slecht helaas. De pijn is heftig, ga er constant door heen envoet en enkel nog steeds opgezet. Heb toevallig vandaag zikenhuis gebeld weer en vrijdag heb ik bel afspraak met mijn arts ( deis alleen dan aanwezig en het is een belafspraak omda ik bij evenstar zit)quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:48 schreef Noli. het volgende:
Hier ook nog steeds zeikweer en ik moet twee wassen ophangenDat word dan maar weer een deel op rekjes mikken.
Anitra hoe is het nu met jou/je been?
Dat vind ik een hele verstandige houding. Op je lichamelijke herstel heb je op dit moment weinig invloed, maar aan het psychische deel kan je wel alvast werken. Ook al zou het lichamelijke herstel achterblijven dan nog is het voor jou, Rick, Djen en Djulian heel belangrijk dat je hier ook mentaal ook tegenop gewassen bent (of blijft)quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
slecht helaas. De pijn is heftig, ga er constant door heen envoet en enkel nog steeds opgezet. Heb toevallig vandaag zikenhuis gebeld weer en vrijdag heb ik bel afspraak met mijn arts ( deis alleen dan aanwezig en het is een belafspraak omda ik bij evenstar zit)
Eeen behoorlijke tegenvaller dus en psychisch heb ik het hele moeilijk.
Gister heeft Rick mij naar Evenstar gebracht zodat ik ook echt rust krijg en djulian is met mij mee. Arwen en djulian vermaken zich prima en zijn zeer ondeugend
Ik ben zo blij dat evenstar dit doet, eindelijk kan ik janken en mijn rust pakken. Me even alleen druk hoeven te maken om mijn herstel (meer psychisch dan lichamelijkwant dat is toch afwachten )
Anitra, ik voeg me even bij deze woordenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele verstandige houding. Op je lichamelijke herstel heb je op dit moment weinig invloed, maar aan het psychische deel kan je wel alvast werken. Ook al zou het lichamelijke herstel achterblijven dan nog is het voor jou, Rick, Djen en Djulian heel belangrijk dat je hier ook mentaal ook tegenop gewassen bent (of blijft)![]()
ahum.... vanmorgen kon ik er dus wel door omdat scooter zijn uitlaat aan het verliezen was, dus ik was al een bezopen katje vanmorgen,quote:Op woensdag 26 september 2007 14:39 schreef cattie het volgende:
Begint goed Bar, met een vrije dag! Hoefde je ook niet door de regen.
Doet me denken aan de verhuizing...quote:Op woensdag 26 september 2007 14:39 schreef cattie het volgende:
Begint goed Bar, met een vrije dag! Hoefde je ook niet door de regen.
Ik zal voorzichtig doen! In ons vorige huis ging ik ook al binnen een week na de verhuizing onderuit op de trap. ik moet blijkbaar even wennen.
Ach weet je, ik denk dat ik hier me maar meer op voor moet bereiden dat dit nog wel eens kan gebeuren alvorens de officieele opening...quote:Op woensdag 26 september 2007 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, dat is dan wel en beetje jammer, dat je al helemaal in de startblokken zat.
Ben je nog geslaagd met nieuwe kleren trouwens?
het allerduidelijkste is eind oktober begin november als het goed is zijn dan alle meubelen er zo ongeveer...quote:Op woensdag 26 september 2007 14:57 schreef cattie het volgende:
Aaaah, toch nog een verzopen katje Bar. Hopelijk gaat het snel duidelijk worden, dat lijkt me ook een stuk fijner voor jou!
Ook dat idd leuk en spannendquote:Op woensdag 26 september 2007 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, logisch hoor!Het klinkt nog steeds erg leuk en spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |