Nou ja, op zich niks, behalve dan dat het dus 2100 euro extra kost, dus dat de leaseprijs omhoog zou gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, ik vroeg me al af wat het bezwaar was tegen leer.
Waarom denk je dat hij er als linkje staat!quote:
Onze hond heeft zich daar eens flink in vergistquote:
En er mee naar de HAP? Dat kan toch ook. Je hebt pijn...quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:43 schreef Syrena het volgende:
Ik heb niet geklikt, ik heb geleerd van m'n fouten![]()
Of toch niet eigenlijk. Ik heb sinds lange tijd een bultje op mijn rug. Laatst bij de huisarts gevraagd, het bleek een atheroomcyste te zijn (tip: niet op plaatjes gaan Googlen. Het is een zwaar verstopte talgklier). Optie was weghalen, maar ja, bultje was klein, pijnloos en bijna niet zichtbaar. Laat maar zitten dan.
Tot vorige week het bultje ineens vanuit het niets pijn ging doen. Groter werd. Ik dacht: Mmm pijn gaat wel weg... Nou nee dus. Bult is nu drie keer zo groot, rood, en doet PIJN. Op mijn rug liggen kan niet meer, truitjes schuren *auw* en zelfs een haar die erop valt doet zeer.
En nu is het dus vrijdagmiddag, huisarts niet meer te bereiken en morgen ga ik op vakantie naar FrankrijkHad ik dat stomme ding begin augustus toch meteen laten wegdoen
Jup, Hertha... een grote duitse herder over de plavuizen in de achteruitquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:52 schreef chacama het volgende:
[..]
En er mee naar de HAP? Dat kan toch ook. Je hebt pijn...
Sjeen.....dat wist ik niet.... was dat Herta?
Ja dat ga ik doen zodra ik thuis benquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:55 schreef Nijna het volgende:
Syrena... je zou allicht de HAP even kunnen bellen... klinkt auwig!
Dat is meestal... Had ik op mijn vorige werk altijd. Zit je met twee man op kantoor, 's morgens wordt je wakker en denkt 'Ik voel me niet echt lekker, ik ga het proberen maar als het echt niet gaat, ga ik naar huis' Kom je op kantoor, is je collega ziek thuis geblevenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doen zodra ik thuis benMijn collega heeft net de benen genomen "Ik ga naar huis hoor, ik ben ziek...." dus ik moet nog ff een uurtje.
Gelukkig zit de HAP op loopafstand van m'n huis.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is meestal... Had ik op mijn vorige werk altijd. Zit je met twee man op kantoor, 's morgens wordt je wakker en denkt 'Ik voel me niet echt lekker, ik ga het proberen maar als het echt niet gaat, ga ik naar huis' Kom je op kantoor, is je collega ziek thuis gebleven
Veeeeelquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
In het begin vraten mijn 2 huskies dus wel spinnen op maar ik denk toch dat ze liever een mol of muis grijpen, die ze dan overigens weer niet op eten.
en tattoo's; ik heb er 7. Beide enkels, linker bovenbeen, onderrug, rechter schouderblad, rechter middelvinger.
Zodra de baby er is staat er weer een tattoo geplant, had tijdens de zwangerschap een afspraak staan maar die man wou hem niet zetten. Hij vond het een te groot risico dat er met de baby wat mis zou kunnen gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:04 schreef Sjeen het volgende:
klinkt bekend, dat verslavende... maar ik houd het voorlopig toch maar bij eentje
Echt? Vanwege infectierisico ofzo? Wel goed trouwens dat hij gewoon geen risico wilt nemen...quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Zodra de baby er is staat er weer een tattoo geplant, had tijdens de zwangerschap een afspraak staan maar die man wou hem niet zetten. Hij vond het een te groot risico dat er met de baby wat mis zou kunnen gaan.
Ik ben het absoluut met je eens dat het iets heel bijzonders moet zijn, wil je het mooi vinden (en dan zeker gezien het permanente karakter). Ik heb er dan ook heel lang over gedaan om te bedenken wat en waar... En uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat vuur het voor mij gewoon is. Ik ben een ram van sterrenbeeld, da's een vuurteken. Chinees sterrenbeeld is draakquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik vind het echt helemaal niet mooi die tattoos. Sowieso hou ik niet zo van tattoos, hoor, dus het moet wel heel bijzonder zijn wil ik het mooi vinden... Ik vind het zo mat en dof, als sieraad hou ik meer van zilver en glans.![]()
Die Halloweenfoto says it al hequote:Op vrijdag 21 september 2007 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Dit vraaaaaaaaaaaaaagt natuurlijk om een foto Syrena!Oh wacht... je hebt een fotoboek.
Ik kan me er iets bij voorstellen nu.
Ik wil ook mijn rug helemaal vol laten tattoeeren maar ik heb nog niet echt concrete wensen qua afbeelding. Die van Kelis vindt ik echt super mooi. Even kijken of ik een plaatje kan vinden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
gadverdegadverdamme die spinbah!
Oh en tattoos..ik heb er 4, nummer 5 komt als de baby is geboren en nummer 6 wordt mijn rug vol. Dan misschien nog 1 arm een mouwtje en misschien is het dan klaar
Neequote:Op vrijdag 21 september 2007 20:07 schreef Lois het volgende:
Ik ben er wel aan toe ja
Syreen ben je al naar de HAP geweest?
BEwat een joekel!! Brrrrrrrrrrrr.......
Die passen me niet, te smalle voetenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Omdat Crocs net zo lekker lopen, net zo lomp zijn en geen drol wegen!!
Ik moet m'n wandelschoenen al aan doen, die zijn nog zwaarder. De Wolky's zijn teenslippers, ik denk dat ik ze in m'n handbagage doe, die mag 10 kg wegen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:14 schreef Nijna het volgende:
Doe je je Wolky's aan Syreen en dan stop je lichtere schoenen in je koffer...?
Ik heb het een paar keer gelezen en ik snap nog steeds niet wat hier staat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef Anitra het volgende:en de andere staat Djen (Jennifer, we was net geboren nog even met hem overleggen of we er Djen van kunen maken op de 1 of andere manier)
Jij kan dat soort dingen op zo'n manier brengen dat ik er gelijk zeer levendige beelden bij zie... is t gelukt? *ril*.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:11 schreef Syrena het volgende:
Dan ga ik nu nog maar ff de hondepoep van de wandelschoenen schrapen*yuck*
Ja ik bewaar altijd een oude tandenborstel voor dit soort smakelijke karweitjesquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Jij kan dat soort dingen op zo'n manier brengen dat ik er gelijk zeer levendige beelden bij zie... is t gelukt? *ril*.
Echt welquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:08 schreef easy-going het volgende:
Pak je straks wel de goede tandenborstel Syrena![]()
Ieks, die zou ik in de bijkeuken bewaren!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Echt welDe poepschrobber ligt in de keukenla
![]()
Het is ook sugar d'r vertaling die kloptquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik dacht dat ze met haar ex moest overleggen om de naam officieel in Djen te veranderen, maar jouw vertaling klinkt logischer, Sugar!
Dat wist ik ook niet, zal het in mijn achterhoofd houden. Waarom eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Trouwens, met BV mag je eigenlijk ook niet getattoeerd worden.
Nog langer verhaal![]()
Dat is vlug geregeldquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:25 schreef Anitra het volgende:
Ik mag om 3 uurdan ga ik hem laten zetten op mijn pols
En hij heeft ene ligbed dus pootje blijven keurig omhoog
* Noli. mee eensch is!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
evenstarZolang je hem geen lel in z`n gezicht gaf
Zelfde verhaal. Er komen stoffen vrij die in de BV komenquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:40 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet, zal het in mijn achterhoofd houden. Waarom eigenlijk niet?
hij had nog tijd vanmiddag en was kleintje hoor dus uurtje ken vaak wel ff tussen door.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is vlug geregeld![]()
Welkeen ga je precies laten zetten?
zie tattoo topic.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Happy Healing![]()
(ieder zijn eigen ding hoor)
Volgens mij zoekt ze een willekeurig iemand om tegenaan te schoppen nu. Jij hebt in ieder geval niks verkeerd gedaan.quote:Op zondag 23 september 2007 08:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Goeiemorgen!
Anitra, edit je post hier maar even want dit slaat echt helemaal nergens op. Of hoef ik me niet aangesproken te voelen?
Mijn 'happy healing' wens kwam uit een goed hart. Ik vind het heel rot voor je dat je nu wat minder lekker gaat maar je kunt niet verwachten dat iedereen, online ook nog, gelijk aanvoelt hoe het staat met je beperkingen of daar ook überhaupt rekening mee houdt of aan denkt.
Ze mag normaal af en toe op het balkon.... dit keer was ze eroverheen gesprongen en naar beneden gegaan we hebben een bovenwoning en het zijn hier allemaal dezelfde woningen en is ze naar een ander balkon, de volgende galerij, gegaan en kon daar niet meer weg. Ze was idd wel wat geschrokken....quote:Op zondag 23 september 2007 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Wat goed!
Begrijp ik goed hij normaal niet buiten komt? Was hij erg geschrokken?
Het is de "Tree of life". Ik wil hem al zo lang en het liefst wil ik de takken nog wat meer laten uitwaaieren zodat hij nog groter wordt.quote:Op zondag 23 september 2007 09:56 schreef Belana het volgende:
wat mooi m@x ! heeft die nog een speciale betekenis?
Het is een onzichtbaar tekenquote:Op zondag 23 september 2007 10:18 schreef Belana het volgende:
ik heb dit teken op mijn hart staan.
[afbeelding]
D'r loopt hier een klein ventje rond, die het leuk vind om tussen Pappa en Mamma's cd's te rotzooien.. Tussen al die hoesjes weet hij telkens weer de cd van Megadeth te vindenquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:49 schreef Igraine het volgende:
Ha tattoos, ik heb er twee. Een grote M op mijn schouder, maar die is vervorvormd als een soort draaikolk, dus je ziet niet direct dat het een M is. En die is van Megadeth.
Cool.. dat heeft de kleine van me vriendin ook(4 jaar oud).heeft ze telkens ruzie met haar neefje over de t-shirtjes met doodshoofdjes die nu in zijn onder de kids.neefje zegt dan:das van de piraten... zij zegt dan; nee hoor..das Megadethquote:Op zondag 23 september 2007 11:50 schreef lcicle het volgende:
[..]
D'r loopt hier een klein ventje rond, die het leuk vind om tussen Pappa en Mamma's cd's te rotzooien.. Tussen al die hoesjes weet hij telkens weer de cd van Megadeth te vindenRoep ik weer: nee! Niet aankomen, terug zetten! Komt hij naar me toe lopen en wijst op de achterkant: Pappa! Zegt hij dan
ja..en wat ze te horen en te zien krijgen natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2007 12:06 schreef lcicle het volgende:
Whaha! Zou het dan toch in de genen zitten ofzoIk constateer zelfs al een soort headbang wanneer we Iron Maiden op zetten.
ow, omdat ik mijn eigen posts gekleurd zie, zie ik hem welquote:
quote:Op zondag 23 september 2007 14:24 schreef Igraine het volgende:
Ach, headbangen doet die van mij al lang
[afbeelding]
Een Dora nachthemd nog wel. Door haar "Dorajurk" genoemd.quote:Op zondag 23 september 2007 14:32 schreef Smirre het volgende:
[..]
![]()
En wel in een superzacht roze shirtje!
Hee dit teken heb ik om als ketting en als oorbellen. Mooi symbool.quote:Op zondag 23 september 2007 14:05 schreef Belana het volgende:
[..]
ow, omdat ik mijn eigen posts gekleurd zie, zie ik hem wel
deze is het
[afbeelding]
Jaja ik was al bezig, maar ik wilde mijn ouders even onherkenbaar makenquote:Op zondag 23 september 2007 19:33 schreef m@x het volgende:
Nu willen we hem natuurlijk wel zien Lois
Ahh! Thanks voor deze insite info! Laatste keer dat ik er was is zo'n 17 jaar geledenquote:Op zondag 23 september 2007 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
slagharen is leuk saffier. vorig jaar zijn we er een lang weekend geweest.
ik vind het niet echt veel groter geworden, wel veranderd. ik vind het vreselijk commercieel geworden.
je hebt het oude gedeelte en een nieuwer gedeelte en daartussen zit een weg met alleen maar aan weerszijden winkeltjes, shops, vreterijtentjes en souvenirmeuk.
maar die kan je uitstekend vermijden door er met de kabelbaan overheen te zweven
veel plezier! en ik duim voor mooi weer!
Nee, maar de eerste keer was hij nog zo klein. Voor hem voelt het wel als de eerste keer zeg maar.quote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef bixister het volgende:
dutchie, leuk! is 't voor Léon ook de eerste keer Efteling?
Ik keek..quote:Op maandag 24 september 2007 07:35 schreef lady-wrb het volgende:
omfg ik zit dit topic door te kijken en de tranen lopen over mijn wangen van het lachen
Petjes, sugardudes, blingbling etc... deel 3.
de dochter van mijnquote:Op maandag 24 september 2007 07:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja mooi topic he?![]()
Zou ons straks ook zoiets te wachten staan? *huiver*
Cas doet er iedere dag een kwartier over om uit te zoeken welke schoenen hij aan wilquote:Op maandag 24 september 2007 09:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben blij met dit boerengehucht waar ze desnoods op klompen en in overall naar school gaan![]()
Loop niet onder de kabelbaan door sommige willen dan nog wel eens op je hoofd tuffenquote:Op zondag 23 september 2007 23:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ahh! Thanks voor deze insite info! Laatste keer dat ik er was is zo'n 17 jaar geledenDe 'mainstreet' wilde ik ook al vermijden idd. De duimen kan ik wel gebruiken want zulk lekker weer las we vandaag hadden wordt het morgen helaas niet. De zwemspullen gaan voor de zekerheid mee.
Ive is me nu aan het helpen met uitpakken!quote:Op maandag 24 september 2007 10:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Wel lekker dat je over bent. Dat uitpakken kan dan mooi op je gemakje. Succes daarmee, en ik hoop dat Ive snel gewend is.
quote:Op maandag 24 september 2007 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Uiteindelijk ben ik best aardig terecht gekomen
goed dat je het zelf zegtquote:Op maandag 24 september 2007 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, toen ik 16 was had ik ook een matje ik moest en zou een groen bomberjack, van die hele strakke spijkerbroeken en hoge Nikes.
quote:Op maandag 24 september 2007 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, toen ik 16 was had ik ook een matje ik moest en zou een groen bomberjack, van die hele strakke spijkerbroeken en hoge Nikes.
Is prima hoor, vanaf woensdag kan ik er ook elke dag door, en regen is niks...quote:Op maandag 24 september 2007 13:51 schreef cattie het volgende:
Lekker BE
Bar, hier is het ook rotweer. Zullen we samen gaan duimen voor mooi weer morgen? Ik moet vanaf nu een half uur fietsen naar mijn werk namelijk..
Heey bedankt voor de tip. Het is misschien mogelijk dat ik mijn huidige vouwgordijnen (van de Hemaquote:Op maandag 24 september 2007 17:40 schreef Suzziieee het volgende:
Diaan..
weet niet of je je vouwgordijnen al besteld hebt... maar wat ik heb begrepen komen ze volgende week in de aanbieding!!!![]()
Dames... 10 oktober is het weer zover..is er weer een speciale koopavond bij de Hema!! 20% korting op nagenoeg alles!!![]()
![]()
Wat voor speciale koopavond is dat dan?quote:Op maandag 24 september 2007 17:40 schreef Suzziieee het volgende:
Diaan..
weet niet of je je vouwgordijnen al besteld hebt... maar wat ik heb begrepen komen ze volgende week in de aanbieding!!!![]()
Dames... 10 oktober is het weer zover..is er weer een speciale koopavond bij de Hema!! 20% korting op nagenoeg alles!!![]()
![]()
Als jullie zorgen dat jullie om 6 uur al starten met die koopavond wil ik mijn geld best bij jullie uit komen geven hoorquote:Op maandag 24 september 2007 21:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mja iedereen die in de buurt van Rijswijk woont moet natuurlijk naar Rijswijk
(onze omzet moet natuurlijk omhoog)
Anders kom je maar bij mij in leidschenhagequote:Op maandag 24 september 2007 21:44 schreef m@x het volgende:
[..]
Als jullie zorgen dat jullie om 6 uur al starten met die koopavond wil ik mijn geld best bij jullie uit komen geven hoor
Hee, werk jij in Leidsenhage? Mijn kantoor is ook in Leidsenhage, ik kom daar wel eens in de HEMA.quote:Op maandag 24 september 2007 21:45 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Anders kom je maar bij mij in leidschenhageAl weet ik nog niet of wij om 6 uur doorgaan
Jep zit er sinds een maand of 3quote:Op maandag 24 september 2007 22:18 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hee, werk jij in Leidsenhage? Mijn kantoor is ook in Leidsenhage, ik kom daar wel eens in de HEMA.
om over 't chagrijnige hoofd maar niet te spreken!quote:Op maandag 24 september 2007 22:57 schreef moussy het volgende:
hebben ze niet allemaal een wit bloesje en een gilet aan?
Ja dus dat wordt nog lastig om Suzie daar uit te pikken.quote:Op maandag 24 september 2007 23:01 schreef bixister het volgende:
[..]
om over 't chagrijnige hoofd maar niet te spreken!
gamma! ohnee, HEMA!quote:Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef Igraine het volgende:
Ja dus dat wordt nog lastig om Suzie daar uit te pikken.![]()
Lois, ik heb vandaag de schoonmoeder van Karin verteld dat ik de foto al gezien had, zij krijgt er ook eentje uit deze serie begreep ik.quote:Op zondag 23 september 2007 19:45 schreef Lois het volgende:
Jaja ik was al bezig, maar ik wilde mijn ouders even onherkenbaar maken
[afbeelding]
(hij is nog onbewerkt, wordt nog netjes bijgesneden enzo maar dit is gewoon even een proefje van mijn kant)
Ja ja ja ja... bedankt allemaal maar weerquote:Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja dus dat wordt nog lastig om Suzie daar uit te pikken.![]()
Daar heb ik nou ook last van..achter de kassa ofzo gaat het nog wel.. omdat je dan bewust met klanten bezig ben.. maar als ik 'rondloop' en hevig concentreert bezig ben met me sokken,onderbroeken of make-upjesquote:Op maandag 24 september 2007 23:23 schreef Igraine het volgende:
Mwoah, mijn gezicht staat in ontspannen stand altijd op chagerijnig, helaas.
Over 6 weken kunnen we navragen wat er naar wie is gegaan. En met 'wie'; wordt dan bedoeld wat voor soort mens (bijv. land, geslacht, leeftijd, reden dat het nodig is, gezin/kinderen) maar natuurlijk geen namen. Wel kunnen we vragen of de donor contact wilt opnemen, dacht ik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:06 schreef bixister het volgende:
oh Bright wat verschrikkelijk...ongelooflijk, wat een klap moet dit voor jullie allemaal zijn...
gecondoleerd. en heel veel sterkte met dit verlies.
en je vermeldt het donorcodicil, zijn er nog organen van haar naar iemand anders gegaan?
slecht helaas. De pijn is heftig, ga er constant door heen envoet en enkel nog steeds opgezet. Heb toevallig vandaag zikenhuis gebeld weer en vrijdag heb ik bel afspraak met mijn arts ( deis alleen dan aanwezig en het is een belafspraak omda ik bij evenstar zit)quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:48 schreef Noli. het volgende:
Hier ook nog steeds zeikweer en ik moet twee wassen ophangenDat word dan maar weer een deel op rekjes mikken.
Anitra hoe is het nu met jou/je been?
Dat vind ik een hele verstandige houding. Op je lichamelijke herstel heb je op dit moment weinig invloed, maar aan het psychische deel kan je wel alvast werken. Ook al zou het lichamelijke herstel achterblijven dan nog is het voor jou, Rick, Djen en Djulian heel belangrijk dat je hier ook mentaal ook tegenop gewassen bent (of blijft)quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
slecht helaas. De pijn is heftig, ga er constant door heen envoet en enkel nog steeds opgezet. Heb toevallig vandaag zikenhuis gebeld weer en vrijdag heb ik bel afspraak met mijn arts ( deis alleen dan aanwezig en het is een belafspraak omda ik bij evenstar zit)
Eeen behoorlijke tegenvaller dus en psychisch heb ik het hele moeilijk.
Gister heeft Rick mij naar Evenstar gebracht zodat ik ook echt rust krijg en djulian is met mij mee. Arwen en djulian vermaken zich prima en zijn zeer ondeugend
Ik ben zo blij dat evenstar dit doet, eindelijk kan ik janken en mijn rust pakken. Me even alleen druk hoeven te maken om mijn herstel (meer psychisch dan lichamelijkwant dat is toch afwachten )
Anitra, ik voeg me even bij deze woordenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele verstandige houding. Op je lichamelijke herstel heb je op dit moment weinig invloed, maar aan het psychische deel kan je wel alvast werken. Ook al zou het lichamelijke herstel achterblijven dan nog is het voor jou, Rick, Djen en Djulian heel belangrijk dat je hier ook mentaal ook tegenop gewassen bent (of blijft)![]()
ahum.... vanmorgen kon ik er dus wel door omdat scooter zijn uitlaat aan het verliezen was, dus ik was al een bezopen katje vanmorgen,quote:Op woensdag 26 september 2007 14:39 schreef cattie het volgende:
Begint goed Bar, met een vrije dag! Hoefde je ook niet door de regen.
Doet me denken aan de verhuizing...quote:Op woensdag 26 september 2007 14:39 schreef cattie het volgende:
Begint goed Bar, met een vrije dag! Hoefde je ook niet door de regen.
Ik zal voorzichtig doen! In ons vorige huis ging ik ook al binnen een week na de verhuizing onderuit op de trap. ik moet blijkbaar even wennen.
Ach weet je, ik denk dat ik hier me maar meer op voor moet bereiden dat dit nog wel eens kan gebeuren alvorens de officieele opening...quote:Op woensdag 26 september 2007 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, dat is dan wel en beetje jammer, dat je al helemaal in de startblokken zat.
Ben je nog geslaagd met nieuwe kleren trouwens?
het allerduidelijkste is eind oktober begin november als het goed is zijn dan alle meubelen er zo ongeveer...quote:Op woensdag 26 september 2007 14:57 schreef cattie het volgende:
Aaaah, toch nog een verzopen katje Bar. Hopelijk gaat het snel duidelijk worden, dat lijkt me ook een stuk fijner voor jou!
Ook dat idd leuk en spannendquote:Op woensdag 26 september 2007 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, logisch hoor!Het klinkt nog steeds erg leuk en spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |