Die is fit. Maar is ie ook in vorm....quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:39 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het met Farfan?
Als ie zich goed voelt zal ie spelen dus....quote:Koeman gaat praten met Farfan over basisplaats
Of Jefferson Farfan zal starten tegen Feyenoord is nog onbekend. Dat wordt pas zaterdag beslist. „We zullen er uitgebreid over praten of Jefferson al dan niet kan starten. Als hij zegt dat hij klaar is, dan begint hij. Soms voelt hij nog iets, maar daar moet hij doorheen.”
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:09 schreef DIJK het volgende:
[..]
Die is fit. Maar is ie ook in vorm....
nee dat is afhankelijk van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:13 schreef DuTank het volgende:
Zijn er mensen hier met een PSV Club Card+Uitkaart?
Want is het altijd met Combibus?
Nee... Maar zelfs een Farfan uit vorm kan erg gevaarlijk zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat ik woensdag zag... niet echt.
want hij speelde ook zo'n topwedstrijd tegen vitesse.... ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
danko is gedreven tegen zijn oude club en Perez wil zich bewijzen dus dat gaat goedkomen
Idd ik zou Perez op 10 zetten en Aissati op links.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
Perez zal volgens het ED weer aan de linkerkant staan, Aissati zou op 10 gaan spelen. Mocht dit waar zijn dan kun je een vlammende Perez wel uit je hoofd zetten.
Alleen de verdediging is het zwakke punt, al kan je dat aan het doelsaldo nog niet aflezen.quote:Op zondag 23 september 2007 10:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Luxe problemen in de aanval, het moet niet gekker worden.
Ik denk dat vandaag wel duidelijk gaat worden hoe sterk onze verdediging is. Alhoewel ik vond dat ze afgelopen woensdag redelijk goed stonden te verdedigen, op Alcides en Kromkamp na. Kromkamp is wellicht een incident, in Alcides zie ik het niet zo zitten.quote:Op zondag 23 september 2007 11:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen de verdediging is het zwakke punt, al kan je dat aan het doelsaldo nog niet aflezen.
Biertje in het stadion?quote:Op zondag 23 september 2007 10:43 schreef chelloboy het volgende:
Heerlijk weer,vol stadion,biertje erbij.Wordt een leuke voetbal middag voor PSV.
Denk 3-0 voor ons PSV,en wie er scoort maakt me niet uit.
Dat gebeurd ook niet.quote:Op zondag 23 september 2007 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Biertje in het stadion?Lijkt me stug dat ze bier schenken vandaag.
PSV - Twente vorig seizoen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar hoevaak is het gebeurd dat we het weekend daarna tegen een sterke ploeg zoals Feyenoord speelde die Europees niet in actie kwamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |