abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 september 2007 @ 17:34:01 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53274907
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:50 schreef PyTh het volgende:
Leuk artikel over Aissati in het Eindhovens Dagblad vanochtend.

Kan het artikel alleen niet vinden op de site van ED....

Zin in morgen!
stond ook in de Gelderlander en ik vond het uiteindelijk bij het Brabants Dagblad online: http://www.brabantsdagblad.nl/psv/article1896718.ece

PSV & Aissati zijn dus in onderhandeling over een contract verlenging
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:54:38 #252
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53275493
Al bang voor zondag? Mogen wij voor de verandering eens een keertje als koploper naar Eindhoven En hopelijk ook weer als koploper weg daar.

Wat denken jullie ervan?
pi_53275554
Speelt Bahia? Zo ja, dan zijn we niet bang. Zo nee, we zijn niet bang.
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:59:33 #254
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53275633
Bahía speelt. Maar ik zou toch maar bang zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_53275723
Bang ben je niet meer voor Nederlandse ploegen met zoveel CL-ervaring

Nee, maar Feyenoord is altijd een lastige tegenstander voor PSV, ongeacht hun vorm. Maar de verdediging staat beter dan verwacht en voorin lijkt het volgende week eindelijk compleet te zijn. Het is een thuiswedstrijd, en daarin moet je altijd voor een overwinning gaan.

Maar eerst eens zien of we CSKA overleven morgen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53275772
Ik geef PSV toch wel een grote kans om te winnen van Feyenoord. Gewoon een mannetje opofferen aan Makaay en voorin met Koevermans de druk op de verdediging houden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53277012
Begin toch bijna iets van spanning te voelen voor morgenavond, wel zin d'r in, maar niet heel veel vertrouwen.
pi_53277056
Feyenoord vind ik niet zo sterk hoor. Ik denk dat PSV met 2-1 wint.
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:02:08 #259
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53277464
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:06 schreef cultheld het volgende:
Ik geef PSV toch wel een grote kans om te winnen van Feyenoord. Gewoon een mannetje opofferen aan Makaay en voorin met Koevermans de druk op de verdediging houden.
Normaal heb jij best kijk op voetbal, maar je moet toch weten dat Makaay vrijwel niet te dekken valt? De enige manier om dit Feyenoord te bestrijden is om constant de opbouw te verstoren, maar dan is het alsnog opletten voor counters als je zelf druk gaat zetten.
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:02:31 #260
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53277480
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:49 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord vind ik niet zo sterk hoor.

AZ en Ajax en jullie zelf wel dan?
pi_53277648
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

AZ is niks meer man
Ajax ook niet op dit moment.

PSV en Feyenoord zijn wel de sterkste ploegen van de competitie op het moment

Ben heel erg benieuwd zondag, ik ga voor een 1-0 of een 2-1.
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:08:45 #262
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53277716
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]
PSV en Feyenoord zijn wel de sterkste ploegen van de competitie op het moment
Mee eens.
quote:
Ben heel erg benieuwd zondag, ik ga voor een 1-0 of een 2-1.
Ik voor een 0-1 of 1-2
pi_53277741
quote:

[..]

Normaal heb jij best kijk op voetbal, maar je moet toch weten dat Makaay vrijwel niet te dekken valt? De enige manier om dit Feyenoord te bestrijden is om constant de opbouw te verstoren, maar dan is het alsnog opletten voor counters als je zelf druk gaat zetten.
Ik denk dat Makaay best lam te leggen is als je er een goede mandekker op zet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53277788
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat Makaay best lam te leggen is als je er een goede mandekker op zet.
Gevaar is dan wel dat je Hofs, de Guzman en Bruins de ruimte geeft. Die kunnen alledrie ook redelijk makkelijk scoren.
pi_53278005
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Gevaar is dan wel dat je Hofs, de Guzman en Bruins de ruimte geeft. Die kunnen alledrie ook redelijk makkelijk scoren.
Daar heb je Simons, Mendez (Die zal wel spelen; Is geen goede controleur, maar kan wel goed in de weg lopen) en de zoneverdediger voor .
pi_53278320
PSV - Feyenoord >>>>>> Ajax - AZ

Malibu-06 denkt meteen dat Feyenoord de beste club op de wereld is
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:27:09 #267
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53278373
quote:

[..]

Tering, nu Feyenoord redelijk presteert zie ik jou ineens in elk VBL-topic.
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:27:46 #268
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53278392
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Feyenoord >>>>>> Ajax - AZ

Malibu-06 denkt meteen dat Feyenoord de beste club op de wereld is
Absoluut niet, we staan er momenteel alleen het beste voor in Nederland.
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:28:16 #269
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53278407
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:27 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Tering, nu Feyenoord redelijk presteert zie ik jou ineens in elk VBL-topic.
Vorig seizoen net zo goed hoor.
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:30:51 #270
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53278485
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:28 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Vorig seizoen net zo goed hoor.
Volgens mij niet. Krijg de indruk dat je nu als tong80 elk topic wil volspammen.
pi_53278548
Ik denk dat Feyenoord (met name door de pers) enorm overschat wordt.

Makaay is een topspits, De Guzman, Sahin (en in mindere mate Bruins) zijn toptalenten, Gio een redelijke aanvoerder en dan heb je het ook wel gehad. Van Hofs, Lucius, De Cler, Timmer, Hofland en Bahia zou PSV geen last moeten hebben. Simons neutraliseert de creatieve inbreng van Feyenoord wel voor een groot deel en dan zou Feyenoord dus de lange bal moeten hanteren om Makaay eventueel in stelling te kunnen brengen.

Daarnaast wil ik nog wel eens zien wat de Feyenoord-verdediging tegen Farfán, Lazovic en Koevermans kan inbrengen. Als Perez maar niet speelt .
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:49:26 #272
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53279091
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:33 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Feyenoord (met name door de pers) enorm overschat wordt.
Vind ik wel meevallen juist. Er wordt over het algemeen nog erg getwijfeld en Bert versterkt dat alleen maar.
quote:
Makaay is een topspits, De Guzman, Sahin (en in mindere mate Bruins) zijn toptalenten, Gio een redelijke aanvoerder en dan heb je het ook wel gehad. Van Hofs, Lucius, De Cler, Timmer, Hofland en Bahia zou PSV geen last moeten hebben. Simons neutraliseert de creatieve inbreng van Feyenoord wel voor een groot deel en dan zou Feyenoord dus de lange bal moeten hanteren om Makaay eventueel in stelling te kunnen brengen.

Daarnaast wil ik nog wel eens zien wat de Feyenoord-verdediging tegen Farfán, Lazovic en Koevermans kan inbrengen. Als Perez maar niet speelt .
Nu moet je niet doen alsof PSV met 11 wereldsterren speelt, na Gomes, Simons, Affelay en Perez houdt het bij jullie ook wel op

Kromkamp, Addo, Da Costa, Zonneveld, Alcides, Cullina en Mendez zijn nou ook niet echt spelers waar Feyenoord wakker van moet liggen.

Al met al is geen echte favoriet en ik vind dat Feyenoord (door het spel en de resultaten van de afgelopen maand) heel licht in het voordeel is.
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:54:57 #273
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_53279263
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Vind ik wel meevallen juist. Er wordt over het algemeen nog erg getwijfeld en Bert versterkt dat alleen maar.
[..]

Nu moet je niet doen alsof PSV met 11 wereldsterren speelt, na Gomes, Simons, Affelay en Perez houdt het bij jullie ook wel op

Kromkamp, Addo, Da Costa, Zonneveld, Alcides, Cullina en Mendez zijn nou ook niet echt spelers waar Feyenoord wakker van moet liggen.

Al met al is geen echte favoriet en ik vind dat Feyenoord (door het spel en de resultaten van de afgelopen maand) heel licht in het voordeel is.
Over de pers ben ik het niet helemaal eens, denk juist dat die v Marwijk verwijten dat ie te terughoudend is als het gaat om de ambitie. Maarja dat is wel logisch gedrag van hem want niemand wil de Favorietenrol, dan kan je eigenlijk alleen maar tegenvallen. Van Gaal doet ook altijd de grootste moeite om AZ in de underdogpositie te manouvreren t.o.v. de "traditionele top-3"

Maar over de spelers heb je wel gelijk denk ik. PSV heeft gewoon niet veel sterren op het moment.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_53279265
quote:

[..]

Mên, je doet alsof het over de best geoliede voetbalmachine van de afgelopen 25 jaar gaat.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53279409
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

[..]

Perez deed het leuk bij Ajax, maar heeft bij PSV nog niks laten zien.
Lazovic, Koevermans, Farfán, Afellay, Simons, Gomes en Salcido zijn prima voetballers. Da Costa, Fagner, Reis en Aissati zijn toptalenten. Addo speelt z'n beste seizoen tot nu toe, Zonneveld is offensief uitstekend, Culina en Mendez spelen sowieso niet allebei tegen Feyenoord, Alcides is een solide verdediger en Bakkal speelt uitstekend tussen de middenvelds- en aanvalslinie. Kromkamp is nog de zwakste schakel van de basis-elf dit seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')