Leuke naam hoorquote:
ik vind 't niet zo boers eigenlijk. maar moet de uitspraak niet 'koert' zijn? (ik denk meteen aan Kurt Weillquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:31 schreef _Bar_ het volgende:
Kreeg hier net een krantje binnen.... geboren Kurt (spreekt uit als kuurt) ik vind het nogal boers klinken maar vooruit
Of Kurt Rogiers (uitgesproken gewoon als Kurt)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:40 schreef bixister het volgende:
[..]
ik vind 't niet zo boers eigenlijk. maar moet de uitspraak niet 'koert' zijn? (ik denk meteen aan Kurt Weill)
Wij willen dus een engelse naam, daar mijn vriendin en ik beide engels bloed hebben. Maakt het meteen een STUK moeilijker. 2e naam nog niet over nagedacht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij hebben onze jongens bij hun nederlandse voornamen een engelse tweede naam gegeven. In eerste instantie niet expres, gewoon een mooie naam, maar de rest wel in die lijn door gegaan. Het lijkt me nu wel makkelijk voor ze, een uitwijkmogelijkheid. Stel dat ze naar het buitenland gaan...
Daan, Bas of Bram bekt toch wat minder lekker dan Joshua, Nigel of Owen... (willekeurige volgorde)
Had nog wel 6 zonen kunnen krijgen (qua namen dan hè): Levi, Liam, Graham, Finn, Morris, James... het is allemaal leuk. Heb ook een zwak voor Thomas, maar paste gewoon nooit bij het kind in mijn buik.
Klinkt achterhoeks voor Masturberenquote:
Kei handig, een klusser toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:35 schreef snoopy het volgende:
Ik zag vandaag ergens een jongetje van een jaar of 2 met de naam: Manus![]()
Weet je zeker dat daar niet nog een 't' tussen hoort? Dat is nl. de gebruikelijke schrijfwijze...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
Studiegenootje is bevallen van een meisje: Brechje. Ik vind het leuk.![]()
Kan je het dan niet naar de moeders vernoemen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:47 schreef lcicle het volgende:
Ai wij komen er niet uit denk ik.. Meisjesnaam staat al vast incl. 2 vernoemingen. Jongensnaam is wederom 'een probleem'. Wat ook niet mee helpt voor het vinden van de vernoemingen is het feit dat al onze vaders en grootvaders zowat dezelfde (doop)namen hebben, die we dus al gebruikt hebben bij de eerste.
Nigel vind ik persoonlijk dan wel weer leuk...quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En een ander stel wilde denk ik 'Naomi' op z'n engels, wat dus Nayomi werd.
Zusje van Nigel en Nathan.![]()
na invoeren drong dat ook tot me door...quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, de namen Nigel en Nathan vind ik ook niet stom verder hoor, maar die 3 N-en vind ik wat minder.
Otter!Pfff...
En vernoemen naar je man zelf?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:47 schreef lcicle het volgende:
Ai wij komen er niet uit denk ik.. Meisjesnaam staat al vast incl. 2 vernoemingen. Jongensnaam is wederom 'een probleem'. Wat ook niet mee helpt voor het vinden van de vernoemingen is het feit dat al onze vaders en grootvaders zowat dezelfde (doop)namen hebben, die we dus al gebruikt hebben bij de eerste.
Onze grootvaders zijn de overgrootvaders..quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:33 schreef bixister het volgende:
of naar een overgrootvader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |