Dat is uiterst vreemdquote:Op donderdag 20 september 2007 06:51 schreef OA het volgende:
Ik werd om kwart voor 6 al wakker omdat het licht in de slaapkamer ineens aanging, terwijl we beiden nog lagen te (schijn)slapen....![]()
Enigszins contradictiefquote:Op donderdag 20 september 2007 06:55 schreef Nineleven het volgende:
ik pak ook nog maar een bakje koffie dan, zo lekker slapen
hey Fritsquote:Op donderdag 20 september 2007 06:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, goedemorgen!![]()
Veuls ste vroeg voor frits
da's op zijn zachtst gezegd merkwaardigquote:Op donderdag 20 september 2007 06:51 schreef OA het volgende:
Ik werd om kwart voor 6 al wakker omdat het licht in de slaapkamer ineens aanging, terwijl we beiden nog lagen te (schijn)slapen....![]()
Ik kan het ws wel verklaren...quote:
whaha.. daar ben je dan mooi meequote:Op donderdag 20 september 2007 06:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan het ws wel verklaren...![]()
Wij hebben het licht aangesloten op een schakelaar die op afstand te bedienen is... Nu heb ik gelzen in de handleiding dat het signaal van zoeen afstandsbediening wel tot 80 meter ver reikt, dus wellicht hebben de buren ook zo'n ding sinds gisteren ofzo...
Ja eigenlijk wel, maar ik heb nog nachtdienst tot 8 uur en moet toch iets om wakker te blijven hequote:Op donderdag 20 september 2007 06:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Enigszins contradictief
Valt op zich wel mee denk ik, want je heb 4 x 4 standen op zo'n ding. a t/m d, die je dan combineert met 1 t/m 4.quote:Op donderdag 20 september 2007 06:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whaha.. daar ben je dan mooi mee
Heh, lun je leuke geintjes mee uithalenquote:Op donderdag 20 september 2007 06:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan het ws wel verklaren...![]()
Wij hebben het licht aangesloten op een schakelaar die op afstand te bedienen is... Nu heb ik gelzen in de handleiding dat het signaal van zoeen afstandsbediening wel tot 80 meter ver reikt, dus wellicht hebben de buren ook zo'n ding sinds gisteren ofzo...
Ja goed, alleen moequote:Op donderdag 20 september 2007 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, prima hier
en daar?
Dat hoop ik ook voor haar, anders zie ik haar wel in de treinquote:Op donderdag 20 september 2007 06:59 schreef OA het volgende:
M'n vriendin belt net op vanuit de wagen dat de auto een waarschuwing geeft dat er iets mis is met het motormanagement....![]()
Hoop dat ze Utrecht heen en weer haalt...
Ja dat is waar. Waar werk je dan? Beveiliging?quote:Op donderdag 20 september 2007 07:00 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar ik heb nog nachtdienst tot 8 uur en moet toch iets om wakker te blijven he![]()
Nog een uurtje... ff doorbijten dan maar!!quote:Op donderdag 20 september 2007 07:00 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar ik heb nog nachtdienst tot 8 uur en moet toch iets om wakker te blijven he![]()
ja inderdaad, maar een nachtdienst is zo dodelijk saai omdat ik niets hoef te doen behalve wachtenquote:Op donderdag 20 september 2007 07:01 schreef OA het volgende:
[..]
Nog een uurtje... ff doorbijten dan maar!!![]()
Ik begin dan pas en mag om 17 uur weer de deur dichttrekken...
Succes hè!quote:Op donderdag 20 september 2007 07:02 schreef OA het volgende:
ff m'n haar doen, tanden poetsen enz...![]()
brb
motormanagement? Klinkt modernquote:Op donderdag 20 september 2007 06:59 schreef OA het volgende:
M'n vriendin belt net op vanuit de wagen dat de auto een waarschuwing geeft dat er iets mis is met het motormanagement....![]()
Hoop dat ze Utrecht heen en weer haalt...
oh, dus dan kun je je eigen frequentie zettenquote:Op donderdag 20 september 2007 07:00 schreef OA het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee denk ik, want je heb 4 x 4 standen op zo'n ding. a t/m d, die je dan combineert met 1 t/m 4.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |