens vroeg koud eten
ik winquote:Op zondag 18 november 2007 19:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En ik een opscheplepel, als we dan toch aan het opscheppen zijn
Das grappig: ik had exact deze woorden getypt gister en toen toch maar niet op invoeren gedrukt, omdat ik ineens niet meer wist of een soeplepel nu een gewone eetlepel was voor soep of een soepopscheplepel, toen dacht ik: nou ja lamaarquote:
hahaha, ik zat ook te twijfelenquote:Op zondag 18 november 2007 21:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Das grappig: ik had exact deze woorden getypt gister en toen toch maar niet op invoeren gedrukt, omdat ik ineens niet meer wist of een soeplepel nu een gewone eetlepel was voor soep of een soepopscheplepel, toen dacht ik: nou ja lamaar![]()
zo'n hele pudding? of van die kleintjes?quote:Op zondag 18 november 2007 21:24 schreef ibaneX het volgende:
Warme broodjes met een mars er tussen
Chickie op het werk zo vanen dat ik ook een mona puddinkje opatin in mijn eentje.
Jaaa, appelbeignets, ook geweldig en koud prima te eten!quote:Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja of appelbeignets, da's echt heel lekkerkrijg nu al zin in oud en nieuw!
damn!quote:
koude oliebollen zijn ook heerlijkquote:Op zondag 18 november 2007 23:33 schreef DarkMinded het volgende:
[..]
Jaaa, appelbeignets, ook geweldig en koud prima te eten!Oud en Nieuw
![]()
Ik doe datzelfde met bruine basterdsuiker.quote:Op maandag 19 november 2007 18:17 schreef EvilMarc het volgende:
Heel af en toe misschien 1 x per jaar doe ik
Wit brood + roomboter + gewoon kristalsuiker (heel veel)
zoooooo lekkker !!
en zoooo slecht!
Ja, dat zei ik ook alquote:
He, das toevallig, ik vroeg me juist vanmiddag af of die combinatie eetbaar zou zijn!quote:
Dat is inderdaad niet zo apartquote:Op maandag 19 november 2007 15:17 schreef fisc het volgende:
ach ik schaam me er niet voor, maar wat ongebruikelijke combinatie die ik wel eens op brood doe:
pindakaas met komkommer (al is deze volgens mij wat minder apart)
quote:Op maandag 19 november 2007 23:29 schreef DarkMinded het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al
[..]
He, das toevallig, ik vroeg me juist vanmiddag af of die combinatie eetbaar zou zijn!
Koude pannenkoeken.quote:Op maandag 19 november 2007 14:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, koude pizza... heerlijk.
Ik eet trouwens wel meer dingen koud, of de dag erna in rare combinaties. Vind het gewoon zonde om eten weg te gooien.
Macaroni met ham en kaasquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Koude pannenkoeken..
En verder kook ik wel eens pasta met alleen extreem veel geraspte kaas erdoorheen. Dat je van die enorme draden krijg, zeg maar. Niet echt gezond en op zich niet zo vreemd, maar mijn omgeving vindt het walgelijk..
wtfquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo apartdat eet ik elke dag..
Het is nog lekkerder als je er nog wat sambal overheen smeert en het bestrooit met gebakken uitjes.
haha dan ben ik dus toch niet de enige!quote:Op zondag 25 november 2007 23:07 schreef Nietzz het volgende:
Midden van een boterham kneden tot een bal en dan oppeuzelen
ben ik een heel slecht mens als ik zeg dat ik me in beide dingen best kan vinden?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:40 schreef conleche het volgende:
Wat wij vroeger thuis "truffeltjes" noemde was het volgende: je nam een korstje van wat witbrood en smeerde daar superdik roomboter op en daarna ging dat door de hagelslag.![]()
Wat mijn moeder ook altijd deed als ze een eitje had gebakken: door de boter die in de pan achter bleef ook een korstje brood halen. Ik heb het ook weleens gedaan en het is idd heerlijk, maar echt té slecht!
Nee hoor, Muck, jij nietquote:Op woensdag 5 december 2007 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ben ik een heel slecht mens als ik zeg dat ik me in beide dingen best kan vinden?
Schuld van Sonja Bakker en consorten.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kan me in het brood met boter en hagelslag helemaal vinden. Muck rules en wier kwaad over Muck spreekt, voeren we margarine tot de hond erin stikt...serieus, waar komt dat gelul van 'een gezonde boterham met margarine' vandaan de laatste tijd? Er zat GVD zelfs een sticker op de zak van het brood vanochtend met ' smeer een gezonde boterham met margarine...' What the fuck???????? Ik zou bijna echtscheiding overwegen omdat mevrouw Fabulous brood met zo'n sticker in ons huis toelaat!!!
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:47 schreef Trusten het volgende:
Een stroopwafel (uit supermarkt-pakje) even een paar seconden in de magnetron zodat de stroop smelt (en gloeiend heet word) en dus een soort van vers lijkt
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:47 schreef Trusten het volgende:
Een stroopwafel (uit supermarkt-pakje) even een paar seconden in de magnetron zodat de stroop smelt (en gloeiend heet word) en dus een soort van vers lijkt
Doe ik ook, smaakt goed. Je zou ook wat katenspek onder de kaas kunnen doen, mjammiequote:Op donderdag 6 december 2007 00:28 schreef flexster het volgende:
ik doe wel eens een boterham met kaas in de magnetron zodat de kaas smelt ,beetje ketchup erbij...
Die reclames worden betaald door het productschap margarine of zoiets. Na die "een boterham met margarine" blablabla komt áltijd direct een reclame voor een soort margarine. En dat spul is smerig... en helemaal schokkend als iemand vraagt of je lekker veel boter op je brood wil bij de hagelslag of zoiets, en er dan stiekem allemaal Blue Band op doenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kan me in het brood met boter en hagelslag helemaal vinden. Muck rules en wier kwaad over Muck spreekt, voeren we margarine tot de hond erin stikt...serieus, waar komt dat gelul van 'een gezonde boterham met margarine' vandaan de laatste tijd? Er zat GVD zelfs een sticker op de zak van het brood vanochtend met ' smeer een gezonde boterham met margarine...' What the fuck???????? Ik zou bijna echtscheiding overwegen omdat mevrouw Fabulous brood met zo'n sticker in ons huis toelaat!!!
Toegestaan: rostirondjes zijn raar spul. Als ik die dingen opbak, dan gaan ze min-of-meer naadloos over van 'warm' naar 'verbrand'. D'r zit niet een of andere toestand in zoals bij biefstuk, waarin je kunt zien dat het 'aangebakken' is.quote:Op zondag 9 december 2007 23:40 schreef Bob. het volgende:
Röstirondjes, van die dingen uit de diepvries. Officieel moet je ze een tijdje bakken zodat ze een beetje krokant worden. Maar ik gooi zo altijd zo vanuit de vriezer in de magnetron, beetje peper en zout er over heen en hup eten maar die kleffe handel.
Boerenkool.quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:48 schreef Isegrim het volgende:
Als je eten lekkerder wordt van prakken, dan is er iets niet goed.
Het idee alleen al, gelijk Amnesty bellen wegens schending van mensenrechten en martelen!!!quote:Op zondag 9 december 2007 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
er dan stiekem allemaal Blue Band op doen
Dat doen wij weleens bij het gourmetten. Het is nou eenmaal wel zo dat het kontje het lekkerst is!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:49 schreef SiGNe het volgende:
Frikandel in kleine plakjes snijden en dan frituren..
Het kontje is tenslotte het lekkerst.
bij mannen én frikadellenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat doen wij weleens bij het gourmetten. Het is nou eenmaal wel zo dat het kontje het lekkerst is!
Inderdaad!quote:
...maakt notitie dit snel eens te proberen...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:24 schreef Syrena het volgende:
Eierwafels roosteren en als ontbijt etenSoms met schenkstroop
En nu heb ik HONGERRRRRRR
Je bedoelt curry ketchup zkr...quote:Op woensdag 21 november 2007 01:22 schreef RemcoW85 het volgende:
Curry op heel veel dingen.
En friet met mayo en curry + appelmoes.. Dit lijkt normaal, maar ik roer het altijd door elkaar en werk het weg. Komen vaak rare reacties op.
Sowieso roer en prak ik vaak vanalles onder elkaar, onder het motto; "het komt toch allemaal in 1 buik".
Dat heet bij ons: "kanemelk met brokken" Mijn opa at het nog vrij regelmatig, wij nu ook nog wel af en toe.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:17 schreef Trusten het volgende:
Stukken beschuit in een kom overgieten met karnemelk en dan opeten...
ik eet mijn pannekoeken ook het liefst koudquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Koude pannenkoeken..
En verder kook ik wel eens pasta met alleen extreem veel geraspte kaas erdoorheen. Dat je van die enorme draden krijgt, zeg maar. Niet echt gezond en op zich niet zo vreemd, maar mijn omgeving vindt het walgelijk..
Eet ik elke dag als ontbijt op Lowlands en heb echt ontwenningsverschijnselen als ik weer thuis kom.quote:
Is heel normaal, heb ze van huis uit nog nooit anders gegeten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:49 schreef SiGNe het volgende:
Frikandel in kleine plakjes snijden en dan frituren..
Het kontje is tenslotte het lekkerst.
Oeh goed plan! Ga ik ook eens doen!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:24 schreef Syrena het volgende:
Eierwafels roosteren en als ontbijt etenSoms met schenkstroop
En nu heb ik HONGERRRRRRR
Ik ken het, ik zit elke keer weer naar het enorme menu te kijken met enorm lekkere goede chinese gerechten, maar uiteindelijk wordt het altijd weer een combinatiegerecht met Ko Lo Yuk , Babi Pangang en Saté, dan heb je ook nog wat variatie.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:34 schreef The_stranger het volgende:
Schaam me altijd als ik babi pangang bestel bij de chinees.. Voel me zo'n hollander dan, maar tegelijkertijd vind ik het ook zóóóóó lekker...
Daar is niks mis mee.quote:Op zondag 16 december 2007 10:35 schreef Tezz het volgende:
Hmm. Ik eet wel eens een bol goede buffelmozzerella zo op, met alleen een beetje olijfolie en peper en zout.
haha dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 13 december 2007 12:35 schreef _Arual_ het volgende:
Ik eet crackertjes en toastjes het liefst droog. Op verjaardagen krijg ik dan altijd commentaar 'Moet je er geen stukje brie op, zo is het toch net bordkarton wat je eet?!'
Met jam.quote:Op zondag 16 december 2007 12:16 schreef Serendips het volgende:
Er schiet me opeens iets te binnen. Ik wil wel eens een potje cottage cheese zo half leeglepelen.
Zo ben ik ook niet trots op die halve zak chips met knoflooksaus van gistermiddag. Of de frituursnacks met brood om drie uur 's nachts afgelopen zaterdag.quote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef DuchessX het volgende:
Witbrood met pindakaas![]()
(Vééééél calorieën!)
En daarna flinke boeren te latenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo ben ik ook niet trots op die halve zak chips met knoflooksaus van gistermiddag. Of de frituursnacks met brood om drie uur 's nachts afgelopen zaterdag.
Was ik maar een man, dan was het tenminste stoer om veel en ongezond te eten.
Ik weet niet of ik hier alle details van wil weten, maar geef ze toch maarquote:Op woensdag 19 december 2007 15:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat pik ik zelfs van mijn man niet hoor. Dan gaat 'ie maar lekker thuis slapen.
Op partycrackersquote:
ik haal elke week babi panggangquote:Op donderdag 13 december 2007 12:34 schreef The_stranger het volgende:
Schaam me altijd als ik babi pangang bestel bij de chinees.. Voel me zo'n hollander dan, maar tegelijkertijd vind ik het ook zóóóóó lekker...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |