Een heel hoog 'proestquote:Op woensdag 19 september 2007 17:47 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ergo: Fons geen mooie naam vinden ==> bepaald 'type' mens ==> laag IQ.
Dat heb ik met Priscilla, wat een lelijke naam vind ik dat zeg...quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:30 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dat vind ik nou serieus de allerergste meisjesnaam![]()
"Sjoarooonaaaaa eeeetuuh"
Leunie? Wat een maffe naam. Ik ken wel Pleunie en Leonie, maar Leunie?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Op een andere afdeling in het ziekenhuis waar ik stage loop werkt iemand die Leunie heet.
Is ook best zielig eigenlijk vind ik
Bedoel je de Annie MG schmidt kinderen of de onzequote:Op woensdag 19 september 2007 19:11 schreef S_oepstengel het volgende:
Pluk![]()
Dinus zijn het vernoemingen? (Gewoon nieuwsgierig)
Ik bedoelde jouw kinderenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:17 schreef Dinus het volgende:
[..]
Bedoel je de Annie MG schmidt kinderen of de onze![]()
Die van ons zijn niet vernoemd.
Ja, anders lijkt het me moeilijk worden om een naam te zoeken waarvan ze niet met zeven in de klas gaan zitten.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak
Ik ken het wel met de engelse uitspraak, 'Jeed' dus.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
De zus van vrienden van ons hebben hun dochter Jade =(spreek uit Jaade) genoemd!
Marie-Lou!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:54 schreef Seventees het volgende:
Mary-Lou dan. Ook zoiets verschrikkelijks
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:10 schreef Vivi het volgende:
... haar smaak voor oubollige namen en kleding die mode noodzaak was ten tijde van de depressie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |