quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik at wel brood met boter en Nesquik, en dat smaakt prima. Met pindakaas heb ik het geloof ik nog niet gehad
quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Omdat ik het vorige topic volmaakte open ik ook de nieuwe. Laatste post was de volgende:
[..]
linkje naar deel 1???quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Omdat ik het vorige topic volmaakte open ik ook de nieuwe. Laatste post was de volgende:
[..]
Eet ik ook wel eens, de fruitvarianten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 05:02 schreef Latz het volgende:
[[url=http://xs319.xs.to/xs319/07386/olvarit.jpg]afbeelding][/url]
Prakken?quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:16 schreef Annn het volgende:
Euh ik schaam me eigenlijk voor niks wat ik eet.
Ik plet wel vaak al mijn eten onder elkaar, dat het 1 geheel wordtmmmmm
Even denken aan dingen die ik eet die raar kunnen zijn...
Spruiten als tussendoortje.
Kan even op niks opkomen
Ik ook, een kilo lasagnaquote:Op zaterdag 22 september 2007 08:38 schreef Alicey het volgende:
Ik schaam me soms hooguit voor de hoeveelheid die ik eet.
Wohoo!quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:52 schreef Isegrim het volgende:
Pindakaas met jam (vorige topic) is niet zo raar. In Amerika verkopen ze het zelfs samen in een pot. Ik vind het gruwelijk smerig.
Ik doe het al vanaf ik een klein kind benquote:Op zaterdag 22 september 2007 08:48 schreef Isegrim het volgende:
Als je eten lekkerder wordt van prakken, dan is er iets niet goed.
Nee hahaquote:Op zaterdag 22 september 2007 08:37 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Prakken?Dat is toch niet zo raar? Of prak je ook spaghetti en patat?
Tja, als je definitie van 'eten' bestaat uit gekookte aardappelen, gekookte groente en wat (nep)vlees, dan kan ik me voorstellen dat prakken lekkerder is.quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:48 schreef Annn het volgende:
[..]
Ik doe het al vanaf ik een klein kind ben
vroeger was dat dus worstl met aardappelen en worteltjes bvb, of bonen. Allemaal onder elkaar pletten.
Nu ik vegetarier ben doe ik het meestal niet met mijn quorn enzo, maar soms wel met sojaburger.
ik eet niet graag alles apart. Sommige mensen scheppen dat wat aardappel en groenten samen op 1 vork, maar ik vind het veel handiger gewoon alles onder elkaar te doen
Er stond ook dat ik dat vroeger deed toen ik vlees atquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, als je definitie van 'eten' bestaat uit gekookte aardappelen, gekookte groente en wat (nep)vlees, dan kan ik me voorstellen dat prakken lekkerder is.
LOLquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:02 schreef tonks het volgende:
Is gebakken banaan met satesaus zo raar?
Vond het erg lekker idd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:32 schreef Isegrim het volgende:
Gebakken banaan met satésaus is heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |