Wat voor speciale koopavond is dat dan?quote:Op maandag 24 september 2007 17:40 schreef Suzziieee het volgende:
Diaan..
weet niet of je je vouwgordijnen al besteld hebt... maar wat ik heb begrepen komen ze volgende week in de aanbieding!!!![]()
Dames... 10 oktober is het weer zover..is er weer een speciale koopavond bij de Hema!! 20% korting op nagenoeg alles!!![]()
![]()
Als jullie zorgen dat jullie om 6 uur al starten met die koopavond wil ik mijn geld best bij jullie uit komen geven hoorquote:Op maandag 24 september 2007 21:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mja iedereen die in de buurt van Rijswijk woont moet natuurlijk naar Rijswijk
(onze omzet moet natuurlijk omhoog)
Anders kom je maar bij mij in leidschenhagequote:Op maandag 24 september 2007 21:44 schreef m@x het volgende:
[..]
Als jullie zorgen dat jullie om 6 uur al starten met die koopavond wil ik mijn geld best bij jullie uit komen geven hoor
Hee, werk jij in Leidsenhage? Mijn kantoor is ook in Leidsenhage, ik kom daar wel eens in de HEMA.quote:Op maandag 24 september 2007 21:45 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Anders kom je maar bij mij in leidschenhageAl weet ik nog niet of wij om 6 uur doorgaan
Jep zit er sinds een maand of 3quote:Op maandag 24 september 2007 22:18 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hee, werk jij in Leidsenhage? Mijn kantoor is ook in Leidsenhage, ik kom daar wel eens in de HEMA.
om over 't chagrijnige hoofd maar niet te spreken!quote:Op maandag 24 september 2007 22:57 schreef moussy het volgende:
hebben ze niet allemaal een wit bloesje en een gilet aan?
Ja dus dat wordt nog lastig om Suzie daar uit te pikken.quote:Op maandag 24 september 2007 23:01 schreef bixister het volgende:
[..]
om over 't chagrijnige hoofd maar niet te spreken!
gamma! ohnee, HEMA!quote:Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef Igraine het volgende:
Ja dus dat wordt nog lastig om Suzie daar uit te pikken.![]()
Lois, ik heb vandaag de schoonmoeder van Karin verteld dat ik de foto al gezien had, zij krijgt er ook eentje uit deze serie begreep ik.quote:Op zondag 23 september 2007 19:45 schreef Lois het volgende:
Jaja ik was al bezig, maar ik wilde mijn ouders even onherkenbaar maken
[afbeelding]
(hij is nog onbewerkt, wordt nog netjes bijgesneden enzo maar dit is gewoon even een proefje van mijn kant)
Ja ja ja ja... bedankt allemaal maar weerquote:Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja dus dat wordt nog lastig om Suzie daar uit te pikken.![]()
Daar heb ik nou ook last van..achter de kassa ofzo gaat het nog wel.. omdat je dan bewust met klanten bezig ben.. maar als ik 'rondloop' en hevig concentreert bezig ben met me sokken,onderbroeken of make-upjesquote:Op maandag 24 september 2007 23:23 schreef Igraine het volgende:
Mwoah, mijn gezicht staat in ontspannen stand altijd op chagerijnig, helaas.
Over 6 weken kunnen we navragen wat er naar wie is gegaan. En met 'wie'; wordt dan bedoeld wat voor soort mens (bijv. land, geslacht, leeftijd, reden dat het nodig is, gezin/kinderen) maar natuurlijk geen namen. Wel kunnen we vragen of de donor contact wilt opnemen, dacht ik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:06 schreef bixister het volgende:
oh Bright wat verschrikkelijk...ongelooflijk, wat een klap moet dit voor jullie allemaal zijn...
gecondoleerd. en heel veel sterkte met dit verlies.
en je vermeldt het donorcodicil, zijn er nog organen van haar naar iemand anders gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |