quote:Op woensdag 19 september 2007 17:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik weet dat er nogal wat mensen zijn die ''Fons'' maar niks vinden. Vooral een bepaald type mensen.
Zo vond iemand het echt geen doen om zo een naam aan mijn kindje te geven. Haar kind heet ''Brayten''. Ze spreekt het uit als ''Breiten''. Type schminkpop met het iq van een mossel....
quote:
Misschien konden die ouders niet kiezen tussen die twee namen...quote:Op woensdag 19 september 2007 19:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Leunie? Wat een maffe naam. Ik ken wel Pleunie en Leonie, maar Leunie?
of voor een pony... ' Pippa the pony'quote:Op woensdag 19 september 2007 22:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Pippa vind ik wel een lieve naam, maar dan voor de poes ofzo
de namen van mijn meiden komen ook verder niet voorquote:Op donderdag 20 september 2007 01:33 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Zo te zien klopt hijaangezien mijn dochter er ook bij staat en ik de enige was op Fok! met die naam.
Zoontje van mijn vriendin heet Owen. Vind ik ook een leuke naam!quote:Op donderdag 20 september 2007 17:23 schreef Again het volgende:
Ik vind Pippa super! Net als Milla, prachtige naam. Britte is ook favoriet.
Verder op mijn lijstje: Suus, Jonna, Mare, Lune, Suze en Teddie.
Voor jongens vind ik het ooooontzettend moeilijk. Heb Owen op mijn lijstje maar sta er niet achter
M'n nichtje heet Britt.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:23 schreef Again het volgende:
Ik vind Pippa super! Net als Milla, prachtige naam. Britte is ook favoriet.
Verder op mijn lijstje: Suus, Jonna, Mare, Lune, Suze en Teddie.
Voor jongens vind ik het ooooontzettend moeilijk. Heb Owen op mijn lijstje maar sta er niet achter
Ik zie ff niet zo gauw welke nieuw zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 01:16 schreef buzzer het volgende:
Ik heb mijn meiden er ook even tussengeplakt
Justine en Sabinequote:Op donderdag 20 september 2007 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie ff niet zo gauw welke nieuw zijn... hoe heten ze?
Oh ik kijk daar echt niet naar als ik nadenk over namen. Noah is een hebreeuwse naam bijv, maar voor een 2e hoef ik niet persé weer een hebreeuwse naam (liever niet zelfs). Ik kijk gewoon naar wat ik leuke namen vind én die ik bij Noah vind passen. Ongeacht betekenis, herkomst, etc. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat welquote:Op donderdag 20 september 2007 20:54 schreef Igraine het volgende:
Luana, zo heet de dochter van Mabel en Friso toch ook?
Ik kom echt niet één naam tegen die ik leuk vind. Niet dat het (al) nodig is om een naam te bedenken, maar ik hou m'n ogen open in ieder geval. En het moet toch ook passen bij de naam van je eerste kind.
Myhron is in de VS net zo'n oubollige naam als dat Fons hier is bijvoorbeeld, dus ga je het dan in andere oubollige engelse namen zoeken, of ga je bijvoorbeeld naar de betekenis (Mirre) kijken en dus voor een ander kruidensoort? Daarbij is het ook nog een jongensnaam die wij aan een meisje gegeven hebben, zet je dat voort in het geval van nóg een meisje....? Ik vind het maar lastig.
Die dochter heet inderdaad Luana , op zn zachtst gezegd vind ik het niet mooi.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:54 schreef Igraine het volgende:
Luana, zo heet de dochter van Mabel en Friso toch ook?
Ik kom echt niet één naam tegen die ik leuk vind. Niet dat het (al) nodig is om een naam te bedenken, maar ik hou m'n ogen open in ieder geval. En het moet toch ook passen bij de naam van je eerste kind.
Myhron is in de VS net zo'n oubollige naam als dat Fons hier is bijvoorbeeld, dus ga je het dan in andere oubollige engelse namen zoeken, of ga je bijvoorbeeld naar de betekenis (Mirre) kijken en dus voor een ander kruidensoort? Daarbij is het ook nog een jongensnaam die wij aan een meisje gegeven hebben, zet je dat voort in het geval van nóg een meisje....? Ik vind het maar lastig.
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:59 schreef LadyS het volgende:
Ik vind het ook lastig voor een evt. 3e (). Aan de ene kant is het wel leuk om de trend door te zetten (dus een beetje natuurachtig). Aan de andere kant: wat maakt het eigenlijk uit
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:41 schreef Libel het volgende:
Heel mooi kaartje, Sjeen!!
Dat je je kind een andere roepnaam geeft dan de doopnaam snap ik ook niet. Ik heb het hier al eerder gepost, maar waarom zou je dat doen?
Als je je kind X wil noemen, noem die dan gewoon X overal, ook als je hem/haar gaat aangeven bij de burgerlijke stand.
Hetzelfde heb ik ook een beetje met meerdere namen. Die worden toch niet gebruikt dus waarom geef je een kind dan meerdere namen.
Ikzelf heb ook twee namen, maar er is niemand die mijn tweede naam kent. Dus waarom is die er dan?
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:28 schreef Iksje het volgende:
[..]
Mee offtopic gaat...
Ik snap het zelf ook niet waarom je je kind een andere naam geeft dan de naam (namen) die het draagt volgens de burgelijke stand... afkortingen van namen of de tweede naam als roepnaam tot daar aan toe
Verder heeft mijn dochtertje twee namen, haar voornaam en de naam van mijn overleden moeder. Haar tweede naam staat niet op het geboortekaartje, slechts enkele mensen weten dat ze die draagt.
Wij doen het zo omdat het alleen voor die beperkte kring (en voor haarzelf) 'belangrijk' is dat ze de naam draagt van een oma die ze jammer genoeg niet heeft mogen kennen.
Ow ja, en on topic:
Heel leuk kaartje Sjeen!
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef Pruk het volgende:
Omdat je soms je kind wel wilt vernoemen, maar niet die naam als voornaam wilt geven en je niet altijd plek hebt op formulieren om alle voornamen op te geven.
Mijn man heeft vier voorletters en dat is best wel een probleem. En dan nog is zijn roepnaam een afgeleide van zijn eerste doopnaam.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:45 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik zou dan toch de traditie in de familie van mn man verbreken door mijn kind niet te vernoemen naar de vader van mijn man.
Mn man heeft zelf al 4 verschrikkelijke namen die dus in de familie zitten, en als roepnaam een naam die niks met die 4 namen te maken heeft(zelfs de beginletter nog niet eens), dat vind ik echt nogal raar.
Ik hou verschrikkelijk veel van mijn familie, en ook de familie van mn man vind ik aardig, maar ik vind niet dat ik dat hoef te uiten door mijn kind dan te vernoemen, en dan al helemaal niet met een tweede/derde naam en dan als roepnaam toch de naam die je zelf leuk vind.
ben jij voor een 3e van mijquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wow!
Het helpt zeker niet als ik zeg dat ik voor ben?![]()
Is toch een hele stoere naam (tegenwoordig in elk geval)quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:44 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik had vroeger ook een hekel aan mijn naam, maar om mezelft nu Maria, Martha of Cornelia te noemen.
Maar hoe zit dat voor hem dan? Houdt hij niet ook verschrikkelijk veel van zijn familie? Kijk, als hij er geen probleem van maakt is er niets aan de hand natuurlijk, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 20 september 2007 23:45 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik hou verschrikkelijk veel van mijn familie, en ook de familie van mn man vind ik aardig, maar ik vind niet dat ik dat hoef te uiten door mijn kind dan te vernoemen, en dan al helemaal niet met een tweede/derde naam en dan als roepnaam toch de naam die je zelf leuk vind.
Ik denk dat ik ze nog even voor me houquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:00 schreef S_oepstengel het volgende:
LadyS ik ben benieuwd naar de namen![]()
Hmmm.. jammerquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze nog even voor me houJust in case
Ik zie dat ik inderdaad nogal in de ikikik-vorm getypt heb, maar dat is uiteraard ook de mening van mijn man hoor, gelukkig denken we daar hetzelfde over.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat voor hem dan? Houdt hij niet ook verschrikkelijk veel van zijn familie? Kijk, als hij er geen probleem van maakt is er niets aan de hand natuurlijk, dan heb ik niks gezegd.
Ah, gelukkig maar inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik zie dat ik inderdaad nogal in de ikikik-vorm getypt heb, maar dat is uiteraard ook de mening van mijn man hoor, gelukkig denken we daar hetzelfde over.
Nee, en dat is dus wat ik zo vervelend vind omdat mijn roepnaam niet van mijn doopnamen afkomt. Mijn 'echte' naam (want voor mij is mijn roepnaam mijn echte naam) bestaat dus officieel niet. Anderen hebben daar geen moeite mee misschien maar ik vind het vervelend.quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:46 schreef Pruk het volgende:
Roepnamen staan dan ook niet ingeschreven bij de burgerlijke stand. Niet als het er eentje is van je doopnamen, maar ook niet als het er eentje is die er compleet niet op lijkt.
Wij hadden op het kaartje: Geboren Eva Sophie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:08 schreef DeLiedje het volgende:
Overigens (dit neigt weer meer naar het geboortekaartjes topic...) staat op de voorkant alleen de roepnaam zeg maar, dus dat zal wel duidelijk zijn toch?
Jepsquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:38 schreef lcicle het volgende:
Dat klopt inderdaad
Er is geen aparte categorie voor bepaalde namen, het valt allemaal onder de noemer 'voornamen'.
LadyS is het de meisjesnaam die je al een tijd in gedachte had? Welke je voor Iris ok al in gedachten had? Ik vind dat een hele leuke naam!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze nog even voor me houJust in case
Ik las 'elpee'quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:10 schreef Jepali het volgende:
ik kwam op vakantie een meisje tegen die Ip heette. Nog nooit gehoord, wel stoere aparte naam.
Frans?quote:Op zondag 23 september 2007 22:11 schreef Saffier het volgende:
mijn vader
Nee, die niet. Nou ja, ik vind hem nog steeds erg leuk, maar denk niet dat die het nog wordtquote:Op zondag 23 september 2007 22:11 schreef Saffier het volgende:
[..]
LadyS is het de meisjesnaam die je al een tijd in gedachte had? Welke je voor Iris ok al in gedachten had? Ik vind dat een hele leuke naam!
Kun je de tune ook meezingen met Isa dan?quote:Op maandag 24 september 2007 10:45 schreef Ynske het volgende:
eigenlijk zijn Toby en Mindy ook best leuke namen
* Ynske heeft op t werk teveel files van MegaMindy moeten controlleren
jah, maar dat mag niet, net als bij de tweenies, wawa's etdquote:Op maandag 24 september 2007 10:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kun je de tune ook meezingen met Isa dan?
tis iig een leuke afkortingquote:Ik vind Toby wel leuk, maar dan als afkorting/variatie op Tobias. Niet als officiële naam dus...
Mandy is de ergere versiequote:En Mindy, hmmm, nee toch niet echt
Olliequote:Zaterdag kwam ik toevallig een kindje tegen dat Olivier heet, vind ik best een leuke naamMaar de ouders maken er dus 'Ollie' van en dat vind ik dan weer minder.
Olivier Tuinier, een heel leuk ventje inderdaadquote:Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Olivier vind ik ook wel leuk idd.
Doet me denken aan dat ventje uit de film Het zakmes. Althans... dat dacht ik.![]()
Ik ken een stel dat hun dochter bij de burgelijke stand hebben ingeschreven als "Ollie". Konden ze nou echt niks anders verzinnen?? Enkel en alleen Ollie [achternaam].quote:Op maandag 24 september 2007 10:54 schreef Sjeen het volgende:
Zaterdag kwam ik toevallig een kindje tegen dat Olivier heet, vind ik best een leuke naamMaar de ouders maken er dus 'Ollie' van en dat vind ik dan weer minder.
Daarom vind ik Mees zo'n leuke naam, zo heette hij in 'het zakmes'... In het echt heet hij Olivier Tuinier ja (heb nog bij hem op de kunstacademie gezeten...quote:Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Doet me denken aan dat ventje uit de film Het zakmes. Althans... dat dacht ik.![]()
Ik ben niet oud en moest er ook aan denkenquote:Op maandag 24 september 2007 11:05 schreef E.T. het volgende:
Bij Mindy moet ik altijd aan Mork en Mindy denken (ja, ik ben oud..)
Nanoe, nanoe *aan oren draait*
Niet eens, volgens mijquote:Op maandag 24 september 2007 12:56 schreef Anitra het volgende:
Oliver en Jamie, die houden van koken zeker?
Meesquote:Op maandag 24 september 2007 11:26 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Daarom vind ik Mees zo'n leuke naam, zo heette hij in 'het zakmes'... In het echt heet hij Olivier Tuinier ja (heb nog bij hem op de kunstacademie gezeten...)
Die film blijft leuk, ik kan nog steeds meezingen "Tim ik heb je mes, ik beeeen nu pas zes"quote:Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2007 15:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik had Wouter erg graag Mees genoemd, maar dat wou mijn man écht niet hebben.
Zijn we met dezelfde man getrouwd?quote:Op maandag 24 september 2007 15:40 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
![]()
Die van mij ook niet hoor, die zegt KOOLmees
dan vind ik Merel erger dan Meesquote:Op maandag 24 september 2007 15:40 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
![]()
Die van mij ook niet hoor, die zegt KOOLmees
mijn ouders hebben getwijfeld om mij Merel te noemen.quote:Op maandag 24 september 2007 16:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik vind Merel ook mooidie staat ook op mijn 'lijstje-voor-later'
quote:Op maandag 24 september 2007 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
Moest van de week trouwens wel lachen om de vriend van een zwanger vriendinnetje. Zij had de naam Rens voorgesteld en kreeg als reactie 'Alleen als de eerste naam dan Circus wordt'.
quote:
quote:
dat is zeker zoquote:Ik vind Mees wel leuk, maar wel erg veel gebruikt nu ook.
quote:Op maandag 24 september 2007 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
zo kennen wij hier een familie waarbij de kinderen Rik, Renske, Rein heten en de moeder ook iets in die richting geloof Rens
Mij wilden ze Linda noemen. Gelukkig hebben ze uiteindelijk toch voor iets anders gekozenquote:Op maandag 24 september 2007 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn ouders hebben getwijfeld om mij Merel te noemen.
ben blij dat t dat niet geworden is. voel me niet echt een Merel
Ik heb juist weer een oudtante die Rens heet, wat overigens wel de afkorting is van Emerentiana.quote:Op maandag 24 september 2007 16:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]Rens inderdaad, wat ik eigenlijk een jongensnaam vind...
Het eerste of het laatste, ik vind zelf Nathalie niet zo.quote:Op maandag 24 september 2007 17:18 schreef Suerte het volgende:
Wij twijfelen bij een meisje tussen Jasmijn, Nathalie en Madelief.
Jongensnaam komen we echt niet uit, dus het is misschien beter als het een meisje wordt(wat we dus allebei denken, donderdag weten we het zeker).
Welke naam was het? Om in dezelfde richting te blijven misschien wel handig...quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:46 schreef S_oepstengel het volgende:
Madelief is lief!
Wie o wie helpt ons opnieuw een leuke stoere korte meisjesnaam vinden?
Mijn zus is gister bevallen van een dochtertje en heeft onze naam gepikt!
En dit is voor ons toch iets te dichtbij om de naam toch te houden..
En van die naam hebben we er volgens mij ook 1 in OUD?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:51 schreef S_oepstengel het volgende:
Het is een hebreeuwse naam maar dat hoeft het niet weer te zijn hoor.
Zoë heet ik zelfquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
En van die naam hebben we er volgens mij ook 1 in OUD?
Roos
Dana
Noor/Norah
Zoë
Yael en T(h)irza wind ik ook mooi in die categoriequote:Op maandag 22 oktober 2007 11:05 schreef Pruk het volgende:
Rachel, Judith, Naomi, Neomi, Tabitha, Jedidja, Yael, Joelle, Jiska, Tirza
En Jeska/Jesca? Zo heet een nichtje van mijquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:29 schreef S_oepstengel het volgende:
Jiska vind ik leuk uit het rijtje en dus een andere naam en dat was dus DE naam..
Saar vind ik ook leuk maar dan ben ik bang dat onze ouders er al snel Saartje van maken enzo.. brr.
ik moet dan steeds aan de Freggels denkenquote:
quote:
Aha, ik gokte op Noa.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:44 schreef S_oepstengel het volgende:
Yaël hadden wij in gedachte. Maar dat doen we dus niet meer.![]()
![]()
Die kans is wel heel, heel, heel erg klein zeg, wat een pechquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:44 schreef S_oepstengel het volgende:
![]()
Jeska, Jitske of welke vorm dan ook is afgekeurd.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ S_oepstengel: vind je Fiene geen leuke naam?
Ja, Yaël is mooi. Heb ik ook nog overwogen voor Lucie. En Lior (wat toevallig net als Lucie 'licht' betekent).quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:44 schreef S_oepstengel het volgende:
![]()
Jeska, Jitske of welke vorm dan ook is afgekeurd.![]()
Meer richting Timnaa. En Sivan spreek je dan weer uit als Siewan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:55 schreef cattie het volgende:
Macka66, Tymna, spreek je dat uit als Tiemna?
Die naam zet ik even in de ijskast, we krijgen een zoonquote:
Wah-kien (nadruk op laatste deel)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Joaquin, hoe spreek je dat uit? Joakwin? Joakwien? Joakin?
Leuke naam hoorquote:
ik vind 't niet zo boers eigenlijk. maar moet de uitspraak niet 'koert' zijn? (ik denk meteen aan Kurt Weillquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:31 schreef _Bar_ het volgende:
Kreeg hier net een krantje binnen.... geboren Kurt (spreekt uit als kuurt) ik vind het nogal boers klinken maar vooruit
Of Kurt Rogiers (uitgesproken gewoon als Kurt)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:40 schreef bixister het volgende:
[..]
ik vind 't niet zo boers eigenlijk. maar moet de uitspraak niet 'koert' zijn? (ik denk meteen aan Kurt Weill)
Wij willen dus een engelse naam, daar mijn vriendin en ik beide engels bloed hebben. Maakt het meteen een STUK moeilijker. 2e naam nog niet over nagedacht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij hebben onze jongens bij hun nederlandse voornamen een engelse tweede naam gegeven. In eerste instantie niet expres, gewoon een mooie naam, maar de rest wel in die lijn door gegaan. Het lijkt me nu wel makkelijk voor ze, een uitwijkmogelijkheid. Stel dat ze naar het buitenland gaan...
Daan, Bas of Bram bekt toch wat minder lekker dan Joshua, Nigel of Owen... (willekeurige volgorde)
Had nog wel 6 zonen kunnen krijgen (qua namen dan hè): Levi, Liam, Graham, Finn, Morris, James... het is allemaal leuk. Heb ook een zwak voor Thomas, maar paste gewoon nooit bij het kind in mijn buik.
Klinkt achterhoeks voor Masturberenquote:
Kei handig, een klusser toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:35 schreef snoopy het volgende:
Ik zag vandaag ergens een jongetje van een jaar of 2 met de naam: Manus![]()
Weet je zeker dat daar niet nog een 't' tussen hoort? Dat is nl. de gebruikelijke schrijfwijze...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Studiegenootje is bevallen van een meisje: Brechje. Ik vind het leuk.![]()
Kan je het dan niet naar de moeders vernoemen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:47 schreef lcicle het volgende:
Ai wij komen er niet uit denk ik.. Meisjesnaam staat al vast incl. 2 vernoemingen. Jongensnaam is wederom 'een probleem'. Wat ook niet mee helpt voor het vinden van de vernoemingen is het feit dat al onze vaders en grootvaders zowat dezelfde (doop)namen hebben, die we dus al gebruikt hebben bij de eerste.
Nigel vind ik persoonlijk dan wel weer leuk...quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En een ander stel wilde denk ik 'Naomi' op z'n engels, wat dus Nayomi werd.
Zusje van Nigel en Nathan.![]()
na invoeren drong dat ook tot me door...quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, de namen Nigel en Nathan vind ik ook niet stom verder hoor, maar die 3 N-en vind ik wat minder.
Otter!Pfff...
En vernoemen naar je man zelf?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:47 schreef lcicle het volgende:
Ai wij komen er niet uit denk ik.. Meisjesnaam staat al vast incl. 2 vernoemingen. Jongensnaam is wederom 'een probleem'. Wat ook niet mee helpt voor het vinden van de vernoemingen is het feit dat al onze vaders en grootvaders zowat dezelfde (doop)namen hebben, die we dus al gebruikt hebben bij de eerste.
Onze grootvaders zijn de overgrootvaders..quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:33 schreef bixister het volgende:
of naar een overgrootvader?
Bij zonen na de ouders, de broers van de vader. Als de broers aan vaders kant op zijn ga je daarna verder met de broers van de moeder. Net zo met dochters, na de ouders ga je verder met de zussen van de moeder. Als die op zijn dan ga je over naar de zussen van de vader.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:25 schreef LadyS het volgende:
Ik dacht dat het vernoemen "officieel" nog specifieker ging:
1e zoon naar de vader van de vader
2e zoon naar de vader van de moeder
1e dochter naar de moeder van de moeder
2e dochter naar de moeder van de vader
en daarna weet ik het niet, bij de 3e zoon of 3e dochter
Maar dan heb je ook wel hele mooie namen in de familiequote:Op woensdag 7 november 2007 01:47 schreef --Eveliene-- het volgende:
Wij hebben trouwens ook de traditie aangehouden:
Floris Lodewijk (Lodewijk naar de vader van mijn man)
Leonore Ninette (Ninette naar mijn moeder)
Nog steeds blij mee!
Ik nog 16 *kop verder weg stopt*quote:Op woensdag 7 november 2007 11:47 schreef E.T. het volgende:
Ik heb nog een week of 20
*kop weer terug in het zand stopt*
Thanks!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook wel hele mooie namen in de familieDa's hier bijvoorbeeld een tikkie minder
ja he?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:35 schreef Vivi het volgende:
Past goed bij elkaar!
Niet koninklijk nee, wel adellijk.. maar het kroontje is omdat ik het mooi vond!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:00 schreef bixister het volgende:
haha 't is wel een heel specifieke categorie in elk geval. past mooi bij je icoontje ook.nu ik het beter bekijk vraag ik me ineens af: betekent het dat er koninklijk bloed door je aderen stroomt?
Nou!quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:11 schreef Principessa het volgende:
Supersjiek zo'n driedubbele naam![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:11 schreef Principessa het volgende:
OMG, voor een dier zou het al mishandeling zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:11 schreef Principessa het volgende:
Given-Joyfull-Lovekrant van donderdag
OMGquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:11 schreef Principessa het volgende:
Ik zag 'm ook staan van de weekquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:11 schreef Principessa het volgende:
Ik krijg bij Joy en Jill als tweeling beetje het Jut en Jul ideequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:14 schreef Smirre het volgende:
En die vind ik dan ook wel weer erg leuk: Joy, net als Jill.
Hmmm, tijd voor nog een tweeling?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:21 schreef Yoni het volgende:
Gister bij Kwetsbaar Begin "Dice"
De ouders hadden geen jongensnaam en omdat ie te vroeg was geboren moesten ze "dus maar wat verzinnen". De vader zag dobbelstenen in een auto hangen en besloot toen dus "Dice" als naam te nemen.
Lotte, Kelly, Suzanne, Nina, Noortjequote:Op dinsdag 13 november 2007 11:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dice..zielig hoor!
Ik wil leuke meisjesnamen van jullie horen, in de zelfde stijl als Emma, Laura, Julia (die worden het niet dus)
Gewoon hollands, geen vergezochte dingen..niet beginnend en/of eindigend met S en A
Ik weet het namelijk echt niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |