abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53316058
Zo die zijn binnen.
pi_53316133
Ik hoop dat Perez het heel goed gaat doen voor PSV, word ten cate mooi elke keer met zijn neus op de feiten gedrukt.
lollig
pi_53316150
Prima uitslag .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53316190
Tering, die laatste minuten waren slopend Maar PSV wel lekker gewonnen
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 20 september 2007 @ 00:07:46 #105
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_53316566
Maar goed dat ajax daar niet stond, ze hadden het niet gered. Laat varen die droom ajax
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_53316586
Gefeliciteerd met de drie punten!
  donderdag 20 september 2007 @ 00:18:01 #107
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53316750
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
Tering, die laatste minuten waren slopend Maar PSV wel lekker gewonnen
Vond je? Had er wel vertrouwen in.
pi_53316775
Eindelijk weer eens een wedstrijd in het stadion gekeken. Alcides en Mendez waren gewoon slecht. Da Costa en Kromkamp wat lelijke fouten. Salcido was goed, net als Perez en zeker Lazovic was erg sterk. Simons en Gomez natuurlijk ook.

Addo viel me ook mee. Ik vond de opstelling wel vreemd. Da Costa op rechts en Alcides op links, hebben die daar ooit vaker gespeeld?

[ Bericht 23% gewijzigd door Dr_Frickin_Evil op 20-09-2007 00:25:10 ]
pi_53316778
Ze haden die kansen eerder af moeten maken was PSV veilig op afstand gebleven.
  donderdag 20 september 2007 @ 00:34:34 #110
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_53316998
en weer terug
Wat een avond... die laatste 10 min was niet echt nodig...
Maar heerlijk genoten en gezongen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 20 september 2007 @ 00:35:16 #111
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_53317008
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:18 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Vond je? Had er wel vertrouwen in.

Ja ??? Ik dacht dat mijn hart het niet meer uit hield, zo spannend vond ik het
pi_53317054
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Eindelijk weer eens een wedstrijd in het stadion gekeken. Alcides en Mendez waren gewoon slecht. Da Costa en Kromkamp wat lelijke fouten. Salcido was goed, net als Perez en zeker Lazovic was erg sterk. Simons en Gomez natuurlijk ook.
Helemaal mee eens. Vooral Alcides was slecht. En de 2-1 was nalatigheid van Kromkamp.
quote:
Addo viel me ook mee. Ik vond de opstelling wel vreemd. Da Costa op rechts en Alcides op links, hebben die daar ooit vaker gespeeld?
Addo speelde heel goed zelfs.

En Koevermans moet meer trainen op kopballen
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_53317114
1e helft was niet zo leuk, 2 e helft vele malen interessanter. De verdedigingslinie was slecht bij PSV... Zoveel balverlies en fouten gezien. Ergerde me er enorm aan.

Perez vond ik goed invallen, Culina deed het iig niet slecht, maar ook niet heel goed.
Mijn stem is hees van het roepen, en naderhand kan ik ook bij een vriend thuis even wachten totdat al het verkeer weg is, hoef ik niet in de file te zitten. Woont vlakbij PSV stadion, altijd handig
pi_53317160
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:32 schreef pascalheister het volgende:

[..]

licht meer aan de russen lijkt me
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:54 schreef paultjuhhh het volgende:
ADOREER HIER MIJN YOUTUBE MOVIES VAN DE DOELPUNTEN !

1-0
2-0
Dank u! Dat had ik even nodig deze avond.

Om 16:49 de trein willen pakken. Knakensnel m'n avondeten gekookt en maar half opgegeten. Halsoverkop naar het station om die trein nog te halen. Rijdt ie niet

Pak je de stoptrein van paar minuten later, stopt ie in Oss moet iedereen er uit

Uur wachten

Trein rijdt sloom omdat ie overvol zit

Uiteindelijk pas om 19u in Eindhoven

Maar maat van me had alvast 2 McKroket voor me gehaald

4 halve liters weggewerkt in 3 kwartier

Veel later dan normaal in het stadion maar andere maat heeft op een of andere manier weten te fixen dat ie 3 plekken vrijhield in z'n eentje, oftewel gewoon onze vast seats

Gewonnen en laten we er verder maar weinig over zeggen. Alcides Gemiste kansen van Moskou

Terug: wederom vertraging en nu wil ik slapen
pi_53317222
Mooie overwinning voor PSVau, minder dat Inter verliest bij Fener. Zou wel eens een cruciale wedstrijd kunnen gaan worden.

Attractieve wedstrijd. Goed voor Lazovic dat hij ondanks zijn egoistische en matige spel toch nog scoort. De wissels Mendez <-> Kromkamp en Koevermans <-> Farfan snapte ik niet helemaal.. Maargoed het heeft nog redelijk uitgepakt voor PSV.
pi_53317308
Gefeliciteerd
AFC AJAX
pi_53317411
met wat voor opstelling speelde ze eigenlijk? alcides - da costa - salcido - addo
pi_53318577
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:17 schreef WooZ het volgende:
met wat voor opstelling speelde ze eigenlijk? alcides - da costa - salcido - addo
Volgens mij Da Costa op rechtsback
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_53318668
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:34 schreef appelsientje het volgende:
en weer terug
Wat een avond... die laatste 10 min was niet echt nodig...
Maar heerlijk genoten en gezongen
was jij het die zo vals zong?
pi_53319167
Net als bij Vitesse weer zo'n benauwde laatste minuten. Als dat maar geen gewoonte gaat worden, want dan ben ik na dit seizoen grijs

Verders natuurlijk goed resultaat en bij vlagen goed gespeeld in de tweede helft. Nu hopen dat we tegen Feyenoord ook overeind kunnen blijven.
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 20 september 2007 @ 08:58:00 #121
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_53319497
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:

De wissels Mendez <-> Kromkamp en Koevermans <-> Farfan snapte ik niet helemaal.. Maargoed het heeft nog redelijk uitgepakt voor PSV.
PSV stond gigantisch onder druk en Mendez kwam steeds rechtsback tegen de linkeraanvaller van CSKA te staan en had het daar behoorlijk lastig mee. Dan is het logisch om daar een echte rechterverdediger neer te zetten die wel kan verdedigen. Deed het op zich ook prima, tot zijn blunder waaruit de 2-1 voortkwam (al is dat ook een coachingsfout van zijn medespelers, want hij heeft natuurlijk geen ogen in zijn rug).

En Koevermans kan nog geen 90 minuten spelen, zeker niet op topniveau van de CL, dus hij was op en moest vervangen worden, logischerwijs door Farfan, die speelminuten moet gaan maken om tegen Feyenoord in de basis te kunnen staan.

2 volkomen logische wissels dus lijkt mij.

Verder maak ik geen woorden vuil aan Alcides, maar ik ben blij als hij na dit seizoen weg is. Wat een miskoop van Chelsea zeg....
pi_53319633
Afellay waarschijnlijk een teen gebroken?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 20 september 2007 @ 09:34:48 #123
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_53320131
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:07 schreef Suijk het volgende:
Afellay waarschijnlijk een teen gebroken?

Ja las het in de krant... dat zou niet goed zijn..
  donderdag 20 september 2007 @ 12:12:12 #124
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_53323971
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:50 schreef WooZ het volgende:

Om 16:49 de trein willen pakken. Knakensnel m'n avondeten gekookt en maar half opgegeten. Halsoverkop naar het station om die trein nog te halen. Rijdt ie niet

Pak je de stoptrein van paar minuten later, stopt ie in Oss moet iedereen er uit

Uur wachten

Trein rijdt sloom omdat ie overvol zit

Uiteindelijk pas om 19u in Eindhoven
Hadden wij ook last van, trein van 14.44 genomen vanuit Hilversum, overstappen in Utrecht voor de intercity naar Eindhoven. Rijd die opeens niet verder als 's Hertogenbosch vanwege een 'ongeval' (lees: zelfmoord) op het spoor vlak bij Vught wat 'net' was gebeurd (dit was omstreeks 15.38).

Volgens de dienstdoende conducteurs konden we rekenen op 2 uur vertraging voordat de treinen weer normaal zouden rijden, en moesten we de bus maar pakken. Nu doet de lijnbus van Den Bosch naar Eindhoven er 1 uur en 20 mins over, en stonden er al hele drommen mensen voor te wachten.., dus wij zijn maar lekker t centrum daar in gegaan en bier lopen tikken alvorens weer met de overvolle eerstvolgende rijdende trein terug verder naar Eindhoven te gaan.

Ach, zon dagje den bosch ipv eindhoven is ook wel weer eens leuk

ontopic: t zag er nog niet heel erg goed uit, maar de punten zijn binnen, en ik heb voldoende vertrouwen in de uitwedstrijd als ik daar zit in mn thermische ondergoed

nu op naar Feyenoord 0/
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  donderdag 20 september 2007 @ 12:36:47 #125
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_53324621
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:34 schreef appelsientje het volgende:

Ja las het in de krant... dat zou niet goed zijn..
Dan zal Aissati de kans krijgen die hij verdient.

Afellay is gewoon te blessuregevoelig blijkt wel weer, kan geen toeval blijven dat ie er zo vaak uit is toch?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_53324685
Mag ik trouwens even kotsen op Hiddink? In de rust verkondigen dat Afellay zich niet zo moet aanstellen en dat hij niet echt geblesseerd had, want hij kende Afellay.
Commentator begint de tweede helft met het melden van een gebroken teen voor Ibi
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 20 september 2007 @ 12:40:04 #127
11102 knep
Mountainfreak
pi_53324703
3 punten verder niet zeuren .

Kromkamp en Alcides erg matig en verder werd de voorsprong slecht verdedigd .

Sfeer in het stadion was ok, genoeg gezongen iig .
  donderdag 20 september 2007 @ 12:55:29 #128
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53325082
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:39 schreef dndiek het volgende:
Mag ik trouwens even kotsen op Hiddink? In de rust verkondigen dat Afellay zich niet zo moet aanstellen en dat hij niet echt geblesseerd had, want hij kende Afellay.
Commentator begint de tweede helft met het melden van een gebroken teen voor Ibi
Kotsen op Hiddink mag nooit.
  donderdag 20 september 2007 @ 13:16:25 #129
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53325543
quote:
Kotsen op Hiddink
pi_53326358
quote:
Zo erg zag het er ook niet uit. Gewoon een inschattingsfout. Ik dacht ook dat het wel meeviel.
pi_53327660
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)odverbandVoorMSV.htm

Waarom heeft PSV hem nooit geprobeerd te contracteren ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53327755
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef cultheld het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)odverbandVoorMSV.htm

Waarom heeft PSV hem nooit geprobeerd te contracteren ?
Waarom heeft hij zo weinig wedstrijden gespeeld in zijn carrière? Zo blessuregevoelig?
pi_53327790
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:43 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Waarom heeft hij zo weinig wedstrijden gespeeld in zijn carrière? Zo blessuregevoelig?
Blessuregevoelig idd. Als hij speelde, was hij één van de betere verdedigers van de wereld. PSV had er echt niet verkeerd aan gedaan om hem een prestatiecontract aan te bieden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53328578
Ik heb even gekeken en we staan nu boven ploegen als Manchester United en Valencia op de coefficientielijst
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53329306
Alcides, dat men toen in de winterstop werden zoet gehouden met de verkondiging 'we hebben de nieuwe Alex al in huis'
pi_53329313
quote:
Ik dacht dat je wilde kotsen op Hiddink omdat 'ie eigenlijk voor CSKA was.
Klik dan als je durft
  donderdag 20 september 2007 @ 15:51:30 #137
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53329629
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:14 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb even gekeken en we staan nu boven ploegen als Manchester United en Valencia op de coefficientielijst
linkje
pi_53329789
Juninho in de Figaro vandaag naar aanleiding van het 0-3 verlies uit bij Barcelona gisteren:
quote:
Est-ce l’équipe la plus impressionnante que vous ayez affrontée ?
Juninho : On a déja joué contre de grandes équipes : le PSV Eindhoven, Milan, le Real Madrid.
vrij vertaald:

Is het de indrukwekkendste tegenstander (Barcelona red.)waartegen je tot nu toe gespeeld hebt?
We hebben al tegen grote ploegen gespeeld: PSV Eindhoven, Milan, Real Madrid

Mooi rijtje waar hij PSV in plaatst!
  donderdag 20 september 2007 @ 15:58:56 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53329856
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:57 schreef PrinceSL het volgende:
Juninho in de Figaro vandaag naar aanleiding van het 0-3 verlies uit bij Barcelona gisteren:
[..]

vrij vertaald:

Is het de indrukwekkendste tegenstander (Barcelona red.)waartegen je tot nu toe gespeeld hebt?

pi_53329865
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

linkje
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/trank2008.html
pi_53329923
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:57 schreef PrinceSL het volgende:
[..]

vrij vertaald:

Niet onterecht ook.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53330299
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet onterecht ook.
uiteraard niet
pi_53331099
Erg leuk idd, en dat ondanks de laatste 2 ontmoetingen
Patat Friet
pi_53331765
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef ganzenherder het volgende:
Erg leuk idd, en dat ondanks de laatste 2 ontmoetingen
dat kan gebeuren he haha

die kwartfinale in eindhoven, met die penaltys, damn, wat een wedstrijd was dat
pi_53332443
leuk zeg van Juninho!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 september 2007 @ 17:44:28 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53332813
3 punten

aardige wedstrijd met bij vlagen goed spel van PSV. Toen het 2-0 stond en we in de 82e minuut waren dacht ik dat we het wel uit zouden spelen maar dat viel ff tegen al die blunders vlak voor mn neus, brrr wat was het nog spannend.... maar gelukkig!

positief:
Salcido
Culina, hij heeft echt veel kilometers gemaakt
Perez ik snap niet dat Ajax hem verkocht heeft

Negatief:
Alcides slecht verdedigd en zn passjes kwamen zelden aan
Kromkamp, een paar aardige tackels in de 16 maar verder wat opzichtige blunders.
Die lompe Russen die echt geporbeerd hebben een aantal PSVers te slachten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 september 2007 @ 17:45:33 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53332848
quote:
ik vond juist dat Ibi het nog goed probeerde, hij gaf niet zomaar op. Trok nog eental keren wat sprintjes, liep in positie en da's niet echt fijn met een gebroken teen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53332904
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik vond juist dat Ibi het nog goed probeerde, hij gaf niet zomaar op. Trok nog eental keren wat sprintjes, liep in positie en da's niet echt fijn met een gebroken teen.
Hij is in ieder geval wel van glas, want die overtreding viel echt ontzettend mee.
Die gozer ging in de 2 helft nog op de arm van Perez staan, als dat bij Afellay was gebeurd, dan zou het een open botbreuk zijn geweest icm een slagaderlijke bloeding.
pi_53332912
Nu wel overtuigd van Perez Eend. Laat die jongen lekker vrij in zijn doen en laten en het komt goed, bij Ajax drukken ze graag dit soort spelers in een keurslijf. Bij PSV is dat wel anders. Hij was gisteren echt goed.

De verdediging is dit jaar de meest brakke linie, wordt lastig om de poule door te komen vrees ik. Zo ontsnappen doe je niet nog 3 keer.
That's all folks!
pi_53333025
Ik vond culina niet zo heel slecht gister, maar Culine EN Mendez een beetje te veel van het goede!

Trouwens complimenten voor dat vette spandoek op Oost met Meneer Frits, Luc Nilis enz enz!
pi_53333276
Verdediging bleek gisteren toch het zwakke punt, goh, dat heeft niemand zien aankomen....

Ik blijf erbij dat het een klein mirakel is dat we nog geen tegentreffers hebben in de competitie.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_53333289
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:47 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval wel van glas, want die overtreding viel echt ontzettend mee.
leek minder erg op de beelden, maar het was een vies tikje hoor
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 september 2007 @ 18:16:17 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53333693
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu wel overtuigd van Perez Eend. Laat die jongen lekker vrij in zijn doen en laten en het komt goed, bij Ajax drukken ze graag dit soort spelers in een keurslijf. Bij PSV is dat wel anders. Hij was gisteren echt goed.

De verdediging is dit jaar de meest brakke linie, wordt lastig om de poule door te komen vrees ik. Zo ontsnappen doe je niet nog 3 keer.
volgens mij heb ik nooit zo zeer aan de kwaliteit van Perez getwijfeld maar aan zn houding. En dat blijkt terecht want hij heeft gisteravond dus wel weer geklaagd dat hij op de bank moest beginnen dus daarin is mijn wantrouwen bevestigd
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 september 2007 @ 18:17:20 #154
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53333726
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:01 schreef pascalheister het volgende:

[..]

leek minder erg op de beelden, maar het was een vies tikje hoor
in het stadion leek het op een berekende overtreding die precies dit als doel had
DeLuna vindt me dik ;(
pi_53335511
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Mooie overwinning voor PSVau, minder dat Inter verliest bij Fener. Zou wel eens een cruciale wedstrijd kunnen gaan worden.
Volgens mij is het minstens 3 seizoenen geleden dat PSV 0 punten haalden tegen de club uit pot 1. Dus als je het mij vraagt maakt het geen donder uit.

2006/2007 Liverpool thuis 0-0 en uit 2-0. (1 punt)
2005/2006 Milan thuis 1-0 en uit 0-0. (4 punten)
2004/2005 Arsenal thuis 1-1 en uit 1-0. (1 punt)
2003/2004 Deportivo thuis 3-2 en uit 2-0 (3 punten)
2002/2003 Arsenal thuis 0-4 en uit 0-0 (1 punt)
2001/2002 Lazio thuis 1-0 en uit 2-1 (3 punten)
2000/2001 Manchester United thuis 3-1 en uit 3-1 (3 punten)
1999/2000 Bayern Munchen thuis 2-1 en uit 2-1 (3 punten)

Geen zin meer verder. Komt er iig op neer dat we echt niet bang hoeven te zijn dat Inter ff 6 punten haalt tegen ons en dus een gat van 3 punten slaat.

[ Bericht 37% gewijzigd door ErikT op 20-09-2007 19:26:57 ]
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_53335886
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verdediging bleek gisteren toch het zwakke punt, goh, dat heeft niemand zien aankomen....

Ik blijf erbij dat het een klein mirakel is dat we nog geen tegentreffers hebben in de competitie.
Misschien ben je dan toch niet zo'n kenner. Maar als je dat wel bent en je weet nog een Alex te lopen voor minder dan 10 miljoen euro, bel PSV dan even

Een volwassen zege gister, en een schandalige overtreding op Afellay, goedgepraat door voetballers.
pi_53337542
Ik ben nog op zoek naar wat grotere foto's van in het stadion, evt tifo acties etc. wie kan me hier aan helpen?
  donderdag 20 september 2007 @ 21:17:43 #158
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_53339308
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:47 schreef VoreG het volgende:

[..]

Die gozer ging in de 2 helft nog op de arm van Perez staan, als dat bij Afellay was gebeurd, dan zou het een open botbreuk zijn geweest icm een slagaderlijke bloeding.
Overdrijven is een kunst.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_53339371
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:17 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Overdrijven is een kunst.
Is eigenlijk best makkelijk...
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 20 september 2007 @ 22:01:08 #160
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_53340749
lol.
Wat helemaal niet makkelijk gaat worden is komend weekend tegen Feyenoord.
pi_53342244
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:22 schreef pascalheister het volgende:
Ik ben nog op zoek naar wat grotere foto's van in het stadion, evt tifo acties etc. wie kan me hier aan helpen?
Misschien dat hier wat bij staat.
pi_53354348
PSV heeft sinds deze week de zeventienjarige Braziliaanse middenvelder Felipe op proef. Dit meldt het Brabants Dagblad vrijdagmiddag.
Klik hier!
De speler van Botafogo wordt gezien als een eventuele versterking voor de toekomst en maakte donderdag zijn opwachting op de trainingsvelden van de landskampioen. Felipe weigert zijn contract bij Botafogo te verlengen, waardoor PSV hem wellicht tegen gunstige voorwaarden kan overnemen.

Felipe is een ontdekking van topscout Piet de Visser, die de jeugdinternational aan het werk zag tijdens het Zuid-Amerikaans kampioenschap voor spelers tot 20 jaar eerder dit jaar. Pas als hij achttien is, komt Felipe in aanmerking voor een werkvergunning.

Met Heurelho Gomes, Cassio Ramos, Fagner, Alcides en Jonathan Reis beschikt trainer Ronald Koeman al over de nodige Brazilianen in zijn selectie. Overigens werd Cassio op hetzelfde toernooi als Felipe gespot door De Visser.
pi_53354721
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV heeft sinds deze week de zeventienjarige Braziliaanse middenvelder Felipe op proef. Dit meldt het Brabants Dagblad vrijdagmiddag.
Klik hier!
De speler van Botafogo wordt gezien als een eventuele versterking voor de toekomst en maakte donderdag zijn opwachting op de trainingsvelden van de landskampioen. Felipe weigert zijn contract bij Botafogo te verlengen, waardoor PSV hem wellicht tegen gunstige voorwaarden kan overnemen.

Felipe is een ontdekking van topscout Piet de Visser, die de jeugdinternational aan het werk zag tijdens het Zuid-Amerikaans kampioenschap voor spelers tot 20 jaar eerder dit jaar. Pas als hij achttien is, komt Felipe in aanmerking voor een werkvergunning.

Met Heurelho Gomes, Cassio Ramos, Fagner, Alcides en Jonathan Reis beschikt trainer Ronald Koeman al over de nodige Brazilianen in zijn selectie. Overigens werd Cassio op hetzelfde toernooi als Felipe gespot door De Visser.
De Vissertjes zijn altijd welkom
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:33:41 #164
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_53355076
Met zoveel Brazilianen in de groep zou je soms toch wel wat meer samba verwachten
Maar goed, ben benieuwd wat hij kan brengen, al hebben we al redelijk wat jonge (aanvallende) middenvelders, en al een aantal klaar staan bij Jong PSV (Achenteh bijvoorbeeld... die schijnt het erg goed te doen al een tijdje toch?)
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_53356118
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef okee6 het volgende:

[..]

Misschien ben je dan toch niet zo'n kenner. Maar als je dat wel bent en je weet nog een Alex te lopen voor minder dan 10 miljoen euro, bel PSV dan even

Een volwassen zege gister, en een schandalige overtreding op Afellay, goedgepraat door voetballers.
Ik weet er wel één: Jonathan Bottinelli .
pi_53359784
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ach, je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat onze verdediging meer steekjes laat vallen dan pakweg een seizoen geleden. Dus dat we nog steeds de nul hebben is vrij apart.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_53359960
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach, je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat onze verdediging meer steekjes laat vallen dan pakweg een seizoen geleden. Dus dat we nog steeds de nul hebben is vrij apart.
Ook weer niet heel apart, want de voorhoedes in de eredivisie, buiten de 4 beste ploegen, is ook niet heel indrukwekkend te noemen. Helemaal niet vergeleken op Champions League-niveau. En daarin werd zo'n fout dus wel afgestraft.
pi_53360266
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Dat is best een mirakel ja. Doet veel kunst en vliegwerk aan te pas komen. Alleen bij Salcido heb ik een gevoel van degelijkheid. Gaan ze zo door in met name de CL dan worden de fouten op den duur wel afgestraft.
That's all folks!
pi_53360350
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat is best een mirakel ja. Doet veel kunst en vliegwerk aan te pas komen. Alleen bij Salcido heb ik een gevoel van degelijkheid. Gaan ze zo door in met name de CL dan worden de fouten op den duur wel afgestraft.
En ik vind dat Addo het verbazend goed doet, maar dat zal ook wel iets te maken hebben met het relatief lage verwachtingspatroon dat ik van hem had .
pi_53363053
Ik gok op een overwinning zondag
2-1
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:22:11 #172
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_53365346
ik op een 2-3 (of 2-4) nederlaag.
Feyenoord is in een uitstekende vorm,is zeer sterk en PSV verdedigt te zwak.
Verder heeft Feyenoord geen last dat het afgelopen week in europees verband aan de slag moest.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 september 2007 @ 20:25:40 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53365465
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Verder heeft Feyenoord geen last dat het afgelopen week in europees verband aan de slag moest.
de afgelopen jaren is het vaak geweest dat PSV juist goed speelde het weekend na de CL wedstrijden
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:55:23 #174
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_53366298
Maar hoevaak is het gebeurd dat we het weekend daarna tegen een sterke ploeg zoals Feyenoord speelde die Europees niet in actie kwamen?
  zaterdag 22 september 2007 @ 08:11:31 #175
79837 Lemming22
pi_53374910
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Feyenoord wordt toch een beetje overschat. Ja ze spelen goed, ja ze zijn een kampioenskandidaat, maar hun verdediging is hun zwakke plek, en laat nou net onze aanval zo ongeveer onze sterkste linie geworden zijn.... Ik denk dat er een flink aantal doelpunten kunnen gaan vallen aan beide kanten. Maar PSV is zeker niet kansloos!
pi_53374993
Tuurlijk is PSV niet kansloos. Ik denk trouwens een gelijjkspel. In deze fase van de competitie neem je nog niet al te veel risico. Gomes is moeilijk te passeren, maar krijgt er eentje om z'n oren van Makaay. Perez scoort de tegentreffer.
Hoe is het met Farfan?
Klik dan als je durft
pi_53375494
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 08:39 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het met Farfan?
Die is fit. Maar is ie ook in vorm....
  zaterdag 22 september 2007 @ 10:18:07 #178
79837 Lemming22
pi_53375568
quote:
Koeman gaat praten met Farfan over basisplaats

Of Jefferson Farfan zal starten tegen Feyenoord is nog onbekend. Dat wordt pas zaterdag beslist. „We zullen er uitgebreid over praten of Jefferson al dan niet kan starten. Als hij zegt dat hij klaar is, dan begint hij. Soms voelt hij nog iets, maar daar moet hij doorheen.”
Als ie zich goed voelt zal ie spelen dus....
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:09:15 #179
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_53376256
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 10:09 schreef DIJK het volgende:

[..]

Die is fit. Maar is ie ook in vorm....

Wat ik woensdag zag... niet echt.
pi_53376319
Zijn er mensen hier met een PSV Club Card+Uitkaart?
Want is het altijd met Combibus?
pi_53376878
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:13 schreef DuTank het volgende:
Zijn er mensen hier met een PSV Club Card+Uitkaart?
Want is het altijd met Combibus?
nee dat is afhankelijk van de wedstrijd.

tegen ajax/feyenoord met de trein
De rest combibus of autocombi (kaartje omwisselen net buiten de speelstad)
pi_53376935
Ok, dank je wel. Ik ben namelijk van plan eentje aan te schaffen..
pi_53377475
Ik denk dat Perez vleugels gaat krijgen morgen. Feyenoord gaat eraan!
pi_53378475
danko is gedreven tegen zijn oude club en Perez wil zich bewijzen dus dat gaat goedkomen
pi_53380304
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:09 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Wat ik woensdag zag... niet echt.
Nee... Maar zelfs een Farfan uit vorm kan erg gevaarlijk zijn.
pi_53380887
Perez zal volgens het ED weer aan de linkerkant staan, Aissati zou op 10 gaan spelen. Mocht dit waar zijn dan kun je een vlammende Perez wel uit je hoofd zetten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 22 september 2007 @ 18:04:12 #187
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_53385132
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
danko is gedreven tegen zijn oude club en Perez wil zich bewijzen dus dat gaat goedkomen
want hij speelde ook zo'n topwedstrijd tegen vitesse.... ?

als danko TE graag wilt, wordt t waarschijnlijk niks.. (zoals kezman in europa cup duels)
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_53397872
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
Perez zal volgens het ED weer aan de linkerkant staan, Aissati zou op 10 gaan spelen. Mocht dit waar zijn dan kun je een vlammende Perez wel uit je hoofd zetten.
Idd ik zou Perez op 10 zetten en Aissati op links.

Ik hoop op het koppel koevermans en lazovic want die jongens deden het leuk samen
pi_53400248
Luxe problemen in de aanval, het moet niet gekker worden .
pi_53400299
Heerlijk weer,vol stadion,biertje erbij.Wordt een leuke voetbal middag voor PSV.
Denk 3-0 voor ons PSV,en wie er scoort maakt me niet uit.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_53400515
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Luxe problemen in de aanval, het moet niet gekker worden .
Alleen de verdediging is het zwakke punt, al kan je dat aan het doelsaldo nog niet aflezen.
  zondag 23 september 2007 @ 11:29:06 #192
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_53400868
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alleen de verdediging is het zwakke punt, al kan je dat aan het doelsaldo nog niet aflezen.
Ik denk dat vandaag wel duidelijk gaat worden hoe sterk onze verdediging is. Alhoewel ik vond dat ze afgelopen woensdag redelijk goed stonden te verdedigen, op Alcides en Kromkamp na. Kromkamp is wellicht een incident, in Alcides zie ik het niet zo zitten.

Over een paar minuten op naar de Aftrap. Heerlijk voetbalweer
pi_53401616
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:43 schreef chelloboy het volgende:
Heerlijk weer,vol stadion,biertje erbij.Wordt een leuke voetbal middag voor PSV.
Denk 3-0 voor ons PSV,en wie er scoort maakt me niet uit.
Biertje in het stadion? Lijkt me stug dat ze bier schenken vandaag.
pi_53402323
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Biertje in het stadion? Lijkt me stug dat ze bier schenken vandaag.
Dat gebeurd ook niet.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 september 2007 @ 13:28:38 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53403686
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar hoevaak is het gebeurd dat we het weekend daarna tegen een sterke ploeg zoals Feyenoord speelde die Europees niet in actie kwamen?
PSV - Twente vorig seizoen bijvoorbeeld.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_53404740
Mooie oude beelden nu bij Tele2, Romario scorend tegen Feyenoord
pi_53404805
culina. Lekker dan

[ Bericht 30% gewijzigd door peksin op 23-09-2007 14:12:07 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 september 2007 @ 14:16:07 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53405055
Isi op de bank
DeLuna vindt me dik ;(
pi_53405178
PSV: Gomes,Kromkamp,Addo,Salcido, Zonneveld,Méndez,Simons,Culina,Farfán, Lazovic,Perez
pi_53405247
Als Culina het net zo doet als dat ie woensdag deed, toen deed ie het niet onaardig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')