Ik denk dat ik ze nog even voor me houquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:00 schreef S_oepstengel het volgende:
LadyS ik ben benieuwd naar de namen![]()
Hmmm.. jammerquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze nog even voor me houJust in case
Ik zie dat ik inderdaad nogal in de ikikik-vorm getypt heb, maar dat is uiteraard ook de mening van mijn man hoor, gelukkig denken we daar hetzelfde over.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat voor hem dan? Houdt hij niet ook verschrikkelijk veel van zijn familie? Kijk, als hij er geen probleem van maakt is er niets aan de hand natuurlijk, dan heb ik niks gezegd.
Ah, gelukkig maar inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik zie dat ik inderdaad nogal in de ikikik-vorm getypt heb, maar dat is uiteraard ook de mening van mijn man hoor, gelukkig denken we daar hetzelfde over.
Nee, en dat is dus wat ik zo vervelend vind omdat mijn roepnaam niet van mijn doopnamen afkomt. Mijn 'echte' naam (want voor mij is mijn roepnaam mijn echte naam) bestaat dus officieel niet. Anderen hebben daar geen moeite mee misschien maar ik vind het vervelend.quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:46 schreef Pruk het volgende:
Roepnamen staan dan ook niet ingeschreven bij de burgerlijke stand. Niet als het er eentje is van je doopnamen, maar ook niet als het er eentje is die er compleet niet op lijkt.
Wij hadden op het kaartje: Geboren Eva Sophie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:08 schreef DeLiedje het volgende:
Overigens (dit neigt weer meer naar het geboortekaartjes topic...) staat op de voorkant alleen de roepnaam zeg maar, dus dat zal wel duidelijk zijn toch?
Jepsquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:38 schreef lcicle het volgende:
Dat klopt inderdaad
Er is geen aparte categorie voor bepaalde namen, het valt allemaal onder de noemer 'voornamen'.
LadyS is het de meisjesnaam die je al een tijd in gedachte had? Welke je voor Iris ok al in gedachten had? Ik vind dat een hele leuke naam!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze nog even voor me houJust in case
Ik las 'elpee'quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:10 schreef Jepali het volgende:
ik kwam op vakantie een meisje tegen die Ip heette. Nog nooit gehoord, wel stoere aparte naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |