Ze hebben dit weekend anders niet gespeeldquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef rubbereend het volgende:
ik begin al een beetje nerveus te worden voor woensdagCSKA heeft het voordeel dat ze meer speelritme hebben dan PSV
lekker uitgerust dusquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ze hebben dit weekend anders niet gespeeld
Ow ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef rubbereend het volgende:
ik begin al een beetje nerveus te worden voor woensdagCSKA heeft het voordeel dat ze meer speelritme hebben dan PSV
Addo en Da Costa als centrale verdedigers. Ik weet het ook niet hoor...quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef rubbereend het volgende:
Tsja, Addo moet gewoon verdedigen en alle ballen afgeven aan een opbouwende speler die binnen een straal van 3 meter van hem vandaan staat. Dan moet het goed gaan. Ik ben wel een beetje bang voor Da Costa. Nog totaal geen wedstrijdritme, niet eens van invalbeurten en die moet dan ineens tegen topspitsen spelen. Daar ben ik wel bang voor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Addo en Da Costa als centrale verdedigers. Ik weet het ook niet hoor...![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef rubbereend het volgende:
Vooral dat wat er instond over dat hij de intentie heeft om zijn contract te verlengen vond ik zeer positief.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:50 schreef PyTh het volgende:
Leuk artikel over Aissati in het Eindhovens Dagblad vanochtend.
Kan het artikel alleen niet vinden op de site van ED....
Zin in morgen!
Ik denk dat ze daar uitgaan van 3-5-2:quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:12 schreef Lemming22 het volgende:
NOS Teletekst zegt als opstelling voor morgen:
Gomes,Kromkamp,Addo,Salcido,Culina,
Mendez,Simons,Afellay,Perez,
Koevermans,Lazovic
WTF, sinds wanneer is Culina een linkerverdediger?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |