dit is een slowchatquote:Op donderdag 20 september 2007 04:38 schreef TheActraiseR het volgende:
Wat is dit voor topic dan? zie het woord koffiedas altijd goed tijdens een lage nachtdienst
!
Moet het nog even tot 7.45 uitzien
nou, doei dan maar alvastquote:Op donderdag 20 september 2007 04:42 schreef Sander170 het volgende:
Dan ben ik nu echt bijna weg, ik zal zo nog effe zwaaien!
Ja spreek je wel weer, doei indah.quote:Op donderdag 20 september 2007 04:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, doei dan maar alvast
Doet mijn collega! lief hequote:Op donderdag 20 september 2007 04:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dit is een slowchatKoffie drinken is een must hier, maar wel zelf inschenken
slaap zequote:Op donderdag 20 september 2007 04:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja spreek je wel weer, doei indah.
da's niet slecht geregeld danquote:Op donderdag 20 september 2007 04:51 schreef TheActraiseR het volgende:
[..]
Doet mijn collega! lief he![]()
doei hequote:Op donderdag 20 september 2007 04:54 schreef Sander170 het volgende:
Nou ik ga pitten, morgennacht treft iedereen mij hier rond 02:15, tot dan nachtmensen.
![]()
![]()
![]()
Dat is uiterst vreemdquote:Op donderdag 20 september 2007 06:51 schreef OA het volgende:
Ik werd om kwart voor 6 al wakker omdat het licht in de slaapkamer ineens aanging, terwijl we beiden nog lagen te (schijn)slapen....![]()
Enigszins contradictiefquote:Op donderdag 20 september 2007 06:55 schreef Nineleven het volgende:
ik pak ook nog maar een bakje koffie dan, zo lekker slapen
hey Fritsquote:Op donderdag 20 september 2007 06:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, goedemorgen!![]()
Veuls ste vroeg voor frits
da's op zijn zachtst gezegd merkwaardigquote:Op donderdag 20 september 2007 06:51 schreef OA het volgende:
Ik werd om kwart voor 6 al wakker omdat het licht in de slaapkamer ineens aanging, terwijl we beiden nog lagen te (schijn)slapen....![]()
Ik kan het ws wel verklaren...quote:
whaha.. daar ben je dan mooi meequote:Op donderdag 20 september 2007 06:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan het ws wel verklaren...![]()
Wij hebben het licht aangesloten op een schakelaar die op afstand te bedienen is... Nu heb ik gelzen in de handleiding dat het signaal van zoeen afstandsbediening wel tot 80 meter ver reikt, dus wellicht hebben de buren ook zo'n ding sinds gisteren ofzo...
Ja eigenlijk wel, maar ik heb nog nachtdienst tot 8 uur en moet toch iets om wakker te blijven hequote:Op donderdag 20 september 2007 06:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Enigszins contradictief
Valt op zich wel mee denk ik, want je heb 4 x 4 standen op zo'n ding. a t/m d, die je dan combineert met 1 t/m 4.quote:Op donderdag 20 september 2007 06:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whaha.. daar ben je dan mooi mee
Heh, lun je leuke geintjes mee uithalenquote:Op donderdag 20 september 2007 06:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan het ws wel verklaren...![]()
Wij hebben het licht aangesloten op een schakelaar die op afstand te bedienen is... Nu heb ik gelzen in de handleiding dat het signaal van zoeen afstandsbediening wel tot 80 meter ver reikt, dus wellicht hebben de buren ook zo'n ding sinds gisteren ofzo...
Ja goed, alleen moequote:Op donderdag 20 september 2007 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, prima hier
en daar?
Dat hoop ik ook voor haar, anders zie ik haar wel in de treinquote:Op donderdag 20 september 2007 06:59 schreef OA het volgende:
M'n vriendin belt net op vanuit de wagen dat de auto een waarschuwing geeft dat er iets mis is met het motormanagement....![]()
Hoop dat ze Utrecht heen en weer haalt...
Ja dat is waar. Waar werk je dan? Beveiliging?quote:Op donderdag 20 september 2007 07:00 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar ik heb nog nachtdienst tot 8 uur en moet toch iets om wakker te blijven he![]()
Nog een uurtje... ff doorbijten dan maar!!quote:Op donderdag 20 september 2007 07:00 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar ik heb nog nachtdienst tot 8 uur en moet toch iets om wakker te blijven he![]()
ja inderdaad, maar een nachtdienst is zo dodelijk saai omdat ik niets hoef te doen behalve wachtenquote:Op donderdag 20 september 2007 07:01 schreef OA het volgende:
[..]
Nog een uurtje... ff doorbijten dan maar!!![]()
Ik begin dan pas en mag om 17 uur weer de deur dichttrekken...
Succes hè!quote:Op donderdag 20 september 2007 07:02 schreef OA het volgende:
ff m'n haar doen, tanden poetsen enz...![]()
brb
motormanagement? Klinkt modernquote:Op donderdag 20 september 2007 06:59 schreef OA het volgende:
M'n vriendin belt net op vanuit de wagen dat de auto een waarschuwing geeft dat er iets mis is met het motormanagement....![]()
Hoop dat ze Utrecht heen en weer haalt...
oh, dus dan kun je je eigen frequentie zettenquote:Op donderdag 20 september 2007 07:00 schreef OA het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee denk ik, want je heb 4 x 4 standen op zo'n ding. a t/m d, die je dan combineert met 1 t/m 4.![]()
Hehe, tijdverschil ftwquote:
Dat is klote, krijg je van die inkakmomentenquote:Op donderdag 20 september 2007 07:10 schreef Nineleven het volgende:
Ben echt kapot, al bijna 24 uur wakker![]()
Nog maar een bakje doen dan....
Ja, daarom is het dus vrij vreemd dat het licht aanging....quote:Op donderdag 20 september 2007 07:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh, dus dan kun je je eigen frequentie zetten
Zolang m'n telefoon niet gaat is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 20 september 2007 07:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor haar, anders zie ik haar wel in de trein
Klinkt heel stom maar dan moet je juist iets gaan doen, als ik een nachtje doorhaal en ik ga doodleuk achter de pc zitten zak ik inquote:Op donderdag 20 september 2007 07:10 schreef Nineleven het volgende:
da's best langquote:Op donderdag 20 september 2007 07:10 schreef Nineleven het volgende:
jeps.. maar de lunch is nog niet klaarquote:Op donderdag 20 september 2007 07:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, tijdverschil ftw
[..]
Dat is klote, krijg je van die inkakmomenten
Ik zou C1 nemenquote:Op donderdag 20 september 2007 07:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, daarom is het dus vrij vreemd dat het licht aanging....![]()
Ik ben niet zo iemand die standaard A1 neemt, maar D2 en B4 ofzo....![]()
[..]
Zolang m'n telefoon niet gaat is er niets aan de hand.![]()
En nu ga ik even wat dingen pakken en op het werk aan.![]()
Het is mijn taak om achter de PC te zitten nixxen (tot ik gebeld word), daar word ik immers voor betaaldquote:Op donderdag 20 september 2007 07:13 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Klinkt heel stom maar dan moet je juist iets gaan doen, als ik een nachtje doorhaal en ik ga doodleuk achter de pc zitten zak ik in
Goed bezig.quote:Op donderdag 20 september 2007 07:40 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Het is mijn taak om achter de PC te zitten nixxen (tot ik gebeld word), daar word ik immers voor betaald
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 19 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 229 Muck
004. 156 eer-ik
006. 139 Houniet
014. 105 Papierversnipperaar
028. 079 indahnesia.com
036. 069 juon_jacket1
039. 068 crossover
039. 068 Sjowhan
045. 065 Memento-Mori
046. 064 vrolijke-frits
046. 064 OA
051. 063 buzzer
070. 054 boem-dikkie
073. 053 MPG
096. 046 JortK
096. 046 Lenny_Leonard
154. 033 Frutsel
moet ik echt helemaal terug lezen....????quote:Op donderdag 20 september 2007 08:33 schreef crossover het volgende:
[..]
[KSC #472] Met een kop koffie over de theeplantage uitkijken
je kunt de sterkte van de koffie ook handmatig instellen cross...quote:Op donderdag 20 september 2007 08:40 schreef crossover het volgende:
Godver wat een slappe meuk komt er uit die hoerensenseo
Die aansluiting is niet meer goed dus lekt 'ie volgens mij.
Mits de juiste senseo...quote:Op donderdag 20 september 2007 08:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je kunt de sterkte van de koffie ook handmatig instellen cross...![]()
![]()
owww...quote:Op donderdag 20 september 2007 08:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zag hierboven net iemand die heette "nine-eleven"
maar tis nineleven
Cool!!! die ga ik ff lezenquote:Op donderdag 20 september 2007 08:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Arme jongen
Frutsel! Behavior of cats
echt....quote:Op donderdag 20 september 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Cool!!! die ga ik ff lezen
wordt trouwens tijd voor een nieuwe signature/ondertitel
quote:Op donderdag 20 september 2007 08:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owww.....en ik dus wel helemaal terug lezen, zoekend naar het getal 911...
![]()
quote:
Zou wel gaaf zijnquote:
zit je ook al in dat "De dag dat de dollar viel-topic"quote:Op donderdag 20 september 2007 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:de dollar daalt verder 1.4020 1.4040 voor 1 euro al
en ik ben er een uur te vroeg uit gegaanquote:
jeps, nu wel weer. ik dacht dat ik nog wel een paar dagen de tijd had, maar het is dus al gebeurdquote:Op donderdag 20 september 2007 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zit je ook al in dat "De dag dat de dollar viel-topic"
whehe... da's jammer van je uurtje slaapquote:Op donderdag 20 september 2007 09:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
en ik ben er een uur te vroeg uit gegaan
jij ook al?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
en ik ben er een uur te vroeg uit gegaan
24 september hequote:Op donderdag 20 september 2007 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, nu wel weer. ik dacht dat ik nog wel een paar dagen de tijd had, maar het is dus al gebeurdNu het dumpen door de Chinezen nog
oh sorryquote:Op donderdag 20 september 2007 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey niethet is nog middag hier
ja, maar wel bewust.. moest nog wat extra dingetjes doen voor de rest van de dagquote:Op donderdag 20 september 2007 09:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
oh sorry
@ fruts, hoezo jij ook?
Ghehehequote:Op donderdag 20 september 2007 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dadelijk komt het nog uit ook. Self-fulfilling prophecy
dat is kut ja. ik lag om 0100 nog aan mijn reflectieopdracht te werken, maar het is gelukkig wel afquote:Op donderdag 20 september 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja, maar wel bewust.. moest nog wat extra dingetjes doen voor de rest van de dag
kwam ik gisteravond nie aan toen.. met maagklachten me bed ingedoken en![]()
En dan ook nog een uur te vroeg eruit...quote:Op donderdag 20 september 2007 09:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is kut ja. ik lag om 0100 nog aan mijn reflectieopdracht te werken, maar het is gelukkig wel af
Ja, er loopt iets af dan inderdaad, en dat maakt pas winst als de beurs 1/3 gedaald is op die tijd.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ghehehe![]()
Naja, dat er iets met die datum was is wel een feit toch?
zo'n stock-dump ofzo? Loopt ergens een topic over
ja ag, kon wel rustig mijn brood maken en de koffie opdrinken. ook weer een voordeelquote:Op donderdag 20 september 2007 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En dan ook nog een uur te vroeg eruit...
au
Dat is dan wel weer waar jaquote:Op donderdag 20 september 2007 09:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja ag, kon wel rustig mijn brood maken en de koffie opdrinken. ook weer een voordeel
Heb nog niets gegeten en maar thee genomenquote:Op donderdag 20 september 2007 09:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja ag, kon wel rustig mijn brood maken en de koffie opdrinken. ook weer een voordeel
geeft niets uitquote:Op donderdag 20 september 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb nog niets gegeten en maar thee genomen![]()
we noemen jou voortaan Aapi okequote:Op donderdag 20 september 2007 09:53 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen apekindjes!
Aarti....quote:Op donderdag 20 september 2007 09:53 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen apekindjes!
quote:Op donderdag 20 september 2007 09:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
we noemen jou voortaan Aapi oke
ik ben nu echt weg![]()
prima....quote:
oh, maar met dat vooruitzicht kan je nog wel lekker even genieten van thuis zitten, toch?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
prima.......geniet van mjn laatste week "thuis zitten" voordat ik weer begin met werken en hoop dat ik vandaag gebeld word dat ik mijn auto kan komen ophalen....
![]()
![]()
![]()
...hoes met jou...????
![]()
eigenlijk kan ik nu pas echt genieten van het thuis zitten, maar heb o zo zin om met mijn ieuwe baan te beginnen....quote:Op donderdag 20 september 2007 10:02 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh, maar met dat vooruitzicht kan je nog wel lekker even genieten van thuis zitten, toch?
En een nieuwe auto is een leuk kadootje op een willekeurige donderdag
Hier alles oke, voel me niet lekker in combinatie met drukte op werk en dikke deadline vanavond...maar alles komt goed en dan heb ik weekend!
![]()
Wat is het voor baan?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eigenlijk kan ik nu pas echt genieten van het thuis zitten, maar heb o zo zin om met mijn ieuwe baan te beginnen....![]()
![]()
lekker lang weekend dan voor jou...![]()
Lenny.....quote:Op donderdag 20 september 2007 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
de oorspronkelijke functie was/is administratief medewerkster, op zich al heel leuk maar ik kreeg tijdens mijn 2e gesprek te horen dat ik over een paar maanden ook leidinggevende word.....quote:Op donderdag 20 september 2007 10:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
Wat is het voor baan?
ach, het resultaat zal vast zijn dat ik de deadline niet haal en dus in het weekend doorwerk![]()
quote:
quote:
wat jij zegt...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:15 schreef crossover het volgende:
Koudkoudkoud!!
als extra bescherming tegen de kou?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:17 schreef crossover het volgende:
Vandaag me maar eens niet scheren 14.gif
ontsla ze!quote:Op donderdag 20 september 2007 10:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Hè verdorie.
De melk is op hier bij de koffie corner.
Stelletje incompetente kantine medewerkers hiero.
Ja preciesquote:Op donderdag 20 september 2007 10:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
als extra bescherming tegen de kou?![]()
waarom vouw je je shirts?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja precies
Shirts opvouwen is kutwie wil dat voor me komen doen?
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja precies
Shirts opvouwen is kutwie wil dat voor me komen doen?
Omdat ze anders gekreukeld over een krukje liggen.quote:
Oke ik zie je vanavond?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Hè verdorie.
De melk is op hier bij de koffie corner.
Stelletje incompetente kantine medewerkers hiero.
als iki weet waar ik wezen moet....quote:Op donderdag 20 september 2007 10:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Omdat ze anders gekreukeld over een krukje liggen.
[..]
Oke ik zie je vanavond?
En konijnen eten speculaas.quote:
oeh speculaas, DAAR heb ik trek in!quote:Op donderdag 20 september 2007 10:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En konijnen eten speculaas.![]()
JJ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Bij mij thuisquote:Op donderdag 20 september 2007 10:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als iki weet waar ik wezen moet....![]()
![]()
same here....quote:Op donderdag 20 september 2007 10:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
oeh speculaas, DAAR heb ik trek in!![]()
Wat nou?quote:
Sinterklaas komt er weer aan hèquote:Op donderdag 20 september 2007 10:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
oeh speculaas, DAAR heb ik trek in!![]()
Which reminds me, ik moet nog even een 5-kilozak kruidnoten scoren.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sinterklaas komt er weer aan hè
Altijd baas boven baas hè. Ik had ook eigen koffie thuis, maar was weer te laat, en heb de koffie gloeiend heet naar binnen moeten schenken.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mooi dat ik net een eigen pot heb gezet, en eigen melk heb
Eerst even ontbijt verder opeten.
Haha nee joh, ik vouw ze straks wel opquote:
Heb jij eigenlijk al een kamer gevonden?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Haha nee joh, ik vouw ze straks wel op
Nee, heb volgende week weer een kijkavond 14.gifquote:Op donderdag 20 september 2007 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al een kamer gevonden?
Ok.. Guud Lock dan maar alvastquote:Op donderdag 20 september 2007 10:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, heb volgende week weer een kijkavond 14.gif
Frutsquote:
Let op: Phenovicatie in usequote:Op donderdag 20 september 2007 10:38 schreef MPG het volgende:
Zo. Eerst even een koffietje scoren.
Dan: Linkercollege
Daarna: Linkervergadering voorzitten
Aansluitend: Nog meer linkercollege![]()
Conclusie: tot vanavond![]()
![]()
Thanks. Sterkte met je collegesquote:
Zenks.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Thanks. Sterkte met je colleges
Schattig hequote:
Waarom?quote:
12 uurquote:Op donderdag 20 september 2007 10:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis nog niet eens 1100...hoe laat luns jij dan....![]()
owkey....waarom dat dan...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
12 uur
maar ik heb mezelf op koffie rantsoen gezet, 2 voor de lunch en 2 na![]()
5 Kiloquote:Op donderdag 20 september 2007 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Which reminds me, ik moet nog even een 5-kilozak kruidnoten scoren.
* MPG noteert
omdat het stiekem niet zo gezond is...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owkey....waarom dat dan...![]()
4 bakkies vind ik nog veelquote:Op donderdag 20 september 2007 10:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
12 uur
maar ik heb mezelf op koffie rantsoen gezet, 2 voor de lunch en 2 na![]()
Das voor 10 weken hequote:
quote:
Dat valt best mee. Er ook goeie stoffen in koffie. Als je er niet ziek van word hoef je niet te rantsoeneren.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
omdat het stiekem niet zo gezond is...![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Er ook goeie stoffen in koffie. Als je er niet ziek van word hoef je niet te rantsoeneren.
Ik zit op 10 koppen per dag.
En echt zwarte koffie heeft geen calorieënquote:Op donderdag 20 september 2007 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Er ook goeie stoffen in koffie. Als je er niet ziek van word hoef je niet te rantsoeneren.
Ik zit op 10 koppen per dag.
wat is teveel?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
mijn maag wordt niet blij van teveel koffie
in mijn geval meer dan 4 koppen, meerdere dagen achter mekaarquote:
ik zuip niks meer in m'n koffie.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En echt zwarte koffie heeft geen calorieën
Ware het niet dat ik zelf poedermelk erin doe en zoetstof (suiker ben ik long ago vanaf gestapt), dus dit dan ook aantikt.
Daarom drink ik niet meer dan 2 bakkies 's ochtends, en 2 bakkies 's avonds.. 's Middags een bak thee
ja, dat is een beetje de ellende inderaad.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
in mijn geval meer dan 4 koppen, meerdere dagen achter mekaar
ik probeer thuis ook minder te drinken, maar het is zoooooooo lekker![]()
Dan ben je een koffie-gehandicaptequote:Op donderdag 20 september 2007 11:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
I prefer the word coffee-challengedquote:Op donderdag 20 september 2007 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan ben je een koffie-gehandicapte![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zuip niks meer in m'n koffie.
Tot voor kort deed ik er nog een minuscuul schepje rietsuiker in, maar nu niets meer
Ik mocht geen suiker meer van de tandarts, dus nu alleen nog beetje poedermelk.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zuip niks meer in m'n koffie.
Tot voor kort deed ik er nog een minuscuul schepje rietsuiker in, maar nu niets meer
Dan moeten we dus extra lief zijn voor Aartiquote:Op donderdag 20 september 2007 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan ben je een koffie-gehandicapte![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moeten we dus extra lief zijn voor Aarti
mijne ook nietquote:Op donderdag 20 september 2007 11:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
Natuurlijk!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
I prefer the word coffee-challenged![]()
en dat zo vroeg in de ochtend waarin ik nog geen flikker heb gedaanquote:Op donderdag 20 september 2007 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk!Mijn excuses, hoe kon ik zo ongevoelig zijn.
![]()
Maak NU een keuze en geef de laatste zak aan mijquote:Op donderdag 20 september 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
ik heb net 3 zakken MM's gekocht, vooor die gratis film
Zak pinda MM's is op nu, maar ik weet niet of ik aan de chocola moet gaan, want die met pinda zijn ook zo goed
Aan den arbeid!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
en dat zo vroeg in de ochtend waarin ik nog geen flikker heb gedaan
de inhoud mag je hebbenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Maak NU een keuze en geef de laatste zak aan mij![]()
Sgoed.quote:
Wanneer kan ik een kopie van PS verwachten?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:26 schreef eer-ik het volgende:
Aarti, waar werk je eigenlijk
Amsterdamquote:Op donderdag 20 september 2007 11:26 schreef eer-ik het volgende:
Aarti, waar werk je eigenlijk
OAquote:Op donderdag 20 september 2007 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer kan ik een kopie van PS verwachten?![]()
MuckMuckMuckieMuckieMuckMuckMuckieMuckieMuckMuckMuckie!!!!!!!!!!!!quote:
MPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGquote:Op donderdag 20 september 2007 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
OA [afbeelding]
[..]
MuckMuckMuckieMuckieMuckMuckMuckieMuckieMuckMuckMuckie!!!!!!!!!!!![afbeelding]
![]()
Mogge!quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk meer op wat voor werk
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:33 schreef Muck het volgende:
[..]
MPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPG![]()
![]()
bij mij ook!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:35 schreef OA het volgende:
MPG, iets bij jou (via site TUe) vraagt bij mij om een ww.....![]()
Dan ben je gebannedquote:Op donderdag 20 september 2007 11:35 schreef OA het volgende:
Kut. Hier ook. KUTSYSTEEMBEHEERDERSquote:Op donderdag 20 september 2007 11:35 schreef OA het volgende:
Nu is je UI verdwenen....quote:Op donderdag 20 september 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Kut. Hier ook. KUTSYSTEEMBEHEERDERS
Ze zitten volgens mij weer met de webservert te kutten
Grafzooi![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
Ik ga even kijken of ik mijn UI ergens anders kan parkeren.....
Doe eens normaal....quote:Of zal ik die wii-icon van stal halen?
Dat ja.quote:
Is ook wel nodig. Zit hier een fucking gebouw vol systeembeheerders en geen enkel van die figuren vertoont ook maar enige mate van competentie binnen zijn vakgebiedquote:Op donderdag 20 september 2007 11:39 schreef Aarti het volgende:
wat een gescheld.
avatar misschien? Ik zie deze namelijk niet en krijg de melding dan ook nietquote:Op donderdag 20 september 2007 11:35 schreef OA het volgende:
As usualquote:Op donderdag 20 september 2007 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]
systeembeheerders, geen enkele mate van competentie![]()
whehe.. het zal me worst zijn, ik heb toch de text-only layoutquote:Op donderdag 20 september 2007 11:42 schreef MPG het volgende:
Ik ben bezig met een upload van mijn UI...
DIe wii-icon was alleen maar om jullie reactie te peilen
Jullie laten je iig goed op de kast jagen![]()
quote:
Welke versie?quote:
quote:
ff voor vijven is het daar nu hequote:
ja, kut man.quote:
Ik werk ja.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan zal ik je eerdaags wel even live ondersteuning geven hoe je 'm wat langer kan gebruiken
quote:
Ah, top!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, kut man.
Ik vergeet het steeds
Maar het probleem is dat ik hier geen lege cd's heb, en een mac draai.
Kan wel photoshop voor windows downloaden, maar die heb je zelf ook al geloof ik.
Die trial.
Heb je die al?
Dan zal ik je eerdaags wel even live ondersteuning geven hoe je 'm wat langer kan gebruiken
De nieuwste gaerne!!quote:
geheimtaalquote:
En hoe heet die?quote:
Ah. Ok. Tof.quote:
kijk ff boven de UI van indahquote:
Wepaar gepaat hepet epoveper?quote:
quote:
Da's waarquote:Op donderdag 20 september 2007 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als het kan gratis, dan kunnen we binnenkort nog eens lekker klagen dat het niet werkt
Weet ik veel...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
En hoe heet die?
Wellicht kan ik iets voor u betekenen, mocht Dhr. Van Dijk verzaeken...
CS3quote:Op donderdag 20 september 2007 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
En hoe heet die?
Wellicht kan ik iets voor u betekenen, mocht Dhr. Van Dijk verzaeken...
CS3quote:Op donderdag 20 september 2007 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik veel...
Photoshop versie xxx![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
CS3![]()
Ben zelf maar ff wezen zoeken.
Schiet niet op anders![]()
zoals ik 1 post boven je zeiquote:Op donderdag 20 september 2007 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
CS3![]()
Ben zelf maar ff wezen zoeken.
Schiet niet op anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |