je kunt de sterkte van de koffie ook handmatig instellen cross...quote:Op donderdag 20 september 2007 08:40 schreef crossover het volgende:
Godver wat een slappe meuk komt er uit die hoerensenseo
Die aansluiting is niet meer goed dus lekt 'ie volgens mij.
Mits de juiste senseo...quote:Op donderdag 20 september 2007 08:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je kunt de sterkte van de koffie ook handmatig instellen cross...![]()
![]()
owww...quote:Op donderdag 20 september 2007 08:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zag hierboven net iemand die heette "nine-eleven"
maar tis nineleven
Cool!!! die ga ik ff lezenquote:Op donderdag 20 september 2007 08:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Arme jongen
Frutsel! Behavior of cats
echt....quote:Op donderdag 20 september 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Cool!!! die ga ik ff lezen
wordt trouwens tijd voor een nieuwe signature/ondertitel
quote:Op donderdag 20 september 2007 08:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owww.....en ik dus wel helemaal terug lezen, zoekend naar het getal 911...
![]()
quote:
Zou wel gaaf zijnquote:
zit je ook al in dat "De dag dat de dollar viel-topic"quote:Op donderdag 20 september 2007 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:de dollar daalt verder 1.4020 1.4040 voor 1 euro al
en ik ben er een uur te vroeg uit gegaanquote:
jeps, nu wel weer. ik dacht dat ik nog wel een paar dagen de tijd had, maar het is dus al gebeurdquote:Op donderdag 20 september 2007 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zit je ook al in dat "De dag dat de dollar viel-topic"
whehe... da's jammer van je uurtje slaapquote:Op donderdag 20 september 2007 09:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
en ik ben er een uur te vroeg uit gegaan
jij ook al?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
en ik ben er een uur te vroeg uit gegaan
24 september hequote:Op donderdag 20 september 2007 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, nu wel weer. ik dacht dat ik nog wel een paar dagen de tijd had, maar het is dus al gebeurdNu het dumpen door de Chinezen nog
oh sorryquote:Op donderdag 20 september 2007 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey niethet is nog middag hier
ja, maar wel bewust.. moest nog wat extra dingetjes doen voor de rest van de dagquote:Op donderdag 20 september 2007 09:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
oh sorry
@ fruts, hoezo jij ook?
Ghehehequote:Op donderdag 20 september 2007 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dadelijk komt het nog uit ook. Self-fulfilling prophecy
dat is kut ja. ik lag om 0100 nog aan mijn reflectieopdracht te werken, maar het is gelukkig wel afquote:Op donderdag 20 september 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja, maar wel bewust.. moest nog wat extra dingetjes doen voor de rest van de dag
kwam ik gisteravond nie aan toen.. met maagklachten me bed ingedoken en![]()
En dan ook nog een uur te vroeg eruit...quote:Op donderdag 20 september 2007 09:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is kut ja. ik lag om 0100 nog aan mijn reflectieopdracht te werken, maar het is gelukkig wel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |