Ik neem weleens een rauwe spaghettistengel, niet omdat ik het zo lekker vind, maar je kan er zo'n beetje lekker op knabbelen als een konijntje. Maar daar schaam ik me niet voor, dus dit is eigenlijk een tvp.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:30 schreef SHOOOTO het volgende:
nee, gewoon erop kauwen..schijnt niet zo goed te zijn, tenminste..dat zei mijn ma![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik eet graag een speklapje (niet te vaak), maar dan niet gewoon, maar zo lang uitgebakken dat je ze nog net niet stuk kunt slaan op de tafel
heeel bruin moeten ze zijn, en kinapperig
Mijn vriend vindt ze zo ook lekker. Ik heb ze graag doorbakken, maar niet helemaal uitgebakken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik eet graag een speklapje (niet te vaak), maar dan niet gewoon, maar zo lang uitgebakken dat je ze nog net niet stuk kunt slaan op de tafel
Ik eet eigenlijk nooit speklapjes, dat klinkt zo vet, daar begin ik niet aan als lapje vlees...quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ik heb een hele tijd chips als aardappels gegeten bij groente en een lapje vleesquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Halve banaan op de barbecue tot de schil zwart is en dan slagroom eroverheen.Daar heb ik ook al heel wat mensen raar van op zien kijken.
Als kind deed ik weleens naturel-chips in een boterhamzakje en dan ging ik ze pletten tot het alleen nog maar kruimels waren, en die dan opeten. Nu doe ik dat nooit meer (eet sowieso nog maar zelden chips) maar lekker was het wel. Of chips met knoflooksaus, en dan verbaasd zijn als de zak opeens bijna leeg is en ik toch wel misselijk begin te worden.
Dat is juist lekker en toch heel gewoon ??quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef edcetera het volgende:
Ik heb een hele tijd chips als aardappels gegeten bij groente en een lapje vlees
Neequote:Op zaterdag 22 september 2007 10:02 schreef tonks het volgende:
Is gebakken banaan met satesaus zo raar?
Alles met ketchup is lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:19 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
NeeDat is echt lekker! En dan met nog wat geraspte kokos erover..
En verder zijn mijn zondes:
-Gehaktballen, braadworsten en hamburgers altijd met ketchup (alleen heinz) eten
-Diepvries/en bezorgpizza's met ketchup
-Gebakken aardappels met mayo en appelmoes
En het feit dat ik mijn indische rijsttafel altijd door elkaar meng en er dan lustig satesaus over gooi is vast ook wel een vermelding waard![]()
![]()
Daar heb je eigenlijk wel gelijk inquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Alles met ketchup is lekker.
En met satesaus.
Ik was een tijdje geleden in een eetcafé waar ze chips als aardappelgarnituur serveerden...quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef edcetera het volgende:
Ik heb een hele tijd chips als aardappels gegeten bij groente en een lapje vlees
Ik heb nog nooit van de term "slofe" gehoord, maar uit de context begrijp ik dat het niet verse chips is??quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:38 schreef Gercos het volgende:
Uien zoals hele uien ringen of uien die tussen de berehap zit, Mijn vriendin die kan er helemaal niet over maar ik vind het heerlijk
En slofe chips sommige chips vind ik lekkerder slof dan vers.
Ik gebruik het ook weleens, maar dan heb ik ze aan m'n voetenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:55 schreef Muck het volgende:
slof is een term die vooral in het noorden des lands gebruikt wordt
Wat is hier raar aan dan?quote:Op maandag 24 september 2007 20:06 schreef Fastmatti het volgende:
'Vroeger' altijd Brinta met koude melk en dan zo hard mogelijk laten worden. Sinds ik op kamers zit durf ik dit niet meer te eten![]()
Haha, ik heb laatst ook eens heel verbaasd zitten kijken toen een collega begon over koekjes die slof geworden waren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:55 schreef Muck het volgende:
slof is een term die vooral in het noorden des lands gebruikt wordt
same here..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:58 schreef Serendips het volgende:
[..]
Haha, ik heb laatst ook eens heel verbaasd zitten kijken toen een collega begon over koekjes die slof geworden waren.
Ik zou niet weten hoe je het anders zou moeten noemen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:58 schreef Serendips het volgende:
[..]
Haha, ik heb laatst ook eens heel verbaasd zitten kijken toen een collega begon over koekjes die slof geworden waren.
Koekjes worden zacht of oud. Als je het zo zegt, snapt iedereen je gegarandeerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:37 schreef spoor4 het volgende:
Ik zou niet weten hoe je het anders zou moeten noemen.![]()
Ongeproefd uitgeroepen tot lekker...had gisteren brocoli met satesaus, mjum.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:21 schreef SHOOOTO het volgende:
broodje kaassoufflé met pindasaus
Dat deed ik vroeger altijd als we poffertjes aten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:38 schreef Isegrim het volgende:
Wat ik vroeger wel eens deed: klont boter nemen, flink door de pure hagelslag rollen en dan zo oppeuzelen.
amerikaanse collega van me at altijd tussen de middag een zak naturel chips: in plaats van frietjes die wij zo heel en af toe namen.... was niet moddervet trouwens: leefde voor de rest wel gezond.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
dat is gewoon een Nedersaksische uitdrukking hoor. Is een andere taal die Hollanders meestal niet begrijpen maar ja.... dat ligt aan hun en niet aan ons - de ware Sallanders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:58 schreef Serendips het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:54 schreef Gercos het volgende:
maar ik bedoel idd chips waarvan de zak een poos los is.
Waar kom jij van weg dat je dat niet snaptquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:06 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen![]()
dat at ik jaren geleden wel eens met mijn moederquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:00 schreef Biancavia het volgende:
Komkommer met pindasaus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |