Neequote:Op vrijdag 21 september 2007 20:07 schreef Lois het volgende:
Ik ben er wel aan toe ja
Syreen ben je al naar de HAP geweest?
BEwat een joekel!! Brrrrrrrrrrrr.......
Die passen me niet, te smalle voetenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Omdat Crocs net zo lekker lopen, net zo lomp zijn en geen drol wegen!!
Ik moet m'n wandelschoenen al aan doen, die zijn nog zwaarder. De Wolky's zijn teenslippers, ik denk dat ik ze in m'n handbagage doe, die mag 10 kg wegen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:14 schreef Nijna het volgende:
Doe je je Wolky's aan Syreen en dan stop je lichtere schoenen in je koffer...?
Ik heb het een paar keer gelezen en ik snap nog steeds niet wat hier staat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef Anitra het volgende:en de andere staat Djen (Jennifer, we was net geboren nog even met hem overleggen of we er Djen van kunen maken op de 1 of andere manier)
Jij kan dat soort dingen op zo'n manier brengen dat ik er gelijk zeer levendige beelden bij zie... is t gelukt? *ril*.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:11 schreef Syrena het volgende:
Dan ga ik nu nog maar ff de hondepoep van de wandelschoenen schrapen*yuck*
Ja ik bewaar altijd een oude tandenborstel voor dit soort smakelijke karweitjesquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Jij kan dat soort dingen op zo'n manier brengen dat ik er gelijk zeer levendige beelden bij zie... is t gelukt? *ril*.
Echt welquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:08 schreef easy-going het volgende:
Pak je straks wel de goede tandenborstel Syrena![]()
Ieks, die zou ik in de bijkeuken bewaren!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Echt welDe poepschrobber ligt in de keukenla
![]()
Het is ook sugar d'r vertaling die kloptquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik dacht dat ze met haar ex moest overleggen om de naam officieel in Djen te veranderen, maar jouw vertaling klinkt logischer, Sugar!
Dat wist ik ook niet, zal het in mijn achterhoofd houden. Waarom eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Trouwens, met BV mag je eigenlijk ook niet getattoeerd worden.
Nog langer verhaal![]()
Dat is vlug geregeldquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:25 schreef Anitra het volgende:
Ik mag om 3 uurdan ga ik hem laten zetten op mijn pols
En hij heeft ene ligbed dus pootje blijven keurig omhoog
* Noli. mee eensch is!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
evenstarZolang je hem geen lel in z`n gezicht gaf
Zelfde verhaal. Er komen stoffen vrij die in de BV komenquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:40 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet, zal het in mijn achterhoofd houden. Waarom eigenlijk niet?
hij had nog tijd vanmiddag en was kleintje hoor dus uurtje ken vaak wel ff tussen door.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is vlug geregeld![]()
Welkeen ga je precies laten zetten?
zie tattoo topic.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Happy Healing![]()
(ieder zijn eigen ding hoor)
Volgens mij zoekt ze een willekeurig iemand om tegenaan te schoppen nu. Jij hebt in ieder geval niks verkeerd gedaan.quote:Op zondag 23 september 2007 08:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Goeiemorgen!
Anitra, edit je post hier maar even want dit slaat echt helemaal nergens op. Of hoef ik me niet aangesproken te voelen?
Mijn 'happy healing' wens kwam uit een goed hart. Ik vind het heel rot voor je dat je nu wat minder lekker gaat maar je kunt niet verwachten dat iedereen, online ook nog, gelijk aanvoelt hoe het staat met je beperkingen of daar ook überhaupt rekening mee houdt of aan denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |