Niet koninklijk nee, wel adellijk.. maar het kroontje is omdat ik het mooi vond!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:00 schreef bixister het volgende:
haha 't is wel een heel specifieke categorie in elk geval. past mooi bij je icoontje ook.nu ik het beter bekijk vraag ik me ineens af: betekent het dat er koninklijk bloed door je aderen stroomt?
Nou!quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:11 schreef Principessa het volgende:
Supersjiek zo'n driedubbele naam![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:11 schreef Principessa het volgende:
OMG, voor een dier zou het al mishandeling zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:11 schreef Principessa het volgende:
Given-Joyfull-Lovekrant van donderdag
OMGquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:11 schreef Principessa het volgende:
Ik zag 'm ook staan van de weekquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:11 schreef Principessa het volgende:
Ik krijg bij Joy en Jill als tweeling beetje het Jut en Jul ideequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:14 schreef Smirre het volgende:
En die vind ik dan ook wel weer erg leuk: Joy, net als Jill.
Hmmm, tijd voor nog een tweeling?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:21 schreef Yoni het volgende:
Gister bij Kwetsbaar Begin "Dice"
De ouders hadden geen jongensnaam en omdat ie te vroeg was geboren moesten ze "dus maar wat verzinnen". De vader zag dobbelstenen in een auto hangen en besloot toen dus "Dice" als naam te nemen.
Lotte, Kelly, Suzanne, Nina, Noortjequote:Op dinsdag 13 november 2007 11:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dice..zielig hoor!
Ik wil leuke meisjesnamen van jullie horen, in de zelfde stijl als Emma, Laura, Julia (die worden het niet dus)
Gewoon hollands, geen vergezochte dingen..niet beginnend en/of eindigend met S en A
Ik weet het namelijk echt niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |