Pipa betekent pijpen in Griekenland. Dat is dus mijn associatie erbij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:44 schreef lily het volgende:
Ik kreeg vanochtend door mijn moeder een geboortekaartje in mijn handen gedrukt (kleindochter van vrienden).
Ik zag aan haar blik al dat ze naam helemaal niks vond.
Pippa (en haar broer heet Ciro zag ik)
Ik vind het wel leuk eigenlijk
Vraag niet waarom, maar ik moet ineens aan die tv-officier denken: Dop Kruimel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Pipa betekent pijpen in Griekenland. Dat is dus mijn associatie erbij.
Welk een vreemd allegaartjequote:Op dinsdag 18 september 2007 12:24 schreef Dakota het volgende:
ik vind
Elin, June, julian, Lucille, Beer,Bloem, Guus, Elliot en Catootje leuk
Ik ken die naam in de versie met twee ee's in het midden. Dus Meena.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:50 schreef Smoezie het volgende:
Wat vinden we van 'Mena' als meisjesnaam?
Ik zou het eventueel leuk vinden, mocht ik ooit zwanger worden en een meisje krijgen, omdat mijn ouders 'M en A' hetenAlleen misschien toch niet leuk genoeg als 1e naam, ik kan er nog niet echt aan wennen in elk geval
Nee groene met roze pyama'squote:Op woensdag 12 september 2007 22:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Draagt ze ook gestreepte pyamaatjes?
Dat vind ik nou serieus de allerergste meisjesnaamquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:58 schreef flowerbox het volgende:
Mijn buurvrouw heeft net een dochtertje gekregen. Ze heet Sharona.![]()
![]()
Om in Huygensachtige sferen te blijven: de zoon van Michiel de Ruyter heette Engel.quote:Op zondag 16 september 2007 22:28 schreef bixister het volgende:
ja, Engel is juist een oud-hollandse naam, die associatie heb ik er ook bij.
Doe jij ook eens kindjes maken? Lijken me mooie popjes wordenquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:24 schreef Dakota het volgende:
ik vind
Elin, June, julian, Lucille, Beer,Bloem, Guus, Elliot en Catootje leuk
totdat je mn vent zietquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Doe jij ook eens kindjes maken? Lijken me mooie popjes worden
Je hebt me hele dag weer goed gemaakt!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tja, en zo doet "Fons" mij weer denken aan een ietwat slome corpulente slagerszoon met een notoire transpiratielucht om zich heen
Jack is absoluut een naam die ik zou kunnen kiezenquote:Op woensdag 19 september 2007 17:12 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik vind Jack ook een leuke naam voor een jongen, gewoon stoer!
Omdat je dat bijna altijd kan afleiden aan iemand zijn mening.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:39 schreef Sjeen het volgende:
Waarom koppel jij altijd IQ aan de mening van anderen?
Tsja, dan verschillen we op dat punt van meningquote:Op woensdag 19 september 2007 17:43 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Omdat je dat bijna altijd kan afleiden aan iemand zijn mening.
Ergo: Fons geen mooie naam vinden ==> bepaald 'type' mens ==> laag IQ.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik weet dat er nogal wat mensen zijn die ''Fons'' maar niks vinden. Vooral een bepaald type mensen.
Zo vond iemand het echt geen doen om zo een naam aan mijn kindje te geven. Haar kind heet ''Brayten''. Ze spreekt het uit als ''Breiten''. Type schminkpop met het iq van een mossel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |