abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:15:42 #1
24188 Belana
kloon van belana
pi_53354502

check this out

en kijk hier ook ff, dan kun je het podium zien.

de tattoo verhalen moeten jullie er zelf maar weer bij maken hoor
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:19:18 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53354600
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, ik vroeg me al af wat het bezwaar was tegen leer.
Nou ja, op zich niks, behalve dan dat het dus 2100 euro extra kost, dus dat de leaseprijs omhoog zou gaan.
Nu is er alsnog een kans dat iig de bijtelling van de belasting omhoog gaat, maar goed, dat is dus maar 1 deel, anders zou het best nog veel schelen per maand geloof ik.

En zolang het echt leer is plakt het verder ook niet zo, niet dat ik met mini-rokjes in de auto zit hoor, maar het idee.

Goed... dat van die spinnen die altijd met z'n 2-en zijn? Dat zou best eens kunnen kloppen.
stinkie vertelde vorige week dat hij zo'n grote spin gevangen had toen ik al in bed lag...

En zijn vriendje stak hier net even de woonkamer over:

http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/IMG_6886.jpg

Even ter vergelijking, het is geen borrelglaasje wat daar overheen staat.

http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/IMG_6887.jpg

Hij zit dus nu fijn onder dat glas te wachten tot stinkie vanavond thuis komt.
Ik heb nog het kippevel op mijn rug staan.
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:21:56 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53354690
Getver BE

Ik weet wel dat 't op internet komt Belana.. maar toch..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:24:40 #4
24188 Belana
kloon van belana
pi_53354786
BE, wil je dat niet meer doen
stormy waters...
sailin'
pi_53355573
BE, engerd!

Die spin dus he
pi_53355754
Oh, ja BE. Ik wist dat die tijd er weer aan zat te komen. Heel fijn dat je me er even op attendeert

Hier was het vorig jaar echt erg. Je hoorde ze gewoon over de vloer lopen. Ieeew.

Misschien wel leuk voor een tatoo, zo'n spinnetje

Hier trouwens geen tatoo's. Vriendin van me heeft er net een op d'r hand laten zetten. Van de zijkant van pols omhoog tot op het onderste deel van de duim. Een klimroos. Ze wist me nog te vertellen dat het de meest pijnlijke plek tot dan toe was geweest. Andere zitten op enkel en boven de borst. Het staat wel mooi, maar ik ben daar te kleinzerig voor...denk ik.
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:59:18 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53355841
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:24 schreef Belana het volgende:
BE, wil je dat niet meer doen
Waarom denk je dat hij er als linkje staat!
Sorry!

In de tuin stikt het al tijden van de kruisspinnen en die probeer ik ook wel te vermijden, maar zolang ze buiten zijn vind ik het best, maar dit soort dingen? Brrr, daar kan ik dus echt niet tegen.
pi_53356418
Geef mij maar spinnen, daar heb je geen last van ipv die vervelende muggen en vliegen.
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 15:16:34 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_53357810
die spin Ik had mn kat er bij gezet
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_53358506
Ik heb niet geklikt, ik heb geleerd van m'n fouten

Of toch niet eigenlijk. Ik heb sinds lange tijd een bultje op mijn rug. Laatst bij de huisarts gevraagd, het bleek een atheroomcyste te zijn (tip: niet op plaatjes gaan Googlen. Het is een zwaar verstopte talgklier). Optie was weghalen, maar ja, bultje was klein, pijnloos en bijna niet zichtbaar. Laat maar zitten dan.

Tot vorige week het bultje ineens vanuit het niets pijn ging doen. Groter werd. Ik dacht: Mmm pijn gaat wel weg... Nou nee dus. Bult is nu drie keer zo groot, rood, en doet PIJN. Op mijn rug liggen kan niet meer, truitjes schuren *auw* en zelfs een haar die erop valt doet zeer.

En nu is het dus vrijdagmiddag, huisarts niet meer te bereiken en morgen ga ik op vakantie naar Frankrijk Had ik dat stomme ding begin augustus toch meteen laten wegdoen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 15:44:22 #11
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53358534
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:16 schreef moussy het volgende:
die spin Ik had mn kat er bij gezet
Onze hond heeft zich daar eens flink in vergist Die dacht een lekker hapje te hebben aan zo'n dikke spin, maar blijkbaar smaakte het niet echt geweldig. Sindsdien ging ze altijd zacht grommen, met de nekharen overeind als ze een spin zag lopen. En kroop vervolgens achteruit naar de gang in, waar haar mand stond...

Hier noemen ze een tattoo op de onderrug overigens een aarsgewei (combi van twee die ik al zag voorbijkomen)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53358676
BE, wat een grote vieze zwarte brrrrr.
Ik vind dat soort gevaartes buiten niet zo erg, soms zelfs nog wel mooi om te bekijken. Maar ze moeten niet in mn huis komen hoor!
Fake it till you make it...
pi_53358766
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:43 schreef Syrena het volgende:
Ik heb niet geklikt, ik heb geleerd van m'n fouten

Of toch niet eigenlijk. Ik heb sinds lange tijd een bultje op mijn rug. Laatst bij de huisarts gevraagd, het bleek een atheroomcyste te zijn (tip: niet op plaatjes gaan Googlen. Het is een zwaar verstopte talgklier). Optie was weghalen, maar ja, bultje was klein, pijnloos en bijna niet zichtbaar. Laat maar zitten dan.

Tot vorige week het bultje ineens vanuit het niets pijn ging doen. Groter werd. Ik dacht: Mmm pijn gaat wel weg... Nou nee dus. Bult is nu drie keer zo groot, rood, en doet PIJN. Op mijn rug liggen kan niet meer, truitjes schuren *auw* en zelfs een haar die erop valt doet zeer.

En nu is het dus vrijdagmiddag, huisarts niet meer te bereiken en morgen ga ik op vakantie naar Frankrijk Had ik dat stomme ding begin augustus toch meteen laten wegdoen
En er mee naar de HAP? Dat kan toch ook. Je hebt pijn...

Sjeen.....dat wist ik niet.... was dat Herta?
pi_53358852
Syrena... je zou allicht de HAP even kunnen bellen... klinkt auwig!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 15:55:50 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53358856
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:52 schreef chacama het volgende:

[..]

En er mee naar de HAP? Dat kan toch ook. Je hebt pijn...

Sjeen.....dat wist ik niet.... was dat Herta?
Jup, Hertha... een grote duitse herder over de plavuizen in de achteruit voor een spin. Daisy niet, die was niet bang voor spinnen
pi_53358933
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:55 schreef Nijna het volgende:
Syrena... je zou allicht de HAP even kunnen bellen... klinkt auwig!
Ja dat ga ik doen zodra ik thuis ben Mijn collega heeft net de benen genomen "Ik ga naar huis hoor, ik ben ziek...." dus ik moet nog ff een uurtje.
Gelukkig zit de HAP op loopafstand van m'n huis.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53358992
kan Hertha toch beter begrijpen. Heb het ook niet zo op spinnen. Moet altijd goed nadenken als Fleur roept: aaaah een spin....
Ik denk dan ook Aaaaaaah een spin. Maar zeg dan: rustig maar hij doet niets. En roep dan of Fred of verzamel alle moed en verwijder hem (dood of levend) uit huis.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 16:05:22 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53359127
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dat ga ik doen zodra ik thuis ben Mijn collega heeft net de benen genomen "Ik ga naar huis hoor, ik ben ziek...." dus ik moet nog ff een uurtje.
Gelukkig zit de HAP op loopafstand van m'n huis.
Dat is meestal... Had ik op mijn vorige werk altijd. Zit je met twee man op kantoor, 's morgens wordt je wakker en denkt 'Ik voel me niet echt lekker, ik ga het proberen maar als het echt niet gaat, ga ik naar huis' Kom je op kantoor, is je collega ziek thuis gebleven
pi_53359244
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat is meestal... Had ik op mijn vorige werk altijd. Zit je met twee man op kantoor, 's morgens wordt je wakker en denkt 'Ik voel me niet echt lekker, ik ga het proberen maar als het echt niet gaat, ga ik naar huis' Kom je op kantoor, is je collega ziek thuis gebleven
Ja inderdaad Ik heb een keer tijdens de Carnavalsvakantie gewerkt, doodziek was ik. Maar ja, ik was de enige die werkte die week en de bieb moest open zijn. Ik heb alleen maar duf voor me uit zitten staren.
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:18:09 #20
24188 Belana
kloon van belana
pi_53359477
BE, ik wil niet dat Liam net zo bang wordt voor spinnen als ik, dus tegenwoordig pak ik kleine spinnetjes zelfs op om ze buiten te zetten, maar deze zou me toch echt te gek worden
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 16:23:10 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_53359626
Oeh, onze kat vreet ze wel, ze schijnen overigens bitter te zijn, maar dat ga ik niet testen Bij onze hond lopen ze rustig over dr neus heen, kijkt ze dom en gaat ze weer liggen ze ziet toch geen hol
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_53359798
In het begin vraten mijn 2 huskies dus wel spinnen op maar ik denk toch dat ze liever een mol of muis grijpen, die ze dan overigens weer niet op eten.

en tattoo's; ik heb er 7. Beide enkels, linker bovenbeen, onderrug, rechter schouderblad, rechter middelvinger.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 16:32:13 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53359863
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
In het begin vraten mijn 2 huskies dus wel spinnen op maar ik denk toch dat ze liever een mol of muis grijpen, die ze dan overigens weer niet op eten.

en tattoo's; ik heb er 7. Beide enkels, linker bovenbeen, onderrug, rechter schouderblad, rechter middelvinger.
Veeeeel ben wel nieuwsgierig wat allemaal... Ik heb er eentje, vuurtje op rechterenkel.
pi_53360481
@Sjeen

Op mijn linker enkel een tribal met betekenis; eeuwig leven

Op mijn rechterenkel begon het eerst al klein roosje en is vorig jaar uitgebreid naar wat groters

kleine roosje is ook ingekleurd vorig jaar

Mijn bovenbeen heeft een zwarte panter, emotionele waarde ivm overlijden neefje 6 jaar geleden en het niet van elkaar weten dat we toen beide bezig waren met een panter tattoo. Hij heeft hem niet kunnen laten zetten, ik heb hem voor ons beide laten zetten

Mijn onderrug, wederom een tribal

Op mijn rechter schouderblad een tribal icm een roos, mijn eerste tattoo was dit

en mijn vinger, een ring

Ooh en nog lang niet klaar overigens want het is zo verslavend
pi_53360585
Die schaduw in die panter is echt super mooi gedaan.
En de ring. Dat zou ik dan graag willen. Dan heb ik tenminste een ring om zonder mezelf er aan te kunnen bezeren.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 17:04:45 #26
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53360603
klinkt bekend, dat verslavende... maar ik houd het voorlopig toch maar bij eentje
pi_53360659
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:04 schreef Sjeen het volgende:
klinkt bekend, dat verslavende... maar ik houd het voorlopig toch maar bij eentje
Zodra de baby er is staat er weer een tattoo geplant, had tijdens de zwangerschap een afspraak staan maar die man wou hem niet zetten. Hij vond het een te groot risico dat er met de baby wat mis zou kunnen gaan.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 17:09:20 #28
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53360715
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:07 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Zodra de baby er is staat er weer een tattoo geplant, had tijdens de zwangerschap een afspraak staan maar die man wou hem niet zetten. Hij vond het een te groot risico dat er met de baby wat mis zou kunnen gaan.
Echt? Vanwege infectierisico ofzo? Wel goed trouwens dat hij gewoon geen risico wilt nemen...
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:12:40 #29
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53360804
Oh, ik vind het echt helemaal niet mooi die tattoos. Sowieso hou ik niet zo van tattoos, hoor, dus het moet wel heel bijzonder zijn wil ik het mooi vinden... Ik vind het zo mat en dof, als sieraad hou ik meer van zilver en glans.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:12:56 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53360814
Ik ben benieuwd wat er allemaal nog bij gaat komen Faja!
Ik zou het zelf nooit doen, ik vind het definitieve karakter ervan zo definitief.
Hooguit zou ik me zo'n ding op de rug voor kunnen stellen, maar dat vind ik eigenlijk ook alleen maar mooi bij superslanke een beetje gebruinde meiden. 3 keer raden wat ik niet ben.

Een van mijn katten ontdekte de spin net, maar ik heb haar weggejaagd, veel te bang dat ze dat glas om gooit.
Normaal had ik hier ook wel een papiertje onder gedaan en hem naar buiten gegooid, maar dit vind ik echt te groot hoor. Dan liever die muis van een paar weken terug. Daar draai ik m'n hand niet voor om.
pi_53360895
Die vent is echt super, ik wil allleen nog maar door hem getattoeerd worden maar hij legde het me zo uit:
een tattoo is een wond, je huid is open en de verf dringt het lichaam binnen. Normaal wanneer je niet zwanger bent gaat alle aandacht van je lichaam uit naar het zo snel mogelijk helen van die wond. Als je zwanger bent gaat je lichaam ook zo veel mogelijk aandacht schenken aan die wond om die te laten genezen maar je lichaam moet dan aandacht verdelen want het groeiende kind heeft ook aandacht nodig, meer zelfs dan de wond. Hierdoor kan je kind aandacht te kort komen en in het minst slechte geval een groeiachterstand krijgen, dus laat staan wat de ergere kant dan wel niet moet zijn. En bij de ene vrouw gaat het wel goed maar hij wou gewoon niet dat ik dat risico loop. Kindje is te waardevol om een door het zetten van een tattoo te riskeren dat er wat zou gebeuren.
pi_53360983
Ieder zijn ding natuurlijk, de een houdt er wel van, de ander niet. Ik heb ze wel op plekken die ik kan bedekken voor mijn werk. Ik doe een ring om mijn vinger als ik met belangrijke mensen afspreek en heb een pantalon aan ipv rok bijv. Het liefst wil ik mijn rug nog laten doen, maar er komt zodra de baby er is een vlinder bij op mijn rechter enkel.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 17:29:27 #33
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53361171
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik vind het echt helemaal niet mooi die tattoos. Sowieso hou ik niet zo van tattoos, hoor, dus het moet wel heel bijzonder zijn wil ik het mooi vinden... Ik vind het zo mat en dof, als sieraad hou ik meer van zilver en glans.
Ik ben het absoluut met je eens dat het iets heel bijzonders moet zijn, wil je het mooi vinden (en dan zeker gezien het permanente karakter). Ik heb er dan ook heel lang over gedaan om te bedenken wat en waar... En uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat vuur het voor mij gewoon is. Ik ben een ram van sterrenbeeld, da's een vuurteken. Chinees sterrenbeeld is draak Ik ben brandweergek, vurig etc Nou ja, daarom dus

Dit is 'm overigens...
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:43:11 #34
24188 Belana
kloon van belana
pi_53361440
ik heb ze ook 3 stuks en het verslavende herken ik ook
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:51:25 #35
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53361613
Ik wil er al jaaaaaren een.. Maar ik wist nooit wat.
Als ik op een bepaald moment wél iets leuk had gezien vond ik dat een maand of wat later weer helemaal niks meer.
Dus maar besloten dat als ik 's iets zag ik er eerst een heletijd overheen wil laten gaan, vind ik het dan nog mooi dan zou ik kunnen overvwegen om het te laten zetten.

Nou heeft Rockabella ooit een linkje geplaatst en ben ik helemaal om qua Tattoo-artist. Als ik een wil laten zetten dan gebeurt dat daar, of eventueel door iemand anders die hij me aanbeveelt.
(geen idee of hij zoiets doet maar Apeldoorn is niet bepaald naast de deur voor mij)

Ik wil een orchidee met op één of andere manier een letter W erin verwerkt.
Mijn moeder was helemaal gek van orchideeën en ik vind ze ook prachtig. Een orchidee staat voor mij symbool voor haar en haar naam begon met een W.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_53362032
gadverdegadverdamme die spin bah!
Oh en tattoos..ik heb er 4, nummer 5 komt als de baby is geboren en nummer 6 wordt mijn rug vol. Dan misschien nog 1 arm een mouwtje en misschien is het dan klaar
Saartje
pi_53362280
Ik wilde ooit een zonnetje om m'n navel, ben ontzettend blij dat ik dat niet gedaan heb, dat was meer zo'n puberbevlieging Ik heb wel een neuspiercing gehad, 4 dagen. Toen ging ik naar m'n werk (bijbaantje) en het was de ring eruit of ik eruit. Nou ja, dan de ring maar en toen was het gaatje al direct dichtgegroeid. Maar goed ook, want het stond me voor geen meter. Ik heb echt zo'n klassieke kop, zo eentje die met gemak tussen de Oranjes zou passen

Trouwens, het ijs van de Lidl in die bekers van 500 gram... VERSLAVEND! Ik ben nu een halve pot Pralines & Cream naar binnen aan het douwen. Ik mag dit ijs NOOIT meer kopen van mezelf
  vrijdag 21 september 2007 @ 18:30:08 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53362429
Dit vraaaaaaaaaaaaaagt natuurlijk om een foto Syrena! Oh wacht... je hebt een fotoboek.
Ik kan me er iets bij voorstellen nu.
pi_53362530
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Dit vraaaaaaaaaaaaaagt natuurlijk om een foto Syrena! Oh wacht... je hebt een fotoboek.
Ik kan me er iets bij voorstellen nu.
Die Halloweenfoto says it al he (dat is die met zwart hoedje)
pi_53362765
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 18:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
gadverdegadverdamme die spin bah!
Oh en tattoos..ik heb er 4, nummer 5 komt als de baby is geboren en nummer 6 wordt mijn rug vol. Dan misschien nog 1 arm een mouwtje en misschien is het dan klaar
Ik wil ook mijn rug helemaal vol laten tattoeeren maar ik heb nog niet echt concrete wensen qua afbeelding. Die van Kelis vindt ik echt super mooi. Even kijken of ik een plaatje kan vinden.
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:08:43 #41
24188 Belana
kloon van belana
pi_53363290
heej, maar het zou wel over tattoos en PRINCE gaan he

stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator vrijdag 21 september 2007 @ 19:48:41 #42
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53364345
Prince
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:54:00 #43
24188 Belana
kloon van belana
pi_53364510
heb je de OP gezien lois
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator vrijdag 21 september 2007 @ 19:56:26 #44
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53364584
Ja Ik heb geen Sky dingus maar ik wacht wel even tot het ergens op internet staat

Het is weekend mensen WEEKEND!!
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:57:11 #45
24188 Belana
kloon van belana
pi_53364608
hahaha, was je er aan toe meid?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:07:05 #46
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53364906
Ik heb 2 tattoos En inderdaad erg verslavend

heb op mijn linkerbovenarm het logo van Metallica en heb woensdagavond het sterrebeeld stier laten tatoeren op de binnenkant van mijn linkerpols.

De 3e weet ik denk ook al... nog ff overnadenken..en bedenken waar ik die wil

Prince is cool! Jaren terug ooit eens heen geweest in de brabanthallen.. was
  Jubileum moderator vrijdag 21 september 2007 @ 20:07:31 #47
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53364918
Ik ben er wel aan toe ja

Syreen ben je al naar de HAP geweest?

BE wat een joekel!! Brrrrrrrrrrrr.......
Eva ♥ en Iris ♥
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 20:16:09 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53365195
Misschien heeft Prince ook tattoo's... zoeken gaat

Geen tattoo van Prince, maar een Princetattoo

Hij doet het niet

[ Bericht 31% gewijzigd door Sjeen op 21-09-2007 20:31:20 ]
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:26:02 #49
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_53365473
Speciaal voor Belana..

ONTOPIC

life is all about priorities
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:35:12 #50
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53365719
Oh wauw Faja!
Die van Kelis idd prachtig!! (en orchideeën!)

Zelf zou ik zoiets niet doen voor mij toch wel wat te groot..
Maxi, Midi & Mini
pi_53365956
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:07 schreef Lois het volgende:
Ik ben er wel aan toe ja

Syreen ben je al naar de HAP geweest?

BE wat een joekel!! Brrrrrrrrrrrr.......
Nee Nadat ik hier mijn beklag had gedaan werd het weer minder
En nu kan ik op vakantie wel gewoon zwemmen en in bad. Ik hoop gewoon dat het niet erger wordt komende week.
  Jubileum moderator vrijdag 21 september 2007 @ 20:44:54 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53366002
Neem anders voor de zekerheid trekzalf mee op vakantie. Dan kun je dat altijd aanbrengen als je denkt dat het erger wordt, onder het motto "baad het niet dan schaad het niet"
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53366083
Trekzalf! Waarom heb ik daar niet aan gedacht.
Morgen nog even naar de drogist.

Ik ga weer verder met het bedenken welke schoenen ik ga meenemen. Waarom mag ik maar 15 kg mee?!
En waarom zijn mijn Wolky's zo zwaar en lomp.
pi_53366152
Omdat Crocs net zo lekker lopen, net zo lomp zijn en geen drol wegen!!
pi_53366354
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Omdat Crocs net zo lekker lopen, net zo lomp zijn en geen drol wegen!!
Die passen me niet, te smalle voeten
pi_53366751
Doe je je Wolky's aan Syreen en dan stop je lichtere schoenen in je koffer...?
pi_53368256
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 21:14 schreef Nijna het volgende:
Doe je je Wolky's aan Syreen en dan stop je lichtere schoenen in je koffer...?
Ik moet m'n wandelschoenen al aan doen, die zijn nog zwaarder. De Wolky's zijn teenslippers, ik denk dat ik ze in m'n handbagage doe, die mag 10 kg wegen.

Dan ga ik nu nog maar ff de hondepoep van de wandelschoenen schrapen *yuck*
pi_53368927
Oeh tattoos, ik heb er 4. 1 tribal met hartje, ee mnini tribal op mijn tiet die met een laag truitje goed te zien is (oh damn zitten alleen maar vrouwe hier )een chinees teken van Rat (is mijn chinees sterrenbeeld en was vroeger mijn bijnaam) en een adelaar met 2 wimples met namen, de ene is zwart (staat mijn ex ) en de andere staat Djen (Jennifer, we was net geboren nog even met hem overleggen of we er Djen van kunen maken op de 1 of andere manier) en er komen iig 2 wimpels aan met Rick en Djulian.
Namen discusie doe ik niet aan hoe je het ook bekijkt het blijft een deel van je leven en of nu in je hoofd zit of op je huid, bij je hou je het toch altijd!

De injectie vandaag ging klote. Z klote zelfs dt we om 16 uu weer terug konde naar de ehbo omdat mijn voet en later ook knie begonnen op te zetten de arts dit niet helemaal vertrouwde. Hij zou een co-assistent nar de ehbo sturen zodra ik binnen was en die was net ee kamer zoeken toen kwam mijn arts zelf toen had ik iets van slik dit kan niet goed zijn. Voorals nog is de doorbloeding van mijn been goed, het is idd dik en houd vocht vast. We moeten het goed in e gaten houde en poot omhoog het hele weekend en maandag moet afgenomen zo niet dan hup weer terug.

Evenstar je bent een schat! Volgende wek ga ik met Djulian een paar dagen naar haar, zij let op Djulian en kan rusten wanneer ik wil en er even gewoon uit zijn. En vind het zo gaaf dat zij en haa man dat doen voor mij!!! (en ook voor rick en Djen zodat die even bij kunnen komen en ff hun ding kunnen doen ipv op mij en de kleine letten )
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:39:59 #59
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53369113
Scheelt ik weet djen haar kant als kind van ouders die reumapatient waren, de andere kant van rick ook en weet gewoon dat ej ff die 4 muren niet moet zien, en stiekem vind ik het gewoon kei gezellig ook
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:44:20 #60
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53369243
Sterkte met je voet en knie, Anitra, dat klinkt weer niet best.
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef Anitra het volgende:en de andere staat Djen (Jennifer, we was net geboren nog even met hem overleggen of we er Djen van kunen maken op de 1 of andere manier)
Ik heb het een paar keer gelezen en ik snap nog steeds niet wat hier staat.
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:45:47 #61
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53369286
Dat er Jennifer staat, maar dat ze er Djen van wil laten maken, als dat kan. Omdat ze haar zo noemen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53369454
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:11 schreef Syrena het volgende:

Dan ga ik nu nog maar ff de hondepoep van de wandelschoenen schrapen *yuck*
Jij kan dat soort dingen op zo'n manier brengen dat ik er gelijk zeer levendige beelden bij zie... is t gelukt? *ril*.
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:54:28 #63
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53369487
Ik dacht dat ze met haar ex moest overleggen om de naam officieel in Djen te veranderen, maar jouw vertaling klinkt logischer, Sugar!
pi_53369518
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef Nijna het volgende:

[..]

Jij kan dat soort dingen op zo'n manier brengen dat ik er gelijk zeer levendige beelden bij zie... is t gelukt? *ril*.
Ja ik bewaar altijd een oude tandenborstel voor dit soort smakelijke karweitjes even inspuiten met Power Cleaner, raggen, onder de kraan, klaar.
Alleen heb ik nu het idee dat ik nog poep ruik (yuck yuck yuck) maar dat moet inbeelding zijn, want alles is schoon.
pi_53369874
Pak je straks wel de goede tandenborstel Syrena
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_53369957
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:08 schreef easy-going het volgende:
Pak je straks wel de goede tandenborstel Syrena
Echt wel De poepschrobber ligt in de keukenla
  vrijdag 21 september 2007 @ 23:20:20 #67
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53370162
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

Echt wel De poepschrobber ligt in de keukenla
Ieks, die zou ik in de bijkeuken bewaren!
  zaterdag 22 september 2007 @ 00:03:49 #68
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53371245
Die spin BE, groot ding zeg! Wij hadden er een keer eentje en die hóórde je gewoon over het laminaat heen trippelen ook zo'n groot gevaarte!
Syreen, ben je er helemaal klaar voor nu?

Pffff ik ga mijn bedje opzoeken, morgen vrij en dan zondag werken en dan begint eindelijk mijn zomervakantie Ik ben gesloopt dus ik denk dat ik morgen maar héééél weinig doe!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 22 september 2007 @ 09:24:20 #69
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53375176
BE Die spin!! Wat een joekel! Iew!

*kent de glazen van BE en weet dus echt hoe groot ze zijn*
pi_53375279
Ieuww gadverdamme wat een vieze spin!

Ik wil ook nog steeds een tattoo maar weet nog niet precies wat. Misschien Ambers naam..

Ik ga me zo even heerlijk laten verwennen bij de schoonheidsspecialiste
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 22 september 2007 @ 10:26:56 #71
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53375682
hmmm onze poes is vanmorgen weggelopen....

Nu gaan we zoeken en briefjes in de buurt verspreiden... en we moeten ook nog aan het klussen... pffff.
Make love, not war ☮
pi_53375942
Ha tattoos, ik heb er twee. Een grote M op mijn schouder, maar die is vervorvormd als een soort draaikolk, dus je ziet niet direct dat het een M is. En die is van Megadeth.

En ik heb een ijzeren kruis op de binnenkant van mijn enkel. Dat is een overblijfsel uit mijn ruige bikersverleden

Piercings heb ik wel veel gehad, maar nu alleen nog maar een tongpiercing en een tragus. Die heb ik allebei al 10 jaar dus daar blijft het ook bij.

EN Prince, tja...niet mijn ding. Hoewel je niet kan ontkennen dat het een geniale gek man is, is het niet mijn stijl muziek.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:21:20 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_53376475
igraine Prince niet goed vinden foeiii
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:37:26 #74
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53376789
Och Diaan, die is natuurlijk helemaal van slag Arme poekie... Ik ga duimen.

Ik heb een paar tattootjes. Ze zijn groot anders hoeft het voor mij niet. Ik wil er niet uit gaan zien als een poeziealbum. Eigenlijk hebben ze allemaal betekenissen, alleen kan ik niets met 1 roosje, dat is dan gelijk een arm vol met donkere rozen en 2 ouderwetse fotolijstjes ertussen met Mom & Dad eronder in sierletters (ja in het engels omdat ik die D nou eenmaal veel mooier vind dan de P van papa). De portretjes (mijn ouders rond een jaar of 19, de 1 met marinepet op en de ander met een dikke bol opgekamd '60's haar, zo gaaf!) moeten nog gezet worden en dat gebeurt door dezelfde man als die ons geboortekaartje gemaakt heeft (Tattoo Mania).
Lang verhaal en dat was er maar 1

Faja, als je zwanger hebt heb je ook nog es veel sneller ontstekingen, en alles geneest al zo f**** langzaam en om dan ook nog met antibiotica te moeten gaan smeren is geen goed idee. Voor de rest klopt het verhaal van je tattooartiest wel. Er staat alleen niet bij dat het kindje ook jouw adrenaline en endorfines binnenkrijgt. Het zijn wel natuurlijke stoffen maar voor zo'n kleintje liever niet als wel. Denk maar es aan zwangere vrouwen die onder extreme stress staan, dat is enigszins vergelijkbaar (alhoewel tattoeeren natuurlijk een keertje op houdt )
Trouwens, met BV mag je eigenlijk ook niet getattoeerd worden.

Nog langer verhaal
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:38:34 #75
190853 RockabeIIa
pi_53376810
Voor Belana

Van en door wie weet ik niet! Maar dit is hoe tattoos zijn moeten...
pi_53377407
Over spinnen gesproken. We hebben deze week al 3 x een grote spin ehad. Ben er gewoon bang van. Niet zo groot als die van BE gelukkig. Ik hoop maar dat we geen spinnennest ofzo hebben/krijgen.
Djeez heeft hem nu opgezogen. Die vind spinnen ook maar niks.
http://i75.photobucket.com/albums/i285/kims_mama/spin.jpg

Ohja, ik doe niet aan tattoos en Prince.

[ Bericht 14% gewijzigd door _Ingrid_ op 22-09-2007 12:18:41 ]
pi_53377780
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik dacht dat ze met haar ex moest overleggen om de naam officieel in Djen te veranderen, maar jouw vertaling klinkt logischer, Sugar!
Het is ook sugar d'r vertaling die klopt
Ga straks ff bellen of ik vandaag 1tje kan laten zetten, of hij tijd heeft en zo niet pech dan een andere keer

Voet nog steeds dik en heb dankzij heel veel medicijnen ff 4 uurtjes kunnen slapen vannacht/vanmorgen.
en ben aan het aftellen naar maandag
pi_53378928
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:49 schreef Igraine het volgende:
En die is van Megadeth.
pi_53378995
Ik mag om 3 uur dan ga ik hem laten zetten op mijn pols
En hij heeft ene ligbed dus pootje blijven keurig omhoog
  zaterdag 22 september 2007 @ 13:30:41 #80
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53379114
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:21 schreef Pruk het volgende:

[..]

nog een megadeth liefhebber
pi_53379342
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:37 schreef RockabeIIa het volgende:

Trouwens, met BV mag je eigenlijk ook niet getattoeerd worden.

Nog langer verhaal
Dat wist ik ook niet, zal het in mijn achterhoofd houden. Waarom eigenlijk niet?
pi_53379808
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:25 schreef Anitra het volgende:
Ik mag om 3 uur dan ga ik hem laten zetten op mijn pols
En hij heeft ene ligbed dus pootje blijven keurig omhoog
Dat is vlug geregeld
Welkeen ga je precies laten zetten?
  zaterdag 22 september 2007 @ 14:21:26 #83
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53380237
gaaf anitra ben benieuwd

ik heb net een kind geslagen jochie van 7 jaar duwde ineens zo een softijsje in Arwens gezicht, dus sla zo die arm weg ijsje op de grond kind huilen de moeder begreep na mijn uitleg de reactie wel, maar man wat voel je je kut
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53380533
evenstar Zolang je hem geen lel in z`n gezicht gaf
Saartje
pi_53380702
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:30 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

nog een megadeth liefhebber
Ha!, Dat wist ik ook niet hoor.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:16:46 #86
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53381431
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
evenstar Zolang je hem geen lel in z`n gezicht gaf
* Noli. mee eensch is!
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 22 september 2007 @ 16:22:17 #87
190853 RockabeIIa
pi_53382811
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:40 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Dat wist ik ook niet, zal het in mijn achterhoofd houden. Waarom eigenlijk niet?
Zelfde verhaal. Er komen stoffen vrij die in de BV komen
pi_53383022
oh Faja, die van Kelis is werkelijk waar schitterend
Die staat al jaren op de planning hier
pi_53385096
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:01 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat is vlug geregeld
Welkeen ga je precies laten zetten?
hij had nog tijd vanmiddag en was kleintje hoor dus uurtje ken vaak wel ff tussen door.
foto komt eraan, huis nog gerimpeled want hij is net uit gepakt en staat op buiten kant pols.
pi_53385169
pi_53385365
Mooi hoor Anitra Heeft die figuur een speciale betekenis?
  zaterdag 22 september 2007 @ 18:44:53 #92
190853 RockabeIIa
pi_53385996
Het lijkt op een springend poppetje. Is het de bedoeling dat het niet symmetrisch is? Bij wie ben je geweest voor deze tattoo?
pi_53387202
hij is wel symetirich maar mijn pols houd ik een beethe stom en trek met andere hnd huid strak dus vandara dat het raar staat.
Ik ben gewoon begonnen met ontwerpen, het moest voelen als open stan, ontvangen, geven, gewoon beetje ik zal ik maar zeggen. de bloemetjes zaten niet in mijn ontwerpproggie, maar had die gezien in een boekje bij een adere tatoo dus heb die daar bij laten tekenen. Rick zat te kijken en riep meteen ik zi er de lettrs love i stan als jeop een bepaalde manier kijkt en ja da staat het wel voor, liefde, geven en ontvangen, openstan voor dingen.

ps had al gedacht dat je he niks zou vinde omdat tribal en tribalachtige dingen niks voor jou zijn rockabella

dit zijn nog wat andere ontwerpen van mi

Bij deze moeten dus ook nog bloempjes ofozo in alleen die heb ik niet in mijn proggie staan

[ Bericht 20% gewijzigd door Anitra op 22-09-2007 19:58:34 ]
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:07:37 #94
190853 RockabeIIa
pi_53388103
Happy Healing
(ieder zijn eigen ding hoor)
pi_53393426
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Happy Healing
(ieder zijn eigen ding hoor)
zie tattoo topic.

sorry hoor, maar het is een gave tattoo, netjes werk afgelverd en over een paar weken nog bijgewerkt waar moet, maar omdat het een onbekende is is het slecht. nh ja zie voor de rest tattoo topic iig.

Goh Anitra hoe gaat het met je?
Nou KUT, de napijn is niet om te harden, de medicijnen werken voor geen meter, voet, enkel en knie worden geen mm dunner.Geef mij maar zo'n meet dan zijn de mensen tenminste echt.
en ja ik ben kwaad op alles en niks, mag ik ook eens? Ben het verdomde zat die klote pijn, trakteer mezelf op een tattoo die ik super gaaf vind, word aan alle kanten afgekraakt, niet alleen in topic ook per pm-etjes en geen hond die vraagt hoe het is, terwij vorige week was he zo verdomd gezellig, had ik het enorm naar mij zin, werd er echte intresse getooond (dact ik) en dan kan er alleen gezeken worden op een lijntje dat scheef staat of een bloempje dat niet symetrisch is.
  zondag 23 september 2007 @ 08:56:45 #96
190853 RockabeIIa
pi_53399533
Goeiemorgen!

Anitra, edit je post hier maar even want dit slaat echt helemaal nergens op. Of hoef ik me niet aangesproken te voelen?
Mijn 'happy healing' wens kwam uit een goed hart. Ik vind het heel rot voor je dat je nu wat minder lekker gaat maar je kunt niet verwachten dat iedereen, online ook nog, gelijk aanvoelt hoe het staat met je beperkingen of daar ook überhaupt rekening mee houdt of aan denkt.
  zondag 23 september 2007 @ 08:59:33 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53399542
Zondag! Heerlijk weer!
Stoffenmarkt!
En daarna naar de laatste wedstrijd van mijn softbalmeisjes kijken!
  zondag 23 september 2007 @ 09:05:44 #98
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53399567
De poes is er weer en het gaat goed met de klusontwikkelingen
Make love, not war ☮
  zondag 23 september 2007 @ 09:06:34 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53399570
Wat goed!
Begrijp ik goed hij normaal niet buiten komt? Was hij erg geschrokken?
  zondag 23 september 2007 @ 09:11:43 #100
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53399594
quote:
Op zondag 23 september 2007 08:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Goeiemorgen!

Anitra, edit je post hier maar even want dit slaat echt helemaal nergens op. Of hoef ik me niet aangesproken te voelen?
Mijn 'happy healing' wens kwam uit een goed hart. Ik vind het heel rot voor je dat je nu wat minder lekker gaat maar je kunt niet verwachten dat iedereen, online ook nog, gelijk aanvoelt hoe het staat met je beperkingen of daar ook überhaupt rekening mee houdt of aan denkt.
Volgens mij zoekt ze een willekeurig iemand om tegenaan te schoppen nu. Jij hebt in ieder geval niks verkeerd gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')