abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 september 2007 @ 09:18:19 #101
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53399628
quote:
Op zondag 23 september 2007 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Wat goed!
Begrijp ik goed hij normaal niet buiten komt? Was hij erg geschrokken?
Ze mag normaal af en toe op het balkon.... dit keer was ze eroverheen gesprongen en naar beneden gegaan we hebben een bovenwoning en het zijn hier allemaal dezelfde woningen en is ze naar een ander balkon, de volgende galerij, gegaan en kon daar niet meer weg. Ze was idd wel wat geschrokken....
Make love, not war ☮
  zondag 23 september 2007 @ 09:28:41 #102
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53399675
Boefjespoes

Dat laatste ontwerp vind ik mooi Anitra. Ik heb zelf één tatoeage (stierenteken op mijn kuit) maar ik wil er heel graag nog eentje bij. Ik wil een variatie van het aarsgewei. Namelijk deze boom:

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 23 september 2007 @ 09:34:54 #103
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53399712
Dat vind ik een heel bijzondere, M@x!
  zondag 23 september 2007 @ 09:43:29 #104
114177 Diaan73
pi_53399766
Idd een boefjespoes, M@x

Dat is zeker een hele bijzondere.... Ik ben niet zo van de tattoos voor mezelf, maar sommige vind ik wel mooi.
Make love, not war ☮
  zondag 23 september 2007 @ 09:56:21 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_53399828
wat mooi m@x ! heeft die nog een speciale betekenis?

anitra, los van je laatste reactie, die echt te ver gaat, ik vind je nieuwe tattoo erg mooi
stormy waters...
sailin'
  zondag 23 september 2007 @ 10:01:50 #106
3142 m@x
pi_53399859
quote:
Op zondag 23 september 2007 09:56 schreef Belana het volgende:
wat mooi m@x ! heeft die nog een speciale betekenis?
Het is de "Tree of life". Ik wil hem al zo lang en het liefst wil ik de takken nog wat meer laten uitwaaieren zodat hij nog groter wordt.
  zondag 23 september 2007 @ 10:11:38 #107
24188 Belana
kloon van belana
pi_53399951
ik vind hem echt prachtig zeg! ik heb zelf een "rad van het leven" ik hou wel van dat soort betekenissen
stormy waters...
sailin'
  zondag 23 september 2007 @ 10:18:56 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_53400020
ik heb dit teken op mijn hart staan.

stormy waters...
sailin'
  zondag 23 september 2007 @ 10:20:57 #109
3142 m@x
pi_53400042
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:18 schreef Belana het volgende:
ik heb dit teken op mijn hart staan.

[afbeelding]
Het is een onzichtbaar teken
pi_53400064
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:20 schreef m@x het volgende:

[..]

Zo één heb ik er dan ook
  † In Memoriam † zondag 23 september 2007 @ 11:05:43 #111
7074 moussy
kuttekop
pi_53400571
M@x, ik ben verliefd op je boom

Ik wil zo graag 1 met de letters van de kinderen er in verwerkt, maar zo dat je de letters niet a la minute ziet... maar op 1 of andere manier komt het er niet van.

Anitra, je klinkt een beetje gefrustreerd, alsof je er zelf ook niet zo tevreden over bent dat ie scheef is.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_53400933
Die boom! !
Anitra, pijn is dikke kut, maar je kunt niet verwachten dat mensen elke minutt van de dag met jou meeleven en medelijden met je hebben. Iedereen heeft z`n eigen beslommeringen.
Tel tot 100, adem een paar keer diep in en uit en vertel gewoon hoe het met je gaat of wacht er nog mee als je het niet aankan. Medeleven kun je niet afdwingen.
Saartje
pi_53401232
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:49 schreef Igraine het volgende:
Ha tattoos, ik heb er twee. Een grote M op mijn schouder, maar die is vervorvormd als een soort draaikolk, dus je ziet niet direct dat het een M is. En die is van Megadeth.
D'r loopt hier een klein ventje rond, die het leuk vind om tussen Pappa en Mamma's cd's te rotzooien.. Tussen al die hoesjes weet hij telkens weer de cd van Megadeth te vinden Roep ik weer: nee! Niet aankomen, terug zetten! Komt hij naar me toe lopen en wijst op de achterkant: Pappa! Zegt hij dan
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  zondag 23 september 2007 @ 11:59:48 #114
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53401436
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:50 schreef lcicle het volgende:

[..]

D'r loopt hier een klein ventje rond, die het leuk vind om tussen Pappa en Mamma's cd's te rotzooien.. Tussen al die hoesjes weet hij telkens weer de cd van Megadeth te vinden Roep ik weer: nee! Niet aankomen, terug zetten! Komt hij naar me toe lopen en wijst op de achterkant: Pappa! Zegt hij dan
Cool.. dat heeft de kleine van me vriendin ook(4 jaar oud).heeft ze telkens ruzie met haar neefje over de t-shirtjes met doodshoofdjes die nu in zijn onder de kids.neefje zegt dan:das van de piraten... zij zegt dan; nee hoor..das Megadeth of nee das van Dave Mustaine
pi_53401610
Whaha! Zou het dan toch in de genen zitten ofzo Ik constateer zelfs al een soort headbang wanneer we Iron Maiden op zetten.
pi_53401864
Diaan, fijn dat poes weer terug is!
Fake it till you make it...
  zondag 23 september 2007 @ 12:26:03 #117
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53402031
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:06 schreef lcicle het volgende:
Whaha! Zou het dan toch in de genen zitten ofzo Ik constateer zelfs al een soort headbang wanneer we Iron Maiden op zetten.
ja..en wat ze te horen en te zien krijgen natuurlijk Die van me vriendin headbangt ook soms
Als we in de auto zitten en er staat Rammstein op..dan volgt er altijd de vraag:Mama,ik wil graag het America liedje horen..das mijn liedje En dan vervolgens komt de vraag... mag ie ietsje harder mama?En dan hoor je van de achterbank een stemmetje.. 'We're all living in America, America ist wunderbar... maar dan op dr eigen manier natuurlijk

Laat stond de dvd van Rammstein op,nichtje van 8 vond het maar spannend en ietwat eng..met al dat vuur en metalen pakken en klauwen ed.De kleine van me vriendin zegt alleen maar cool.en gaaf.. mama ik wil graag dat andere liedje zien met al dat vuur

En ze moet en zal een keer mee naar Megadeth
  zondag 23 september 2007 @ 13:39:59 #118
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_53404022
Gisteren waren en ik eten bij zijn broer en vriendin. Ons nichtje [van 4,5 maand] gaat ergens eind dit jaar gedoopt worden. Nu hebben wij beide niet zoveel op met het katholieke geloof, maar we respecteren natuurlijk hun keuze in het laten dopen van hun dochter.

We hadden allebei al zoiets van dat de papa daar niet achter staat, en dat het meer de mama af moest komen. Mijn als peetoom zijnde vond wel dat hij er iets van moest zeggen, want ondanks dat hij een afkeer heeft van de katholieke kerk, moet hij wel een belofte doen ten overstaan van de ouders. Papa bleek niet te weten dat de rol van peetoom zo in elkaar zat, dat was verrassing één. Toen ze vroegen of hij peetoom wilde worden, hebben ze het helemaal niet over dopen of iets gehad, dus ik vond ook wel dat ze dat destijds wel erbij hadden kunnen zeggen.

Gaandeweg het gesprek bleek dat hij een fel tegenstander is [wat we dus al wisten]. Hij wist niet eens dat zij elke avond bid. Prima natuurlijk, daar hoor je mij niet over, maar dat weet je toch van mekaar als je al 3 jaar een relatie hebt? En zeker als je je kind wilt laten dopen. Op het moment dat je daarmee de familie mee confronteerd, moet je daar samen toch al uit zijn gekomen?

Op een gegeven moment liep het best hoog op op. Zij riep dat ze dan wel alleen met d'r dochter naar de kerk zou gaan, hij vond het maar poppenkast en circus dat hele gedoe. En wij voelden ons best ongemakkelijk. Ik kan me niet voorstellen dat je daar zo verschillend in denkt en daar bovendien een fikse woordenwisseling over hebt als er bezoek binnen zit?

De kids van mijn zijn destijds bewust niet gedoopt, zodat ze later zelf de keuze kunnen maken. De jongste is daar vorig jaar in groep 4 heel erg mee bezig geweest, omdat de helft van zijn klas hun communie deed. En hij dus niet... of misschien op een later tijdstip nog. Hij is toen wel met een vriendje meegeweest naar de moskee en dat vond hij reuze-intressant. Gewoon vanuit zijn intresse, dat hij het zelf kan beslissen of en wat hij later voor geloof aan wil hangen.

Al met al wist ik eigenlijk niet goed wat ik met de hele situatie aanmoest. Wij hebben over heel veel dingen op voorhand al ideeën uitgewisseld. Bijvoorbeeld over wat gaan we doen als één van de twee of beiden ooit bij ons wil[-len] wonen. Dat was toen nog helemaal niet van toepassing, maar ons gevoel zei dat het binnen 5 jaar zou gebeuren. Als dat zo is, dan zorgen we ervoor dat dat mogelijk is, en na 3,5 jaar stond de jongste voor de deur.

Ik snap dat niet... dat zit toch in je gevoel ingebakken als het om kids gaat? Ook ik heb bewust voor de kids van mijn gekozen. Die kwamen na een tijdje niet ineens uit de lucht vallen, dus ik vind dat je daar van te voren goed over na moet denken. Wat dat betreft maakt het niets uit of je ze nu wel of niet zelf op de wereld hebt gezet. Die kids zijn er, en als stel moet je daar toch samen een bepaald beeld van hebben gecreëerd? Of denk ik gewoon te veel na?

Verder zijn het geweldige mensen en ze hebben een fantastisch leuke en voorbeeldige dochter, maar soms denk ik dat ze het ouderschap moeilijk kunnen inpassen in hun leventje. Ze werden op hun 38ste mama en papa en ik heb het idee dat ze het soms moeilijk vinden om hun oude vertrouwde leventje om te gooien, omdat dat nu eenmaal zo gaat als je kids hebt. Voorheen kon ik ook gaan en staan waar ik wilde als mijn vriend avonddienst heeft. Nu blijf ik thuis, want onze junior ligt te slapen. Mijn broer komt dan regelmatig langs voor een avondje PS2-en en/of film kijken en blijft dan ook logeren, terwijl ik voorheen ook wel eens bij hem langs ging. Nu gaat dat gewoon niet meer zo makkelijk, zo simpel is dat.

Uiteindelijk gingen we met een goed gevoel toch wel de deur uit, want we zijn gevraagd om eens in twee weken een dagje op te passen. Dat was natuurlijk een hele eer dat we gevraagd werden, want dat zegt ook wel dat ze hun dochter aan ons toevertrouwen. We hadden het daar al eerder over gehad, maar nog niets concreet over afgesproken, maar 9 oktober is onze eerste oom&tante-oppas dag. Mijn is dan ook vrij, dus kunnen we samen lekker oppassen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  zondag 23 september 2007 @ 14:05:55 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_53404780
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:20 schreef m@x het volgende:

[..]

ow, omdat ik mijn eigen posts gekleurd zie, zie ik hem wel

deze is het

stormy waters...
sailin'
  zondag 23 september 2007 @ 14:17:10 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53405086
Wat lastig Sjeekie-Beekie...
Maar ik kan me wel voorstellen dat het doop-punt, dat dat voor allebei zo 'groot' is, dus haar voor en zijn tegen, dat je daar niet echt over durft te beginnen voordat het echt aan de orde is omdat je wel kan voorspellen hoe het zal gaan lopen.

Ik vind het alleen wel een beetje vreemd dat je zwager er blijkbaar mee akkoord gegaan is terwijl hij zo duidelijk niet wil en dus ook helemaal niet weet hoe of wat. Het lijkt me toch dat als je daartoe besluit, dat je dan wel gaat praten over hoe of wat...

Wel een hele lastige hoor.
Ik weet dat de kinderen van vrienden van mij gedoopt zijn omdat de moeder dat wilde en de vader vond dat prima, maar zij is degene die (af en toe eens) naar de kerk gaat (zonder kinderen vooralsnog) en hij gaat dan gewoon niet mee. Ook een prima oplossing, maar ja, als je zo falikant tegen dopen bent is het weer een ander iets. Erg moeilijk.
Ik weet ook niet wat ik zou doen als stinkie het heel graag zou willen. Ik geloof dat ik het namelijk ook helemaal niet prettig zou vinden.
pi_53405256
Ach, headbangen doet die van mij al lang

Die boom vind ik mooi M@X.

Ik zit ook wel eens te denken aan meerdere tattoo's. Ik heb nu een ijzeren kruis op mijn enkel en dat zou ik graag uit willen breiden naar een krans van symbolen die voor mij betekenis hebben. Ik weet alleen nog niet hoe ik het aan moet pakken.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_53405411
Whaha! Wat een briljante foto Igraine!
  zondag 23 september 2007 @ 14:32:17 #123
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_53405516
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:24 schreef Igraine het volgende:
Ach, headbangen doet die van mij al lang
[afbeelding]

En wel in een superzacht roze shirtje!
  † In Memoriam † zondag 23 september 2007 @ 14:48:39 #124
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53405957
zijn dr nog mensen naar de dam tot damloop geweest?
(van hier dan bedoel ik, het was echt loeidruk in zaandam)
pi_53406046
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:32 schreef Smirre het volgende:

[..]

En wel in een superzacht roze shirtje!
Een Dora nachthemd nog wel. Door haar "Dorajurk" genoemd.

Daarbij, ik geloof dat 80% van haar garderobe roze is of erin heeft.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 23 september 2007 @ 18:59:57 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53412274
Men! Wat een fantastisch weer was het vandaag zeg!
Niet te warm, gewoon lekker! Van mij mogen er nog wel zo een paar dagen komen, maar dat zit er niet in geloof ik...
  Jubileum moderator zondag 23 september 2007 @ 19:19:04 #127
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53412697
Geweldige foto van Myhron

Zalig he BE? Wij hebben heerlijk buiten gezeten en gespeeld vanmorgen. Vanmiddag heeft Iris nog zalig met Bram bij Karin buiten gespeeld en zaten wij binnen met een (ineens) zieke Eva. Zo sneu, ze heeft het heel benauwd en koorts.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 23 september 2007 @ 19:19:54 #128
114177 Diaan73
pi_53412715
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:05 schreef Belana het volgende:

[..]

ow, omdat ik mijn eigen posts gekleurd zie, zie ik hem wel

deze is het

[afbeelding]
Hee dit teken heb ik om als ketting en als oorbellen. Mooi symbool. Net als de ankh (wat leven betekent).

Zow vanmiddag even bij Ikea geweest en een boekkast gekocht. Ook wat kleine dingetjes voor vooral Twan. We balen wel, we hebben nu 5 benno-cdkasten in eikenfineer en we moeten er min. 2 bij hebben. Is de eikenfineer uit de collectie gegaan. We moeten denk ik maar voor zwartbruin kiezen...
Make love, not war ☮
  Hoofdredactie Fotografie zondag 23 september 2007 @ 19:22:09 #129
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53412774
Jaa heerlijk dat weer. Op de valreep toch nog een dag op slippertjes lopen Ik hoop dat het volgend weekend ook nog een dagje zo wordt, zou echt super zijn! (zit dan in de Ardennen)

Beterschap voor Eva!
  zondag 23 september 2007 @ 19:33:10 #130
3142 m@x
pi_53413024
Ik heb ook een Benno-cdkast maar dan een witte, via Marktplaats. Kostte me maar liefst vijf euro

Dat is inderdaad een mooi teken Belana. Een kennis van me heeft die volgens mij op zijn rug staan.

Het weer was inderdaad heerlijk vandaag. We hebben een middagje "jeu de boule" gedaan. Lekker op het terras rondgehangen terwijl Kai in de aarde zat te spelen Ik voel me wel een beetje schuldig dat M. nu zoveel in mijn nieuwe huisje doet terwijl ik in het zonnetje heb gezeten.
  Jubileum moderator zondag 23 september 2007 @ 19:33:18 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53413028
Mijn oma, die bijna jarig is wilde graag een foto van de hele familie. Mijn ouders, Karin en gezin, en ons.
We zijn al een keer de studio ingeweest, tegen een zwarte achtergrond, met mijn schoonvader als fotograaf maar daar zat niks leuks tussen. Om vooral Eva goed te vangen is erg moeilijk.
Vandaag dus een herkansing.
In de tuin bij mijn ouders, zonder fotograaf maar met zelfontspanner, en de camera op statief.
We hebben geweldig gelachen want de kinderen vonden het prachtig als Jeroen zo hard moest rennen om nog op de foto te staan. Op het laatst gingen Bram en Iris ook meerennen en steeds net op tijd zitten.
Nu hebben we wel een mooie foto, er zijn er zelfs meerdere gelukt, die we op canvas kunnen drukken voor oma.
Gewoon een ontspannen foto, waarop we allemaal lachen, zonder dat het een statieportret wordt.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 23 september 2007 @ 19:33:59 #132
3142 m@x
pi_53413044
Nu willen we hem natuurlijk wel zien Lois
pi_53413203
Wat een zalige en prachtige nazomerse dag he, we hebben lekker met blote armen en benen gewandeld en nota benen bladeren,eikels, kastanjes, beukenootjes en dat soort materiaal verzameld voor de herfsttafel. Heerlijk genoten.
Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator zondag 23 september 2007 @ 19:45:07 #134
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53413287
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:33 schreef m@x het volgende:
Nu willen we hem natuurlijk wel zien Lois
Jaja ik was al bezig, maar ik wilde mijn ouders even onherkenbaar maken

(hij is nog onbewerkt, wordt nog netjes bijgesneden enzo maar dit is gewoon even een proefje van mijn kant)
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 23 september 2007 @ 19:47:40 #135
3142 m@x
pi_53413335
Die vind ik heel leuk. De kinderen staan er ook zo lekker ongedwongen op. Volgens mij is iedereen wel zichzelf op die foto en zo hoort het ook
pi_53413355
Wat een leuke foto zeg!
Jullie staan er allemaal leuk op hoor!
Goed geschoten!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 23 september 2007 @ 20:01:20 #137
24188 Belana
kloon van belana
pi_53413684
wat een leuke foto lois!!
stormy waters...
sailin'
  zondag 23 september 2007 @ 20:18:52 #138
103793 kozakken
Living the life
pi_53414130
Echt een leuke foto!!
  zondag 23 september 2007 @ 20:20:15 #139
114177 Diaan73
pi_53414173
Leuke foto Zal je oma wel erg mooi vinden.
Make love, not war ☮
  zondag 23 september 2007 @ 20:23:11 #140
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53414246
Wat staat iedereen er leuk op Lois en Karin!

Over tattoo's kan ik niet meepraten, over Prince wel. Alleen ben ik wel van de oude garde ben ik bang, ken zijn nieuwe werk lang niet zo goed.

Ik zit een beetje in dubio. Ik heb een aantal foto's die ik zelf heel geschikt vind om uit te vergroten op canvas. Nee, het mannetje wil liever 'geposeerde' foto's. Dus bij de fotograaf. En dat vind ik zo niks hè. Ik wil mijn kindjes op de muur zoals ze zijn, niet zoals de fotograaf vindt dat ze horen. Dus ligt het plan weer even stil. Eigenwijze drol.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53414491
Dan vraag je toch een fotograaf die ze fotografeert zoals ze zijn? Of je maakt zélf een paar super foto's waardoor hij zó overstag gaat!
pi_53415731
erg leuk gelukt lois & karin!

anitra, rot dat je zo'n napijn hebt, hoe is 't nu? hoe snel zou je ongeveer effect moeten kunnen merken?

haha igraine, wat een ontzettend grappige foto van myhron.

inderdaad een heerlijke dag vandaag, waarop wij vanmorgen besloten naar de efteling te gaan. wel, daarin waren we uiteraard niet de enigen.... maar 't was toch wel een erg geslaagde dag. alleen hadden we 't geheugenkaartje van de camera thuis laten liggen dus ik heb alleen een paar brakke telefoon-foto's gemaakt helaas. ik ben benieuwd of piet & anna er nog van zullen dromen (lees: wakker worden), veel dingen vonden ze wel erg spannend.
  zondag 23 september 2007 @ 21:35:35 #143
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53416219
O leuk Bix, ik ga met moeder/zus/nichtje en Léon a.s. zaterdag. Heb er zo'n zin in!

Icicle, ik dacht dus dat ik idd zelf een paar van die superfoto's gemaakt had, maar onze smaken verschillen nogal. Het hele huis hier is een groot compromis.
  zondag 23 september 2007 @ 21:39:10 #144
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53416339
Myhron Geweldige foto!

Lois ook een superfoto. toch heel bijzonder hoor, met z'n allen op de foto, en dan ook nog zo goed gelukt!

Het was inderdaad echt zonnig vandaag, dus ik heb mijn wasachterstand weggewerkt. Iets van 6 of 7 wassen gedraaid, opgehangen en opgevouwen (en dan heb ik ook nog een supergrote trommel, dus véél werk ). En tussendoor nog een kwarktaart gemaakt en Tristan aangemoedigd toen hij rondjes in het hofje de andere kant op fietste (heel knap hoor, want hij was gisteren over de kop gekukeld ). 's Middags werd ie ziek en moest steeds overgeven, dus hij moest tussen de wassen door vertroeteld worden. Wouter ging 's avonds onverwachts bij een vriendje eten en Tristan was natuurlijk te ziek om te eten en het was zo warm dat we geen zin meer hadden in de geplande andijviestamppot, dus toen heb ik lekker chinees gehaald. En nu lekker uitpuffen achter de laptop, vol van chinees en kwarktaart.
pi_53416619
tjemig spuug, wat een berg werk heb je verricht! praktisch vraagje: past dat allemaal aan de lijn dan bij jullie? of droogde het zo supersnel dat je de eerste was er alweer af kon halen toen je de tweede ophing. en kwarktaart, beterschap voor Tristan!

dutchie, leuk! is 't voor Léon ook de eerste keer Efteling?
  † In Memoriam † zondag 23 september 2007 @ 21:49:19 #146
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53416679
o jee, klinkt als wat luca van de week had. komt ineens op.
heeftie ook de hele verdere dag liggen slapen?
beterschap hoor, bij luca was het de volgende dag alweer veel beter, dus wie weet geldt dat voor tristan ook.

ik ben vandaag luca kwijt geraakt in de mensenmassa bij de finish van de dam tot dam loop.
jeetje zeg, wat was dat knullig geregeld. luca liep in het blauwe vak en de lopers van het blauwe vak moesten zich bij de finish verzamelen bij de blauwe ballon.
stond die blauwe ballon in een smal zijstraatje, vijf minuten later 50 meter verderop en nog later aan de overkant van de straat.
bleek het ding aan een dame met kinderwagen gegeven te zijn, die er niets mee te maken had.
het beste mens begreep al niet wat al die kinderen om haar heen deden.
luca kon de hele ballon niet vinden (logisch vanaf de finish was dat ding in de zijstraat niet te zien, dus die was lukraak aan de wandel gegaan.
we hebben met 6 man lopen zoeken en uiteindelijk na ruim een half uur vonden we hem.
ik heb toch een partij in de stress gezeten, want hij is zo makkelijk, dat hij met iedereen mee zou lopen.

maar goed, hij heeft zijn medaille (2,2 km gerend) en een tas met goodies, waaronder een leuke oranje brooddoos waar ook een appel in kan)
pi_53416747
bah wat een schrik en wat een ontzettend rot half uur moet dat geweest zijn ladywrb...
(m'n schoonmoeder heeft gisteren aan de wandelvariant meegedaan, 26km, ook een medaille. ).
  † In Memoriam † zondag 23 september 2007 @ 21:55:39 #148
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53416898
ik vond het vreselijk. vooral ook omdat het zo druk was. ik wist niet waar ik moest beginnen met zoeken.
  zondag 23 september 2007 @ 21:56:28 #149
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53416921
Pfff Lady-wrb wat moet jij in de stress hebben gezeten dat half uur!
Spuug en nu morgen aan de strijk zeker? Da's minder, alhoewel ik het niet erg vind om te strijken.

We gaan morgen met Tobias naar Slagharen, ben erg benieuwd hoe hij het zal vinden. Ik ben er jáááren geleden geweest en volgens de plattegrond is het best een aardig stuk uitgebreid (of mijn geheugen heeft me verschrikkelijk in de steek gelaten natuurlijk )
Bix hoe is het met jou?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † zondag 23 september 2007 @ 22:02:26 #150
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53417133
slagharen is leuk saffier. vorig jaar zijn we er een lang weekend geweest.
ik vind het niet echt veel groter geworden, wel veranderd. ik vind het vreselijk commercieel geworden.
je hebt het oude gedeelte en een nieuwer gedeelte en daartussen zit een weg met alleen maar aan weerszijden winkeltjes, shops, vreterijtentjes en souvenirmeuk.
maar die kan je uitstekend vermijden door er met de kabelbaan overheen te zweven
veel plezier! en ik duim voor mooi weer!
pi_53417162
Lady-wrb, een half uur... volgens mij lijkt dat oneindig als je je kind kwijt bent.

Spuug, wat een berg was heb je weggewerkt! Beterschap voor Tristan.
Fake it till you make it...
  zondag 23 september 2007 @ 22:07:33 #152
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53417332
Ik doe niet aan strijken Saffier dus alles ligt strak opgevouwen in de kasten. En Bix, als je 's morgens om half tien begint lukt dat wel. We hebben ook een grote droogmolen hoor, zoeen met inslurpbare lijnen van een bekend merk. Leifheit? Ik weet niet eens zeker welk merk. Maar t-shirts zijn bijvoorbeeld sneller droog dan sokken en spijkerbroeken, dus bij elkaar hangen wat ongeveer even snel droog is, en je kunt zo een stuk leegruimen voor de nieuwe lading.
Lady-wrb wat doodeng dat je Luca een half uur kwijt was! Ik ben al zwaar in paniek als ik m'n kind 10 seconden niet kan vinden. Brrrr gelukkig is er niks ergs gebeurd verder!
  zondag 23 september 2007 @ 23:03:20 #153
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53419378
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
slagharen is leuk saffier. vorig jaar zijn we er een lang weekend geweest.
ik vind het niet echt veel groter geworden, wel veranderd. ik vind het vreselijk commercieel geworden.
je hebt het oude gedeelte en een nieuwer gedeelte en daartussen zit een weg met alleen maar aan weerszijden winkeltjes, shops, vreterijtentjes en souvenirmeuk.
maar die kan je uitstekend vermijden door er met de kabelbaan overheen te zweven
veel plezier! en ik duim voor mooi weer!
Ahh! Thanks voor deze insite info! Laatste keer dat ik er was is zo'n 17 jaar geleden De 'mainstreet' wilde ik ook al vermijden idd. De duimen kan ik wel gebruiken want zulk lekker weer las we vandaag hadden wordt het morgen helaas niet. De zwemspullen gaan voor de zekerheid mee.

Spuuglokje dat is wel lekker, dan ben je hélemaal klaar nu! Ik heb nog wel wat strijkwerk liggen, komt van de week wel!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 23 september 2007 @ 23:45:30 #154
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53420597
a.s woensdag ga ik langzaam aan beginnen aan mijn nieuwe baan
Ga meelopen en kennismaken met personeel, mijn eerste feestjes.
Dingen beginnen met aanleren...

Heb er zin in, vanmiddag er alweer een tijdje gezeten ivm een persoonlijkheidstest en daar alles van nalopen en doorspreken, mijn sterke en minder sterkere kanten...
Geloof me het is echt een nieuwe uitdaging maar heb er vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53421571
succes morgen Bar En nogmaals bedankt voor je kaartje, voor al mijn naam ik kwam niet meer bij toen ik het zag.
  † In Memoriam † maandag 24 september 2007 @ 07:35:20 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53423891
omfg ik zit dit topic door te kijken en de tranen lopen over mijn wangen van het lachen
Petjes, sugardudes, blingbling etc... deel 3.

pi_53423943
Ja mooi topic he?
Zou ons straks ook zoiets te wachten staan? *huiver*
Saartje
  maandag 24 september 2007 @ 07:52:16 #158
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53423958
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef bixister het volgende:
dutchie, leuk! is 't voor Léon ook de eerste keer Efteling?
Nee, maar de eerste keer was hij nog zo klein. Voor hem voelt het wel als de eerste keer zeg maar.
Ik ben zwaar verslaafd aan de Efteling. Wilden eigenlijk op vrijdag gaan. Maar zus zat nog niet helemaal in het schoolritme en had die afspraak al gemaakt zonder er bij stil te staan dat mijn nichtje gewoon naar school moest. Vrijdags is het iets rustiger als op zaterdag. Heb zo'n hekel als je een half uur moet wachten. Lijkt me ook niet te doen met peuters/kleuters. Nou ja, we zien wel hoe het gaat en op zich het Sprookjesbos is voor die 2 al spannend genoeg. Maar vind zelf die Droomvlucht altijd zo lief.

Hoe vonden Piet en Anna het?

Lady-wrb, wat eng! En vooral wat knullig van die organisatie.

[ Bericht 2% gewijzigd door dutchie op 24-09-2007 08:14:34 ]
  maandag 24 september 2007 @ 08:01:25 #159
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53423988
quote:
Op maandag 24 september 2007 07:35 schreef lady-wrb het volgende:
omfg ik zit dit topic door te kijken en de tranen lopen over mijn wangen van het lachen
Petjes, sugardudes, blingbling etc... deel 3.

Ik keek..
  maandag 24 september 2007 @ 08:12:50 #160
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53424075
- editten dutsj niet quoten, linkse rechtste knopje dus. -

[ Bericht 49% gewijzigd door dutchie op 24-09-2007 08:14:08 (Dit is gewoon niet mijn dag :\')) ]
  † In Memoriam † maandag 24 september 2007 @ 09:03:40 #161
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53424539
quote:
Op maandag 24 september 2007 07:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja mooi topic he?
Zou ons straks ook zoiets te wachten staan? *huiver*
de dochter van mijn is 16 en dit is één en al herkenning.
maar als mijn zoon met een afgezakte broek gaat lopen, met een zakdoek uit de kontzakhangend, een doek om zijn hoofd geknoopt en zo'n petje los er bovenop , dan bind ik m thuis aan een stoel.
dat vind ik echt te erg
  † In Memoriam † maandag 24 september 2007 @ 09:09:34 #162
7074 moussy
kuttekop
pi_53424605
Cas is nu al zo'n macho/haantje/player ik vrees het ergste met hem

hij wil niet naar school zonder 'sjel' in zn haar
pi_53424633
Ik ben blij met dit boerengehucht waar ze desnoods op klompen en in overall naar school gaan
Saartje
  † In Memoriam † maandag 24 september 2007 @ 09:15:21 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_53424683
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben blij met dit boerengehucht waar ze desnoods op klompen en in overall naar school gaan
Cas doet er iedere dag een kwartier over om uit te zoeken welke schoenen hij aan wil

Ach ja, misschien is ie ook wel gewoon homo en een pietleut met een snotneus. Zolang ie alleen zn sjel en schoenen nog maar mag bepalen vind ik het best.
pi_53424809
Mijn zwagertje is 15 en die loopt dus met het kruis van zijn broek ergens tussen zijn knieeen, een boxershort met tekst er bovenuit stekend en van die baseball shirtjes erboven, cap op etc. En ik vindt het geen porum, ik zeg ook altijd dat hij zijn broek moet ophijsen. En dan krijg ik te horen, nee hoort zo is mode. Ik hoop dat mijn kinderen er toch een stuk fatsoenlijker bij lopen op die leeftijd.
  maandag 24 september 2007 @ 10:00:47 #166
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53425400
Ik zie hier nauwelijks van die types in het wild rondlopen. Maar ja, wij wonen dan ook niet in een grote stad, maar in het Noorden, volgens mij scheelt dat wel. Je ziet hier nog wel aardig wat Gothic types rondlopen.
pi_53425414
Bar succes vandaag.

O ik vind het wel leuk die mode voor pubers. In mijn eigen tijd zullen mijn ouders zich af en toe ook wel geschaamd hebben enzo. Net zoals ik me voor hun schaamde Maar dat hoort er allemaal bij. Als Bo en Jans die leeftijd hebben, ze doen maar. Gewoon het zoeken naar wie ben ik, hoor ik erbij eigen indentiteit zoeken of juist niet enz enz.

Vandaag lekker een vrije dag
Heb lekker mijn meiden naar school kunnen brengen en tussen de middag eten ze eindelijk weer een keer thuis
En als ze vanmiddag uit school komen kunnen we weer lekker eens naar de speeltuin, of gewoon thuis hangen en niks doen, maar er gewoon zijn.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 24 september 2007 @ 10:06:18 #168
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53425488
Daar geniet je dan zeker dubbel van Jessie! Lekker hoor
  maandag 24 september 2007 @ 10:06:32 #169
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53425496
Ja, Bar veel succes vandaag!
  maandag 24 september 2007 @ 10:07:19 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53425511
Ik had van de week zo'n knulletje met zo'n eng Louis Vuitton tasje om zijn nek die me wat vroeg in de supermarkt, ik moest gelijk aan dat topic denken en wilde bijna vragen of hij met me op de foto wilde.

Ik zat ook te bedenken dat ik toch hoop dat mijn zoon later een andere hoek uit kiest voor expirimenteel gedrag. Hanekam ofzo.
  maandag 24 september 2007 @ 10:08:25 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53425522
Bar ging toch pas woensdag heen? Of lees ik ergens overheen?
pi_53425557
Ehhhh woensdag ja
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 24 september 2007 @ 10:11:51 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53425585
Ach... beter te vroeg dan te laat.
  maandag 24 september 2007 @ 10:40:20 #174
3142 m@x
pi_53426125
Ik ben vroeger een aantal jaar als vleermuis door het leven gegaan. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat Kai voor type wordt als hij wat ouder is. Ik vind het allemaal eigenlijk wel prima. Voorlopig houdt hij erg van roze en roept hij dat hij later kapper wil worden. Ik voorzie dat het gewoon een tutje in een roze polo met van die wapperende handjes gaat worden
  maandag 24 september 2007 @ 10:42:56 #175
108648 cattie
lieve moeder
pi_53426179
Hoi!
Ik ben er weer. Na een enerverend weekendje. De verhuizing ging goed, alles is over. Het belangrijkste staat (Ive's kamer, onze slaapkamer, wasmachine, droger, tv, radio en nu ook internet!) en voor de rest leven we nog uit dozen. We hebben de komende week / weken nog wel wat te doen.

Ive vindt de verandering wel heftig geloof ik. Hij was gisteren heel vervelend (alle grenzen weer opnieuw opzoeken, zal er wel bij horen) en heeft vanochtend tot 9 uur geslapen! Vandaag en de komende dagen gaan we lekker rustig wennen.

En nu maar eens bijlezen. En zodadelijk de foto's van Ive's nieuwe kamer plaatsen! (Als ik de kabel kan vinden ).
  maandag 24 september 2007 @ 10:47:02 #176
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53426284
Ben benieuwd, Cattie! Wen ze in het nieuwe huis!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 24 september 2007 @ 10:50:57 #177
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53426371
Wel lekker dat je over bent. Dat uitpakken kan dan mooi op je gemakje. Succes daarmee, en ik hoop dat Ive snel gewend is.
  maandag 24 september 2007 @ 10:55:26 #178
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_53426475
quote:
Op zondag 23 september 2007 23:03 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ahh! Thanks voor deze insite info! Laatste keer dat ik er was is zo'n 17 jaar geleden De 'mainstreet' wilde ik ook al vermijden idd. De duimen kan ik wel gebruiken want zulk lekker weer las we vandaag hadden wordt het morgen helaas niet. De zwemspullen gaan voor de zekerheid mee.
Loop niet onder de kabelbaan door sommige willen dan nog wel eens op je hoofd tuffen
  maandag 24 september 2007 @ 11:20:24 #179
108648 cattie
lieve moeder
pi_53427259
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Wel lekker dat je over bent. Dat uitpakken kan dan mooi op je gemakje. Succes daarmee, en ik hoop dat Ive snel gewend is.
Ive is me nu aan het helpen met uitpakken!

We zijn echt aan het genieten van ons nieuwe huis. Eindelijk echt een tuin en daar hebben we gisteren met het mooie weer al goed gebruik van gemaakt.
  maandag 24 september 2007 @ 11:40:43 #180
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53427813
Wat goed cattie. Geen spijt dus?

hihi dat blingbling-topic. Ik heb sinds tijden niet meer zo gelachen We hebben Brent klompjes gekochtr van 't weekend. Ik denk dat ik ze maar goudkleurig ga schilderen...
I'm so glamourous I piss glitter!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2007 @ 12:02:20 #181
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53428485
Mjah, toen ik 16 was had ik ook een matje ik moest en zou een groen bomberjack, van die hele strakke spijkerbroeken en hoge Nikes.

Uiteindelijk ben ik best aardig terecht gekomen
pi_53429305
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † maandag 24 september 2007 @ 12:32:37 #183
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53429320
quote:
Mjah, toen ik 16 was had ik ook een matje ik moest en zou een groen bomberjack, van die hele strakke spijkerbroeken en hoge Nikes.

goed dat je het zelf zegt
pi_53429901
quote:

wat lwrb zegt, ik wou zeggen: op Fok!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2007 @ 13:15:48 #185
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53430844
Hopelijk is het morgen beter weer, wil nog even snel wat nieuwe broeken en blousjes aangeschaffen, maar met dit weer wil ik echt niet shoppen...
  maandag 24 september 2007 @ 13:48:07 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53431140
Dat kan ik me voorstellen Bar, het is echt prut...

De leasemaatschappij is akkoord! Dus als het goed is kunnen we as. maandag de auto ophalen, mét leren bekleding!
pi_53431180
Hey wat leuk Be
  maandag 24 september 2007 @ 13:51:33 #189
108648 cattie
lieve moeder
pi_53431221
Lekker BE

Bar, hier is het ook rotweer. Zullen we samen gaan duimen voor mooi weer morgen? Ik moet vanaf nu een half uur fietsen naar mijn werk namelijk..
pi_53431384
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:51 schreef cattie het volgende:
Lekker BE

Bar, hier is het ook rotweer. Zullen we samen gaan duimen voor mooi weer morgen? Ik moet vanaf nu een half uur fietsen naar mijn werk namelijk..
Is prima hoor, vanaf woensdag kan ik er ook elke dag door, en regen is niks...
  maandag 24 september 2007 @ 17:40:00 #191
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53436967
Diaan..

weet niet of je je vouwgordijnen al besteld hebt... maar wat ik heb begrepen komen ze volgende week in de aanbieding!!!

Dames... 10 oktober is het weer zover..is er weer een speciale koopavond bij de Hema!! 20% korting op nagenoeg alles!!
  maandag 24 september 2007 @ 19:12:35 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53439619
Oh Sugar!
Net bij de praxis zag ik dat ze delfts blauwe douchordijnen en badmatten hadden. En delfts blauw behang. Ik moest gelijk aan je denken.
pi_53440109
Ik ben dan Sugar niet, maar bedankt voor de tip BE!
Saartje
  maandag 24 september 2007 @ 19:27:08 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53440157
Wel snel zijn, want het schap was al aardig leeg hier.
pi_53440271
Ja maar ik ga ook hier en niet daar
Saartje
  maandag 24 september 2007 @ 19:33:54 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53440403
Weinig hippe mensen bij jullie in de buurt?
pi_53440465
De meeste mensen hier gaan voor praktisch, niet voor mooi
Saartje
  maandag 24 september 2007 @ 20:08:27 #198
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53441424
Hihi, grappig dat je dan aan mij denkt, BE. Maar ehm, cool! Ik ben er alleen vanaf gestapt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 24 september 2007 @ 20:10:46 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53441498
Ah nou ja, heb ik iig Maneki er een plezier mee gedaan.
  maandag 24 september 2007 @ 20:19:52 #200
114177 Diaan73
pi_53441790
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:40 schreef Suzziieee het volgende:
Diaan..

weet niet of je je vouwgordijnen al besteld hebt... maar wat ik heb begrepen komen ze volgende week in de aanbieding!!!

Dames... 10 oktober is het weer zover..is er weer een speciale koopavond bij de Hema!! 20% korting op nagenoeg alles!!
Heey bedankt voor de tip. Het is misschien mogelijk dat ik mijn huidige vouwgordijnen (van de Hema ) mee kan nemen omdat het bijna dezelfde maat is Maar ik twijfel nog wel een beetje eigenlijk.

Hmmm wist ik maar eerder van die korting, heb vanmiddag aantal dingen gekocht voor het 10-dagen pakket voor mn schoonzusje. (Peacemans zusje) Zij is in januari uitgeteld. Mijn andere schoonzusje (mijn broertjes vriending) is in mei uitgeteld.... gaat goed hier.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')