quote:Op woensdag 19 september 2007 07:47 schreef Lemming22 het volgende:
De spanning voor vanavond begint te stijgen!![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:10 schreef ruud.nl het volgende:
'Koefermans'![]()
Tja, ik heb weer wat te zeiken over de OP.![]()
Daniel Carvalho is al uitgeschakeldquote:Op woensdag 19 september 2007 10:48 schreef cultheld het volgende:
Simons gaat Daniel Carvalho uitschakelen.
Is het zeker dat hij niet speelt?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daniel Carvalho is al uitgeschakeld
Hij is volgens mij niet mee gekomen naar Eindhovenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is het zeker dat hij niet speelt?
Goed nieuwsquote:Op woensdag 19 september 2007 11:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij is volgens mij niet mee gekomen naar Eindhoven
Hij kampt met een zware knieblessure.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij is volgens mij niet mee gekomen naar Eindhoven
Toen werd het middenveld gecomplementeerd door Cocu en Simons.quote:Op woensdag 19 september 2007 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo speelden we toch ooit Milan van de mat?
cultheld cultheld toch, dacht dat jij wel beter geinformeerd zou zijn als kenner zijndequote:Op woensdag 19 september 2007 11:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is het zeker dat hij niet speelt?
Die gaat tranen van geluk krijgenquote:Op woensdag 19 september 2007 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik hoop dat fagner scoort, dan gaat ie weer zo leuk juichen![]()
die gaat nog een keer geblesseerd raken als ie zo raar doetquote:Op woensdag 19 september 2007 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik hoop dat fagner scoort, dan gaat ie weer zo leuk juichen![]()
net als gomes, toen alex de 1-1 tegen arsenal maaktequote:Op woensdag 19 september 2007 14:37 schreef WooZ het volgende:
[..]
die gaat nog een keer geblesseerd raken als ie zo raar doet![]()
Vanavond krijgen we een vlaggetjeszee....quote:
Ik vind dat nooit zo'n geslaagde acties, met die vlaggetjes.....quote:Vanavond weer een vlaggenzee in het Philips Stadion
19 september 2007 11:15
Het is traditie dat PSV rondom thuiswedstrijden in de Champions League een sfeerartikel uitdeelt aan alle supporters. Vanavond is dat uiteraard ook het geval: een mooie vlag met daarop het affiche PSV - CSKA. De vlag is rood van kleur en zorgt, vooral bij opkomst van de spelers, voor een sfeervol aangezicht.
Iedereen krijgt vanavond bij binnenkomst deze vlag.
PSV Flits
Op de vlag staan de clublogo’s van PSV en van CSKA Moskou, plus de datum van de wedstrijd. Mooi om te bewaren, maar in eerste instantie bedoeld om vanavond volop te gebruiken als de spelers het veld opkomen en natuurlijk als er PSV-doelpunten vallen. Bij binnenkomst in het Philips Stadion krijgt iedereen het vlaggetje - en natuurlijk de PSV Flits, met vandaag daarin onder meer een interview met Kenneth Perez die zijn debuut kan maken in de Champions League - gratis overhandigd.
wat een lelijk goedkoop kutvlaggetjequote:Op woensdag 19 september 2007 15:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vanavond krijgen we een vlaggetjeszee....
[..]
Ik vind dat nooit zo'n geslaagde acties, met die vlaggetjes.....
Dat werd vroeger in de CL wel eens gedaan ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:15 schreef rubbereend het volgende:
weer van die kutvlaggetjesdat doen ze maar in de Arena
HAHAHAquote:Op woensdag 19 september 2007 15:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat werd VROEGER in de CL wel eens gedaan ja.
![]()
ik vond die mijters niks, helemaal als je jezelf dan terugziet op de kampioensdvd met zo'n ding opquote:Op woensdag 19 september 2007 15:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vanavond krijgen we een vlaggetjeszee....
[..]
Ik vind dat nooit zo'n geslaagde acties, met die vlaggetjes.....
quote:
Die opstelling van vorig jaarquote:Op woensdag 19 september 2007 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV Flits nu in PDF bestand
http://www.psv.nl/upload/(...)%2303_UCL_LR_def.pdf
Je bedoelt Vagner Love.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik knijp hem wel een beetje voor Fagner love (wat een mooie naam) en Jo
waarom hoop je datquote:Op woensdag 19 september 2007 17:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je bedoelt Vagner Love.
Jo Alves is zeker een goede speler.
En PSV heeft geluk dat D. Carvalho en Akinfeev niet meespelen.
CSKA zit zeker in een mindere fase dus vanavond zijn ze te pakken.
Al hoop ik dat CSKA vanavond wint
Omdat ik CSKA een mooie club vind en de russische competitie goed volg.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom hoop je dat ?
Je hoeft het niet te geloven.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Right...
Wat een slechte smoes, dat je het hun meer gunt omdat je die competitie volgt
Ga dan maar naar het Centrale CSKA-Moskou topicquote:Op woensdag 19 september 2007 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven.
Ik vind CSKA een mooie club en volg hun al een hele tijd.
Dat is de waarheid en niets anders.
Die is er niet, er is wel een centraal Russische competitie topicquote:Op woensdag 19 september 2007 18:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ga dan maar naar het Centrale CSKA-Moskou topic
Maak dan een CSKA-Topicquote:Op woensdag 19 september 2007 18:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is er niet, er is wel een centraal Russische competitie topic![]()
de politieagenten van tegenwoordig worden ook al omgekocht door die russenquote:Op woensdag 19 september 2007 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Right...
Wat een slechte smoes, dat je het hun meer gunt omdat je die competitie volgt
licht meer aan de russen lijkt mequote:Op woensdag 19 september 2007 20:18 schreef Suijk het volgende:
Dus zodra het belangrijk wordt, staat Perez er weer naast. Goeide move, Kenneth.
Het kan maar ergens aan liggen. In eigen huis verwacht Kenneth natuurlijk gewoon te spelen.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
licht meer aan de russen lijkt me![]()
*KUCH* landverader *KUCH*quote:Op woensdag 19 september 2007 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven.
Ik vind CSKA een mooie club en volg hun al een hele tijd.
Dat is de waarheid en niets anders.
Liever Perez er uit voor Aissatiquote:Op woensdag 19 september 2007 21:42 schreef ganzenherder het volgende:
Lazo eruit strakjes voor Farfan![]()
huh. Hoe dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:36 schreef geentje het volgende:
trouwens gewoon live te kijken voor de mensen die werken op de site van de nos
Ja er is een apart topic hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
ow lol er reageert iemand.
klopt!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
echt kut dat Fener ook wint
..... ow.....quote:Op woensdag 19 september 2007 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja er is een apart topic hoor
PSV - CSKA #3 : BOERUH
Zal ik doen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
ADOREER HIER MIJN YOUTUBE MOVIES VAN DE DOELPUNTEN !
1-0
2-0
Die moet je op forums en nieuwsposts verspreidenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
1-0
2-0
Doe jij eens op psv forum zettenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die moet je op forums en nieuwsposts verspreidenKrijg je duizenden views
idd, angsthazenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:02 schreef ganzenherder het volgende:
Sjeez man Inter had totaal niks in te brengen tegen Fenerbace zo leek het![]()
Vond je? Had er wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
Tering, die laatste minuten waren slopendMaar PSV wel lekker gewonnen
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vond je? Had er wel vertrouwen in.
Helemaal mee eens. Vooral Alcides was slecht. En de 2-1 was nalatigheid van Kromkamp.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Eindelijk weer eens een wedstrijd in het stadion gekeken. Alcides en Mendez waren gewoon slecht. Da Costa en Kromkamp wat lelijke fouten. Salcido was goed, net als Perez en zeker Lazovic was erg sterk. Simons en Gomez natuurlijk ook.
Addo speelde heel goed zelfs.quote:Addo viel me ook mee. Ik vond de opstelling wel vreemd. Da Costa op rechts en Alcides op links, hebben die daar ooit vaker gespeeld?
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
licht meer aan de russen lijkt me![]()
Dank u! Dat had ik even nodig deze avond.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
1-0
2-0
Volgens mij Da Costa op rechtsbackquote:Op donderdag 20 september 2007 01:17 schreef WooZ het volgende:
met wat voor opstelling speelde ze eigenlijk? alcides - da costa - salcido - addo
was jij het die zo vals zong?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:34 schreef appelsientje het volgende:en weer terug
Wat een avond... die laatste 10 min was niet echt nodig...
Maar heerlijk genoten en gezongen
PSV stond gigantisch onder druk en Mendez kwam steeds rechtsback tegen de linkeraanvaller van CSKA te staan en had het daar behoorlijk lastig mee. Dan is het logisch om daar een echte rechterverdediger neer te zetten die wel kan verdedigen. Deed het op zich ook prima, tot zijn blunder waaruit de 2-1 voortkwam (al is dat ook een coachingsfout van zijn medespelers, want hij heeft natuurlijk geen ogen in zijn rug).quote:Op donderdag 20 september 2007 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
De wissels Mendez <-> Kromkamp en Koevermans <-> Farfan snapte ik niet helemaal.. Maargoed het heeft nog redelijk uitgepakt voor PSV.
quote:Op donderdag 20 september 2007 09:07 schreef Suijk het volgende:
Afellay waarschijnlijk een teen gebroken?
Hadden wij ook last van, trein van 14.44 genomen vanuit Hilversum, overstappen in Utrecht voor de intercity naar Eindhoven. Rijd die opeens niet verder als 's Hertogenbosch vanwege een 'ongeval' (lees: zelfmoord) op het spoor vlak bij Vught wat 'net' was gebeurd (dit was omstreeks 15.38).quote:Op donderdag 20 september 2007 00:50 schreef WooZ het volgende:
Om 16:49 de trein willen pakken. Knakensnel m'n avondeten gekookt en maar half opgegeten. Halsoverkop naar het station om die trein nog te halen. Rijdt ie niet
Pak je de stoptrein van paar minuten later, stopt ie in Oss moet iedereen er uit
Uur wachten
Trein rijdt sloom omdat ie overvol zit
Uiteindelijk pas om 19u in Eindhoven
Dan zal Aissati de kans krijgen die hij verdient.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:34 schreef appelsientje het volgende:
Ja las het in de krant... dat zou niet goed zijn..
Kotsen op Hiddink mag nooit.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:39 schreef dndiek het volgende:
Mag ik trouwens even kotsen op Hiddink? In de rust verkondigen dat Afellay zich niet zo moet aanstellen en dat hij niet echt geblesseerd had, want hij kende Afellay.
Commentator begint de tweede helft met het melden van een gebroken teen voor Ibi
Kotsen op Hiddinkquote:Op donderdag 20 september 2007 12:39 schreef dndiek het volgende:
Mag ik trouwens even kotsen op Hiddink? In de rust verkondigen dat Afellay zich niet zo moet aanstellen en dat hij niet echt geblesseerd had, want hij kende Afellay.
Commentator begint de tweede helft met het melden van een gebroken teen voor Ibi
Zo erg zag het er ook niet uit. Gewoon een inschattingsfout. Ik dacht ook dat het wel meeviel.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:39 schreef dndiek het volgende:
Waarom heeft hij zo weinig wedstrijden gespeeld in zijn carrière? Zo blessuregevoelig?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef cultheld het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)odverbandVoorMSV.htm
Waarom heeft PSV hem nooit geprobeerd te contracteren?
Blessuregevoelig idd. Als hij speelde, was hij één van de betere verdedigers van de wereld. PSV had er echt niet verkeerd aan gedaan om hem een prestatiecontract aan te bieden.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:43 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarom heeft hij zo weinig wedstrijden gespeeld in zijn carrière? Zo blessuregevoelig?![]()
Ik dacht dat je wilde kotsen op Hiddink omdat 'ie eigenlijk voor CSKA was.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:39 schreef dndiek het volgende:
linkjequote:Op donderdag 20 september 2007 15:14 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb even gekeken en we staan nu boven ploegen als Manchester United en Valencia op de coefficientielijst
vrij vertaald:quote:Est-ce l’équipe la plus impressionnante que vous ayez affrontée ?
Juninho : On a déja joué contre de grandes équipes : le PSV Eindhoven, Milan, le Real Madrid.
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:57 schreef PrinceSL het volgende:
Juninho in de Figaro vandaag naar aanleiding van het 0-3 verlies uit bij Barcelona gisteren:
[..]
vrij vertaald:
Is het de indrukwekkendste tegenstander (Barcelona red.)waartegen je tot nu toe gespeeld hebt?
We hebben al tegen grote ploegen gespeeld: PSV Eindhoven, Milan, Real Madrid
Mooi rijtje waar hij PSV in plaatst!![]()
Niet onterecht ook.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:57 schreef PrinceSL het volgende:
Juninho in de Figaro vandaag naar aanleiding van het 0-3 verlies uit bij Barcelona gisteren:
[..]
vrij vertaald:
Is het de indrukwekkendste tegenstander (Barcelona red.)waartegen je tot nu toe gespeeld hebt?
We hebben al tegen grote ploegen gespeeld: PSV Eindhoven, Milan, Real Madrid
Mooi rijtje waar hij PSV in plaatst!![]()
dat kan gebeuren hequote:Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef ganzenherder het volgende:
Erg leuk idd, en dat ondanks de laatste 2 ontmoetingen![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:39 schreef dndiek het volgende:
Hij is in ieder geval wel van glas, want die overtreding viel echt ontzettend mee.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vond juist dat Ibi het nog goed probeerde, hij gaf niet zomaar op. Trok nog eental keren wat sprintjes, liep in positie en da's niet echt fijn met een gebroken teen.
leek minder erg op de beelden, maar het was een vies tikje hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval wel van glas, want die overtreding viel echt ontzettend mee.
volgens mij heb ik nooit zo zeer aan de kwaliteit van Perez getwijfeld maar aan zn houding. En dat blijkt terecht want hij heeft gisteravond dus wel weer geklaagd dat hij op de bank moest beginnenquote:Op donderdag 20 september 2007 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu wel overtuigd van Perez Eend.Laat die jongen lekker vrij in zijn doen en laten en het komt goed, bij Ajax drukken ze graag dit soort spelers in een keurslijf. Bij PSV is dat wel anders. Hij was gisteren echt goed.
De verdediging is dit jaar de meest brakke linie, wordt lastig om de poule door te komen vrees ik. Zo ontsnappen doe je niet nog 3 keer.
in het stadion leek het op een berekende overtreding die precies dit als doel hadquote:Op donderdag 20 september 2007 18:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leek minder erg op de beelden, maar het was een vies tikje hoor![]()
Volgens mij is het minstens 3 seizoenen geleden dat PSV 0 punten haalden tegen de club uit pot 1. Dus als je het mij vraagt maakt het geen donder uit.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooie overwinning voor PSVau, minder dat Inter verliest bij Fener. Zou wel eens een cruciale wedstrijd kunnen gaan worden.
Misschien ben je dan toch niet zo'n kenner. Maar als je dat wel bent en je weet nog een Alex te lopen voor minder dan 10 miljoen euro, bel PSV dan evenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verdediging bleek gisteren toch het zwakke punt, goh, dat heeft niemand zien aankomen....![]()
Ik blijf erbij dat het een klein mirakel is dat we nog geen tegentreffers hebben in de competitie.
Overdrijven is een kunst.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval wel van glas, want die overtreding viel echt ontzettend mee.
Die gozer ging in de 2 helft nog op de arm van Perez staan, als dat bij Afellay was gebeurd, dan zou het een open botbreuk zijn geweest icm een slagaderlijke bloeding.
Misschien dat hier wat bij staat.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:22 schreef pascalheister het volgende:
Ik ben nog op zoek naar wat grotere foto's van in het stadion, evt tifo acties etc. wie kan me hier aan helpen?
De Vissertjes zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV heeft sinds deze week de zeventienjarige Braziliaanse middenvelder Felipe op proef. Dit meldt het Brabants Dagblad vrijdagmiddag.
Klik hier!
De speler van Botafogo wordt gezien als een eventuele versterking voor de toekomst en maakte donderdag zijn opwachting op de trainingsvelden van de landskampioen. Felipe weigert zijn contract bij Botafogo te verlengen, waardoor PSV hem wellicht tegen gunstige voorwaarden kan overnemen.
Felipe is een ontdekking van topscout Piet de Visser, die de jeugdinternational aan het werk zag tijdens het Zuid-Amerikaans kampioenschap voor spelers tot 20 jaar eerder dit jaar. Pas als hij achttien is, komt Felipe in aanmerking voor een werkvergunning.
Met Heurelho Gomes, Cassio Ramos, Fagner, Alcides en Jonathan Reis beschikt trainer Ronald Koeman al over de nodige Brazilianen in zijn selectie. Overigens werd Cassio op hetzelfde toernooi als Felipe gespot door De Visser.
Ik weet er wel één: Jonathan Bottinelliquote:Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Misschien ben je dan toch niet zo'n kenner. Maar als je dat wel bent en je weet nog een Alex te lopen voor minder dan 10 miljoen euro, bel PSV dan even
Een volwassen zege gister, en een schandalige overtreding op Afellay, goedgepraat door voetballers.
Ach, je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat onze verdediging meer steekjes laat vallen dan pakweg een seizoen geleden. Dus dat we nog steeds de nul hebben is vrij apart.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Misschien ben je dan toch niet zo'n kenner. Maar als je dat wel bent en je weet nog een Alex te lopen voor minder dan 10 miljoen euro, bel PSV dan even
Ook weer niet heel apart, want de voorhoedes in de eredivisie, buiten de 4 beste ploegen, is ook niet heel indrukwekkend te noemen. Helemaal niet vergeleken op Champions League-niveau. En daarin werd zo'n fout dus wel afgestraft.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat onze verdediging meer steekjes laat vallen dan pakweg een seizoen geleden. Dus dat we nog steeds de nul hebben is vrij apart.
Dat is best een mirakel ja. Doet veel kunst en vliegwerk aan te pas komen. Alleen bij Salcido heb ik een gevoel van degelijkheid. Gaan ze zo door in met name de CL dan worden de fouten op den duur wel afgestraft.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verdediging bleek gisteren toch het zwakke punt, goh, dat heeft niemand zien aankomen....![]()
Ik blijf erbij dat het een klein mirakel is dat we nog geen tegentreffers hebben in de competitie.
En ik vind dat Addo het verbazend goed doet, maar dat zal ook wel iets te maken hebben met het relatief lage verwachtingspatroon dat ik van hem hadquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is best een mirakel ja. Doet veel kunst en vliegwerk aan te pas komen. Alleen bij Salcido heb ik een gevoel van degelijkheid. Gaan ze zo door in met name de CL dan worden de fouten op den duur wel afgestraft.
de afgelopen jaren is het vaak geweest dat PSV juist goed speelde het weekend na de CL wedstrijdenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
ik op een 2-3 (of 2-4) nederlaag.
Feyenoord is in een uitstekende vorm,is zeer sterk en PSV verdedigt te zwak.
Verder heeft Feyenoord geen last dat het afgelopen week in europees verband aan de slag moest.
Feyenoord wordt toch een beetje overschat. Ja ze spelen goed, ja ze zijn een kampioenskandidaat, maar hun verdediging is hun zwakke plek, en laat nou net onze aanval zo ongeveer onze sterkste linie geworden zijn.... Ik denk dat er een flink aantal doelpunten kunnen gaan vallen aan beide kanten. Maar PSV is zeker niet kansloos!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
ik op een 2-3 (of 2-4) nederlaag.
Feyenoord is in een uitstekende vorm,is zeer sterk en PSV verdedigt te zwak.
Verder heeft Feyenoord geen last dat het afgelopen week in europees verband aan de slag moest.
Die is fit. Maar is ie ook in vorm....quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:39 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het met Farfan?
Als ie zich goed voelt zal ie spelen dus....quote:Koeman gaat praten met Farfan over basisplaats
Of Jefferson Farfan zal starten tegen Feyenoord is nog onbekend. Dat wordt pas zaterdag beslist. „We zullen er uitgebreid over praten of Jefferson al dan niet kan starten. Als hij zegt dat hij klaar is, dan begint hij. Soms voelt hij nog iets, maar daar moet hij doorheen.”
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:09 schreef DIJK het volgende:
[..]
Die is fit. Maar is ie ook in vorm....
nee dat is afhankelijk van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:13 schreef DuTank het volgende:
Zijn er mensen hier met een PSV Club Card+Uitkaart?
Want is het altijd met Combibus?
Nee... Maar zelfs een Farfan uit vorm kan erg gevaarlijk zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat ik woensdag zag... niet echt.
want hij speelde ook zo'n topwedstrijd tegen vitesse.... ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
danko is gedreven tegen zijn oude club en Perez wil zich bewijzen dus dat gaat goedkomen
Idd ik zou Perez op 10 zetten en Aissati op links.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
Perez zal volgens het ED weer aan de linkerkant staan, Aissati zou op 10 gaan spelen. Mocht dit waar zijn dan kun je een vlammende Perez wel uit je hoofd zetten.
Alleen de verdediging is het zwakke punt, al kan je dat aan het doelsaldo nog niet aflezen.quote:Op zondag 23 september 2007 10:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Luxe problemen in de aanval, het moet niet gekker worden.
Ik denk dat vandaag wel duidelijk gaat worden hoe sterk onze verdediging is. Alhoewel ik vond dat ze afgelopen woensdag redelijk goed stonden te verdedigen, op Alcides en Kromkamp na. Kromkamp is wellicht een incident, in Alcides zie ik het niet zo zitten.quote:Op zondag 23 september 2007 11:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen de verdediging is het zwakke punt, al kan je dat aan het doelsaldo nog niet aflezen.
Biertje in het stadion?quote:Op zondag 23 september 2007 10:43 schreef chelloboy het volgende:
Heerlijk weer,vol stadion,biertje erbij.Wordt een leuke voetbal middag voor PSV.
Denk 3-0 voor ons PSV,en wie er scoort maakt me niet uit.
Dat gebeurd ook niet.quote:Op zondag 23 september 2007 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Biertje in het stadion?Lijkt me stug dat ze bier schenken vandaag.
PSV - Twente vorig seizoen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar hoevaak is het gebeurd dat we het weekend daarna tegen een sterke ploeg zoals Feyenoord speelde die Europees niet in actie kwamen?
heel goed zelfsquote:Op zondag 23 september 2007 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Als Culina het net zo doet als dat ie woensdag deed, toen deed ie het niet onaardig
boeruhhhhhhhhhhhhhhhh 2-0!!!!!quote:Op zondag 23 september 2007 15:07 schreef DuTank het volgende:
1-00!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:13 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik denk dat Perez vleugels gaat krijgen morgen. Feyenoord gaat eraan!
hoor jij niet op Aquabest te staan? Ik zou eik ook gaan, maar geen zin en andere homeboyz ook niet of geen geld...quote:Op zondag 23 september 2007 15:31 schreef cultheld het volgende:
Faijnoord wordt kampioen, wat is PSV nou. Aldus die VI-watcher van Feyenoord![]()
![]()
.
Zie Sneakerz-topic. Ik weet nog niet eens of ik morgen wel naar school gaquote:Op zondag 23 september 2007 15:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
hoor jij niet op Aquabest te staan? Ik zou eik ook gaan, maar geen zin en andere homeboyz ook niet of geen geld...![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 15:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga weer hamburgers bakken of terug naar je callcenter![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Normaal heb jij best kijk op voetbal, maar je moet toch weten dat Makaay vrijwel niet te dekken valt? De enige manier om dit Feyenoord te bestrijden is om constant de opbouw te verstoren, maar dan is het alsnog opletten voor counters als je zelf druk gaat zetten.
nicequote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen juist. Er wordt over het algemeen nog erg getwijfeld en Bert versterkt dat alleen maar.
[..]
Nu moet je niet doen alsof PSV met 11 wereldsterren speelt, na Gomes, Simons, Affelay en Perez houdt het bij jullie ook wel op
Kromkamp, Addo, Da Costa, Zonneveld, Alcides, Cullina en Mendez zijn nou ook niet echt spelers waar Feyenoord wakker van moet liggen.
Al met al is geen echte favoriet en ik vind dat Feyenoord (door het spel en de resultaten van de afgelopen maand) heel licht in het voordeel is.
quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
leuke titel heeft vi.nl
Deens dinamiet schiet Feyenoord aan flarden
We eindigen dit seizoen gewoon met 0 tegengoalsquote:
Hier, weer zo'n frusti reactie van je. Sneu.quote:Op zondag 23 september 2007 17:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Trap alsjeblieft die joden zo snel mogelijk van de 1e plek af, of laat ons het doen
Je hebt vandaag met 4-0 op je lazer gekregen. Ben jij nou maar even koest met je praatjes.quote:Op zondag 23 september 2007 17:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Trap alsjeblieft die joden zo snel mogelijk van de 1e plek af, of laat ons het doen
quote:Op zondag 23 september 2007 17:26 schreef Malibu-06 het volgende:
idd, en gelukkig niet eerst 6 andere wedstrijden doorbuffelen, maar meteen naar de echte wedstrijdenquote:Op zondag 23 september 2007 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kan niet wachten tot 'De wedstrijden' begint. Daarna ook nog Hofland en van Bronckhorst bij Jack aan tafel.![]()
quote:Compliment voor ‘fantastische’ Culina
“De omschakeling naar voren toe was de sleutel tot succes”, zei Koeman achteraf. “De teamprestatie was fantastisch. En we hadden buiten de vier goals er nog één of twee kunnen en moeten maken. Het is mogelijk een verschil dat wij gewend zijn om op Champions League-niveau met veel tempo en agressiviteit te spelen. Plus, dan hebben we ook een aantal jongens met individuele kwaliteiten. Het is makkelijk om Perez te noemen, maar dat kon alleen maar door het fantastische spel van Culina. Dat is het ultieme voor een coach, dat een speler op het veld zo iets oppikt.” Koeman zei ook dat PSV bewust druk had gezet op het centrale, linksbenige duo achterin bij Feyenoord. “We hebben hen gedwongen naar rechts te spelen, en niet naar links waar hun voetballend vermogen ligt.”
quote:Op zondag 23 september 2007 17:52 schreef Chadi het volgende:
PSV heeft gewoon een goede ploeg... achterin zijn ze het zwakst en vooral op de vleugels.
Ja hij is niet verkeerdquote:Op zondag 23 september 2007 17:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar toch nog steeds de 0 (denk ook dankzij onze keeper )
Gomes is een geweldenaar/heldquote:
Hebben we zonder Alex ook.. mét Alex was het een NOG geweldiger teamquote:Op zondag 23 september 2007 18:25 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat een geweldig team hadden we eigenlijk toch gehad als Alex er nog bij was...
Met hem en Guardado was PSV een CL-kandidaat geweestquote:Op zondag 23 september 2007 18:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hebben we zonder Alex ook.. mét Alex was het een NOG geweldiger team
EN als cocu nog een jaartje mee had gedaanquote:Op zondag 23 september 2007 18:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met hem en Guardado was PSV een CL-kandidaat geweest.
Henkquote:Op zondag 23 september 2007 18:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[afbeelding]
Jij zal er nooit komen jongen!
quote:Op zondag 23 september 2007 18:45 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[afbeelding]
Jij zal er nooit komen jongen!
Hofland kan blij zijn, z'n club heeft gewonnenquote:Op zondag 23 september 2007 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kan niet wachten tot 'De wedstrijden' begint. Daarna ook nog Hofland en van Bronckhorst bij Jack aan tafel.![]()
Hij speelde idd alsof ie in dienst van PSV wasquote:Op zondag 23 september 2007 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hofland kan blij zijn, z'n club heeft gewonnen
Ik weet niet wanneer en of wij dat gaan doen. Kampioen worden we sowieso. Maar dat is logisch.quote:Op zondag 23 september 2007 17:26 schreef Malibu-06 het volgende:
theo ook trouwensquote:Op zondag 23 september 2007 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hofland kan blij zijn, z'n club heeft gewonnen
kom maar naar Ajax Aisattiquote:Op zondag 23 september 2007 19:38 schreef ganzenherder het volgende:
Aissati heeft wel een probleem zo bij de huidige ontwikkelingen...
Inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2007 19:38 schreef ganzenherder het volgende:
Aissati heeft wel een probleem zo bij de huidige ontwikkelingen...
Nou niet wakker misschien maar met Perez had Ajax een stuk beter op zijn voeten kunnen staan dan nu.quote:Op zondag 23 september 2007 20:19 schreef BonJovi het volgende:
Leuk voor Perez maar denk dat Amsterdam (het bestuur) daar niet wakker van ligt.
Yes. Maar leg dat maar eens aan josti Ten Cate uit....quote:Op zondag 23 september 2007 20:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nou niet wakker misschien maar met Perez had Ajax een stuk beter op zijn voeten kunnen staan dan nu.
Uberhaupt voor Vitesse kiezen, daar zou ik van balenquote:Op zondag 23 september 2007 23:41 schreef DeVinger het volgende:
Ik baal ervan dat ik destijds niet voor PSV heb gekozen, maar voor Vitesse...
Ik wou dat ik PSV-supporter was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |