Ahh! Thanks voor deze insite info! Laatste keer dat ik er was is zo'n 17 jaar geledenquote:Op zondag 23 september 2007 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
slagharen is leuk saffier. vorig jaar zijn we er een lang weekend geweest.
ik vind het niet echt veel groter geworden, wel veranderd. ik vind het vreselijk commercieel geworden.
je hebt het oude gedeelte en een nieuwer gedeelte en daartussen zit een weg met alleen maar aan weerszijden winkeltjes, shops, vreterijtentjes en souvenirmeuk.
maar die kan je uitstekend vermijden door er met de kabelbaan overheen te zweven
veel plezier! en ik duim voor mooi weer!
Nee, maar de eerste keer was hij nog zo klein. Voor hem voelt het wel als de eerste keer zeg maar.quote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef bixister het volgende:
dutchie, leuk! is 't voor Léon ook de eerste keer Efteling?
Ik keek..quote:Op maandag 24 september 2007 07:35 schreef lady-wrb het volgende:
omfg ik zit dit topic door te kijken en de tranen lopen over mijn wangen van het lachen
Petjes, sugardudes, blingbling etc... deel 3.
de dochter van mijnquote:Op maandag 24 september 2007 07:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja mooi topic he?![]()
Zou ons straks ook zoiets te wachten staan? *huiver*
Cas doet er iedere dag een kwartier over om uit te zoeken welke schoenen hij aan wilquote:Op maandag 24 september 2007 09:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben blij met dit boerengehucht waar ze desnoods op klompen en in overall naar school gaan![]()
Loop niet onder de kabelbaan door sommige willen dan nog wel eens op je hoofd tuffenquote:Op zondag 23 september 2007 23:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ahh! Thanks voor deze insite info! Laatste keer dat ik er was is zo'n 17 jaar geledenDe 'mainstreet' wilde ik ook al vermijden idd. De duimen kan ik wel gebruiken want zulk lekker weer las we vandaag hadden wordt het morgen helaas niet. De zwemspullen gaan voor de zekerheid mee.
Ive is me nu aan het helpen met uitpakken!quote:Op maandag 24 september 2007 10:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Wel lekker dat je over bent. Dat uitpakken kan dan mooi op je gemakje. Succes daarmee, en ik hoop dat Ive snel gewend is.
quote:Op maandag 24 september 2007 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Uiteindelijk ben ik best aardig terecht gekomen
goed dat je het zelf zegtquote:Op maandag 24 september 2007 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, toen ik 16 was had ik ook een matje ik moest en zou een groen bomberjack, van die hele strakke spijkerbroeken en hoge Nikes.
quote:Op maandag 24 september 2007 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, toen ik 16 was had ik ook een matje ik moest en zou een groen bomberjack, van die hele strakke spijkerbroeken en hoge Nikes.
Is prima hoor, vanaf woensdag kan ik er ook elke dag door, en regen is niks...quote:Op maandag 24 september 2007 13:51 schreef cattie het volgende:
Lekker BE
Bar, hier is het ook rotweer. Zullen we samen gaan duimen voor mooi weer morgen? Ik moet vanaf nu een half uur fietsen naar mijn werk namelijk..
Heey bedankt voor de tip. Het is misschien mogelijk dat ik mijn huidige vouwgordijnen (van de Hemaquote:Op maandag 24 september 2007 17:40 schreef Suzziieee het volgende:
Diaan..
weet niet of je je vouwgordijnen al besteld hebt... maar wat ik heb begrepen komen ze volgende week in de aanbieding!!!![]()
Dames... 10 oktober is het weer zover..is er weer een speciale koopavond bij de Hema!! 20% korting op nagenoeg alles!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |