Is heel normaal, heb ze van huis uit nog nooit anders gegeten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:49 schreef SiGNe het volgende:
Frikandel in kleine plakjes snijden en dan frituren..
Het kontje is tenslotte het lekkerst.
Oeh goed plan! Ga ik ook eens doen!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:24 schreef Syrena het volgende:
Eierwafels roosteren en als ontbijt etenSoms met schenkstroop
En nu heb ik HONGERRRRRRR
Ik ken het, ik zit elke keer weer naar het enorme menu te kijken met enorm lekkere goede chinese gerechten, maar uiteindelijk wordt het altijd weer een combinatiegerecht met Ko Lo Yuk , Babi Pangang en Saté, dan heb je ook nog wat variatie.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:34 schreef The_stranger het volgende:
Schaam me altijd als ik babi pangang bestel bij de chinees.. Voel me zo'n hollander dan, maar tegelijkertijd vind ik het ook zóóóóó lekker...
Daar is niks mis mee.quote:Op zondag 16 december 2007 10:35 schreef Tezz het volgende:
Hmm. Ik eet wel eens een bol goede buffelmozzerella zo op, met alleen een beetje olijfolie en peper en zout.
haha dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 13 december 2007 12:35 schreef _Arual_ het volgende:
Ik eet crackertjes en toastjes het liefst droog. Op verjaardagen krijg ik dan altijd commentaar 'Moet je er geen stukje brie op, zo is het toch net bordkarton wat je eet?!'
Met jam.quote:Op zondag 16 december 2007 12:16 schreef Serendips het volgende:
Er schiet me opeens iets te binnen. Ik wil wel eens een potje cottage cheese zo half leeglepelen.
Zo ben ik ook niet trots op die halve zak chips met knoflooksaus van gistermiddag. Of de frituursnacks met brood om drie uur 's nachts afgelopen zaterdag.quote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef DuchessX het volgende:
Witbrood met pindakaas![]()
(Vééééél calorieën!)
En daarna flinke boeren te latenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo ben ik ook niet trots op die halve zak chips met knoflooksaus van gistermiddag. Of de frituursnacks met brood om drie uur 's nachts afgelopen zaterdag.
Was ik maar een man, dan was het tenminste stoer om veel en ongezond te eten.
Ik weet niet of ik hier alle details van wil weten, maar geef ze toch maarquote:Op woensdag 19 december 2007 15:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat pik ik zelfs van mijn man niet hoor. Dan gaat 'ie maar lekker thuis slapen.
Op partycrackersquote:
ik haal elke week babi panggangquote:Op donderdag 13 december 2007 12:34 schreef The_stranger het volgende:
Schaam me altijd als ik babi pangang bestel bij de chinees.. Voel me zo'n hollander dan, maar tegelijkertijd vind ik het ook zóóóóó lekker...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |