abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54744276
quote:
Op maandag 19 november 2007 14:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, koude pizza... heerlijk.
Ik eet trouwens wel meer dingen koud, of de dag erna in rare combinaties. Vind het gewoon zonde om eten weg te gooien.
Koude pannenkoeken. .
En verder kook ik wel eens pasta met alleen extreem veel geraspte kaas erdoorheen. Dat je van die enorme draden krijgt, zeg maar. Niet echt gezond en op zich niet zo vreemd, maar mijn omgeving vindt het walgelijk. .

[ Bericht 2% gewijzigd door MissLuna op 20-11-2007 23:53:09 ]
Karma is a fucking bitch.
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:18:05 #152
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54744385
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Koude pannenkoeken. .
En verder kook ik wel eens pasta met alleen extreem veel geraspte kaas erdoorheen. Dat je van die enorme draden krijg, zeg maar. Niet echt gezond en op zich niet zo vreemd, maar mijn omgeving vindt het walgelijk. .
Macaroni met ham en kaas . Wij koken dan altijd een flinke hoevelheid macaroni, 2 zakjes geraspte kaas erdoorheen samen met zo'n heel ham blok, even roeren en klaar .

Eet ik zo 2 volle borden van weg .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_54744688
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 08:40 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet zo apart dat eet ik elke dag..
Het is nog lekkerder als je er nog wat sambal overheen smeert en het bestrooit met gebakken uitjes.
wtf
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_54745130
Hele fruitmand (inhoud ) in één avond.
pi_54751215
Rijstewafels met boter er op en aromat is ook lekker
Pindakaas & hagelslag op brood
Gegrilde Forel
  woensdag 21 november 2007 @ 00:07:01 #156
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54751573
die laatste 2 dingen zijn toch helemaal niet raar?
vooral die forel niet
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_54751659
mee eens, maar wel enorm lekker
  woensdag 21 november 2007 @ 00:25:09 #158
112545 Muck
pi_54751932
quote:
Op woensdag 21 november 2007 00:11 schreef ibaneX het volgende:
mee eens, maar wel enorm lekker
absoluut
pi_54752445
rijstwafels met boter en suiker
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54752514
ik eet graag appelmoes bij mijn vlees ..en doe appelstroop op mn broodje kaas....als ik banaan eet neem ik ook een hap walnoot...
pi_54752546
Curry op heel veel dingen.

En friet met mayo en curry + appelmoes.. Dit lijkt normaal, maar ik roer het altijd door elkaar en werk het weg. Komen vaak rare reacties op .

Sowieso roer en prak ik vaak vanalles onder elkaar, onder het motto; "het komt toch allemaal in 1 buik" .
pi_54837910
Mmm
Witte bonen in tomatensaus uit het potje (volgens mij doen wel meer mensen dat, maar niet iedereen vindt het gewoon)
Beschuit met pindakaas (zonder boter - ik vind het niet vreemd, maar menigeen krijgt een droge mond alsie eraan denkt)
Lekkere verse boterham met alleen boter
Midden van een boterham kneden tot een bal en dan oppeuzelen
Een boterham met alleen saus, bijv: mayo & curry, of kerriesaus, cocktailsaus... dat soort dingen.
Appeltjes dippen in kaneel (mijn moeder deed dat in de zwart-wit, wat volgens mij wel wat vreemder is)
Snoepen van het papje van de hot chocolate mix (voordat er heet water bij komt)

Verder idd veel wat genoemd is: koude pizza, pindakaas met sambal, boterham met roomboter en suiker...
(rijstwafel is overigens misschien wel nóg lekkerder ja!) En wbt de lagen roomboter en hagelslag: ik deed altijd op beide helften brood een hele dikke laag roomboter, en dan op 1 laag een heel kléin beetje hagelslag. En augurken en zilveruitjes (of amsterdamse, nog lekkerder) daarvan koop ik meestal speciaal een pot om zó op te peuzelen

Studiegenoot van me heeft wel eens biscuitjes met ketchup zitten eten.
pi_54912414
quote:
Op zondag 25 november 2007 23:07 schreef Nietzz het volgende:

Midden van een boterham kneden tot een bal en dan oppeuzelen
haha dan ben ik dus toch niet de enige!
verder is alles wel zon beetje genoemd. wat ook erg lekker is een spek/kaas pannenkoek met chocoladepasta, wat veel mensen erg raar vinden, of gewoon met stroop natuurlijk
life is what you make of it, so live it!
pi_55056844
Heb nu ipv spekjes nog iets lekkerders ontdekt, blokjes spekvet! Verukkelijk, water loopt me in de mond bij de gedachte.

Wel flink ongezond zo'n hele bakje..
Sweet and innocent...
pi_55058481
Het is geen eten maar wel het goorste wat ik ooit iemand naar binnen heb zien werken.

De facts: mijn moeder, oude koffie van de vorige avond en een beetje verse melk.

Dit samen in een melkpannetje opgekookt en dat dronk ze smorgens op.
pi_55062303
Wat wij vroeger thuis "truffeltjes" noemde was het volgende: je nam een korstje van wat witbrood en smeerde daar superdik roomboter op en daarna ging dat door de hagelslag.

Wat mijn moeder ook altijd deed als ze een eitje had gebakken: door de boter die in de pan achter bleef ook een korstje brood halen. Ik heb het ook weleens gedaan en het is idd heerlijk, maar echt té slecht!
  woensdag 5 december 2007 @ 18:46:18 #167
112545 Muck
pi_55062378
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:40 schreef conleche het volgende:
Wat wij vroeger thuis "truffeltjes" noemde was het volgende: je nam een korstje van wat witbrood en smeerde daar superdik roomboter op en daarna ging dat door de hagelslag.

Wat mijn moeder ook altijd deed als ze een eitje had gebakken: door de boter die in de pan achter bleef ook een korstje brood halen. Ik heb het ook weleens gedaan en het is idd heerlijk, maar echt té slecht!
ben ik een heel slecht mens als ik zeg dat ik me in beide dingen best kan vinden?
pi_55062719
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:46 schreef Muck het volgende:

[..]

ben ik een heel slecht mens als ik zeg dat ik me in beide dingen best kan vinden?
Nee hoor, Muck, jij niet
  woensdag 5 december 2007 @ 22:02:34 #169
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_55066781
Ik kan me in het brood met boter en hagelslag helemaal vinden. Muck rules en wier kwaad over Muck spreekt, voeren we margarine tot de hond erin stikt...serieus, waar komt dat gelul van 'een gezonde boterham met margarine' vandaan de laatste tijd? Er zat GVD zelfs een sticker op de zak van het brood vanochtend met ' smeer een gezonde boterham met margarine...' What the fuck???????? Ik zou bijna echtscheiding overwegen omdat mevrouw Fabulous brood met zo'n sticker in ons huis toelaat!!!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 5 december 2007 @ 22:25:56 #170
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_55067376
Gefrituurde gevulde koek
Ben ik nu raar
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  woensdag 5 december 2007 @ 22:31:11 #171
112545 Muck
pi_55067487
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef MPG het volgende:
Gefrituurde gevulde koek
Ben ik nu raar
ja
maar dat vond ik toch al
pi_55067621
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kan me in het brood met boter en hagelslag helemaal vinden. Muck rules en wier kwaad over Muck spreekt, voeren we margarine tot de hond erin stikt...serieus, waar komt dat gelul van 'een gezonde boterham met margarine' vandaan de laatste tijd? Er zat GVD zelfs een sticker op de zak van het brood vanochtend met ' smeer een gezonde boterham met margarine...' What the fuck???????? Ik zou bijna echtscheiding overwegen omdat mevrouw Fabulous brood met zo'n sticker in ons huis toelaat!!!
Schuld van Sonja Bakker en consorten. Margarine. Dáár zou ik me voor schamen, als ik dát at.
pi_55068067
Een stroopwafel (uit supermarkt-pakje) even een paar seconden in de magnetron zodat de stroop smelt (en gloeiend heet word ) en dus een soort van vers lijkt
  woensdag 5 december 2007 @ 22:49:07 #174
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_55068109
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:47 schreef Trusten het volgende:
Een stroopwafel (uit supermarkt-pakje) even een paar seconden in de magnetron zodat de stroop smelt (en gloeiend heet word ) en dus een soort van vers lijkt
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_55068227
Uhm, het ging mij niet om de boter an sich hoor, niets lekkerder dan dat, maar ik schaam me wel een beetje voor de hoeveelheid boter die erop ging: op 1 zo'n korstje ging zo'n beetje de hoeveelheid boter waar een gezin een week goed van zou kunnen smeren.

(en omdat er zo lekker veel boter op zat bleef er ook extra veel hagelslag aan plakken )

Ik smeer nooit margarine op brood, dat vind ik vies, maar ik bak m'n vlees als ik geen jus eet, wel in de becel vloeibaar: en daar schaam ik me niet eens voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')