Spekkies kan je ook heel kort in de magnetron doen (10 seconden hooguit, als ik het me goed herinner)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:20 schreef RandomMoron het volgende:
augurk of zilveruitjes eet ik letterlijk in een keer op ( uit de pot.. )
en pizza zonder tomatensaus, alleen bodem met kaas en ananas of banaan
en idd noodles net uit het pakje. ze smaken meestal naar een of ander chipje van vroeger, super.
En ik zit regelmatig met een spekkie boven een kaarsje.
dat is gewoon super lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2007 08:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wohoo!Calvé pindakaas met nootjes en gewoon een willekeurig aarbeiden jam. Vanaf mn 7e minstens elke dag 2 sandwiches
Cake nat gemaakt met knakworstensap?? Apart.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:48 schreef Commander_Koen het volgende:
Ik heb het één keer gegeten als weddenschap, maar ga het zeker herhalen, want het is bruut lekker
Natte cake met knakworsten![]()
![]()
![]()
nee, natte cake met knakworst, dat is net wat anders hequote:Op maandag 29 oktober 2007 17:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Cake nat gemaakt met knakworstensap?? Apart.
Het lijkt me even lekker! NOT!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:51 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, natte cake met knakworst, dat is net wat anders he
Waarom?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:15 schreef Schlumberger het volgende:
Ik woon alleen en eet uit gemak regelmatig stoommaaltijden. Dit schijnt een grote schande te zijn
Ja, wij doen dat met picalillyquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:41 schreef jakkop het volgende:
Hutspot met mayo, is dat raar?
Nee hoor, hete bliksem is ook heel lekker met zaanse mayoquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:41 schreef jakkop het volgende:
Hutspot met mayo, is dat raar?
Ik neem altijd een theelepel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:48 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Een dipvingertje chocopasta.![]()
(Maar alleen pure chocoladepasta van het AH huismerk.)
Maar wie doet dat niet.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:00 schreef DarkMinded het volgende:
Oliebollen ´smorgens vroeg koud eten
Ik een eetlepel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:34 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik neem altijd een theelepel.
Ja of appelbeignets, da's echt heel lekkerquote:Op donderdag 15 november 2007 22:00 schreef DarkMinded het volgende:
Oliebollen ´smorgens vroeg koud eten
ik winquote:Op zondag 18 november 2007 19:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En ik een opscheplepel, als we dan toch aan het opscheppen zijn
Das grappig: ik had exact deze woorden getypt gister en toen toch maar niet op invoeren gedrukt, omdat ik ineens niet meer wist of een soeplepel nu een gewone eetlepel was voor soep of een soepopscheplepel, toen dacht ik: nou ja lamaarquote:
hahaha, ik zat ook te twijfelenquote:Op zondag 18 november 2007 21:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Das grappig: ik had exact deze woorden getypt gister en toen toch maar niet op invoeren gedrukt, omdat ik ineens niet meer wist of een soeplepel nu een gewone eetlepel was voor soep of een soepopscheplepel, toen dacht ik: nou ja lamaar![]()
zo'n hele pudding? of van die kleintjes?quote:Op zondag 18 november 2007 21:24 schreef ibaneX het volgende:
Warme broodjes met een mars er tussen
Chickie op het werk zo vanen dat ik ook een mona puddinkje opatin in mijn eentje.
Jaaa, appelbeignets, ook geweldig en koud prima te eten!quote:Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja of appelbeignets, da's echt heel lekkerkrijg nu al zin in oud en nieuw!
damn!quote:
koude oliebollen zijn ook heerlijkquote:Op zondag 18 november 2007 23:33 schreef DarkMinded het volgende:
[..]
Jaaa, appelbeignets, ook geweldig en koud prima te eten!Oud en Nieuw
![]()
Ik doe datzelfde met bruine basterdsuiker.quote:Op maandag 19 november 2007 18:17 schreef EvilMarc het volgende:
Heel af en toe misschien 1 x per jaar doe ik
Wit brood + roomboter + gewoon kristalsuiker (heel veel)
zoooooo lekkker !!
en zoooo slecht!
Ja, dat zei ik ook alquote:
He, das toevallig, ik vroeg me juist vanmiddag af of die combinatie eetbaar zou zijn!quote:
Dat is inderdaad niet zo apartquote:Op maandag 19 november 2007 15:17 schreef fisc het volgende:
ach ik schaam me er niet voor, maar wat ongebruikelijke combinatie die ik wel eens op brood doe:
pindakaas met komkommer (al is deze volgens mij wat minder apart)
quote:Op maandag 19 november 2007 23:29 schreef DarkMinded het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al
[..]
He, das toevallig, ik vroeg me juist vanmiddag af of die combinatie eetbaar zou zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |