quote:Op maandag 24 september 2007 15:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik had Wouter erg graag Mees genoemd, maar dat wou mijn man écht niet hebben.
Zijn we met dezelfde man getrouwd?quote:Op maandag 24 september 2007 15:40 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
![]()
Die van mij ook niet hoor, die zegt KOOLmees
dan vind ik Merel erger dan Meesquote:Op maandag 24 september 2007 15:40 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
![]()
Die van mij ook niet hoor, die zegt KOOLmees
mijn ouders hebben getwijfeld om mij Merel te noemen.quote:Op maandag 24 september 2007 16:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik vind Merel ook mooidie staat ook op mijn 'lijstje-voor-later'
quote:Op maandag 24 september 2007 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
Moest van de week trouwens wel lachen om de vriend van een zwanger vriendinnetje. Zij had de naam Rens voorgesteld en kreeg als reactie 'Alleen als de eerste naam dan Circus wordt'.
quote:
quote:
dat is zeker zoquote:Ik vind Mees wel leuk, maar wel erg veel gebruikt nu ook.
quote:Op maandag 24 september 2007 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
zo kennen wij hier een familie waarbij de kinderen Rik, Renske, Rein heten en de moeder ook iets in die richting geloof Rens
Mij wilden ze Linda noemen. Gelukkig hebben ze uiteindelijk toch voor iets anders gekozenquote:Op maandag 24 september 2007 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn ouders hebben getwijfeld om mij Merel te noemen.
ben blij dat t dat niet geworden is. voel me niet echt een Merel
Ik heb juist weer een oudtante die Rens heet, wat overigens wel de afkorting is van Emerentiana.quote:Op maandag 24 september 2007 16:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]Rens inderdaad, wat ik eigenlijk een jongensnaam vind...
Het eerste of het laatste, ik vind zelf Nathalie niet zo.quote:Op maandag 24 september 2007 17:18 schreef Suerte het volgende:
Wij twijfelen bij een meisje tussen Jasmijn, Nathalie en Madelief.
Jongensnaam komen we echt niet uit, dus het is misschien beter als het een meisje wordt(wat we dus allebei denken, donderdag weten we het zeker).
Welke naam was het? Om in dezelfde richting te blijven misschien wel handig...quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:46 schreef S_oepstengel het volgende:
Madelief is lief!
Wie o wie helpt ons opnieuw een leuke stoere korte meisjesnaam vinden?
Mijn zus is gister bevallen van een dochtertje en heeft onze naam gepikt!
En dit is voor ons toch iets te dichtbij om de naam toch te houden..
En van die naam hebben we er volgens mij ook 1 in OUD?quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:51 schreef S_oepstengel het volgende:
Het is een hebreeuwse naam maar dat hoeft het niet weer te zijn hoor.
Zoë heet ik zelfquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
En van die naam hebben we er volgens mij ook 1 in OUD?
Roos
Dana
Noor/Norah
Zoë
Yael en T(h)irza wind ik ook mooi in die categoriequote:Op maandag 22 oktober 2007 11:05 schreef Pruk het volgende:
Rachel, Judith, Naomi, Neomi, Tabitha, Jedidja, Yael, Joelle, Jiska, Tirza
En Jeska/Jesca? Zo heet een nichtje van mijquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:29 schreef S_oepstengel het volgende:
Jiska vind ik leuk uit het rijtje en dus een andere naam en dat was dus DE naam..
Saar vind ik ook leuk maar dan ben ik bang dat onze ouders er al snel Saartje van maken enzo.. brr.
ik moet dan steeds aan de Freggels denkenquote:
quote:
Aha, ik gokte op Noa.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:44 schreef S_oepstengel het volgende:
Yaël hadden wij in gedachte. Maar dat doen we dus niet meer.![]()
![]()
Die kans is wel heel, heel, heel erg klein zeg, wat een pechquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:44 schreef S_oepstengel het volgende:
![]()
Jeska, Jitske of welke vorm dan ook is afgekeurd.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ S_oepstengel: vind je Fiene geen leuke naam?
Ja, Yaël is mooi. Heb ik ook nog overwogen voor Lucie. En Lior (wat toevallig net als Lucie 'licht' betekent).quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:44 schreef S_oepstengel het volgende:
![]()
Jeska, Jitske of welke vorm dan ook is afgekeurd.![]()
Meer richting Timnaa. En Sivan spreek je dan weer uit als Siewan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:55 schreef cattie het volgende:
Macka66, Tymna, spreek je dat uit als Tiemna?
Die naam zet ik even in de ijskast, we krijgen een zoonquote:
Wah-kien (nadruk op laatste deel)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Joaquin, hoe spreek je dat uit? Joakwin? Joakwien? Joakin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |