Moeten zei wetenquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:26 schreef tonks het volgende:
Moet je wel in een hoekje eten want anders kijkt iedereen je vreemd aan
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:38 schreef Isegrim het volgende:
Wat ik vroeger wel eens deed: klont boter nemen, flink door de pure hagelslag rollen en dan zo oppeuzelen.
Goed punt, gefixtquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:11 schreef Vanyel het volgende:
Vroeger bij oma op de boterham boter-hagelslag, boter-hagel, boter-hagelslag en dan door tot het beleg dikker was dan het brood.
Chips met knoflooksaus en gebakken banaan met slagroom klinkt me ook redelijk gewoon in de oren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Spekpannenkoek met stroop is volgens mij toch een vrij mainstream combinatie, heb er nooit iemand vreemd van zien opkijken
Chips met knoflooksaus at ik ook wel (tijdje terug voor het laatst), gebakken banaan met slagroom lijkt me niks maar ik hou niet van bananenquote:Op maandag 24 september 2007 15:13 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Chips met knoflooksaus en gebakken banaan met slagroom klinkt me ook redelijk gewoon in de oren.
Ik eet soms appelmoes over mijn gekookte aardappeltjes met jusquote:Op maandag 24 september 2007 18:00 schreef Florian_ het volgende:
hmm ik gooi bijna overal appelmoes overheen
naja, tegenwoordig niet zoveel meer, maar vroeger echt altijd, over alles![]()
Jam en kaas omelet weet ik niet maar kaas met jam en kaas met tomatenketchup is echt lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:06 schreef Yestuuur het volgende:
ik zie weleens mensen raar opkijken als ik een boterham met kaas en ketchup eet. of kaas en jam. of een boterham met jam en kaasomelet. dat laatste vooral is heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |