quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:50 schreef PyTh het volgende:
Leuk artikel over Aissati in het Eindhovens Dagblad vanochtend.
Kan het artikel alleen niet vinden op de site van ED....
Zin in morgen!
Normaal heb jij best kijk op voetbal, maar je moet toch weten dat Makaay vrijwel niet te dekken valt? De enige manier om dit Feyenoord te bestrijden is om constant de opbouw te verstoren, maar dan is het alsnog opletten voor counters als je zelf druk gaat zetten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:06 schreef cultheld het volgende:
Ik geef PSV toch wel een grote kans om te winnen van Feyenoord. Gewoon een mannetje opofferen aan Makaay en voorin met Koevermans de druk op de verdediging houden.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:49 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord vind ik niet zo sterk hoor.
AZ is niks meer manquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
AZ en Ajax en jullie zelf wel dan?
Mee eens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord zijn wel de sterkste ploegen van de competitie op het moment
Ik voor een 0-1 of 1-2quote:Ben heel erg benieuwd zondag, ik ga voor een 1-0 of een 2-1.
Ik denk dat Makaay best lam te leggen is als je er een goede mandekker op zet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Normaal heb jij best kijk op voetbal, maar je moet toch weten dat Makaay vrijwel niet te dekken valt? De enige manier om dit Feyenoord te bestrijden is om constant de opbouw te verstoren, maar dan is het alsnog opletten voor counters als je zelf druk gaat zetten.
Gevaar is dan wel dat je Hofs, de Guzman en Bruins de ruimte geeft. Die kunnen alledrie ook redelijk makkelijk scoren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat Makaay best lam te leggen is als je er een goede mandekker op zet.
Daar heb je Simons, Mendez (Die zal wel spelen; Is geen goede controleur, maar kan wel goed in de weg lopen) en de zoneverdediger voorquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Gevaar is dan wel dat je Hofs, de Guzman en Bruins de ruimte geeft. Die kunnen alledrie ook redelijk makkelijk scoren.
Tering, nu Feyenoord redelijk presteert zie ik jou ineens in elk VBL-topic.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
AZ en Ajax en jullie zelf wel dan?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Feyenoord >>>>>> Ajax - AZ
Malibu-06 denkt meteen dat Feyenoord de beste club op de wereld is![]()
Vorig seizoen net zo goed hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tering, nu Feyenoord redelijk presteert zie ik jou ineens in elk VBL-topic.
Volgens mij niet. Krijg de indruk dat je nu als tong80 elk topic wil volspammen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vorig seizoen net zo goed hoor.
Vind ik wel meevallen juist. Er wordt over het algemeen nog erg getwijfeld en Bert versterkt dat alleen maar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:33 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Feyenoord (met name door de pers) enorm overschat wordt.
Nu moet je niet doen alsof PSV met 11 wereldsterren speelt, na Gomes, Simons, Affelay en Perez houdt het bij jullie ook wel opquote:Makaay is een topspits, De Guzman, Sahin (en in mindere mate Bruins) zijn toptalenten, Gio een redelijke aanvoerder en dan heb je het ook wel gehad. Van Hofs, Lucius, De Cler, Timmer, Hofland en Bahia zou PSV geen last moeten hebben. Simons neutraliseert de creatieve inbreng van Feyenoord wel voor een groot deel en dan zou Feyenoord dus de lange bal moeten hanteren om Makaay eventueel in stelling te kunnen brengen.
Daarnaast wil ik nog wel eens zien wat de Feyenoord-verdediging tegen Farfán, Lazovic en Koevermans kan inbrengen. Als Perez maar niet speelt.
Over de pers ben ik het niet helemaal eens, denk juist dat die v Marwijk verwijten dat ie te terughoudend is als het gaat om de ambitie. Maarja dat is wel logisch gedrag van hem want niemand wil de Favorietenrol, dan kan je eigenlijk alleen maar tegenvallen. Van Gaal doet ook altijd de grootste moeite om AZ in de underdogpositie te manouvreren t.o.v. de "traditionele top-3"quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen juist. Er wordt over het algemeen nog erg getwijfeld en Bert versterkt dat alleen maar.
[..]
Nu moet je niet doen alsof PSV met 11 wereldsterren speelt, na Gomes, Simons, Affelay en Perez houdt het bij jullie ook wel op
Kromkamp, Addo, Da Costa, Zonneveld, Alcides, Cullina en Mendez zijn nou ook niet echt spelers waar Feyenoord wakker van moet liggen.
Al met al is geen echte favoriet en ik vind dat Feyenoord (door het spel en de resultaten van de afgelopen maand) heel licht in het voordeel is.
Mên, je doet alsof het over de best geoliede voetbalmachine van de afgelopen 25 jaar gaat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Normaal heb jij best kijk op voetbal, maar je moet toch weten dat Makaay vrijwel niet te dekken valt? De enige manier om dit Feyenoord te bestrijden is om constant de opbouw te verstoren, maar dan is het alsnog opletten voor counters als je zelf druk gaat zetten.
Perez deed het leuk bij Ajax, maar heeft bij PSV nog niks laten zien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen juist. Er wordt over het algemeen nog erg getwijfeld en Bert versterkt dat alleen maar.
[..]
Nu moet je niet doen alsof PSV met 11 wereldsterren speelt, na Gomes, Simons, Affelay en Perez houdt het bij jullie ook wel op
Kromkamp, Addo, Da Costa, Zonneveld, Alcides, Cullina en Mendez zijn nou ook niet echt spelers waar Feyenoord wakker van moet liggen.
Al met al is geen echte favoriet en ik vind dat Feyenoord (door het spel en de resultaten van de afgelopen maand) heel licht in het voordeel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |